Katselen juuri hotwearista kamppeita pikkujoulukauteen, onpa kiva kun löytyi uusi vaateliike jota en ole ennen bongannut. Soitin liikkeeseen ja kysyin neuvoja pukeutumisen suhteen sillä minulla on pian romanttinen miniloma tiedossa uuden poikaystäväni kanssa ja on pieni vaateongelma :) henkilökunta oli niin ystävällistä että tulin tosi hyvälle mielelle ja päiväni oli pelastettu! Ihanaa kun vielä tänäkin päivänä osataan myös puhelimitse olla asiakaspalveluhenkisiä. En yleensä pidä shoppailusta mutta tällä kertaa oli jopa kiva katsella vähän uutta kampetta jota menen ensi viikolla ostamaan viikonlopuksi. Ei sitä oikein missään naisten boksereissa tai urheilutopissa viitsi mennä xD
Uusi naistenvaateliike Hotwear
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tää uus liike joka avattiin Kuopioon? Tilasin sieltä just pari mekkoa
- Anonyymi
Tääkö? Vaikuttaa kyllä kivalta liikkeeltä <3
https://www.hot-wear.com/- Anonyymi
Mäkin tilasin sieltä pyjaman. Mukava kun on yhä suomalaisia perheyrityksiä näiden ylikansallisten riistofirmojen ohella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022176- 1001567
- 801285
- 1211283
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601024- 511007
- 36932
- 33814