Mikalle --- Yhdeltä naiselta!

Haluan ymmärtää sinua, olemalla itse hiiren hiljaa
Haluan kuulua sinun sydämeesi
Haluan nähdä hehku sinun silmissäsi
ja löytää itseni sinun unelmissa .. ♡
Siihen asti toivotan " Hyvää yötä Mika! " 🙏🏻


T: Kylli

14

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä minua on mietityttänyt ja olen ihaillut. Aseksuaali tahtoo kumppanin. Hienoa! Mutta on tuo kyllä haaste🙈🤗

      • Itse en todellakaan pystyisi 😔


      • nallukka41 kirjoitti:

        Itse en todellakaan pystyisi 😔

        Ei seksuaalista kanssakäymistä .. Mutta hellyyttä, läheisyyttä kaipaa ​myös Aseksuaali .. 🤗


      • Sivusta_Vain kirjoitti:

        Ei seksuaalista kanssakäymistä .. Mutta hellyyttä, läheisyyttä kaipaa ​myös Aseksuaali .. 🤗

        Niin tiedä ja se kaikki on ihaninta! Kuitenkin jos katsoo toista ja haluaa niin vaikeaa voi olla 🙈


      • nallukka41 kirjoitti:

        Niin tiedä ja se kaikki on ihaninta! Kuitenkin jos katsoo toista ja haluaa niin vaikeaa voi olla 🙈

        Mitä ei voi saada kotona, silloin pitää hakea sitä kodin ulkopuolelta!

        Eli, käydä vapaasti vieraissa!
        Jokaisella on oikeus onneen ja tyytyväisyyteen .. ♡


      • nallukka41 kirjoitti:

        Niin tiedä ja se kaikki on ihaninta! Kuitenkin jos katsoo toista ja haluaa niin vaikeaa voi olla 🙈

        P:S: Olen kyllä tietoinen, etten ole sopiva kumppani hänelle ja minulla ei ole oikeus vaatia häneltä mitään! 😔


      • Sivusta_Vain kirjoitti:

        P:S: Olen kyllä tietoinen, etten ole sopiva kumppani hänelle ja minulla ei ole oikeus vaatia häneltä mitään! 😔

        😔 ehkä keksit hänelle jonkun ratkaisun siihen? 🤗🤗🤗


      • nallukka41 kirjoitti:

        😔 ehkä keksit hänelle jonkun ratkaisun siihen? 🤗🤗🤗

        Eih ole mulla mitään ratkaisua .. ei ole 😔 .. Harmi 😔


    • Anonyymi

      Jaa, no kyllä kai kummanki pitää antaa jotain itestään, muuten tulee vaikutelma ettei halua päästää toista lähelleen.

    • Moi Kylli!

      Kirjoittelimme joskus täällä ja myöhemmin s-postillakin.
      Meillä oli omanlainen yhteisymmärrys, yhteys ja huumorikin. Se kaikki katkesi minun puoleltani kun koin, että meillä taisi olla erilaiset tarpeet yhteydenpitoon.

      Jälkeenpäin kaduin yhteytemme katkeamista.
      Ehkä me vain kaipaisimme eri asioita elämäämme.
      Monesti olen kaivannut juttutuokioitamme ja sitä ymmärryksen tunnetta toisessa.

      Vieläkin toisinaan käyn täällä, mutta yhä harvemmin ja harvemmin. Näen sitä ihmisten pahaa oloa päivittäin töissä joten en halua lisätä sitä elämääni käymällä täällä.

      Sinä olit ja olet tärkeä minulle.
      Olitpa palstatrolli tai aito ihminen.
      Silti oon kiitollinen sinusta ja olemassaolostasi.

      Kauniita unia ja ihanaa syksyä sinulle toivottaen

      ystäväsi 🐅

      • Anonyymi

        Kun sen kerran tunnet, niin pidä hyvänäsi ja vie se täältä jonnekin saamaan tarvitsemaansa hoitoa tuohon "Mikapakkomielteeseensä", kiitos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sen kerran tunnet, niin pidä hyvänäsi ja vie se täältä jonnekin saamaan tarvitsemaansa hoitoa tuohon "Mikapakkomielteeseensä", kiitos

        Voi sinua reppanaa kun olet juuri niin hyödyllinen pelinappula tuolle samalle trollimiehelle, joka noita hahmoja ilmeisesti ihan sinua varten lykkää pystyyn. Mitä enemmän väijyt täällä, sitä enemmän tulee mieleen, että IRL kukaan ei jaksa blaastaustasi kuunnella. Toiset kun menee elämässä eteenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun sen kerran tunnet, niin pidä hyvänäsi ja vie se täältä jonnekin saamaan tarvitsemaansa hoitoa tuohon "Mikapakkomielteeseensä", kiitos

        Hyvää iltaa!

        Eikö jokaisen ihmisen ole hyvä vastata omasta olostaan ja hoidostaan?
        Emme tunne niin hyvin, että "voisin viedä täältä ketään ns." hoitoon" 🙂 enkä koe sen olevan minun tehtäväni.

        Oon jäänyt miettimään, että jos haluaa trollata ja etsiä vuorovaikutusta sitä kautta niin onko se vain pelien pelaamista vai vaille jäämisen oloa ja tunnetta oman elämän ihmissuhteissa?
        Sen tiedän, että joskus trollikin voi puhutella myönteisesti ja ymmärtää kohtaamansa ihmisen livessä tai palstalla.

        Kyllille 🧡

        Mukavaa iltaa toivottaen

        🐅


      • Anonyymi

        Olet lapsellinen, kasva aikuiseksi ja sitten kirjoita asiallisia kommentteja tänne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe