Haluan ymmärtää sinua, olemalla itse hiiren hiljaa
Haluan kuulua sinun sydämeesi
Haluan nähdä hehku sinun silmissäsi
ja löytää itseni sinun unelmissa .. ♡
Siihen asti toivotan " Hyvää yötä Mika! " 🙏🏻
T: Kylli
Mikalle --- Yhdeltä naiselta!
14
93
Vastaukset
Tämä minua on mietityttänyt ja olen ihaillut. Aseksuaali tahtoo kumppanin. Hienoa! Mutta on tuo kyllä haaste🙈🤗
nallukka41 kirjoitti:
Itse en todellakaan pystyisi 😔
Ei seksuaalista kanssakäymistä .. Mutta hellyyttä, läheisyyttä kaipaa myös Aseksuaali .. 🤗
Sivusta_Vain kirjoitti:
Ei seksuaalista kanssakäymistä .. Mutta hellyyttä, läheisyyttä kaipaa myös Aseksuaali .. 🤗
Niin tiedä ja se kaikki on ihaninta! Kuitenkin jos katsoo toista ja haluaa niin vaikeaa voi olla 🙈
nallukka41 kirjoitti:
Niin tiedä ja se kaikki on ihaninta! Kuitenkin jos katsoo toista ja haluaa niin vaikeaa voi olla 🙈
Mitä ei voi saada kotona, silloin pitää hakea sitä kodin ulkopuolelta!
Eli, käydä vapaasti vieraissa!
Jokaisella on oikeus onneen ja tyytyväisyyteen .. ♡nallukka41 kirjoitti:
P:S: Olen kyllä tietoinen, etten ole sopiva kumppani hänelle ja minulla ei ole oikeus vaatia häneltä mitään! 😔
Sivusta_Vain kirjoitti:
P:S: Olen kyllä tietoinen, etten ole sopiva kumppani hänelle ja minulla ei ole oikeus vaatia häneltä mitään! 😔
😔 ehkä keksit hänelle jonkun ratkaisun siihen? 🤗🤗🤗
nallukka41 kirjoitti:
😔 ehkä keksit hänelle jonkun ratkaisun siihen? 🤗🤗🤗
Eih ole mulla mitään ratkaisua .. ei ole 😔 .. Harmi 😔
- Anonyymi
Jaa, no kyllä kai kummanki pitää antaa jotain itestään, muuten tulee vaikutelma ettei halua päästää toista lähelleen.
Moi Kylli!
Kirjoittelimme joskus täällä ja myöhemmin s-postillakin.
Meillä oli omanlainen yhteisymmärrys, yhteys ja huumorikin. Se kaikki katkesi minun puoleltani kun koin, että meillä taisi olla erilaiset tarpeet yhteydenpitoon.
Jälkeenpäin kaduin yhteytemme katkeamista.
Ehkä me vain kaipaisimme eri asioita elämäämme.
Monesti olen kaivannut juttutuokioitamme ja sitä ymmärryksen tunnetta toisessa.
Vieläkin toisinaan käyn täällä, mutta yhä harvemmin ja harvemmin. Näen sitä ihmisten pahaa oloa päivittäin töissä joten en halua lisätä sitä elämääni käymällä täällä.
Sinä olit ja olet tärkeä minulle.
Olitpa palstatrolli tai aito ihminen.
Silti oon kiitollinen sinusta ja olemassaolostasi.
Kauniita unia ja ihanaa syksyä sinulle toivottaen
ystäväsi 🐅- Anonyymi
Kun sen kerran tunnet, niin pidä hyvänäsi ja vie se täältä jonnekin saamaan tarvitsemaansa hoitoa tuohon "Mikapakkomielteeseensä", kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sen kerran tunnet, niin pidä hyvänäsi ja vie se täältä jonnekin saamaan tarvitsemaansa hoitoa tuohon "Mikapakkomielteeseensä", kiitos
Voi sinua reppanaa kun olet juuri niin hyödyllinen pelinappula tuolle samalle trollimiehelle, joka noita hahmoja ilmeisesti ihan sinua varten lykkää pystyyn. Mitä enemmän väijyt täällä, sitä enemmän tulee mieleen, että IRL kukaan ei jaksa blaastaustasi kuunnella. Toiset kun menee elämässä eteenpäin.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää iltaa!
Eikö jokaisen ihmisen ole hyvä vastata omasta olostaan ja hoidostaan?
Emme tunne niin hyvin, että "voisin viedä täältä ketään ns." hoitoon" 🙂 enkä koe sen olevan minun tehtäväni.
Oon jäänyt miettimään, että jos haluaa trollata ja etsiä vuorovaikutusta sitä kautta niin onko se vain pelien pelaamista vai vaille jäämisen oloa ja tunnetta oman elämän ihmissuhteissa?
Sen tiedän, että joskus trollikin voi puhutella myönteisesti ja ymmärtää kohtaamansa ihmisen livessä tai palstalla.
Kyllille 🧡
Mukavaa iltaa toivottaen
🐅- Anonyymi
Olet lapsellinen, kasva aikuiseksi ja sitten kirjoita asiallisia kommentteja tänne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1437201Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1202937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k141787- 671757
- 601374
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1681354- 2611199
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast35970Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49936Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41914