Kävin treffeillä naisen kanssa ja voi luoja että oli treffi ilmoituksen kuvissa filttereitä! Ei meinanut tunnistaa ja iho oli tosi vanhan näköinen ja kuvissa nuorekas. Aika huojausta kyllä tällänen. Piti oikeen sanoa suoraan ettei minua näin ole vielä huijattukaan ja lähteä pois :(
Filtterit joutaisi pois
6
1120
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli hauska tilitys. 😁😁
Huvittavaa on kun jotkut käsittelevät kuviaan ja ovat sitten luonnossa ihan eri näköisiä.
Minä olen kuvissa ihan yhtä luonnollisen näköinen kuin naamakkain kohdatessakin. 😎 - Anonyymi
Meinaatko ettet tunnista filtteröityä kuvaa, eihän ne näytä enää ihmisiltäkään. Mutta toki paksu pakkelikin ajaa vähän saman asian.
- Anonyymi
Ihan samaa tossa mietin, että onko ap tullut sokeaksi filtteteille. Itselleni ne näkyvät heti selvästi, jos ovat vähänkään vahvempina. Meikillä saa saman efektin, kuin huomaamattomalla filtterillä ja kaikki siitä yli näkyy heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa tossa mietin, että onko ap tullut sokeaksi filtteteille. Itselleni ne näkyvät heti selvästi, jos ovat vähänkään vahvempina. Meikillä saa saman efektin, kuin huomaamattomalla filtterillä ja kaikki siitä yli näkyy heti.
Joo
En tiiä johtuuko siitä, että itekin tekee kuvien muokkaamista, mutta nykyään kyllä tunnistaa heti filtteröidyn tai muokatun kuvan. Esimerkiksi vaikka somessa joku bikinikuva ja näet heti onko se muokattu vai ei. Ihmiskroppa vaan käyttäytyy tietyissä kohdissa tietyllä tavalla, vaikka olis millanen kroppa.
- Anonyymi
Jaa, ongelma poistuu kun tapaa ihmisiä vain livenä…problem solved👊
- Anonyymi
Valehtelit.keksit katkerasta päästäsi.olet säälittävä. Tiedät sen toki itsekkin🤷♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711