Mies sisustaa

Anonyymi

Esim mies sanoo olkkarista tehdään makkari ja makkarista olkkari tai olohuoneen matto naulataan tai ruuvataan seinään tai kattoon tai vaatekomero tyhjäksi ja siitä tulee kalastusvälineiden ja muiden harrastus välineiden pito paikka niin tiedät ettei ole nokan koputtamista eli mies on päättänyt eli aloitatko huonekaluiden siirron heti vai kysytkö koska täytyy olla siirrettynä ja mies vastaa no maanantaiksi niin sinulla on viikonloppu aikaa siirrellä tavaroita vai yritätkö jos mies pyörtää päätöksensä ja keität kahvit ja wiineri kahville kutsut ja jos ei auta niin sinulla on hommia

72

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja pelkäätkö että mies sanoo otas verhot pois ollaan pelkillä sälekaihtimilla tai rullaverhoilla ja joko otat verhot pois tai repäiset ne alas ja mies tuo jätesäkin ja sullot verhot jätesäkkiin ja sanoo sinulle vie heti ulos ja roskiin niin hän keittää nakkeja ja kahvit

    • Anonyymi

      Ovatko miehet oikeasti noin pipipäitä?

      • Anonyymi

        Kun mies määrää ja päättää talossa on pipipää vai ja äiteen poika ja tohvelisankari on kunnon miäs vai niin vanha sanonta sellainen koti millainen isäntä ja perheen pää on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies määrää ja päättää talossa on pipipää vai ja äiteen poika ja tohvelisankari on kunnon miäs vai niin vanha sanonta sellainen koti millainen isäntä ja perheen pää on

        Jos mies haluaa naulata maton seinään niin kyllä sillä hieman taitaa päässä viirata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies haluaa naulata maton seinään niin kyllä sillä hieman taitaa päässä viirata.

        Mut jos mies haluaa niin niin silloin matto laitetaan seinään vai mikä estää sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos mies haluaa niin niin silloin matto laitetaan seinään vai mikä estää sen

        Kysymys kuuluki, että onko miehet oikeesti noin pipipäitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluki, että onko miehet oikeesti noin pipipäitä?

        No ei ole ei mut kysymys onkin siitä kun mies päättää jotakin niin totteletko heti vai vasta esim puolen tunnin päästä sulateltuasi asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole ei mut kysymys onkin siitä kun mies päättää jotakin niin totteletko heti vai vasta esim puolen tunnin päästä sulateltuasi asiaa

        Siinähän sisustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies haluaa naulata maton seinään niin kyllä sillä hieman taitaa päässä viirata.

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Riippuu asunnon omistusjärjestelystä. Jos asunto on minun, sanon "ei" ja jos se on miehen, sanon "siitä vaan". Molempien sanomisteni jälkeen poistu rauhassa omiin hommiini, enkä keskustele asiasta sen enempää.

      • Anonyymi

        Täällä helppo uhota mutta livessä mies määrää ja nainen inisee ja vinkuu mut niin tehdään kun mies on sanonut eli alatko heti siirtelemään huonekaluja vai pyydätkö juodaanko kahvit eka tai syödäänkö eka että jaksat kanniskella tavaroita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä helppo uhota mutta livessä mies määrää ja nainen inisee ja vinkuu mut niin tehdään kun mies on sanonut eli alatko heti siirtelemään huonekaluja vai pyydätkö juodaanko kahvit eka tai syödäänkö eka että jaksat kanniskella tavaroita

        Ihan yhtä helppo "uhota" livenä. Sellasta miestä ei ole keksitykään, joka mua komentelis menestyksellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä helppo uhota mutta livessä mies määrää ja nainen inisee ja vinkuu mut niin tehdään kun mies on sanonut eli alatko heti siirtelemään huonekaluja vai pyydätkö juodaanko kahvit eka tai syödäänkö eka että jaksat kanniskella tavaroita

        Sitäpaitsi huonekakujen siirtely on perinteinen miestenhomma, joten siirrelköön ihan itse. Tai jos on mun asuntoni, niin siirrelköön itsensä ulos ovesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtä helppo "uhota" livenä. Sellasta miestä ei ole keksitykään, joka mua komentelis menestyksellä.

        No nyt meni jo liian paksuksi taidatkin olla huumori ihmisii eli joopa joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt meni jo liian paksuksi taidatkin olla huumori ihmisii eli joopa joo

        Luultavasti sua paljon isomatkin on yrittäneet. ja yhtä huonolla menestyksellä. Muhun saa komenteluvaltaa vain maksamalla mulle palkkaa ja sekin valta on hyvin rajallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi huonekakujen siirtely on perinteinen miestenhomma, joten siirrelköön ihan itse. Tai jos on mun asuntoni, niin siirrelköön itsensä ulos ovesta.

        No ei voi sanoa muuta kuin että kun olet siirtänyt tai ennen kuin siirrät niin kaiva tuohon monttu ja laita pylväs siihen että saadan piha valo kun illat pimenee ja sen jälkeen mene siirtään huonekaluja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voi sanoa muuta kuin että kun olet siirtänyt tai ennen kuin siirrät niin kaiva tuohon monttu ja laita pylväs siihen että saadan piha valo kun illat pimenee ja sen jälkeen mene siirtään huonekaluja

        Herra on hyvä ja tekee itse. Jos on mun asuntoni niin vahingonkorvausvaade ja lasku seuraa perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra on hyvä ja tekee itse. Jos on mun asuntoni niin vahingonkorvausvaade ja lasku seuraa perässä.

        Suu suppuun ja tee hommasi et pääsette illemmalla ajeleen tai saunaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu suppuun ja tee hommasi et pääsette illemmalla ajeleen tai saunaan

        Ja pyh ... tossahan mulla on auto pihalla, jos ajelututtaa ja saunakin voin lämmittää vaikka ensimmäiseksi aamulla jos haluan.

        p.s. En asu missään Saudi-Arabiassa, jossa tarvittas mies autoa ajamaan. Tai sielläkin tais naisilla nyt olla oikeus ajaa itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pyh ... tossahan mulla on auto pihalla, jos ajelututtaa ja saunakin voin lämmittää vaikka ensimmäiseksi aamulla jos haluan.

        p.s. En asu missään Saudi-Arabiassa, jossa tarvittas mies autoa ajamaan. Tai sielläkin tais naisilla nyt olla oikeus ajaa itse.

        Varmaan voi aamullakin lämmittää mut mies päätti et illalla vasta saunaan ja ajeleen vasta kun olet siirtänyt tavarat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan voi aamullakin lämmittää mut mies päätti et illalla vasta saunaan ja ajeleen vasta kun olet siirtänyt tavarat

        Tehköön mies omalla saunallaan ihan mitä tahtoo. Mun kämpässäni saunan saa lämmittää sillon kun siltä tuntuu. Myös (täysijärkinen) mies saisi lämmittää saunan, kun hänestä siltä tuntuu. Hullun en anna saunaa lämmittää. Se vielä polttaa koko kämpän kun päättää "sisustaa" matot ja verhot kiukaan päälle.

        Sopii yrittää estää mua poistumasta omasta asunnostani ja ajamasta omalla autollani just tasan silloin kun minä haluan. En ennusta kovin hyvää onnistumisprosenttia sun metodeillas. Ystävällinen pyyntö ja asiallinen puhe toimisi kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehköön mies omalla saunallaan ihan mitä tahtoo. Mun kämpässäni saunan saa lämmittää sillon kun siltä tuntuu. Myös (täysijärkinen) mies saisi lämmittää saunan, kun hänestä siltä tuntuu. Hullun en anna saunaa lämmittää. Se vielä polttaa koko kämpän kun päättää "sisustaa" matot ja verhot kiukaan päälle.

        Sopii yrittää estää mua poistumasta omasta asunnostani ja ajamasta omalla autollani just tasan silloin kun minä haluan. En ennusta kovin hyvää onnistumisprosenttia sun metodeillas. Ystävällinen pyyntö ja asiallinen puhe toimisi kyllä.

        Kauhee pulina ja pulputus eikä ole vasta kun kirja hyllyn ylä osat kannettu viel on ala osan siirtämättä eli älä piipitä ja mölise vaan kanna et pääsette saunaan mies vie jo fanta limonadia pukuhuoneeseen sinua varten ja kysyy onko jo siirretty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhee pulina ja pulputus eikä ole vasta kun kirja hyllyn ylä osat kannettu viel on ala osan siirtämättä eli älä piipitä ja mölise vaan kanna et pääsette saunaan mies vie jo fanta limonadia pukuhuoneeseen sinua varten ja kysyy onko jo siirretty

        Ai kato ootko sä siirtäny jo niin paljon? Mä en ole nostanu pikkurilliänikään sen asian suhteen. Jatka vaan samaan malliin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitäpaitsi huonekakujen siirtely on perinteinen miestenhomma, joten siirrelköön ihan itse. Tai jos on mun asuntoni, niin siirrelköön itsensä ulos ovesta.

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Ehkä on mennyt pari wieneriä ja muutama kuppi kahvia liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä on mennyt pari wieneriä ja muutama kuppi kahvia liikaa.

        Niin on kofeiiniöverit.

        Ilmastointiteippi ja käsiraudat esiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on kofeiiniöverit.

        Ilmastointiteippi ja käsiraudat esiin!

        Kahvia join ja jälkkäriksi on kupillinen kahvia mut nyt syön tuunattua hernekeittoo eli lisäsin purkki herneitä ja jauhelihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvia join ja jälkkäriksi on kupillinen kahvia mut nyt syön tuunattua hernekeittoo eli lisäsin purkki herneitä ja jauhelihaa

        Ehkä liikaa kaasuja sisäilmassa sitten. Avaas vähän ikkunaa, jos se pää siitä vähän selviäis.


    • Anonyymi

      Tossa kohtaa vois vaikka lähteä viikoksi siskolle kylään tai vähän pitemmällekin sukulointikierrokselle. Tulisin kotiin (ehkä) sitten kun mies on lääkityksen kuntoon.

      • Anonyymi

        Ehkä sitten kyläilemään kun olet siirtänyt tavarat ja saanut mieheltäsi luvan tai haluaako mies kylään vai ei ja onko tehnyt muita suunnitelmia esim menette biltemaan ja sieltä mökille mökkeilemään ja sukulaisesikin lähettäis sinut takaisin ja sanoo kysy lupa ensin ja tee työsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sitten kyläilemään kun olet siirtänyt tavarat ja saanut mieheltäsi luvan tai haluaako mies kylään vai ei ja onko tehnyt muita suunnitelmia esim menette biltemaan ja sieltä mökille mökkeilemään ja sukulaisesikin lähettäis sinut takaisin ja sanoo kysy lupa ensin ja tee työsi

        Mä menin jo. Mietitään myöhemmin tulenko takasin, vai etinkö paremman miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä menin jo. Mietitään myöhemmin tulenko takasin, vai etinkö paremman miehen.

        No hyvä onko jo puolet siirretty no pidä nyt kahvi tauko ja suukonkin saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä onko jo puolet siirretty no pidä nyt kahvi tauko ja suukonkin saat

        Ei mun sisko ole sisustamassa, enkä pussaile siskoani.


    • Anonyymi

      Mies kalustaa laittamalla lojuvia moottoriöljy-kanistereita aina noin puolen metrin välein koko huoneistoon?

      • Anonyymi

        Muist pyyhkii niist pölyt välil ja ol varovainen kun imuroit ettet kaada purnukoita


    • Anonyymi

      Mikä mies? Ei minun huushollissani ainakaan.
      Omalleen tehkööt kukin mitä tahtoo, minun kämpässäni on vain yksi joka sanoo missä kaappi seisoo ja se olen minä. Itseni kanssa en ainakaan vielä ole joutunut sisustamisesta riitelemään, ja kissa kyllä viihtyy kun vaan saa olla minun kanssani.
      Olen kyllä aina tiennyt että sillä sukupuolella tuppaa viiraamaan välillä oikeinkin pahasti, mutta kun ei sellaista nurkkiinsa haali niin eipä tule harmiakaan.
      Että naulaa vaikka se sohvakalusto kattoon, itsehän omassasi istut.

      • Anonyymi

        Tommost ei tullut kenellekkään mieleen et sohva kattoon kiinni nyt näkee että tarvit oman miehen ja äkkiä


    • Anonyymi

      Lisää syitä listaan, miksi valita jatkossa nainen.

      🦇
      🕳️

    • Anonyymi

      Sukellusveneen kuva tuli merkkinäsi listaan ainakin.... huvittaa kyllä itseäkin tuo sairaanhoitajan laittama pikku-laastari, ei ole irronnut vieläkään olkapäästä rokotin-lastari, pikkuinen, annan olla jos sen kuuluukin olla kunnes irtoaa omaa aikaansa sitten.

    • Anonyymi

      Vaimo kekkas että saunalauteiden alla on hyvää varastotilaa.

      • Anonyymi

        Minä kekkasin, että saunan lauteet ovat hyviä varastohyllyjä.


    • Anonyymi

      Ihanan rouheata, eikö..

    • Anonyymi

      Aina kuin käyntikorttina jysäytät Nautiluksen kuin käyntikorttina peliin nimimerkkinä, eli sukellusveneen.

    • Anonyymi

      Se oliskin mielenkiintosta nähdä, että miten mies ton huonevaihdon toteuttais. Makkarissa on ikkuna yhellä seinällä komerot toisella ja vaatekaapin ovi kolmannella. Laittasko mies sohvan ikkunan eteen ja telkkarin sinne ainoalle tyhjälle seinustalle, jolloin ikkunasta tuleva valo peilais aina suoraan televisioon? Vai laittaisiko mies television ikkunan eteen, jolloin sitä katsottais aina vastavaloon?

      Makuuhuone tupakeittiössä, se se varmasti vasta mielenkiintoinen järjestely oliskin. Odotan innolla, koska aloitat sisustusprojektin?

      • Komerot on kiinni parilla ruuvilla, ne voi siirtää. Mulla oli muuratut komerot ja hajotin ne lekalla. Noi konerot on vaan turkiskuoriaisten pesä ja sokkelit kerää ihan älyttömästi pölyä. Onko se kiva kun edellisten asukkaiden hilseet on siellä sokkelin alla. Suosittelen lipastoo ja pientä kevyttä henkarikaappia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Komerot on kiinni parilla ruuvilla, ne voi siirtää. Mulla oli muuratut komerot ja hajotin ne lekalla. Noi konerot on vaan turkiskuoriaisten pesä ja sokkelit kerää ihan älyttömästi pölyä. Onko se kiva kun edellisten asukkaiden hilseet on siellä sokkelin alla. Suosittelen lipastoo ja pientä kevyttä henkarikaappia.

        Tietysti ne on helppo purkaa. Ei kai se nyt ole ollenkaan olennaista. Jos mies ei kerta tarvitse säilystilaa, niin siitä vaan. Voi kai ne lakanat ja pyyhkeen lattiallakin säilyttää. Se komeron takana oleva seinä on luultavasti maalaamaton. En nyt muista, mutta ei se ainakaan esittelykunnossa ole. Vaan siihen voi sitten varmaan naulata sen maton?

        Lipasto tuo säilytystilaa vain lattiatasoon ja seinäpinta-ala on täysin tyhjänpanttina. Vaan siis jos tosiaan ei tarvitse komeroa, niin voi ne lakanat siinä olohuoneen lattiallakin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti ne on helppo purkaa. Ei kai se nyt ole ollenkaan olennaista. Jos mies ei kerta tarvitse säilystilaa, niin siitä vaan. Voi kai ne lakanat ja pyyhkeen lattiallakin säilyttää. Se komeron takana oleva seinä on luultavasti maalaamaton. En nyt muista, mutta ei se ainakaan esittelykunnossa ole. Vaan siihen voi sitten varmaan naulata sen maton?

        Lipasto tuo säilytystilaa vain lattiatasoon ja seinäpinta-ala on täysin tyhjänpanttina. Vaan siis jos tosiaan ei tarvitse komeroa, niin voi ne lakanat siinä olohuoneen lattiallakin olla.

        Tulee siinä tietysti vastaan myös nuo huoneiden neliöt. Ite kokisin hieman oudoksi nukkua tuossa tilavassa tupakeittiössä, ruokapöydän vieressa ja sitten mennä istumaan tuonne "peräkammariin" katsomaan telkkaria tai pelaamaan. Vaan siis ehkä mies tykkäisi. Itselle tulis varmaan tuossa tilanteessa mieleen hommata "kakkostelkkari makuuhuoneeseen". Varsinkin kun en nykytilanteessa käytä makuuhuonetta muuhun kuin nukkumiseen.


      • Anonyymi

        Jep, samaa mietin. Tuo sisustusprojekti olisi todella mielenkiintoista katseltavaa. Voisin hyvin ottaa popparit esiin ja katsella, kun mies pähkäilee tämän asunnon muutaman hieman pulmallisen yksityiskohdan kanssa. Vois tosin käydä, että ehtisin syödä turhankin paljon niitä poppareita, ennenku suunnitelmat valmistuis.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Komerot on kiinni parilla ruuvilla, ne voi siirtää. Mulla oli muuratut komerot ja hajotin ne lekalla. Noi konerot on vaan turkiskuoriaisten pesä ja sokkelit kerää ihan älyttömästi pölyä. Onko se kiva kun edellisten asukkaiden hilseet on siellä sokkelin alla. Suosittelen lipastoo ja pientä kevyttä henkarikaappia.

        Mitä niiden komeroiden siirtäminen muuten auttais? Telkkariin osuis ikkunasta tuleva valo myös sillä toisella seinustalla. Toi vaatehuoneen oven rikkoma seinä on ainoa siinä huoneessa, jossa ko. ongelmaa ei olisi. Ovea taas on hyvin vaikea siirtää. Jos sen yrittäisi siirtää eteisen puolelle niinnedessä on lämminvesivaraaja, jos taas toiselle seinustalle niin ovi on saunassa ja kolmas vaihtoehto on laittaa se seinänaapirin puolelle. Eli teki mies niin tai näin, niin ihan pelkällä huonekalujen siirtelyllä ei selvitä, vaan tarvitaan mittavampaa remonttia. Tietysti voi asentaa ikkunaan vaikka kaihtimet, mutta ne täytyy sitten pitää aina kiinni.

        Ne komerot taas voi toki siirtää sinne tupakeittiöön, mutta ne ovat varsin väärän kokoiset sinne. Sinne saa sitten aikaiseksi sellaisia kivoja tyhjän kulmauksia ja koloja, joilla ei tee yhtään mitään. Lisäksi siellä ei oikein olis muuta mahdollisuutta, kuin asentaa ne osin ikkunan eteen. Ehkä tuuletusikkuna on sitten miehen mielestä täysin turha ominaisuus?


    • Vaatehuone on tarpeellinen, vaikka muuten säilyttäisi kaikkia sillä hetkellä käytössä olevia vaatteita makuuhuoneen vaatekaapissa. Vaatehuoneeseen tai eteisen vaatekomeroon vai laittaa talvivaatteet kesällä ja kesä vaatteet talvella säilytykseen laatikoissa, ylimääräiset takit ja kengät, ettei tartte kaikki olla yhtä aikaa eteisessä esillä.

      Se on huono, jos asuu vähänkin pienemmässä asunnossa, esim. kerrostaloasunto, koska ei ole tarpeeksi säilytystilaa. Esim. itselle olisi hyvä, jos saisi esim. kaikki askartelu-ja ompeluvälineet samaan kaappiin, mutta ei mahdu ja että olisi erillinen huone, jossa askarrella, ommella ja pitää kannettavaa (nyt kannettava ja reititin ja muut tietsikkajutut on ruokapöydän nurkassa).

      • Ei mullakaan vaatehuonetta. Mutta oon suunnitellu makuuhuoneeseen sellasta säilytysratkasua ja laitta vaikka liukuovet päälle. Tosi vastenmielisiä tollaset vaatekaapit minkä sokkeleissa on edellisten asukkaiden töryt. Eli ite laittasin vaan vaaterekin ja sovellahyllyt. Liukukiskot kattoon ja lattiaan, ja siinä yksinkeryasuudessa se.


    • Kerran tuli tv:stä sarja (muistaakseni brittiläinen), jossa mies sai stailata kämpän. Vaimo tai tyttöystävä lähti vähäks aikaa pois kotoa ja sillä aikaa mies suunnitteli asunnon sisustuksen uudestaan kavereitten tai vaikka veljensä kanssa (jos miehellä veli). Aika moni mies hankki olohuoneeseen ison sohvan ja jättikokoisen teeveen. Oikein muuta ei hankkinu, ehkä yks matto ja verhot ja värimaailma oli yleensä mustaa tai jotain muuta tummaa. Naisen sisustusmakua ei ihan aina ees otettu huomioon, vaan mies sisusti kämppää ihan kuin asuis siellä yksin. No, jotkut otti huomioon naisen ja lapset(jos pariskunnalla lapsia). Tosin taitaa olla niin, että eivät naisetkaan aina ota miehen mielipiteitä huomioon sisustuksessa ja mies vain turtuu siihen mitä nainen on laittanu tai sitten ihan tykkää siitä (nainenhan yleensä kotona sisustaa, jos asunnossa asuu mies ja nainen).

    • Anonyymi

      Mies sisustaa itse istumalla nojatuolissa tuijotellen välkkuviä valoja näyttöruudustaan.

    • Anonyymi

      Muuten joo aika hyvä peli tuollainen fallout 3 pelasin jotain matkaa tuollaista.

      Avaruuslentopelit ovat suosikkejani kyllä, on lento-ohjainkin kyllä.

    • Anonyymi

      Kyllä väsyttäisi paljon, mutta niin rokote 2. tuon tyyppisellä Sinun jutulla: liikuntaa on syytä välttää kokonaan sydänkohtausriskin takia muutamaia vuorokausia ja normaalia kaikille tuon rokotteen ottaneille.

      En tiedä pääsenkö ruokakauppaan huomenna, kun pitäisi viedä tietokoneen lottoveikkauskin ja lisää ruokia ostaa, kun pitäisi levätä kansallisen terveyden nimissä :D

    • Anonyymi

      Mies isustaa ja hajustaa, aina rupsutellen sängyssä kaasuja kasutellen ja varsinkin milloin tahansa kävellenkin.

      Aina kun toimitusjohtajan askel raikaa, niin kuuluu kaasun rupsautus-ääni.

      Päästelee kaasuja ja paineitaan aina askel kerrallaan.

    • Anonyymi

      Kaasu tuoksuu kun konsernijohtaja rupsuttelee aina askel kerrallaan edetessään.

      Vetyauto jo kertakaikkiaan.

    • Anonyymi

      Olet varmasti sinkku.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Sheena oli jossain viidkko-ohjelmassa, sarjassa viidakon kuningatar vähän kuin tarzan :D

    • Anonyymi

      Mikä huvitti nyt näin väsyneenä niin jos laittaa tietokoneen lähettämään jotain pieniä sukellusveneen kuvia miljardeittainkin jo tunnissa jollekin :D

      Pikkukuva se sukellusvene...

    • Anonyymi

      Jos olisi tapetti sellainen seinillä, missä pieniä sukellusveneitä koristeena kaikkialla.

      Hyvin mahdollistakin olisi itsellekin vahingossa koodata sellainen juttu että se alkaisi lähettämään jotain juttuja miljardeittain jonnekin sitten.

      Jos kaikki olisivat vielä sukellusveneen pieniä kuvia jotain niin tekisi koko asiasta vielä hauskemman.

    • Anonyymi

      Oijoijoi! Mistä tuollaisen miehen löytäisi? Ihanan virkistäviä ajatuksia! Päässänsä lilluu muukin kuin kusi. Ilomielin sisustelisin kanssaan.

    • Anonyymi

      En mä noin miehen tossun alla olisi, päinvastoin olisi meillä. Kukaan alistu tuollaiseen😂

    • Anonyymi

      Tuommosille tarvi lotkauttaa korvaansakkaan, miehet ei osaa sisustaa, niiltä puuttuu käytännöllinen järki, jotku rakentaa lentokoneitaki olohuoneessaan, että pitäis vuosikausia elää ku jossain verstaassa ja kuunnella helvetillistä kolkuttelua korvan juuressa. https://www.radiopooki.fi/uutiset/pohjois-pohjanmaa/a-187281

    • Mä oon sisustanut ihan itse oman kotini. Verhot ja kaikki on itse valkkaamaa ja taulut ynnä muut väreistä lähtien.

      Luultavasti, jos joskus muuttaisin jonkun muun kanssa, haluisin siihenkin kotiin vähän tavaroita, selkeitä värejä ja helppohoitoisuutta...eiköhän se anna mahkuja toisenkin toteuttaa itseään? :o)

    • Anonyymi

      No sisusta sitten... Mulla onkin tämä lyxuskömmänäni ihan hyvä , ja kaikki vaikka konttausmatkan piässä. Joten joko olet sinäkin hiljoo miunn elämästä??!!

    • Anonyymi

      Mikä h…vetin ketju tämäkin oli 😂🤣😂

    • Anonyymi

      Itseasiassa, olkkarista tein makuuhuoneen, keittiöstä olkkarin. Toisesta keittiöstä saunan ja pesutilat, salista keittiön. Makuuhuoneesta tuli lastenhuone.

      Ikeaa tai Vallilaa on turha kotoani etsiä.
      Lasten huoneissa on joitakin lastulevyhuonekaluja, mut eivät olekaan minun valitsemia.

      Huonekalut on takkahuonetta lukuun ottamatta, uniikkeja, tyylikalusteita tai antiikkia.

    • Anonyymi

      Kaikista huoneista tehdään tv-huone, vessoisskin ja kylpyhuoneessa, keittiössäkin vähintään 200-tuumainen QLED-televisio kuuluu olla :)

    • Anonyymi

      Helsingissä on sellasia asuntoja, ettei niissä oikeestaan oo muuta kuin vessa. Niin siinä ei hirveesti voi huoneen paikkoja muutella. Ja näitä vessoja rakennetaan sinne aina vaan enemmän. Voi olla kerrostaloja missä on pelkkiä vessoja. Mutta vessan sisustaminen on helpompaa, kun ei tarvi paljoo muuta miettiä kun suihkuverhon ja pyyheliinan värejä.

    • Anonyymi

      Jääkaappi ja vessanpönttö sekä tietokone ja televisio pitää olla, silloin voisi asua vessassa koko loppuelämän, aina tilaten vessan ovelle pizzoja ja siivoojan vetämään vessaa tarvittaessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2932
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1584
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      142
      1500
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      362
      1379
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      119
      1360
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1185
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      911
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe