Työpaikan retardit tympivät

Anonyymi

En ymmärrä miksi työnantajat pitävät 60 sektoria työpaikoilla työtekoa haittaamassa. Osa on jopa vastuullisissa asemassa, vaikka ovat menettäneet jo puolet kaikesta osaamisesta ja ymmärryksestä. Perus-tietotekniikka on ihan hepreaa ja muut joutuvat koko ajan neuvomaan, ohjaamaan, opastamaan, selittämään mitä, miten ja miksi. Varsinaisten työtehtävien hoidosta ei tahdo tulla mitään, kun ymmärrys on jättänyt. Siinä vaiheessa on hyvästien aika kun ei enää ymmärrä enää edes mitä asiakas haluaa tehtäväksi.

Johtavassa asemassa kysellään kuin vajaaälyiset, eikä vaivauduta lukemaan edes viittä riviä. Lyhyitä sähkäöpostiviestejä joutuu avaamaan ja selittämään. Retardien omat viestit ovat kuin mentaalivammaisten tuotetta, joista ei saa mitään otetta. Retardeilla työasiat kriisiytyvät joka puolelta. Väärinymmärryksiä, ymmärrysvajetta joka suunnassa.

Oma lukunsa on sairaslomalla venkoilijat. Joka toinen päivä lääkärissä valittamassa sitä sun tätä ja työpaikalla läsnäoloprosentti alkaa olla enää 30-50 % tasolla. Pääsääntöisesti kaikki aloitetut työtehtävät jäävät kesken. Olisi päästy eläkkeelle jo vuosia aikaisemmin, mutta ei kun pitää kynsin hampain roikkua työpaikalla, vaikka aikaansaanokset ovat enää nimellisiä. Sanomatta selvää että retardit valittavat aivan kaikesta. Maailma, työpaikka ja työskentelytavat ovat muuttuneet, retardit ovat jättäytyneet 70-80 -luvuille, jolloin kaikki oli ihanasti ja hyvin.

2

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä vanhukset pois töistä!
      Päivittäin näen näitä yli 30v ukkoja jotka koittaa tehdä jotain IT asennuksia ja tunnin työhön uppoaa kaksi työpäivää...Huoh, ei yli 25-vuotiaiden enää kannata työelämässä koittaa väkisin roikkua. Ihmekään että kilpailukyky tässä maassa on niin huonossa jamassa kun yritykset joutuu tommosille ikälopuillekin maksamaan samaa palkkaa.

• Anonyymi

Nämä aivottomat ameebat on vittumaisia. Miten voi olla että lukion käyneet ihmiset ei osaa tehdä yksinkertaistakaan työtä tyrimättä sitä?
      Olen sanonut monta kertaa pomolle että lukiolaisia enää kiitos. Ammattikoulun käyneet osaa työnsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe