Alkoholiton baari/kirjasto-kahvila

Anonyymi

Miten hyvä olisikaan jos yllämainutut kokoontumispaikat yleistyisivät Suomessa!
Nuo kun takovat jo rahaa muualla maailmassa. Nimittäin on osa ihmisiä jotka haluaisivat tavata ja tutustua muihin muidenkin juomien kuin alkoholin merkeissä.

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järkevä ajatus. Sellaisessa paikassa olisi enimmäkseen järki-ihmisiä. Tosin joku riidanhaastaja saattaa sinnekin ilmestyä, mutta kannattaa jättää omaan arvoonsa.
      Jari

    • Anonyymi

      Kahviloita ja kirjastoja on jo nyt vaikka miten, sinne siis.

      • Anonyymi

        Olisi varmaan mainio juttu, jos kirjastossa olisi joku keskusteluhuone.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi varmaan mainio juttu, jos kirjastossa olisi joku keskusteluhuone.

        Siinäpä ajatus, juu.


    • Anonyymi

      Muuten hyvä ja itse tykkäisin kyllä, mutta tiedä sitten miten tässä juoppojen luvatussa maassa mahtaisi alkoholiton baari kannattaa. Tuppaa kai vissiin olemaan noiden juottoloidenkin ongelma, ettei aina oikein asiakkaat riitä kun vasta ihan viimesinä tunteina ja sinnekin tullaan tolkuttomissa pohjissa.

    • Tykkäisin kovasti.

    • Anonyymi

      Naiset ei halua tutustua miehiin missään kahvilassa eikä naiset lähde treffeille kahvilaan sillä olen kymmeniä kertoja kysynyt.
      Baariin naiset kyllä ovat heti lähteneet ja jos baarissa on bändi soittamassa niin nainen kyllä lähtee ja alkoholia juodaan.

      • Anonyymi

        Kertoo lähinnä vain niistä naisista, joita et treffeille pyytänyt. Naisista yleensä tuo taas ei kerro yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Totta. Kirjastossa kaikki ovat niin tolkuttomassa kännissä että hyllyt kaatuilevat ja porukka painii tuulikaapissa. Pitäisi saada vähän muutosta asioihin.

    • Anonyymi

      Kirjastoon menee "tuutelissa", ja nojaa johonkin hyllyyn, se kaatuu vartalon nojaamisvoimasta, kaikki kirjat lentelevät ympäriinsä ja aiheuttaa Domino-efektin jolloin kaikki kirjahyllyt alkavat kaatua kuin Domino-palikat järjestyksessä...

    • Anonyymi

      Yökerho/iltaravintola jossa voisi tanssia ja tutustua ihmisiin, selvin päin kyllä kiinnostaisi, samoin ihmiset jotka sinne mahdollisesti menisivät.

      Voisin maksaa vaikka tuplasti sisään, jos se takaisi ettei älisevät juopuneet ala lähentelemään ja paikka ei ole oksennuksessa ja lasinsirpaleissa..

      Voisihan se olla tapahtumaluonteinenkin. Joku alkuillan seurusteludisko esim jossain yökerhotiloissa alkuillasta 18-22, kun juovat vielä vetävät pohjia.

      Rakastan tanssimista ja pukeutumista, mutten ikinä käy missään, kun en voi sietää humalaisia ihmisiä. Keikatkin pilaavat kammottavalla myötälaulalla, kaatuilulla ja älisemällä kesken kappaleiden.

      • Anonyymi

        Tuollaisessa paikassa voisi itsellänikin tulla käytyä. Mä en myöskään jaksa humalaisten örvellystä. Joku sellanen, jossa olisi "korkeintaan pari" rajana, mutta ei humalaisille, kävisi myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisessa paikassa voisi itsellänikin tulla käytyä. Mä en myöskään jaksa humalaisten örvellystä. Joku sellanen, jossa olisi "korkeintaan pari" rajana, mutta ei humalaisille, kävisi myös.

        Niin vaikka pääsylipun kanssa tulisi kaksi juomalippua joilla voisi tilata.

        Itse en kaipaa drinkkiä, minulla on todella huono viinapää, olen kahdesta jo humalassa ja väsähdän heti. En myöskään tykkää jutella, jos huomaan toisen olevan hiprakassa. Alkoholikäyttäytyminen peittää täysin ihmisen oikean luonteen, enkä siten pidä tilannetta kiinnostavana tai ihmistä uskottavana.

        En mikään absolutisti ole, tutussa seurassa voin kyllä juoda pienet kännitkin.

        Onhan niitä sinkkutapaamisia ollut esim Kansallismuseossa, tämän tapainen formaatti voisi olla suosittu. Nyt kun koronan vuoksi on baareissakin totuttu käymään alkuillasta.

        Eri asia, kuinka moni kehtaa tanssilattialle suunnata selvinpäin😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vaikka pääsylipun kanssa tulisi kaksi juomalippua joilla voisi tilata.

        Itse en kaipaa drinkkiä, minulla on todella huono viinapää, olen kahdesta jo humalassa ja väsähdän heti. En myöskään tykkää jutella, jos huomaan toisen olevan hiprakassa. Alkoholikäyttäytyminen peittää täysin ihmisen oikean luonteen, enkä siten pidä tilannetta kiinnostavana tai ihmistä uskottavana.

        En mikään absolutisti ole, tutussa seurassa voin kyllä juoda pienet kännitkin.

        Onhan niitä sinkkutapaamisia ollut esim Kansallismuseossa, tämän tapainen formaatti voisi olla suosittu. Nyt kun koronan vuoksi on baareissakin totuttu käymään alkuillasta.

        Eri asia, kuinka moni kehtaa tanssilattialle suunnata selvinpäin😆

        No siis oikeastaan juuri samaa tuossa mietin. Itsekään en juuri juo, mutta osa ihmisistä viisi tarvita sen lasin tai kaksi vapauttavaa.


      • Anonyymi

        Kuule kuule. Juurikin juomien myynnillä baari/yökerho tai mikä vaan saadaan kannattavaksi, ei sisäänpääsymaksuilla ole niin kovin merkitystä, ellei se ole tyyliin 50 euroa. Mutta siinä taas se huono puoli, että jos pääsymaksu on 50e niin se ei houkuttele asiakkaita, ja silloin bisnes ei kannata.

        Lähes tulkoon aina, jos jotain on, ja jotain ei ole niin syy siihen on rahahommat.

        Itselläni on paljon juoppoja ystäviä ja kavereita 🙄. He ovat oikein rakastettavia ja osaavat käyttäytyä humalassakin, kaikkialla siellä missä ovat, eivät oksentele. Örveltämistä en voi sietää. Itse asiassa viime vuosina en ole keikoillakaan sellaiseen törmännyt.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vaikka pääsylipun kanssa tulisi kaksi juomalippua joilla voisi tilata.

        Itse en kaipaa drinkkiä, minulla on todella huono viinapää, olen kahdesta jo humalassa ja väsähdän heti. En myöskään tykkää jutella, jos huomaan toisen olevan hiprakassa. Alkoholikäyttäytyminen peittää täysin ihmisen oikean luonteen, enkä siten pidä tilannetta kiinnostavana tai ihmistä uskottavana.

        En mikään absolutisti ole, tutussa seurassa voin kyllä juoda pienet kännitkin.

        Onhan niitä sinkkutapaamisia ollut esim Kansallismuseossa, tämän tapainen formaatti voisi olla suosittu. Nyt kun koronan vuoksi on baareissakin totuttu käymään alkuillasta.

        Eri asia, kuinka moni kehtaa tanssilattialle suunnata selvinpäin😆

        Tanssilattialle? Entä sitten, jos tanssi ei kiinnosta.
        Jari


    • Anonyymi

      Viinamiehet juovat viinaa porukan mukana ja tapaavat naisia yökerhossa ja bileissä. Kun juodaan viinaa suhteita syntyy.

      Raittiit miehet ovat yksin kotona ilman naisseuraa. He haaveilevat kaikenlaisista alkoholittomista paikoista joissa muka voisi tavata naisia. Mutta todellinen maailma ei toimi niin. Naisseuraa löytää vain jos juo viinaa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Kirjastoissa nyhverretään.

      • Anonyymi

        Mitä sen sitten tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Kahviloita on - kirjastossakin.

      Baariin voi mennä nauttimaan muitakin kuin alkoholijuomia. Viime vuosina esim. alkottomien oluiden tarjonta baareissa on räjähdysmäisesti kasvanut.

      Hyvä muistaa bisnesnäkökulma. Kukaan ei pistä minkäänlaista kioskia pystyy vain "kokoontumispaikaksi", vaan täytyy myydä ja aika paljon, että saa bisneksen kannattamaan.

      - Sheena

      • Anonyymi

        "Baariin voi mennä nauttimaan muitakin kuin alkoholijuomia. Viime vuosina esim. alkottomien oluiden tarjonta baareissa on räjähdysmäisesti kasvanut"

        Toki voi, mutta se ei ikävä kyllä poista sieltä niitä humalaisia. Jätän siis väliin, kun en jaksa katella enkä varsinkaan kuunnella sitä molotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Baariin voi mennä nauttimaan muitakin kuin alkoholijuomia. Viime vuosina esim. alkottomien oluiden tarjonta baareissa on räjähdysmäisesti kasvanut"

        Toki voi, mutta se ei ikävä kyllä poista sieltä niitä humalaisia. Jätän siis väliin, kun en jaksa katella enkä varsinkaan kuunnella sitä molotusta.

        Ehkä käyt väärissä baareissa ja/tai väärään aikaan?
        Itsekään en tykkää aivottomasta humalamölystä, ja siksi valitsenkin baarit ja yökerhot tarkkaan. Paitsi tietysti viimeiseen puoleentoista vuoteen olen käynyt yhdessä baarissa ja senkin ihan äskettäin.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Baariin voi mennä nauttimaan muitakin kuin alkoholijuomia. Viime vuosina esim. alkottomien oluiden tarjonta baareissa on räjähdysmäisesti kasvanut"

        Toki voi, mutta se ei ikävä kyllä poista sieltä niitä humalaisia. Jätän siis väliin, kun en jaksa katella enkä varsinkaan kuunnella sitä molotusta.

        Viinamiehet juovat viinaa porukassa ja tapaavat naisia.
        Jos joku raitis mies baariin eksyy jotain alkoholitonta tilaamaan, sellaiset miehet nauretaan oitis pihalle eivätkä he mitään naisia tapaa.

        t. viinamies


    • Ei ainakaan saisi olla mitään ryyppäämispakkoa, koska eivät läheskään kaikki ole kiinnostuneet ryyppäämisestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe