Näin tässä taas kävi. Naiset vain kusettaa.. Sovitaa tapaaminen kaverimieles ja hups nainen kusettaa. Aina sama juttu. Totaalisesti olen yksinäinen. EN halua enää koskaa naista ja jutella niille se on varma juttu.
t. allu
Naiset ei osaa muutako kusettaa!!
472
2995
Vastaukset
- Anonyymi
Niin onpas hiljasta.. ihmiset on tosi outoja.. mä oon erilainen ihminen
- Anonyymi
No ihan sama.. turha aloitus.. heido.
- Anonyymi
Osta kukkia ja pullo kirkasta naiselle niin kyllä se lämpenee.
- Anonyymi
Naiset sais suksia helvettiin niitä ei koskaa kiinnosta.. vuosia menny olen ollut yksin.. eivät halua ees jutella.. ei mistää saa seksiäkää
- Anonyymi
Ei älä. Älä ainakaan tämän palstan tapaamisiin luota. Älä kyllä muihinkaan. Ei palstailu ja nettikeskustelut ole mitään oikeaa elämää. On mahdollista keskustella omista ajatuksista vapaasti, mutta ei pidä olettaa yhtään mitään muuta.
t. sxth - Anonyymi
Mulle riitti tää paska elämä.. en enää koskaa saa naista.. en seksiä mitää.. on yksinäinen vihattu ihminen koko elämänsä ja kaikki mut tuntee.
t. allu - Anonyymi
ei kiinnosta vittuakaa enää tää paska elämä yksinäistä ollut jo vuosia..
t. allu - Anonyymi
Jotkut naiset on tollasia, vaan ei kaikki.
Itselläni on myös aikanaan ollut yks "ystävä", joka oli tuollainen. Hänen kanssaan ei ikinä yksikään tapaaminen onnistunut ilman vähintään yhtä siirtoa. Aina tuli jotain, miksi siirrettiin tapaamista pari päivää eteenpäin. Lopulta mulla meni hermo siihen ja lakkasin pitämästä yhteyksiä. Sen viimesen siirron jälkeen mulle oli ihan sama, että oliko kyse hänen ajankäyttönsä ja aikataulutuksensa ihan totaalisesta päin persausta olemisesta vai siitä ettei kiinnostanut nähdä. Kyllä hän vielä itsestään ilmotteli senkin siirron jälkeen, vaan mä en enää jaksanut vastata. Olkoon - Anonyymi
Taidan lähtee salille.. vituttaa niin kovaa.
- Anonyymi
Ihmiset on täysiä kusipäitä´. naiset huijaa.. että kiinnostaa.. eipä kiinnosta.. haluaa tavata.. sitten kun tavataan huijataan.. en voi ikinä enää luotta anaisiin.. pysyn yksinäisenä ikisinkkuna
- Anonyymi
Se on nyt varmaa.. ollut jo vuosia kun ex jätti.. että nyt pysyn ikisinkkuna. Naiset kokoajan huijaa.. eikä ne vastaa viesteihin.. ne torjuu.. ei osota koskaa kiinnostusta. poistin tinderin ja kaikki seuranhaku sivustot.. alkaan pelaamaa ja käymää vaa töissä vuosikausia.. ja elän yksinäisenä.. kavereita 0
- Anonyymi
Montako kertaa tunnissa pommitit sitä naista tällä kertaa varmistellen että se varmasti tulee teidän tapaamiseen, ja kun se ei heti sulle vastannut, vaadit siltä yhä uusilla viesteillä vastausta? 5 kertaa? 10 kertaa? 15 kertaa? 20 kertaa?
Niinhän sä teit silloin edellisellä kerralla kun sait treffit sovittua, ja lopputulos oli se, että kun se lopulta peru tapaamisen kyllästyessään sun jatkuvaan viesteillä pommittamiseen, sä päädyit haukkumaan sitä ties millä nimityksillä. Kaiken lisäksi yritit jälkikäteen vierittää syyn naisen niskoille väittäessäsi tämän tehneen oharit lapsensa äkilliseen sairastumiseen vedoten, vaikka todellinen syy teidän treffien peruuntumiseen oli vain ja ainoastaan sinä ja sun agressiivinen käytös naista kohtaan. Siitä saat syyttää vain ja ainoastaan itseäsi. Se on totuus.
Tuon kaiken sä oot ite täällä kertonut. Myötätuntoa ei heru pätkääkään jos sitä tulit tuolla ruikutuksella täältä kerjäämään, ja syy sun naisettomuuteesi löytyy kuule ihan sieltä sun omien korvien välistä ja käytöksestäsi naisten sijaan.
Jos sä et todella hoida päätäsi kuntoon, siis oikeasti eikä vain esittämällä käyväsi terapeutilla, ja todellakin muuttaen käytöstäsi, niin tulet pysymään yksin koko loppuelämäsi. Kukaan ei halua sekopäätä. Se on valitettava totuus. Eikä ainoastaan sun kohdalla.
Jos haluat päänsilittelyä ja voivottelemista, niin olet väärässä paikassa.
- Anonyymi
Mun pitäs kai olla kuollut. Kaikki vihaa mua. On sanottu oot sairas. Kuuluisit osastolle.
- Anonyymi
En pääse osastolle
- Anonyymi
Kukaa ei kirjota tänne mitään.
- Anonyymi
No täytyy tässä miettiä koska teen itelleni jotain. Oon hakenut apua mutta ei se auta mitään.
- Anonyymi
Oletko ajatellut päättää kurjan elämäsi? Itseterminointi on aliarvostettu ratkaisu surkean luuserin elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut päättää kurjan elämäsi? Itseterminointi on aliarvostettu ratkaisu surkean luuserin elämään.
Koskaan ei saa yllyttää toista itsemurhaan tuollainen on sairasta.
Ihminen jolla on mielenterveys ongelmia niin ei ole luuseri.
- Anonyymi
Niin vitun paska fiilis kokoajan et tekis mieli huutaa oon raivoissani ja vihainen.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Mikset huuda? Huuda vaikka tyynyyn. Se helpottaa.
No en tiedä. Vituttaa koko paska elämä. Nukun päivät. Enkä saa öisin nukuttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä. Vituttaa koko paska elämä. Nukun päivät. Enkä saa öisin nukuttua
Etkö käy enää töissäkään?
- Anonyymi
En tiedä miks oon olemas jos oon ihan yksinäinen ja paskaa elämää.
- Anonyymi
Eipä ketää kiinnosta. Mitä järkeä edes tänne kirjottaa. Antaa olla.
- Anonyymi
Mun elämä on ihan sekaisin ollut jo kauan. Haukun ihmisiä kokoajam esim chatissa. Uhkailen. Vanhemmat etääntyneet. Ei jaksa mua. Kavereita 0. Oon nykyää hyvin yksinäinen. Ainut hyvä asia käyn töissä. En saa millää tyttöystävää. On mussa vikaa mut en vaa ymmärrä. Lopetin ettimisen ku en enää vaa jaksa. Poistin kaikki. Elämässä poljen ympyrää. Olen toki hakenut apua. Mulla pahentunut viha. Huudan jopa ihmisille vaikka en juo alkoholia. Lopetin alkoholin. En enää kestä tätä paskaa oloa. Tuntuu et olen ilmaa. Joka vloppu yksin kotona. Oon jo miettiny itsetuhosii juttui
- Anonyymi
Onni tulee itsestä on vanha hyvä sanonta.
Yritä vielä hakea apua ja jos jaksat, niin lähde kävelylle tms.
Ei se helppoa ole, mutta olo helpottuu pikkuhiljaa ja kun saat parempaa oloa, niin suhtaudut muihin ihmisiin mukavammin ja pikkuhiljaa huomaat, että elämä kantaa.
Yksinäisyys helpottaa, kun viihdyt ensin itsesi kanssa ja sitten osaat suhtautua toisiin myös suopeammin.
- Anonyymi
Olen agressiivinen jatkuvasti. Ahdistaa kaikki. En nykyään halua ees nähdä ihmisiä ja miettiä jaa tuollaki on tyttöystävä ja miksi mä en kelpaa ikinä.
- Anonyymi
Nykyåä käytän rahaa miten huvittaa ku vituttaa niin tää paska elämä. Tuntuu ettei mus oo ees olemas.
- Anonyymi
Nettotulot on pienentyny niin etten pärjää enää. Kun veroprosentti nousi vitusti. Syön vitusti ruokaa. Koko elämä on täyttä paskaa.
- Anonyymi
En ymmärrä, että miten yksinäiset naiset ja miehet eivät kohtaa. Kun on kuitenkin molemmissa sukupuolissa yksinäisiä.
- Anonyymi
Niin, viikot töissä ja kotonakin tekemistä riittää. Baarit ei kiinnosta enkä oikein tiedä muutakaan kohtauspaikkaa. Mutta kun hiljainen hetki tulee, yksinäisyys ottaa vallan.
- Anonyymi
Pyöreä kaupankassa haluaa filmitähden näköisen johtajan ja johtajanainen n3kk3rin.
- Anonyymi
Mua kusettaa mies. Ostin 3l maitoa eilen, ja se oli juonu kaikki, vaikka tietää, että mä en juo kahvia ilman maitoo ja mulla PITÄÄ olla aina aamukahvi, niin arvatkaapa onko mukava alkaa aamu, kun ei saa kahvia. vi....aa.
- Anonyymi
kusetusta tuokin..
- Anonyymi
En usko, että veti 3 litraa yhdessä illassa.
- Anonyymi
Joo en mäkää ymmärrä.
T. Allu - Anonyymi
Eipä ketään kiinnosta mun elämä.
- Anonyymi
Toiv vielä joki päivä joku hakkais mut. Tää elämä muutenkin niin paskaa.
- Anonyymi
Tää on jatkunu jo vuosia tää paska olo ja yksinäisyys.
- Anonyymi
Nyt niin niin alkaa olee mitta täynnä että vois tehdä itselle jotain. Töitäkää ei kiinnosta enää tehdä ku ei jää mitää rahaa jään velalle vaan.
- Anonyymi
En tiedä mitä vois tehdä kun tää paska ei vaa lopu. Pahenee vaa oma käytös. Vitutus. Vihaisuus agressiivisuus.
- Anonyymi
Enpä tiedä mitä järkee elämäs jos ei kukaa koskaa soita. Ei tunnu olevan elämässä. Ei saa kumpppania ja parisuhdetta.
- Anonyymi
Elämä on vaa täynnä velkaa. Kituuttamista. Yksinäistä paskaa. Sua ei oo ees olemassa kun sä oot täys ilmaa.
- Anonyymi
Mussa on vaa vikoja. Oon heikkolahjainen. Sosiaaliset taidot 0. Erittäin tyhmä. Ruma läski. Kaljuuntunut. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia. Oon kateellinen.
- Anonyymi
Eipä ketään kiinnosta. Jatkan leffan kattelua. Eipä elämäs muuta oo.
- Anonyymi
Syön vaa kaiket yöt ja valvon yöt. En saa nukuttua. Elän velassa. Oon läski ja rahaa menee iha vitusti ruokaan.
- Anonyymi
Voin rukoilla puolestasi että saisit nukuttua.
- Anonyymi
Mä en tajua miks ihmiset ei kirjota tänne mitää.
- Anonyymi
Olen laittanut viestiä terveyskeskuksee. En pääse lääkärille ku ei nekään saatana vastaa.
- Anonyymi
No ei se auta kun kärsiä elämänsä näin.
- Anonyymi
En tiedä miksi kärsiä. Kun elämässä on yksinäisyys ja ei oo ketää
- Anonyymi
Ihmeen hiljasta. Mikä ihmisiä vaivaa. Kukaa ei kirjota mitään.
- Anonyymi
Mielenterveysongelmien hoito on Suomessa retuperällä.
Kuitenkin Allullahan oli ainakin se psykoterapia, liekö senkin lopettanut. Toden näköisesti.
Eihän se mitään hyödytä kun ihminen ei osaa eikä kykene siitä mitään hyötyä ottamaan, liian sairas sen kaltaiseen hoitoon. Järeämmät konstit tarvittaisiin. Kiven alla vaan kaikki sellainen.
No, kun vielä siihen menee että jotain tosissaan tapahtuu kaipa sitten joku valpastuu ja reagoidaan. Surkeaa vaan tietää että ihminen on täysin hukassa eikä saa kunnon apua. - Anonyymi
Jep olen ihan hukassa. Menettäny kaiken. Olen vain yksin ja valvon yöt ja nukun päivät. Millään ei oo enää mitää väliä. En koskaan saa kumppania.
- Anonyymi
no etkö sä käy enää töissä sitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no etkö sä käy enää töissä sitte?
Käyn töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn töissä.
jos nukut päivät?
- Anonyymi
Kaikki menee saatana saatana pahempaa suuntaan!!!
- Anonyymi
Alkanu vaa haukkumaa ihmisiä enempi. Raivostunut olen vihainen ahdistaa. Turhauttaa kaikki oon vuosia ollut jo yksin kun ex jätti mut ja en vaa jaksa enää
- Anonyymi
Onko sulla muita sukulaisia kuin äiti esim serkkuja aikuisia miehiä vietä heidän kanssaan aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla muita sukulaisia kuin äiti esim serkkuja aikuisia miehiä vietä heidän kanssaan aikaa.
Paha se on tuppautua sukulaistenkaan riesaksi noin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha se on tuppautua sukulaistenkaan riesaksi noin vaan.
Saahan sitä sukulaisilla kylässä käydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä sukulaisilla kylässä käydä.
Voi tulla porttikielto, jos eivät jaksa Allun raivokohtauksia ja riehumisia.
- Anonyymi
Ei ole. Veli on. Ei halua olla missää tekemisis.. en tajua. En koskaa ollut näin yksin. Oon aika pohjalla.
- Anonyymi
Kylmä veli sulla sitten on ei ole sinun syysi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmä veli sulla sitten on ei ole sinun syysi.
Veli on tuskin kylmä, mutta veikkaan että on saanut tarpeekseen kaikista Allun tempuista joita se on tehnyt vuosien varrella, ja siksi on pistänyt välit poikki kun on nähnyt ettei meno muuksi muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veli on tuskin kylmä, mutta veikkaan että on saanut tarpeekseen kaikista Allun tempuista joita se on tehnyt vuosien varrella, ja siksi on pistänyt välit poikki kun on nähnyt ettei meno muuksi muutu.
Kyllä ne sukulaiset joskus voivat olla kylmiä ja välinpitämättömiä eivät pidä yhteyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne sukulaiset joskus voivat olla kylmiä ja välinpitämättömiä eivät pidä yhteyksiä.
Mutta Allu on väkivaltainen räyhääjä. Veli on kaiketi saanut tarpeeksedn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpä sen tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole ollut veljenkaa tekemisissä.. olen vain yksin
- Anonyymi
Kukaan ei koskaan soita. Ei käy kylässä. Ei ees halua jutella mulle. Tilanne on aivan hirveä.
Ensimmäisenä lopetat väkivallan muita ihmisiä kohtaan. Ehkä ne sitten vähitellen uskaltavat taas pitää yhteyttä sinuun???
- Anonyymi
Mistä haluat jutella? Ei minullakaan ole juttukaveria kotona.
- Anonyymi
aloitat puhtaalta pöydältä, vaikka joku harrastus josta uusia tuttavia, ehkä ystäviä, etkä mokaa niiden kans. joskus on parempi mennä etiäpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloitat puhtaalta pöydältä, vaikka joku harrastus josta uusia tuttavia, ehkä ystäviä, etkä mokaa niiden kans. joskus on parempi mennä etiäpäin
Sitä haluankin
- Anonyymi
Oon ollut yksinäinen jo tosi kauan ja pahempaa suuntaa menee. Naisia ei kiinnosta eikä ne halua tavata
- Anonyymi
Hänen silmät on mun ajatuksissa ja suu😍
- Anonyymi
no hyvinhän sä tänne jaksa kirjotella, onhan tääki jotain
- Anonyymi
Mitenkähän lienet taas Allu painostanut ja ahdistellut, ei pidä ihmetellä että karkotat kaikki!
Taisit taas haukkua ja raivota jos ja kun nainen ei ole sekunnissa vastannut viesteihisi, niinhän sinulla on tapana. Miksikäs tuosta olisit muuttunut, parempaan suuntaan ainakaan... - Anonyymi
Ihan sama. Pahempaa suuntaan menen. Yksinäinen. Hermostun. En saa apua. En jaksa enää välittää. Ei mua ole olemassa.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi olen olemassa. En yhtään ymmärrä.
- Anonyymi
Olen ollut jo niin kauan yksin ja kun en tapaa ihmisiä ja naiset ei halua tutustua ja tavata..eikä kiinnostua niin en jaksa vaa enää ku en kelpaa kellekkää lisäks oon vaa jumissa yksin.. ei tälle vaa voi mitää
- Anonyymi
Olisin halunnut halata jonia sinuakin varmasti jokin haluaa halata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut halata jonia sinuakin varmasti jokin haluaa halata.
Ei kukaa nainen minusta kiinnostu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaa nainen minusta kiinnostu
Et ole tavannut sitä vielä joka kiinnostuu mutta joni kiinnostaa minua hän on ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tavannut sitä vielä joka kiinnostuu mutta joni kiinnostaa minua hän on ihana.
Musta ei kyllä kiinnostu ketään.
- Anonyymi
Ihmiset ei halua olla ikinä missää tekemisissä en tunne yhtää ketää. töis käyn mut oon yksin.. mutta en vain tunne yhtää ketää.. ei kukaa halua jutella ja tunnen olevani jotain ihmee hiekkaa täälä elämässä. on nykyää niin kaikenlaisia ajatuksia, ei vain enää kestä.
- Anonyymi
No en tiedä oikee enää mitä teen.. ei ole keinoja.. pakko elää näin ei oo mitää keinoja.. veloissaki olen ja vaikka on työtä.. ei ees riitä tulot saatana
- Anonyymi
Kun olin nuorempi niin kyllä naisia riitti ja paljon. Elämä ja minä olen pahasti muuttunut ja naiset kun oon niin jumissa eikä pääse tapaa naisia saatikaa ollenkaa treffeille.
- Anonyymi
no miten sä niitä sitte ennen sait, ootko muuttunu jotenki sitte, luonteeltas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no miten sä niitä sitte ennen sait, ootko muuttunu jotenki sitte, luonteeltas.
Oon kai. Tai sit ikä tekee. Naiset ei vain ollenkaa enää kiinnostu. Mitä ennen kiinnostui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kai. Tai sit ikä tekee. Naiset ei vain ollenkaa enää kiinnostu. Mitä ennen kiinnostui.
no ihmisen oletetaan aikuistuvan iän myötä, se mikä menee vielä parikymppiseltä nuoruuden piikkiin, näyttää vanhemmalla keskenkasvuselta äksyilyltä ja ajeeraukselta, siis tunteiden purkamiselta huonotapaiseen toimintaan
- Anonyymi
No eipä ketää kiinnosta se on huomattu jo vuosia.. ihmekkös olen vaa yksin.. kumma että sain työpaikan no mutta kumma ja kumma.. mutta silti korkeintaa moikkaa kaupan kassaa ja istun kotona yksin.. ei netissäkää kukaa halua jutella
- Anonyymi
Minä tässä yritän sulle jutella. 🙂
Kannattaa ruveta liikkumaan enemmän käyppä kuule vaikka joskus metsässä kävelemässä tulee parempi mieli.
Minä kävin eilen nakkelemassa frisbeegolfia vaikka huono heittämään olenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tässä yritän sulle jutella. 🙂
Kannattaa ruveta liikkumaan enemmän käyppä kuule vaikka joskus metsässä kävelemässä tulee parempi mieli.
Minä kävin eilen nakkelemassa frisbeegolfia vaikka huono heittämään olenkin.EI kyllä tule.. mietin jatkuvasti näitä juttuja ja mun elämää ja itteäni.. ei kyl ollenkaa tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kyllä tule.. mietin jatkuvasti näitä juttuja ja mun elämää ja itteäni.. ei kyl ollenkaa tule.
Ei kiinnosta mitää tehdä enää vituttaa niin paska elämä.. ei kiinnosta nähdä ees ihmisiä ja naisetki alkaa vain kauniit naiset vituttamaa ja ahdistamaa entistä enempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kyllä tule.. mietin jatkuvasti näitä juttuja ja mun elämää ja itteäni.. ei kyl ollenkaa tule.
Kyllä tulee kokemusta on. Käyt kunnon metsälenkin kävelemässä eihän sitä tiedä jos siitä tulee sulle harrastus ja talvella on kiva hiihtää. Kunto ja mielenterveyskin siinä samalla kohenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee kokemusta on. Käyt kunnon metsälenkin kävelemässä eihän sitä tiedä jos siitä tulee sulle harrastus ja talvella on kiva hiihtää. Kunto ja mielenterveyskin siinä samalla kohenee.
EI kyllä auta.. olen liikkunut paljon enkä halua olla tuola yksin kaipaan kaveria tai naista.. etkö tajua saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI kyllä auta.. olen liikkunut paljon enkä halua olla tuola yksin kaipaan kaveria tai naista.. etkö tajua saatana.
Tajuan kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei, tota sprllä on joku kaveripalvelu, mee sinne
- Anonyymi
No en tiedä miten meen eteenpäin eikä kiinnostakkaa.. meen vaa elämäs pahempaa suuntaa.. velkaaki on vitusti.. kohta täytän 37 v ja elämäs ei oo mitää.. istun kotona vaa ja mietin elämää.. käyn välillä töissä se siitä.
- Anonyymi
Makselet velat rauhassa pois päivä kerrallaan.
Kyllä se siitä älä luovuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makselet velat rauhassa pois päivä kerrallaan.
Kyllä se siitä älä luovuta.kyllä se siitä-- mitä vitun paskaa mä kuuntelen aina.. ette ymmärrä miten helvettiä tää on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä se siitä-- mitä vitun paskaa mä kuuntelen aina.. ette ymmärrä miten helvettiä tää on
painukaa saatana vittuun ku ette ymmärrä.. mulla on pahat agressiivisuudet.. vihan hallintaa kokoajan hermona vaikka en juo enää.. no lääkettä en ole viikkoon syönyt saatana ku loppu lääkkeet ja pitäs hakee.. no kuitenkin vituttaa niin kovaa tää elämä ettei enää jaksa kokoajan on vihainen ja paha olla.. ette ymmärrä.. yksinäisyyttäki.. ei noi velat ny haittaa,, mulla on työpaikka mutta vituttaa vaa saatanasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
painukaa saatana vittuun ku ette ymmärrä.. mulla on pahat agressiivisuudet.. vihan hallintaa kokoajan hermona vaikka en juo enää.. no lääkettä en ole viikkoon syönyt saatana ku loppu lääkkeet ja pitäs hakee.. no kuitenkin vituttaa niin kovaa tää elämä ettei enää jaksa kokoajan on vihainen ja paha olla.. ette ymmärrä.. yksinäisyyttäki.. ei noi velat ny haittaa,, mulla on työpaikka mutta vituttaa vaa saatanasti.
Ei ollenkaa tutustu missää ihmisiin ja sanotaa joo kyllä se siitä tsemppiä ja voimia.. tommosta vitun paskaa jauhetaa mikä vain pahentaa tätä saatanan fiilistä.. vittu mä jaksa enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollenkaa tutustu missää ihmisiin ja sanotaa joo kyllä se siitä tsemppiä ja voimia.. tommosta vitun paskaa jauhetaa mikä vain pahentaa tätä saatanan fiilistä.. vittu mä jaksa enää
Mitä sulle sit pitäisi sanoa, että olisit tyytyväinen? Anna kun arvaan: et tiedä.
Ei noita sun asioita voi kukaan muu korjata.
- Anonyymi
Olis kiva jos joskus joku neitonen soittelis tai haluais tavata tulis kahville.. elän kai unelmissani.
- Anonyymi
Olisi varmasti minä haluaisin olla Jonille kaveri mutta en näe häntä enää missään se vähän harmittaa. Oletko ruukannut auttaa sukulaisiasi esim hakata puita käydä kalassa. Kysytkö koskaan veljeltäsi mitä hänelle kuuluu tai tarvitseeko hän apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmasti minä haluaisin olla Jonille kaveri mutta en näe häntä enää missään se vähän harmittaa. Oletko ruukannut auttaa sukulaisiasi esim hakata puita käydä kalassa. Kysytkö koskaan veljeltäsi mitä hänelle kuuluu tai tarvitseeko hän apua.
Kun keskittyisit muihin niin voisit unohtaa ahdistuksesi.
- Anonyymi
tuntuuko susta, että sulla ois jotain annettavaa, siis ettet hermostuis sillekki vaan sitte
- Anonyymi
En pysty ahdistaa ja vituttaa ja oon jatkuvasti vihainen..
- Anonyymi
Hyvin vitun vaikeeta elää tällästä elämää.
- Anonyymi
EI näytä ketää kiinnostavan mun elämä-.- Johan sen arvas.. sillon ku olin vielä 30 v niin oli kavereita ja naisetki halus tavata.. mitä vittua oikeesti oon todella yksinäinen nykyää.
- Anonyymi
Kun unohdat välillä omat murheesi ja keskityt esim sukulaisiisi kun sulla ei tällä hetkellä ole niitä kavereita niin voi se sitä vihaa viedä pois.
Ja sun täytyisi käsitellä ne asiat mitkä aiheuttavat vihaa.
- Anonyymi
Onko sulla hyvä laulu ääni tykkäätkö laulaa osaatko soittaa mitään soitinta?
- Anonyymi
Ei ole sukulaisia. Olen ihan yksin
Tajuatko. Paska elämä ja en saa kumppania.- Anonyymi
Sulla on veli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on veli.
Veli ja äiti. Mutta ne ei jaksa mua.. oon ongelmatapaus.
- Anonyymi
Mulle on sanottu tapa ittes ku oot nii raskas ihminen.
- Anonyymi
Rumasti ovat sanoneet. Välinpitämättömiä ja pahoja ihmisiä on paljon. Älä sellaisista sonta kasoista välitä.
- Anonyymi
Pahasti veloissa. Joustolaina. Nyt tippu tulot monta sataa.. ei järkee käydä ees töissä. Toinen kk palkka menee suoraa vuokraa. Kk pitäs elää. Sit kaikki muut päälle. Ei kukaa jaksa enää mua. Emmäkää jaksa enää.
- Anonyymi
Menee jo ruokiin yli 100 e kk.
- Anonyymi
Kannattaa käyttää alennuksia ja varmaan käytätkin. Pulloista tai tölkeistäkin saa lisärahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa käyttää alennuksia ja varmaan käytätkin. Pulloista tai tölkeistäkin saa lisärahaa.
Ei paljo auto jos menot 1200
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljo auto jos menot 1200
Tulot nettona 1400. Jää 200 e kk autoon menee bensaa. En myt autoa. Ruoka maksaa. Ei riitä 200 ekk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulot nettona 1400. Jää 200 e kk autoon menee bensaa. En myt autoa. Ruoka maksaa. Ei riitä 200 ekk
Mutta voit vähentää auton käyttöä niin säästyy rahaa jonkin verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voit vähentää auton käyttöä niin säästyy rahaa jonkin verran.
Ei paljoa. Ruokaan menee eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljoa. Ruokaan menee eniten.
Nyt on ylimääräsiä laskija 150. Kävin huoriski 50. Noim 150 e.. ja lisää vaa velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ylimääräsiä laskija 150. Kävin huoriski 50. Noim 150 e.. ja lisää vaa velkaa.
Vitti osaa ees kirjottaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyi en ymmärrä tuollaisia.
- Anonyymi
jos tosiaan elät noin vähällä, kuluttajatutkimuskeskuksen ruokabudjetti alle 45-miehelle on 294 euroo kuussa. Jos sulla on aliravitsemus, b-vitamiinin puute tai muu, joka vaikuttaa mielialaanki. Hae vaikka ilmaista ruokaa jostain, se voi piristää.
- Anonyymi
Palkasta jää 200 e kk. Vittu miten paskaa.
- Anonyymi
Sellasta se elämä on köyhänä elämistä.
- Anonyymi
Ei saa lainaa pois kun on pienet tulot.
- Anonyymi
Vaikka käyn töissä. En pysty lyhentää velkaa.. ei oo rahaa.. vittu menee miinukselle.. ei naisia kiinnosta koskaa. Ei kaveria yhtää.. kaikki vihaa mua.. ei jaksa ees jutella.
- Anonyymi
Voi sun äiti auttaa tai se veli?
Onko mitään sellaista tavaraa mitä et enää tarvi siitä saisit rahaa ruokaan tai mihin tarvitset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mitään sellaista tavaraa mitä et enää tarvi siitä saisit rahaa ruokaan tai mihin tarvitset.Tarkoitin että voiko auttaa tuli virhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mitään sellaista tavaraa mitä et enää tarvi siitä saisit rahaa ruokaan tai mihin tarvitset.Ei. Eivät auta tippaakaa. Pelastivat mun vipeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin että voiko auttaa tuli virhe.
En tarvi apua mulla on duuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvi apua mulla on duuni.
Elän yli varojen vaan kun tulot tippu varmaa 600 e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elän yli varojen vaan kun tulot tippu varmaa 600 e.
Pakolliset menot jo yli 1100 e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Eivät auta tippaakaa. Pelastivat mun vipeistä.
Älä ota vippejä enää niin säästyy niihin velkoihin ja muuhun elämiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota vippejä enää niin säästyy niihin velkoihin ja muuhun elämiseen.
En otakkaa. En ole vuosiin ottanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan nousi helvetin paljo vero % ei riitä rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaan nousi helvetin paljo vero % ei riitä rahat.
Silti velka kasvanu ja luottokortillekki velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja käännät päivä rytmin oikeaan suuntaan niin siitäkin olosi paranee.
- Anonyymi
tulen kyllä toimeen saatana.. nyt on vähä vaikeempaa.
- Anonyymi
mistä sulla on sitä velkaa?
- Anonyymi
Oon kuin joku yksinäinen haamu jota ei oo ees olemas.. vittu mitä elämää.
- Anonyymi
Enhän mä saatana 200 e pärjää kk.
- Anonyymi
jollekki taousneuvojalle, ehkä sossuki, velkajärjestely tai jotain että jää rahaa ruokaan. tai sitte toinen duuni, jolla hoidat velkas pois, joillekki luppoaika ei vaan sovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jollekki taousneuvojalle, ehkä sossuki, velkajärjestely tai jotain että jää rahaa ruokaan. tai sitte toinen duuni, jolla hoidat velkas pois, joillekki luppoaika ei vaan sovi
Pärjään kyllä.
- Anonyymi
Ei se auta ku olla tällänen paskanaama koko elämänsä. Yksinäinen. Vanhemmatki pisti jo välit poikki ja ex jätti.
- Anonyymi
Ei ketään voi pakottaa ihastumaan se oikea ei vaan vielä ole löytynyt. Sun pitää välillä miettiä muuta eikä kokoajan tuota tilanettasi kun mietit niitä liikaa niin ahdistut vain lisää.
- Anonyymi
Oon haamu täälä ketää ei kiinnosta. Kukaa ei soita. Kavereita 0. Ihme et olen hullu.
- Anonyymi
En nyt halua lisää masentaa mutta ei se ainakaan paranna sun tilannetta jos olet huorissa käynyt maksanut seksistä. Ei ole mitään iljettävämpää kuin tuollainen touhu.
Jätä tuollainenkin kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt halua lisää masentaa mutta ei se ainakaan paranna sun tilannetta jos olet huorissa käynyt maksanut seksistä. Ei ole mitään iljettävämpää kuin tuollainen touhu.
Jätä tuollainenkin kokonaan.Sillä teolla likaat miehen ja naisen välisen kommunikoinnin. Likaat itsesi tuollaisella teolla. Varmasti tuleva naisesi pahottaisi mielensä sellaisesta teosta vaikka siitä olisikin aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä teolla likaat miehen ja naisen välisen kommunikoinnin. Likaat itsesi tuollaisella teolla. Varmasti tuleva naisesi pahottaisi mielensä sellaisesta teosta vaikka siitä olisikin aikaa.
Aika monet miehet käy huorissa kun ei koskaa saa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet miehet käy huorissa kun ei koskaa saa naista.
Et kai enää niin tee?
- Anonyymi
Naiset pissivät kaduille jos varsinkin vessan ovesta irtoaa kahva ja on kova vessahätä.
- Anonyymi
Jos minun kaivattuni tuollaista olisi tehnyt en voisi ruveta olemaan hänen kanssaan.
- Anonyymi
Tuo elokuva: Dyyni 2021, mitä olen odottanut, vie tyttö katsomaan tuota.... tuleekin jo aikaisemmin kuin ennakkotiedot.
- Anonyymi
Siitä on kuule Allu jo pian neljä vuotta ainakin kun eks jätti ja tiedät varsin hyvin syyn.
Uhria on turha leikkiä.
Sitä en tiedä miksi veli pisti välit poikki mutta voin ymmärtää kyllä. Isäsikään ei sinua jaksa, äiti on yrittänyt kannatella ja tehnyt asioita puolestasi, nyt en tiedä joko hänkin väsyi lopulta.
Apua olet saanut psykiatrian klinikalta ja psykoterapiaa yritetty. Lääkkeitä on määrätty, itse et mitään yritä, kitiset ja valitat ja vaadit kuin pikkukakara. Pian nelikymppinen mies.
Tiedän että olet älyllisesti heikkolahjainen ja tiedän että sinulla on mt-ongelmia.
Sitä en tiedä miksi et kykene ottamaan mitään apua vastaan mistään vaikka yritetty on. Heikkolahjaisuus ei ole este parisuhteelle mutta tuo aggressiivinen ja hyökkävä käytös on, sekä sairas riippuvaisuus toisesta. Liimaudut kuin iilimato ja kun toinen ei siitä tykkää huudat ja haukut ja raivoat.
Niin kauan Allu kun et ota vastuuta siitä että itse teet elämäsi eteen mitään ja vain valitat ja uhriudut saat jatkaa hautaan asti. Kukaan ei sinulle varaäidiksi rupea eikä ota raivonpuuskiasi ja kiukutteluasi vastaan. Ketään ei kiinnosta nelikymppinen pikkukakara.
Näin se vaan on.- Anonyymi
SITTEN EI KIINNOSTA..EI MUA VITTUAKAA KIINNOSTA.
- Anonyymi
Näin se näyttää olevan että yksinäinen elämä. Näin se nyt vaan menee.
- Anonyymi
On varmaan aika allu antaa elämä Jumalan kannettavaksi yksin ei tarvitse jaksaa.
Hän pitää sinusta huolen ei hylkää yhtäkään joka häntä avukseen huutaa. - Anonyymi
Sitten mä en varmaa saa koskaa ketää kavereita en parisuhdetta. en vaa enää tiedä mitä tehdä.. tää on jatkunu jo vuosia.. mulla on vakituinen työpaikka. mut ei se oikein auta mitään.
- Anonyymi
mutta kaikki ne osaa tulla foorumeille naukumaan ja esittämään mitä pöljää milloinkin.
- Anonyymi
Ainaski mulla on työpaikka.. en todellakaa oo ihan pohjalla ja lopetin jo kauan sitte alkoholin käytön.
- Anonyymi
Jaa, että lopetit alkon käytön kauan sitten.
Eihän siitä oikeasti ole, kuin muutama viikko. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että lopetit alkon käytön kauan sitten.
Eihän siitä oikeasti ole, kuin muutama viikko.Silti lopetin enkä juo enää.
- Anonyymi
Että onneksi musta löytyy ihan hyviä piirteitä ja töissä musta tykätään ja teen työni hyvin.
- Anonyymi
No ilmeisesti en sitte koskaan saa parisuhdetta, ja mussa on pelkkiä vikoja. ainaski voin tehdä töitä ja maksella velkaani pois.
- Anonyymi
Ei sinussa ole pelkkiä vikoja vaikken tunne sinua niin kaikissa ihmisissä on myös hyviä puolia.
- Anonyymi
En saa vaan naista
- Anonyymi
En ymmärrä miksi en sit saa naista?
- Anonyymi
Alkaa vaa vituttaa entistä enempi tää kaikki paska.
- Anonyymi
En tiedä jaksanko ajatella enää jonia ei hän minusta taida pitää. Ihan turhaa haaveilla.
- Anonyymi
Elän sitte vittu yksin. Ku en kelpaa. Käyn vaan kokoajan töissä. Eipä ne naiset sieläkään mulle juttele.
- Anonyymi
Jutteletko SÄ siellä töissä niille naisille? Mikäli et, niin miksi sitten niiden naisten pitäisi sulle tulla jutteleen, jos itse pysyt tuppisuuna omalla pisteellä yrittämättä ottaa mitään kontaktia työkavereihin sukupuolesta riippumatta? Kun et itse huomioi työkavereita edes tervehtimällä niitä töihin mennessä, saa ne susta sellaisen kuvan ettei sua edes kiinnosta olla missään tekemisissä muiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jutteletko SÄ siellä töissä niille naisille? Mikäli et, niin miksi sitten niiden naisten pitäisi sulle tulla jutteleen, jos itse pysyt tuppisuuna omalla pisteellä yrittämättä ottaa mitään kontaktia työkavereihin sukupuolesta riippumatta? Kun et itse huomioi työkavereita edes tervehtimällä niitä töihin mennessä, saa ne susta sellaisen kuvan ettei sua edes kiinnosta olla missään tekemisissä muiden kanssa.
En. Olen kiimainen mies. Haluan naista
- Anonyymi
Jos jotain naista pissittää ja kakittaa erinomaisesti ja yrittää mennä vessaan: oven kahva irtoaa joten ei pääse, vaihtoehdot sitten vähissä.
- Anonyymi
Mullapa on tomaatteja. 🤗
- Anonyymi
Hassu juttu sinänäsä jos on oikein jossain maailman parhaimmassa paikassa ja ammattilaiset hoitajat hoitavat, eikä mitään muuta tarvitse tehdä kuin maata sängyssä jne.... kyllästyttää tuollainen jos jatkuu kauan :D
- Anonyymi
Mitä höpäjät
- Anonyymi
Tuntuu olevan naisille ihan ilmaa. Ei ne koskaan kiinnostu
- Anonyymi
Pakko unohtaa naiset ja keskittyä muihin juttuihin.
- Anonyymi
Kyllähän se vituttaa kun muut saa naisia ja itse et kelpaa kellekkään.
- Anonyymi
Hoida se pää ensin kuntoon, ja unohda naiset sinä aikana kokonaan, kun sitä päätä hoidat. Niin kauan kuin sun pää ei ole kunnossa, et tule naista saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoida se pää ensin kuntoon, ja unohda naiset sinä aikana kokonaan, kun sitä päätä hoidat. Niin kauan kuin sun pää ei ole kunnossa, et tule naista saamaan.
Yritän ja käyn töissä.
- Anonyymi
Parempi vaa unohtaa lopullisesti naiset ja käymää töissä ja makselee velkoja. Mä en totaalisesti jaksa. Mä en kelpaa kellekkää ja vammaista en halua. Että näillä mennää.
- Anonyymi
Et voi alkaa sanomaan normaali ihmisiä vammaisiksi ei ihme että naista saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi alkaa sanomaan normaali ihmisiä vammaisiksi ei ihme että naista saa.
Ei hän normaali-ihmisiä tuolla tarkoita. Hän tarkoittaa oikeita kehitysvammaisia.
Kehityshäiriöisenä hän ei kelpaa normaaleille, mutta kehitysvammaisille kelpaisi. Se häntä risoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän normaali-ihmisiä tuolla tarkoita. Hän tarkoittaa oikeita kehitysvammaisia.
Kehityshäiriöisenä hän ei kelpaa normaaleille, mutta kehitysvammaisille kelpaisi. Se häntä risoo.Vaikka hänellä on kehityshäiriö voi silti kelvata ei vaan vielä ole löytänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehityshäiriöisenä hän ei kelpaa normaaleille, mutta kehitysvammaisille kelpaisi. Se häntä risoo.Vaikka hänellä on kehityshäiriö voi silti kelvata ei vaan vielä ole löytänyt kumppania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hänellä on kehityshäiriö voi silti kelvata ei vaan vielä ole löytänyt kumppania.
Voi. En ole löytänyt mistään naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehityshäiriöisenä hän ei kelpaa normaaleille, mutta kehitysvammaisille kelpaisi. Se häntä risoo.Juuri se. En halua ketään enään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka hänellä on kehityshäiriö voi silti kelvata ei vaan vielä ole löytänyt kumppania.
Harva normaali nainen jaksaisi paapoa kehityshäiriöistä mieslasta, joka saa tämän tästä hirveitä raivonpuuskia. Niiden raivokohtausten vuoksi hänen vanhempansa ja veljensäkään eivät enää jaksa olla tekemisissä.
Aiemmin ajattelin, että hän voisi löytää tyttöystävän itsensä kaltaisesta naisesta. Hän kuitenkin halveksii niitä ihmisiä, joilla on samanlaisia kehityshäiriöitä, kuin hänellä itsellään, joten ei se onnistuisi.
Nykyään, kun tiedän millainen raivopää ketjun aloittaja jatkuvasti on, en suin surminkaan toivo yhdenkään naisen joutuvan sellaista sietämään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva normaali nainen jaksaisi paapoa kehityshäiriöistä mieslasta, joka saa tämän tästä hirveitä raivonpuuskia. Niiden raivokohtausten vuoksi hänen vanhempansa ja veljensäkään eivät enää jaksa olla tekemisissä.
Aiemmin ajattelin, että hän voisi löytää tyttöystävän itsensä kaltaisesta naisesta. Hän kuitenkin halveksii niitä ihmisiä, joilla on samanlaisia kehityshäiriöitä, kuin hänellä itsellään, joten ei se onnistuisi.
Nykyään, kun tiedän millainen raivopää ketjun aloittaja jatkuvasti on, en suin surminkaan toivo yhdenkään naisen joutuvan sellaista sietämään.Vittu mitä paskaa. no mulla on työpaikka ja auto ja kaikki fine.. se riittää mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä paskaa. no mulla on työpaikka ja auto ja kaikki fine.. se riittää mulle.
Silti sä valitat täällä, vaikka kaikki on fine ja se riittää sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti sä valitat täällä, vaikka kaikki on fine ja se riittää sulle.
Koska haluaisin naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään, kun tiedän millainen raivopää ketjun aloittaja jatkuvasti on, en suin surminkaan toivo yhdenkään naisen joutuvan sellaista sietämään.Tää raivopää on hyvä työssään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska haluaisin naisen.
Ei siis kuitenkaan kaikki ole fine, eikä sinulle riitä se, että sinulla on työpaikka ja auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siis kuitenkaan kaikki ole fine, eikä sinulle riitä se, että sinulla on työpaikka ja auto.
Kukapa yksin haluaisi elämänsä loppuun asti olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haluan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään, kun tiedän millainen raivopää ketjun aloittaja jatkuvasti on, en suin surminkaan toivo yhdenkään naisen joutuvan sellaista sietämään.Juu en löydä ketään.. tarjottiin mulle töitä ja vakinaistettiin kai se sit on mun kohtaloa maksaa velkoja olla ikisinkku
- Anonyymi
Mulla ei oo ees rahaa ku kaikki menee vuokraan ja lainaan ku teen 30 h viikko töitä isolla veroprosentilla.
- Anonyymi
Joni on komea se mun mielipide vaikkei tähän sun asiaan liitykään mutta en lue enää näitä kun mun seura ei ole toivottua.
Joten tsemppiä että löydät kaverin/kavereita.
- Anonyymi
Saatana ottaa päähän ei voi mitään. Näillä mennään. Menot lähemmäs 1100 e kk yliki vähän. Tulot 1400 e. Ei riitä ees rahat kk. Joudun maksaa terapiaaki.
- Anonyymi
Ei täs oo mitää järkee. Turha haaveilla senkaa takia naisesta. No ainaski en ole työtön että se hyvä puoli sentään joo on mulla.
- Anonyymi
Teetkö aloitukset sen takia että saisit muita haukkua.
- Anonyymi
Moi. Laitatko Allu SP osoitteesi, täällä kirjoittaa eräs jonka olet tuntenut monia vuosia sitten, voitaisko jutella? En halua nimeäni tässä kertoa...
- Anonyymi
No eipä susta kuulu mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä susta kuulu mitään...
En tiedä kuka tuota sun sähköposti osoitetta kysyi mutta minä en kirjoita tuommoiselle joka haukkuu muita.
- Anonyymi
"En ymmärrä miksi en sit saa naista?"
Olet varmaan uusi täällä tai sitten et ole näiden varmaan neljän vuoden aikana törmännyt vielä kys. henkilöön.
Aloituksia on liioittelematta kymmeniä jos ei satoja, kaikissa sama sisältö. Ruikutus ja ihmettely miksi ei saa naista.
Kun lukee näitä aloituksia ja viestejä, ei normaalijärkiseltä jää yhtään mitenkään epäselväksi miksi ei saa. Tehtailemansa aloitukset on poistettu jo moneen kertaan joten niitä ei löydä mutta näissä tämänhetkisissä on hieman esimakua.
Käännänpä tämän niin päin, että haluaako yksikään mies vastaavanlaista naista vaikka miehet nyt huolivatkin kenet tahansa?
Nainen on ihminen siinä kuin mieskin eikä missään nimessä velvollinen huolimaan miestä jonka kanssa on mahdoton olla.
Henkilölle on tarjottu apua ja on ollut avun piirissä vuosia, mutta tuloksetta. Ilmeisesti ei kykene apua vastaan ottamaan. Heikkolahjaisuus on diagnosoitu jo lapsena mutta se ei elämässä ihan mukavasti pärjäämästä estä. Ne on ne hoitamattomat mt-probleemat jotka estävät.- Anonyymi
Minä ymmärrän kyllä allun ongelman jos ei ole sosiaalista elämää ei ystäviä päivästä toiseen yksin olla niin se tekee elämästä kurjan. On paljon yksinäisiä ihmisiä toinen yksinäinen voi vain ymmärtää tuollaisessa tilanteessa olevaa. Minulla itselläni oli jokin aika sitten sellainen tilanne että ei ollut samanikäisiä ystäviä täällä samalla paikkakunnalla jossa asun. Ja yritin vähän liikaa kun yritin tutustua uusiin ihmisiin siitä ei sitten mitään tullut. Siitä on vuosia aikaa lapsi oli silloin pienempi.
Minulla ei ole enää tarvetta yrittää saada ystäviä vaikka olisihan kiva kun olisi joku paikka jossa käydä kylässä.
Mutta näinkin ihan hyvä. Minun mielestäni tuohon heikkolahjaisuuteen ei pitäisi takertua. Ei ihmisiä saisi lokeroida. - Anonyymi
En ymmärrä miksi tuollainen asia on pitänyt tehdä diagnosoida ja vielä lapsena. Jotenkin tuntuu siltä että on tullut sille ihmiselle siitä trauma.
Vanhemmat lapsesta asti kohdelleet eri arvoisesti ei ihmiset ole mitään koe eläimiä.
En sitten tiedä mutta tälläisen kuvan sain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi tuollainen asia on pitänyt tehdä diagnosoida ja vielä lapsena. Jotenkin tuntuu siltä että on tullut sille ihmiselle siitä trauma.
Vanhemmat lapsesta asti kohdelleet eri arvoisesti ei ihmiset ole mitään koe eläimiä.
En sitten tiedä mutta tälläisen kuvan sain.Jep ja siksi olen roskaa. Eli olen heikkolahjainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ymmärrän kyllä allun ongelman jos ei ole sosiaalista elämää ei ystäviä päivästä toiseen yksin olla niin se tekee elämästä kurjan. On paljon yksinäisiä ihmisiä toinen yksinäinen voi vain ymmärtää tuollaisessa tilanteessa olevaa. Minulla itselläni oli jokin aika sitten sellainen tilanne että ei ollut samanikäisiä ystäviä täällä samalla paikkakunnalla jossa asun. Ja yritin vähän liikaa kun yritin tutustua uusiin ihmisiin siitä ei sitten mitään tullut. Siitä on vuosia aikaa lapsi oli silloin pienempi.
Minulla ei ole enää tarvetta yrittää saada ystäviä vaikka olisihan kiva kun olisi joku paikka jossa käydä kylässä.
Mutta näinkin ihan hyvä. Minun mielestäni tuohon heikkolahjaisuuteen ei pitäisi takertua. Ei ihmisiä saisi lokeroida.Ei kukaan ymmärrä. Kun naisten silmis oot 0
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep ja siksi olen roskaa. Eli olen heikkolahjainen
Et ole roskaa. Rupea arvostamaan itseäsi osaat varmasti vaikka mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole roskaa. Rupea arvostamaan itseäsi osaat varmasti vaikka mitä.
Miksi en saa tavis pyöreetä naista sit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi en saa tavis pyöreetä naista sit?
Oletko yrittänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yrittänyt?
Olen moniakin. Mutta eivät kiinnostu minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle kelpaisi tavis pullukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluavat varmaan että olisit kiinnostunut oikeasti ei minua ainakaan itseäni imartelisi että mies haluaa vain seksiä.
Pitäisi minua rumana ja haaveilisi samalla niistä aikaisemmista naisistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluavat varmaan että olisit kiinnostunut oikeasti ei minua ainakaan itseäni imartelisi että mies haluaa vain seksiä.
Pitäisi minua rumana ja haaveilisi samalla niistä aikaisemmista naisistaan.Kyllö haluan naista ja seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllö haluan naista ja seksiä
Himoitsen monia seksikkäitä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Himoitsen monia seksikkäitä naisia.
En ole saanut pitkään aikaan seksikästä naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se riitä että haluat vain seksiä muista en tiedä mutta ainakaan minulle ei riittäisi.
Sinun pitäisi tykätä siitä naisesta minä tykkään yhdestä Jonista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut pitkään aikaan seksikästä naista
Hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän haluat. Onneksi et saa.
- Anonyymi
Ainaski on töitä.
- Anonyymi
Ennen ennen sentään oli lukuisia lukuisia naisia ja paljon erilaisia.
- Anonyymi
En tiedä muista mutta en huolisi sellaista miestä jolla on ollut kymmeniä naisia. En minä sieltä joukosta mitenkään erottuisi.
Sain selville sen Jonin sukunimen mutta en aijo ottaa häneen yhteyttä koska ei hän sitä tahdo.
😔Heippa.
- Anonyymi
"Ennen sentään oli lukuisia naisia , paljon erilaisia".
Mitenkäs kun muistelen että Allu on pariinkiin kertaan sanonut seurustelleensa kolme kertaa ja viimeinen oli nelisen vuotta sitten?
Sitäkään en tiedä mikä meriitti on miehelle että on ollut lukuisia naisia.
Se että miehellä on ollut lukuisia irtosuhteita ei suurimman osan naisia silmissä miehen statusta nosta, päin vastoin. Se kertoo paljon eikä kyllä mitään imartelevaa ko. henkilöstä.
Liekö ollut sitten niinä aikoina kun Allu hillui niissä viinaporukoissa, sitähän en ihmettelisi. Onko sitten ylpeyden aihe, kenelle on kenelle ei.- Anonyymi
4 v sitte mitä hittoa. Noin 3 v sitte.
- Anonyymi
Olen seurustellut. Pannut lukuisia naisia. Kauniita. Nykyää en ymmärrä aivan 0 en kelpaa enää. Ihan sama. Ei mua kiinnosta. Yksin parempi
- Anonyymi
Ihmisiä on monenlaisia joitakin ei varmaan haittaa jos on ollut useita seksi kumppaneita/seurustelu.
Se niin riippuu ihmisestä.
Minulla itselläni ei ole ollut kuin kaksi kumppania. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä on monenlaisia joitakin ei varmaan haittaa jos on ollut useita seksi kumppaneita/seurustelu.
Se niin riippuu ihmisestä.
Minulla itselläni ei ole ollut kuin kaksi kumppania.Minulla ennen naisia ja sain seksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ennen naisia ja sain seksiä
Parisuhteessa ei olla seksin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhteessa ei olla seksin takia.
Ei.. mutta nykyää kaipaan seksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.. mutta nykyää kaipaan seksiä.
Sun pitää hommata itelles haaremi kun ei yksi näytä riittävän ensimmäisenäkö jos olisit treffeillä niin rupeaisi seksistä naiselle puhumaan. En ihmettele jos ne naiset kaikkoavat.
- Anonyymi
Ei rumat ei ees lihavat naiset kattele mua missää. Oon vanhentunut lihonut rumentunut ja kaljuuntunut. Iha sama ollaan yksin.
- Anonyymi
Ennen nuorena kelpasin. Nyt 36 v en kelpaa kellekkää.. pitäkööt naiset tunkkinsa mä en jaksa. Yksin hautaa.
- Anonyymi
Osa toki naisista sanoneet. Näytät söpöltä et ole ruma... erittäin hemmetin outoa. Mikseivät halua minua
- Anonyymi
En varmaa olekkaa tarpeeksi komea tai kiinnostava. Sillehän en voi mitään.
- Anonyymi
Uhosit allu että sulla on naisia piisannut mutta rakastitko niistä seurustelu kumppaneistasi yhtäkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhosit allu että sulla on naisia piisannut mutta rakastitko niistä seurustelu kumppaneistasi yhtäkään?
Naisia on ollut. Nyt on ollut aivan 0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia on ollut. Nyt on ollut aivan 0.
Et vastannut kysymykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen.
En osaa sanoa.
- Anonyymi
En jaksa kertoa. Ajat muuttunut.
- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
Ei vaan saa nykyään naista mistään. Ennen sentään sai.
Naisella (kuten miehelläkin) on oikeus muuttaa mieltänsä. Se ei ole kusettamista.
- Anonyymi
Nykyään ei oikein saa seksiäkään mistään.
- Anonyymi
Sehän se sun ongelma on. Pillua pitäisi saada. Turhaan valitat mistään muusta, koska tuo on ainoa sua oikeasti kiinnostava asia.
Onneksi sulle ei kukaan muu anna kuin ammattilaiset rahasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se sun ongelma on. Pillua pitäisi saada. Turhaan valitat mistään muusta, koska tuo on ainoa sua oikeasti kiinnostava asia.
Onneksi sulle ei kukaan muu anna kuin ammattilaiset rahasta.No just. Haluan silti kumppanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just. Haluan silti kumppanin.
Seksin saaminen ei ole kumppanuutta. Siihen tarvitaan hitosti paljon muutakin eikä sulla ole sellaiseen rahkeita. Ei riitä, että itse haluat seksiä ja kumppanin. Sulla pitäisi olla jotain annettavaakin sille naiselle eikä pelkkiä vaatimuksia, huutoa, raivoamista, muna suorana kiukuttelua, takertumista ja väkivaltaa. Ei susta ole mieheksi kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sulle ei kukaan muu anna kuin ammattilaiset rahasta.no kyllä ei ole mikää seksi.. naisessa on muutaki ja oon valehdellut
- Anonyymi
Tässä jo tulee hulluksi kun ei saa naista ja läheisyyttä.
- Anonyymi
En tiedä huomasitko mutta kun kokoajan kuvittelin että olet ihan joku muu niin pahastuin tuosta ihanne nainen kirjoituksestasi.
Mutta toisaalta huojennuin koska en hyväksy tuota sinun tekoasi. Jos Jonilla sattuisi olemaan samanlaisia ihanteita niin en häntä enää ajattelisi en jaksa toista sellaista miestä joka ihannoi isoja rintoja. Mutta tosiaan haaveile mistä tykkäät.
- Anonyymi
Ei se auta kun kärsiä yksin.
- Anonyymi
Unelmanainen olisi pitkä puhutaan jo 185 cm. Käyttää seksikkäitä housuja. On isot tissit. Muotoja ja käyttää tiukkaa toppia.
- Anonyymi
Sepä kiva en onneksi voi olla osa sun unelmaa jos joni unelmoisi jostain toisesta naisesta niin en haluaisi häntä, no mut sä et ole se.
- Anonyymi
jaa, kelpaisko sulle transnainen, toi sun ihanne liippaa aika läheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa, kelpaisko sulle transnainen, toi sun ihanne liippaa aika läheltä?
Ei kelpaa. Mutta pitkä nainen olis ihanne, koska oon itekki pitkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa. Mutta pitkä nainen olis ihanne, koska oon itekki pitkä.
No toivottavasti löydät mieleisesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti löydät mieleisesi.
Pitkä seksikäs muodokas nainen olis avot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä seksikäs muodokas nainen olis avot
Ei sulla ole varaa valikoida ja nuo naiset menee paremmille miehille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rintojen koko tee kenestäkään parempaa.
Aika pinnallista ajattelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte nmenee.. olenpa yksin koko elämäni
- Anonyymi
No yksin jatkossa elän. Ainaski on töitä.
- Anonyymi
Naiset ei osaa kun ahdistelua puskissa.
Pokemon go
Puöujussit - Anonyymi
En luota naisiin pierii liikaa ja miehet myös.
Kaikki vaan pierii. Liikaa pierua. happi loppu - Anonyymi
Voikun löytäisin pitkän muodokkaan seksikkään naisen joka antaa pillua.
- Anonyymi
Ihmettelen kyllä sitä miten jaksat töitä tehdä töissä kun yöllä kirjoittelet palstalla.
Olet varmaan siellä todella niin kuin haamu.
Kyllä sinun pitäisi nukkua yöt. Yö valvominen rupeaa vaikuttamaan terveyteesi.
Mulla oli yksi työ ja kun koko sinä aikana sain nukuttua kun siellä olin niin yössä n 5 tuntia mikä minulle ei ole riittävä niin alkoi tulla virheitä. - Anonyymi
Allu tekee postinlajittelua yötyönä, 30 tuntia viikossa.
- Anonyymi
Pyh ja pah oma on elämäsi jota hajotat.
- Anonyymi
Niin teenkin parempi se on ku olla työtön pummi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin teenkin parempi se on ku olla työtön pummi.
Pelkkää yövuoroako teet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää yövuoroako teet?
Juu teen. Saan isoimmat rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu teen. Saan isoimmat rahat.
No sittenhän sun kuuluukin valvoa yöt ja nukkua päivät.
- Anonyymi
Pidätkö vain isoista rinnoista?
- Anonyymi
Pidän pitkistä naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän pitkistä naisista.
Olen reilusti alle 180cm ja ei ole niitä ihannoimiasi jätti rintoja onneksi 🤮joten no no mun kohdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen reilusti alle 180cm ja ei ole niitä ihannoimiasi jätti rintoja onneksi 🤮joten no no mun kohdalla.
Ei kiitos sitten. Pitää olla pitkä nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
180 cm isorintainen nainen bueno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
180 cm isorintainen nainen bueno.
Mielellään 188 cm nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua haittaa jos nainen on sua lyhyempi?
Olet vain 23cm minua pitempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sua haittaa jos nainen on sua lyhyempi?
Olet vain 23cm minua pitempi.Nainen saisi olla 190 cm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen saisi olla 190 cm
Harvat naiset ovat niin pitkiä mutta kyllähän niitäkin löytyy. No onnee etsintään. 🙂
- Anonyymi
Lähestyt naisia liian kaverillisesti, luulevat sinua tuhkamuna metroseksuaaliksi. Ole oma itsesi. Teston tuoksuinen luolamies. Kerro jo viestittely vaiheessa miten otat naaraan heti tavatessasi, jo autosi takapenkillä ja vaadi jättämään pikkarit pois treffeiltä. Näin menetellen treffikalenterisi tulee täyttymään ja pääset harrastamaan seksiä kymmenien kauniiden, akateemisten naisten kanssa.
T. allu2- Anonyymi
Yritätkö piruilla Allun kustannuksella?
- Anonyymi
En vaivaudu lukemaan enää kirjoituksiasi.
Jää haaveilemaan et onneksi ole kukaan tuntemani etkä ainakaan vaalea mies hyvästi. - Anonyymi
No mun aika on menny.. työ ei auta mitää luulin et auttais mut ei, status puuttuu ja hieno bemari.. ja kaikkee.. rahaa ei ole.. se siitä.. yksin vaa
- Anonyymi
En ymmärrä oon pitkä mies iha ok näkönen vakityöt ja kaikki.. naisia 0.. miten on ees mahdollista.. voi vittu
- Anonyymi
Pitkä mies ja ok näköinen vakityö ja kaikki.
Mitkä kaikki? Kerro!!
Kerro ihmeessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kaikki? Kerro!!
Kerro ihmeessä.Mitä pitää kertoa itse sanoit että vain kaunottaret sua kiinnostaa ja jos et niitä saa niin ei se palstalaisten vika ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pitää kertoa itse sanoit että vain kaunottaret sua kiinnostaa ja jos et niitä saa niin ei se palstalaisten vika ole.
Kelpaa tavis lihavaki mut ei ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä kaikki? Kerro!!
Kerro ihmeessä.Silti ei mitää vientiä. Ei kiinnosta baaritkaa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti ei mitää vientiä. Ei kiinnosta baaritkaa enää.
Kun sua ei ne baarit kiinnosta niin mikset mene seurakuntaan sieltä saisit ystäviä ja eihän sitä tiedä jos kumppaninkin sieltä löytäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sua ei ne baarit kiinnosta niin mikset mene seurakuntaan sieltä saisit ystäviä ja eihän sitä tiedä jos kumppaninkin sieltä löytäisit.
No miks mua kiinnostais seurakunta.. kun ei toi kirkko kiinnosta yhtään.
- Anonyymi
Mitenkäs allu se terapia sujuu? Vieläkin käyt kerran viikossa, niinkö?
Onko lekurit muuttaneet mieltään ja sanoneet että mielenterveytesi edistämiseksi kannattaa notkua nettipalstoilla ottamassa henkisesti turpaan joka yö? - Anonyymi
Ihan hyvin. Käyn kyllä.
- Anonyymi
En jaksa enään ettiå naista ku en kelpaa naisille. Yksin hyvä.
- Anonyymi
Terapia menee hyvin ja senhän kyllä huomaa! :D :D
Kyllä ei tule tuotakaan terapeuttia kateeksi, turhaa työtä tekee.
Vaikka palkkansa se siitä saa... - Anonyymi
Viitisen vuotta tämä surullinen hahmo on jo tänne palstoille näitä tasan samoja virsiä veisannut.
Hänen mielessään aika ei liiku samalla tavalla kuin muilla - aina on "pari vuotta sitten" erottu (lienee oikeasti jo lähemmäs viisi vuotta siitäkin) ja alkoholin käyttö on lopetettu "kauan sitten" vaikka viimeksi edellisenä viikonloppuna olisi kännit vedetty.- Anonyymi
Kaikki on suhteellista. Raittiuskin. Ja aika. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Raittiuskin. Ja aika. 🙂
Kyllä toki, hulluilla tuo aika kuluu ihan eri tahtiin kuin normikansalla. Tämä palstasankarikin on väh. viimeiset 5 vuotta ollut "kolmekymppinen" vaikka jo lähes neljättäkymppiä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä toki, hulluilla tuo aika kuluu ihan eri tahtiin kuin normikansalla. Tämä palstasankarikin on väh. viimeiset 5 vuotta ollut "kolmekymppinen" vaikka jo lähes neljättäkymppiä käy.
olen 36
- Anonyymi
jotenki musta tuntuu ettei mua pitäs olla olemas.. kaikki vaa sanoo oot täys tohelo.. vitun kehari.. tyhmä.. oot todella rasittava kuole pois
- Anonyymi
Ehkä mun pitäs vaa tehdä itsemurha nopeesti.
- Anonyymi
Vittu sen nyt arvas ei ketää kiinnosta.. ihan turhaa tää paska kiertää kehää vaa kukaa ei kirjota ja vastaa.. naiset ei koskaa kiinnostu.. ei täs ole järkee..
- Anonyymi
En taida vain enää koskaa kelvata naisille.. kumma et olin juurikin samanlainen ja nuorena sain monia puhutaan jo yli 10 naisista ja seksiä.
- Anonyymi
Yllätys sain taas bannit suomi24 chattiin.
- Anonyymi
Oma vikasi. Et viitsi käyttäytyä kunnolla, haukut muita ja ahdistelet naisia. Kenenkään ei tarvitse tuollaista sietää.
- Anonyymi
Meinaatko, että muiden pitäisi sietää sun paskaa käytöstä tai muuten tapat itsesi? Varsinkin naisten?
EVVK - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että muiden pitäisi sietää sun paskaa käytöstä tai muuten tapat itsesi? Varsinkin naisten?
EVVKNo en ole tappamas itteeni.. se oli vitsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EVVKEi varmaan tarvi.. menen lääkäriin.
- Anonyymi
JOO EMMÄ JAKSa, nyt riitti kirjottelu tänne pitkäks aikaa.
- Anonyymi
Saa nähä koska vittu posti antaa potkut... vittu sitte mu nelämä on paskana... saa nähä.. mut on bannanttu jo monessa työpaikkaa ei anneta töitä ikuinen kielto.. oon velkaantunut pahasti ja kaikki ihmiset jo tuntee mut.. ei oo kavereita.. emmä jaksa enää.
- Anonyymi
"Viitisen vuotta tämä surullinen hahmo on jo tänne palstoille näitä tasan samoja virsiä veisannut.
Hänen mielessään aika ei liiku samalla tavalla kuin muilla - aina on "pari vuotta sitten" erottu (lienee oikeasti jo lähemmäs viisi vuotta siitäkin) ja alkoholin käyttö on lopetettu "kauan sitten" vaikka viimeksi edellisenä viikonloppuna olisi kännit vedetty."
Huomattu on. Allu on suurpiirteinen mies...
Mutta joo. Jos jotain muutosta parempaan haluaa, on käärittävä hihat ja alettava hommiin.
Ei auta itku ja poru ja alituinen toisten syyttely. Kaikki tuohan on Allun mielestä toisten syytä: se että naiset ei halua, että saa banneja joka puolelle, että kaverieta ei löydy, että elämä menee ylipäätään hevon v:lle.
Täytyy sanoa että ihan omaa luokkaansa. Monen moiseen on tullut törmättyä, tämä on kyllä siitä omituisemmasta päästä ylivoimaisesti.- Anonyymi
Miksi sitten posti palkkas mut vakituisesti ja teen todella hyvin työt ja musta tykätään sielä? kerrohan se.. jos nettimaailmas ja maailmas olen täys perse ihminen
- Anonyymi
jos posti tietäis ja työnantaja millanen sekopää olen niin aika nopeesti saisin kenkää.. koska tietäis mun taustat potkut ja kaikki miten huonosti tehny.. työt.. ihme juttu miten nyt menee niin hyin. joo tiedän olen hyvin erikoinen ihminen ja sekopää..on vanhemmat sanonu jo vuosia.. joskus vielä teen itsemurhan.
- Anonyymi
Jos sä nykyisen työsi teet hyvin, etkä käyttäydy työpaikalla sekopäisesti, niin kaikki on ok. Ei työnantaja sua muualla tehtyjen mokien takia irtisano.
Tuo nykyinen työ näyttää sopivan sulle. Jokaiselle on olemassa joku työ, jossa hän on hyvä. Jatka sitä hyvää työntekoa edelleen. Vuodenvaihteessa rahavaikeudetkin helpottaa, kun verotuksesi täsmäytyy oikealle tasolle. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä nykyisen työsi teet hyvin, etkä käyttäydy työpaikalla sekopäisesti, niin kaikki on ok. Ei työnantaja sua muualla tehtyjen mokien takia irtisano.
Tuo nykyinen työ näyttää sopivan sulle. Jokaiselle on olemassa joku työ, jossa hän on hyvä. Jatka sitä hyvää työntekoa edelleen. Vuodenvaihteessa rahavaikeudetkin helpottaa, kun verotuksesi täsmäytyy oikealle tasolle. 😊Mitä se auttaa.. kun ihmiset on tätä mieltä ja naiset.
En todellakaan voisi kiinnostua sinusta enkä tiedä yhtään tervepäistä naista, joka voisi. Olet niin tyhjä ja jotenkin persoonaton ruikuttaja, vieläpä naisvihamielinen ja yksinkertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se auttaa.. kun ihmiset on tätä mieltä ja naiset.
En todellakaan voisi kiinnostua sinusta enkä tiedä yhtään tervepäistä naista, joka voisi. Olet niin tyhjä ja jotenkin persoonaton ruikuttaja, vieläpä naisvihamielinen ja yksinkertainen.Normaaliälyiset naiset on tuota mieltä.
Sinun kaltaiset eivät ole. - Anonyymi
Ymmärrän kuule erittäin hyvin. Minä en halua edes enää seurustella.. en voi väkisin kiinnostua vammaisesta naisesta koska hän ei ole tyyppiäni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän kuule erittäin hyvin. Minä en halua edes enää seurustella.. en voi väkisin kiinnostua vammaisesta naisesta koska hän ei ole tyyppiäni
Eikä kukaan normaali nainen voi väkisin kiinnostua sinusta, koska et ole heidän tyyppiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä kukaan normaali nainen voi väkisin kiinnostua sinusta, koska et ole heidän tyyppiään.
Okei no sitte valitsen yksin olon.
- Anonyymi
"Miksi sitten posti palkkas mut vakituisesti ja teen todella hyvin työt ja musta tykätään sielä? kerrohan se.. jos nettimaailmas ja maailmas olen täys perse ihminen"
Koska en sua tunne, sanon nyt ihan siltä tuntumalta millä sinut täällä tulee tuntemaan.
Miksi olet nettimaailmassa täys perse? Ehkäpä juuri siksi että huudat ja haukut, vainoat ja riiput väkisin naisissa.
Olet varsin törkeä suustasi, haukut ja solvaat jos ja kun kaikki ei mene mielesi mukaan.
Irl olet itse kertonut, ja monta kertaa ja eilen viimeksi tönineesi ja huutaneesi ja haukkuneesi naisia. Sinut on pistetty katuun vartijoitten toimesta. Tässä esimerkkejä.
Töissä ehkä sun on pakko yritttää käyttäytyä ette saa potkuja. Ilmeisesti sielläkin kuitenkin jotain häikkää on tapahtunut kun vihjailet siihen suuntaan että saas nähdä koska saat kenkää.
Etkö ihminen ymmärrä ettei tuollaista kukaan katsele!!?
Miten voit vaatia että naisten pitää sinut huolia kun käytös on tuota luokkaa?
Jos joku laittaa sulle jossain treffipalstalla vastauksen hyökkäät päälle kuin yleinen syyttäjä. On tavattava heti. Ja kun nainen ei heti vastaa, alat sen päiväisen vainon että miksi et vastaa ja joo taas tätä ja naiset on samanlaisia paskoja kaikki ja haistakaa paska jne.
Pitäis olla 24/7 kännykkä kädessä sulle vastaamassa sekunnissa, muuten tulee sen päiväiset haukut. Ihmetteletkö ettei sua jakseta?- Anonyymi
Ihan sama. Haulikko käteen aivot pellolle.
- Anonyymi
No sanotaa näin en mä nuorena lapsena ollut tälläinen. Ehkä musta on avain aikuisena tullut hullu.
- Anonyymi
Olen nettimaailmassa täys perse myönnän.. olen ollut jo lähemmäs vuosia. Kyllä töissä musta tykätään.. sain eilen kehuja mieheltä ulkomaalaiselta ja hän tulee mun luo kahville vielä.. kyllä nyt alkaan myös saamaa kavereita.. töissä pakko olla erilainen en halua enää yhtää potkuja.
- Anonyymi
Ei kukaan joo jaksa... kai oon vaa nii vitun muuttunut.. kun ollut yksin ja menettäny kaverit.. ja se ei mulle sovi koska oon tullut hulluksi
- Anonyymi
Pitäskö A keskittyy siihen terapiaan ja tehä niinku ne lääkärit sanoo? Eli lopettaa tuo netissä roikkuminen ja keksiä fiksumpia harrastuksia.
- Anonyymi
Oon tehnyt jo. Lopetin alkoholin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tehnyt jo. Lopetin alkoholin.
Ethän lopettanut. Tänään viimeksi olet sanonut että VÄHENSIT mutta et halua LOPETTAA.
Ja sulle on moni lääkäri sanonut että lopeta nettipalstoilla pyöriminen. Miksi et ole totellut heitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ethän lopettanut. Tänään viimeksi olet sanonut että VÄHENSIT mutta et halua LOPETTAA.
Ja sulle on moni lääkäri sanonut että lopeta nettipalstoilla pyöriminen. Miksi et ole totellut heitä?Mitä mä sit tekisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mä sit tekisin?
Etkö oikeasti keksi itsellesi mitään parempaa tekemistä kuin palstoilla kitisemisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö oikeasti keksi itsellesi mitään parempaa tekemistä kuin palstoilla kitisemisen?
En.. kauhea pakkomielle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulle on moni lääkäri sanonut että lopeta nettipalstoilla pyöriminen. Miksi et ole totellut heitä?Lopetin nyt pitkäksi aikaa alkoholin.
- Anonyymi
Olisiko allu omassa asenteessasi jotain vikaa olet liian tarkka ulkonäkö mieltymyksissäsi.
Annat siis rakkauden mennä ohitse et voisi kuvitella ruveta olemaan 160cm-175cm väliltä oleviin naisiin että pakko on olla 180cm eteenpäin. Tuskin se on senteistä kiinni.- Anonyymi
Ei tarvitse olla.. mulla on ollut suurin osa lyhkäsiä naisia.. Mutta en näytä silti kelpaavan kellekkään. vaikka olen 195 cm pitkä.
- Anonyymi
Miksi mun pitäs huolia kenet naiset tahansa? Ovat naisetki nirsoja.. eivät halua pullukka miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mun pitäs huolia kenet naiset tahansa? Ovat naisetki nirsoja.. eivät halua pullukka miestä?
Ei sun tarvitse huolia ketä tahansa naista. Eikä kenenkään naisen tarvitse huolia sua. Jokainen ihminen, niin sinä kuin naisetkin, saa huolia kumpaanikseen sellaisen ihmisen joka häntä miellyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvitse huolia ketä tahansa naista. Eikä kenenkään naisen tarvitse huolia sua. Jokainen ihminen, niin sinä kuin naisetkin, saa huolia kumpaanikseen sellaisen ihmisen joka häntä miellyttää.
Jep. eli haluan sen suht tavis pullukan nätin, mulla oli niitä ennenkin ja seurustelin.
- Anonyymi
onnea sit.. toiset vain kelpaa naisille.
- Anonyymi
luulis et kelpaisin edes lihavalle tavis mt potilaalle.. en ymmärrä naisia.
- Anonyymi
Suuttuiko sun terapeutti sulle siksi, että et suostu noudattamaan yhtäkään hänen antamaansa neuvoa?
Hän on sulle joka viikko sanonut että lopeta nettipalstoilla käyminen. Et suostu noudattamaan ammattilaisen neuvoja ja siksi mielenterveytesi ei parane.- Anonyymi
Suuttui sanoi jos tämä jatkuu sun pitää etsiä itsellesi toinen terapeutti.
- Anonyymi
En osaa.. oon jääny koukkuun tänne ja chattiin.. mitä sitten tekisin?
- Anonyymi
Noudata ammattilaisten neuvoja. Addiktioita hoidetaan nimenomaan terapialla.
Esim. tupakointia lopettaessa se terapia on apuväline, mutta ei se terapeutti kellon ympäri ole vieressä vahtaamassa että addikti ei sytytä tupakkaa. Yleensä tupakoitsijoille ehdotetaan avuksi vaihtoehtoista toimintaa jota tehdä aina kun tupakkahimo iskee.
Sulla on addiktio näihin keskustelupalstoihin. Sun terapeutti on varmasti ehdottanut keinoja joilla voisit päästä pakkomielteestäsi. Sun täytyy noudattaa niitä lääkärin neuvoja.
Ei ihme että terapeuttisi turhautuu sinuun, kun et noudata hänen neuvojaan etkä yritä yhtään itsenäisesti tehdä työtä mielenterveytesi parantamiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noudata ammattilaisten neuvoja. Addiktioita hoidetaan nimenomaan terapialla.
Esim. tupakointia lopettaessa se terapia on apuväline, mutta ei se terapeutti kellon ympäri ole vieressä vahtaamassa että addikti ei sytytä tupakkaa. Yleensä tupakoitsijoille ehdotetaan avuksi vaihtoehtoista toimintaa jota tehdä aina kun tupakkahimo iskee.
Sulla on addiktio näihin keskustelupalstoihin. Sun terapeutti on varmasti ehdottanut keinoja joilla voisit päästä pakkomielteestäsi. Sun täytyy noudattaa niitä lääkärin neuvoja.
Ei ihme että terapeuttisi turhautuu sinuun, kun et noudata hänen neuvojaan etkä yritä yhtään itsenäisesti tehdä työtä mielenterveytesi parantamiseksi.Kyllä on addiktio. myös chattiin.
- Anonyymi
Ainut että lopetin juomisen ja poistin tinderin.
- Anonyymi
Ja huomenna lataat taas tinderin takaisin puhelimeen ja ensi viikolla vedät taas kännit.
Olet satoja kertoja tehnyt noin ja tulet tekemään vielä satoja kertoja uudestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja huomenna lataat taas tinderin takaisin puhelimeen ja ensi viikolla vedät taas kännit.
Olet satoja kertoja tehnyt noin ja tulet tekemään vielä satoja kertoja uudestaan.En lataa tinderiä.. en juo alkoholia.. juon joulukuussa vasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lataa tinderiä.. en juo alkoholia.. juon joulukuussa vasta.
Hyvä päätös ota limpparia tai kivennäisvettä tilalle.
- Anonyymi
kusetuksesta on tullut ympäripyöreä
eikä se ole vielä loppu, mutta kasvaa ennestään - Anonyymi
kusetuksessa ei voita kukaan
- Anonyymi
kusi vasta iskee päähän
- Anonyymi
nykynaisen nimi on pissis
- Anonyymi
pissistä ei voita mikään
- Anonyymi
Saispa lihavaa pissistä panna lateksihousuissa.. se olisi mun toive.
- Anonyymi
Ei voi ku haaveilla naisesta ja katsoa.. koskea ja seksiä ei saa.. No ei voi mitää kohta terapiaan ja yöksi töihin.
- Anonyymi
Miksi Allu suunnittelet että joulukuussa joisit taas?
Sulla on selkeästi ongelma alkoholinkäytön kanssa, olet monesti kertonut että lähtee mopo käsistä kun otat alkoholia.
Kerrot että sun on helppo lopettaa alkoholinkäyttö useaksi kuukaudeksi - miksi et siis lopettaisi kokonaan?
Ei siitä juomisesta ole sulle kertomasi perusteella ollut mitään muuta kuin haittaa, miksipä siis joisit enää kun kerrot että voit hyvin olla ilmankin?- Anonyymi
Minun mielipide on että ota vaan muutama olut joulukuussa jos sinne asti meinaat olla juomatta ei se mittee haittaa. Kuhan ei piähän mene. 👍
- Anonyymi
Koska en tiedä.. emmä nyt halua koko elämääni olla juomatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en tiedä.. emmä nyt halua koko elämääni olla juomatta.
Miksi et?
Miksi koet alkoholin olevan niin tärkeässä roolissa elämässäsi, vaikka olet itse kertonut että sen nauttiminen aiheuttaa sinulle lähes poikkeuksetta ongelmia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et?
Miksi koet alkoholin olevan niin tärkeässä roolissa elämässäsi, vaikka olet itse kertonut että sen nauttiminen aiheuttaa sinulle lähes poikkeuksetta ongelmia?Koska haluan joskus lähteä ulos.. ei ole aina tuottanut ongelmia kun olin parisuhteessa oli hauska juoda.. en huutanut ihmisille kun oli nainen.. en yrittänyt naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et?
Miksi koet alkoholin olevan niin tärkeässä roolissa elämässäsi, vaikka olet itse kertonut että sen nauttiminen aiheuttaa sinulle lähes poikkeuksetta ongelmia?Miksi pitäs olla juomatta koko elämä? Kyllä haluan välillä lähteä ulos ja rentoutua kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäs olla juomatta koko elämä? Kyllä haluan välillä lähteä ulos ja rentoutua kyllä.
Miksi tarvitset rentoutumiseen ja ulkona käymiseen alkoholia?
Itsekin sanot ettei sinkkuna ole kiva juoda alkoholia kun joudut lähes aina ongelmiin.
- Anonyymi
"Passiivis-aggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivät henkilöt uhmaavat käytöksellään ulkoisia vaatimuksia. He suhtautuvat passiivisen välinpitämättömästi keskeisiin ja kohtuullisiin vaatimuksiin, joita jokaisen pitää yleensä hyväksyä jokapäiväisessä elämässään.
Passiivis-aggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä potevien henkilöiden kanssa on hyvin vaikea tulla toimeen, koska he pyrkivät välttämään vastuunottoa hinnalla millä hyvänsä. He haluavat unohtaa tähdelliset tehtävät ja velvollisuudet tai laittavat ne viimeiseksi prioriteetikseen.
Passiivis-aggressiivista persoonallisuushäiriötä potevat ovat yleensä vaativia, muista riippuvaisia, yksinäisyyttä vieroksuvia ja epävarmoja. He ovat kaksinaamaisia, häilyen kahden äärimmäisyyden välillä ja aiheuttaen siten hämmennystä ympärillään. He ovat manipuloivia, pessimistisiä ja herkästi loukkaantuvia.
Tämän lisäksi he kieltäytyvät tarkastelemasta itseään kriittisesti tai kantamasta vastuuta teoistaan. He keksivät kaikenlaisia verukkeita ja tekosyitä vapautuakseen kaikin käytettävissä olevin keinoin moitittavaa tekoa koskevasta vastuustaan niin, että vastuun pakoilu menee jopa naurettavuuksiin.
Passiivis-aggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivillä henkilöillä on suuri ero siinä, mitä he sanovat ja mitä he tekevät. Onkin lähes mahdotonta tietää, miltä heistä sisimmässään tuntuu, koska he eivät joko näytä lainkaan tunteitaan tai näyttävät sen sijaan kaksi keskenään täysin vastakkaista tunnetta samalla kertaa.
Kuvittele kumppanisi kertovan sinulle: “En rakasta sinua enää. Se on ohi nyt.” Minkä jälkeen hän huutaa sinulle: “Älä koskaan jätä minua! En voi elää ilman sinua!” Passiivis-aggressiivisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivien henkilöiden viestintä on aina monitulkintaista ja epäsuoraa."
En tiedä muista mutta niin tutulta kuulostaa. Eikös Allulla tämäkin ole diagnosoitu?
Passiivis-aggressiiviseen persoonallisuushäiriöön liittyy usein myös riippuvuudet.
Allu: alkoholi, pelit, naiset.
Kuten huomataan, tällaisen ihmisen kanssa on niin raskas elää, että se on lähes mahdotonta.- Anonyymi
Taitaa itse tietää omat sairautensa ja minusta näyttää siltä että yrittää nyt olla palstalta pois. Hyvä allu. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa itse tietää omat sairautensa ja minusta näyttää siltä että yrittää nyt olla palstalta pois. Hyvä allu. 👍
Joo, onhan tuo kohta ollut puoli päivää pois palstalta, lieneekö jo ennätys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku hiljaa hyvää tulee. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo vittu ennätys joo. En jaksa välittää. Joka ihmisestä täälä jauhetaa pelkkää paskaa.
- Anonyymi
AI lähes mahdotonta. Minkäs mä sille voin että mulla on diagnooseja oireita.. EI kavereita ei mitään. Elämä on todella todella muuttunut mitä se oli ennen olen itse haukkunut ihmiset pois mun elämästä.. saan syyttää vain itseeni.. ei ole naista ei.. täytyy keksiä jotain muuta. miksi mä välitän tälläsiä kusipäitä runkkareita jotka ei ees mua tunne.. niin terapeuttiki sanoi että ette edes tunne mua.
- Anonyymi
Kyllä on diagnosoitu ja sille en voi mitää!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AI lähes mahdotonta. Minkäs mä sille voin että mulla on diagnooseja oireita.. EI kavereita ei mitään. Elämä on todella todella muuttunut mitä se oli ennen olen itse haukkunut ihmiset pois mun elämästä.. saan syyttää vain itseeni.. ei ole naista ei.. täytyy keksiä jotain muuta. miksi mä välitän tälläsiä kusipäitä runkkareita jotka ei ees mua tunne.. niin terapeuttiki sanoi että ette edes tunne mua.
Ei sun pidäkään välittää nuo jotka kirjoittavat sulle arvostelevasti. Ei sun tarvi todistaa kellekään sun elämää. Tiedät itse omat asiasi paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun pidäkään välittää nuo jotka kirjoittavat sulle arvostelevasti. Ei sun tarvi todistaa kellekään sun elämää. Tiedät itse omat asiasi paremmin.
Kyllä tiedän.. ihmettelen miten mun elämä on vain menny tähän pisteesee. toki olen omat naisjuttunu haukkumisella pilannu.. ja liikaa paskaa vaa tullu niskaa.. ja nyt meni kaikki kaveritki.
- Anonyymi
Siksi mulla on nyt kognitiivinen terapeutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti musta vittu jauhetaan kokoajan paskaa.. mieslapsi.. ja naiset haukkuu tyhmäksi et saa ketää.. voi vittu jotenki en jaksa enää.. mulle riittää no jos en kelpaa omana ittenäni niin ottakoot vaikka jonku muun saatana.. miks mä jaksan miettiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti musta vittu jauhetaan kokoajan paskaa.. mieslapsi.. ja naiset haukkuu tyhmäksi et saa ketää.. voi vittu jotenki en jaksa enää.. mulle riittää no jos en kelpaa omana ittenäni niin ottakoot vaikka jonku muun saatana.. miks mä jaksan miettiä.
Haukkujat ovat itse tyhmiä haukkuminen on aina tyhmää. Kurjaltahan se varmasti tuntuu mutta älä heistä välitä. Mies lapsi et ole olet mies.
On myös naisia jotka tarvitsevat joskus vanhempiensa apua.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haukkujat ovat itse tyhmiä haukkuminen on aina tyhmää. Kurjaltahan se varmasti tuntuu mutta älä heistä välitä. Mies lapsi et ole olet mies.
Ei siinä ole mitään ihmeellistä.No kyllä minäki haluan parisuhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään ihmeellistä.Mulla on nyt vaa ongelmia ja yritän saada päätä kuntoon.. naisiin ei vain nykyään millään tutustu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on nyt vaa ongelmia ja yritän saada päätä kuntoon.. naisiin ei vain nykyään millään tutustu
Teet oikein kun keskityt tunteittesi selvittelyyn. Jos rupeaisit seurustelemaan liian aikaisten jonkun kanssa hajoaisit lisää.
- Anonyymi
Allu sai ukaasin terapeutilta:
Pysy pois palstalta tai kenkää tulee terapiasta.
Siispä nyt hiljaisuus ja rauha :D- Anonyymi
Optimistisesti ajateltu tuo että Allu pysyisi pois palstalta kun totuus on että Allu menee jankkaamaan vauva.fi palstalle :D
- Anonyymi
Kyllä pesunkestävä addikti aina uuden pakkomielteen kohteen löytää, jos yhdestä onnistuukin eroon pääsemään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Optimistisesti ajateltu tuo että Allu pysyisi pois palstalta kun totuus on että Allu menee jankkaamaan vauva.fi palstalle :D
Joo ihan sama. Mulla on silti asiat hyvin.. on töitä ja kaikkee.. hieno asunto jne,
- Anonyymi
No en jaksa teitä runkkareita enää. Enkä ees välitä! Mitä musta ajatellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ihan sama. Mulla on silti asiat hyvin.. on töitä ja kaikkee.. hieno asunto jne,
Aina löytyy nurijoita älä allu välitä.
Jep positiivisesti kannattaa ajatella. 👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina löytyy nurijoita älä allu välitä.
Jep positiivisesti kannattaa ajatella. 👍Joo pääsen onneks nyt viikolla lääkärille ja kerron sille millanen oon ja tarvin lisää apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pääsen onneks nyt viikolla lääkärille ja kerron sille millanen oon ja tarvin lisää apua.
Monesko lääkäri kelle menet kitisemään? Viideskymmenes?
Meinasitko tällä kertaa noudattaa lääkärin antamia neuvoja?
Vai meinaatko tapasi mukaan jättää noudattamatta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai meinaatko tapasi mukaan jättää noudattamatta?No vaikka 100.. vittuako se sulle kuuluu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai meinaatko tapasi mukaan jättää noudattamatta?En varmaa noudata. käsken vaikka sen lääkärin suksimaa vittuun,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmaa noudata. käsken vaikka sen lääkärin suksimaa vittuun,
Miksi sitten ylipäätään vaivaudut menemään sinne lääkärille, kun jo etukäteen tiedät itsekin ettet aio hänen ohjeitaan noudattaa?
Tuhlaat vain hänen ja sinun aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten ylipäätään vaivaudut menemään sinne lääkärille, kun jo etukäteen tiedät itsekin ettet aio hänen ohjeitaan noudattaa?
Tuhlaat vain hänen ja sinun aikaa.Koska mulla on vihan hallinta pahentunut. Kiehun raivossa vaikka jo nään naisia koska vituttaa vaa ku kaipaan naista jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaikka 100.. vittuako se sulle kuuluu...
Arvaa mikä allu voisi myös auttaa kiroilun lopettaminen. Se ollut itselläni kompastus kivenä jospa joskus pääsisin siitä täydellisesti eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa mikä allu voisi myös auttaa kiroilun lopettaminen. Se ollut itselläni kompastus kivenä jospa joskus pääsisin siitä täydellisesti eroon.
Tuskin se auttaa naisen saamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin se auttaa naisen saamisessa.
En tiedä voi siinäkin auttaa mutta voi myös rauhoittaa sun mieltä kun et kiroile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä voi siinäkin auttaa mutta voi myös rauhoittaa sun mieltä kun et kiroile.
Tiedän... mutta silti.. en tiedä mitä sanoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska mulla on vihan hallinta pahentunut. Kiehun raivossa vaikka jo nään naisia koska vituttaa vaa ku kaipaan naista jo
Mitä sä ajattelet että se uusin lääkäri voisi sulle tehdä?
Ainoa joka voi sua auttaa, olet sinä itse. Noudata niitä jo tähän mennessä saamiasi lääkärien neuvoja - lopeta nettipalstoilla pyöriminen ja alkoholin juominen.
Ei ne lääkärit voi sua nippusiteisiin laittaa lukkojen taa parantumaan, ihan itse sun on se työ tehtävä. Jokainen lääkäri on sanonut ja tulee sanomaan sulle samaa.
- Anonyymi
Elämäntilanne ja kaikki jutut mitä oon tehny ja kaikkee.. mitä musta on puhuttu.. on tehnyt mut tälläseksi vihaseksi.. potkut jne.. naisjutut jne.
- Anonyymi
Kuitenki vuosia sitte tilanne oli niin erilaista.. varmaa ei ollut maine menny ja naiset ei tuntenu mua.. tinderis tuli osumia.. jopa juttelin naisille enempi naiset jutteli mulle.. ja joo kyllä tapasin naisia livenä... nykyää ei mitää.. se on muuttanu mua pahempaa suuntaa ja ei oo ketää ihmisiä.
- Anonyymi
On kiinnostunut musta ihan nättejä normaaleja naisia. Ei mun tarvi huolia ketä tahansa.. todellaki oon pitkä ja kivan näkönen mies... vähä pitäs tyyliä ja pukeutumista hiedo lisää ulkonäköön en ole panostanut ku ei vaa kiinnosta jotenki.. pitäs laihduttaakki vähän
- Anonyymi
Ei taida ketää kiinnostaa.. joo samaa jauhan kyllä.. se on huomattu että me erilaiset oppijat eletää yksin omassa kuplassa. me erilaiset miehet jolla ei oo kavereita ja on yksin
- Anonyymi
"Allu:
AI lähes mahdotonta. Minkäs mä sille voin että mulla on diagnooseja oireita.. EI kavereita ei mitään. Elämä on todella todella muuttunut mitä se oli ennen olen itse haukkunut ihmiset pois mun elämästä.. saan syyttää vain itseeni.. ei ole naista ei.. täytyy keksiä jotain muuta. miksi mä välitän tälläsiä kusipäitä runkkareita jotka ei ees mua tunne.. niin terapeuttiki sanoi että ette edes tunne mua."
Siis:
Myönnät että OLET ITSE HAUKKUNUT IHMISET POIS ELÄMÄSTÄSI.
Myönnät että SAAT SYYTTÄÄ VAIN ITSEÄSI.- Anonyymi
Hyvä. Sittenhän voit lopettaa tuon vuosia kestäneen ihmettelysi palstalla kun tiedostat, että vika on sinussa itsessäsi.
Rupea vaikka vaihtelun vuoksi noudattamaan lääkärien antamia ohjeita ja katso muuttuuko elämä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Sittenhän voit lopettaa tuon vuosia kestäneen ihmettelysi palstalla kun tiedostat, että vika on sinussa itsessäsi.
Rupea vaikka vaihtelun vuoksi noudattamaan lääkärien antamia ohjeita ja katso muuttuuko elämä.En ole onnellinen ku en saa naista.. turhauttaa katsella vain naisia taviksiaki ja ei kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole onnellinen ku en saa naista.. turhauttaa katsella vain naisia taviksiaki ja ei kelpaa
Et saa naista ennen kuin korjaat elämäsi.
Siinäpä sulla ikuinen oravanpyörä!
- Anonyymi
Olen nyt lopettanu väkisin baarit ja alkoholin ja poistin tinderin
- Anonyymi
Nyt varmasti terapeutti silittää päätä ja sanoo että hyvä poju Allu.
Kun juuri kerroit että terapeutti suuttui kun roikut palstalla vaikka muuta on sovittu. Sabotoit kaiken hänen tekemänsä työn (yrityksen) sinun eteesi.
Et kunnioita tippaakaan hänen työtään.
Tuolla tavalla saat kenkää terapiasta.
Ei sitä huvikseen kenellekään anneta. Kela maksaa ison osan ja kehtaat käyttää yhteiskunnan rahoja turhaan. Et halua itse tehdä mitään, maata vetelänä uikuttamassa kun teraputti ei auta eikä tuo naista ja onnea elämääsi. Kukaan ei ymmärrä. Ole tuhri-parka.
Käytät terapeuttia kohteena jolle voit ulista elämäsi surkeutta. Joka on paikalla ja kuuntelee maksusta, kuinka kauan on eri asia.
Seinulla ei ole aikomustakaan tehdä yhtään mitään itsesi eteen. Et halua pistää tikkua ristiin minkään eteen. Odotat vain valmista. Haluat jonkun joka kuuntelee ruikutuksiasi.
Koska olet mieletäsi lapsi, et tajua että terapeutti voikin sanoa että se oli siinä. Pärjää omillasi. Lapsenmielessäsi kuvittelet että hän on niinkuin isä tai äiti, hoivaa ja paapoo pientä parkaa jota maailma murjoo. Vaan kun ei ole.
Ongelma onkin varmasti hyvin suurelta osin se, että et ole henkisesti aikuinen. Mielesi on lapsen tasolla. Miten siis kykenisit ottamaan asioita kypsän aikuisen tasolla?- Anonyymi
Ei allu ainut ihminen maailmassa ole joka joutuu käymään terapiassa. Tiedätkö mikä sinä olet, olet kiusaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei allu ainut ihminen maailmassa ole joka joutuu käymään terapiassa. Tiedätkö mikä sinä olet, olet kiusaaja.
Monikin käy terapiassa. Monelle siitä on hyötyä, koska osaavat käyttää ammattilaisen apuja hyödykseen - tekevät siis terapia-ajan ulkopuolellakin aktiivisesti itse töitä oman hyvinvointinsa parantamiseksi.
A käy terapiassa ja odottaa, että lääkäri taikoo hänestä terveen. A ei suostu noudattamaan lääkäreiden neuvoja ja ohjeita. Siksipä terapiasta ei ole ollut eikä tule koskaan olemaan A:lle mitään hyötyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monikin käy terapiassa. Monelle siitä on hyötyä, koska osaavat käyttää ammattilaisen apuja hyödykseen - tekevät siis terapia-ajan ulkopuolellakin aktiivisesti itse töitä oman hyvinvointinsa parantamiseksi.
A käy terapiassa ja odottaa, että lääkäri taikoo hänestä terveen. A ei suostu noudattamaan lääkäreiden neuvoja ja ohjeita. Siksipä terapiasta ei ole ollut eikä tule koskaan olemaan A:lle mitään hyötyä.Joo mutta monella terapiassa käyvällä on ystäviä otappa huomioon. Allu on hyvin yksinäinen se vaikuttaa mielentilaan.
Taidat olla joku allun vihaaja haluat oikein että hän epäonnistuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta monella terapiassa käyvällä on ystäviä otappa huomioon. Allu on hyvin yksinäinen se vaikuttaa mielentilaan.
Taidat olla joku allun vihaaja haluat oikein että hän epäonnistuisi.Niin, ihmisiä on erilaisia, onko tämä sinulle yllätys?
Moni muukin yksinäinen ja ystävätön käy terapiassa ja saa terapiasta hyötyä, koska näkee itse asian eteen vaivaa.
Allu on tiensä valinnut. Ei häntä enää mikään voi auttaa, kun ei hän itse halua auttaa itseään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ihmisiä on erilaisia, onko tämä sinulle yllätys?
Moni muukin yksinäinen ja ystävätön käy terapiassa ja saa terapiasta hyötyä, koska näkee itse asian eteen vaivaa.
Allu on tiensä valinnut. Ei häntä enää mikään voi auttaa, kun ei hän itse halua auttaa itseään.Uskon siihen vahvasti että häntä voi vielä auttaa joillakin menee vain kauemmin aikaa mutta peliä ei ole vielä metetetty.
- Anonyymi
Just joo. Lapsi joo. No joo hyvähän se tuntemattomien pellejen täälä haukkia toista. Ihan ok tyyppi olen. En vammainen. Ja kokoajan haen apua. Jaksa edes kuunnella tällästä paskaa. Jos kerta diagnoosit ja persoonat estää naisen saamisen? Vittu ollaan sit yksin.
- Anonyymi
Olet varmasti ihan hyvä minä ainakin uskon.
- Anonyymi
Ei voi muuta sanoa ku osa ihmisistä on todella vittupäitä.. oikee tekis mieli vetää turpaa tommosia.. toisilla on asiat paljo huonommin ei töitä ei mitää. Monet ei pysty ees omistaa autoa. Onneks asiat on melko hyvin.
- Anonyymi
Ootko ikinä Allu miettinyt että lopettaisit palstoille kirjoittelun.
Ymmärrän että palstoilla käyminen on hyvää ajanvietettä mutta jos jatkossa lopettaisit sen kirjoittelun niin säästyisit mielipahalta.- Anonyymi
Sitähän ne terapeutit ja lääkärit on jo vuosia tuolle sanoneet - että lopettaisi nettipalstoilla notkumisen.
Allu ajattelee että terapeuttien ja lääkärien tulisi kyetä parantamaan hänet yhdellä käynnillä vastaanotolle. Hän ajattelee että mielenterveys on kuin hampaan poisto - käyt kerran lääkärin pakeilla ja ongelma on poistunut!
Hän ei suostu ymmärtämään että terapia on prosessi - voisi verrata vaikka syöpädiagnoosiin. Sitä tarkkaillaan, hoidetaan, tutkitaan ja hoidetaan lisää. Elintavat pitää muuttaa ja töitä tehdä itse kotonakin, jotta olo kohenee ja sairaus saadaan hallintaan.
Jos keuhkosyöpäpotilas kävisi silloin tällöin lääkärissä vain jankuttamassa, että en varmaan lopeta röökaamista kun se on niin vaikeeta, enkä muutenkaan haluu tehdä itse mitään muutoksia jotta olo paranisi, niin eipä ne lääkärit häntä väkisinkään auttaa voi.
Sama terapiassa. Voihan siellä tapaamisissa käydä istuksimassa, mutta jos ei työstä ongelmiaan myös kotona ja noudata lääkärien neuvoja, niin ei se mielenterveys siitä mihinkään kohene.
Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350