Riittääkö uskontuloa vai pitääkö ??

Onko tehtävä vielä ??

Pitääkö vielä tehdä parannusta synneistä ,, niinkuin Johannes Kastajan aikana?
Vai suojeleeko nyky-armo uskova ,,joka julistetaan niin paljon,, syntinen . joka elää synneissä ja vie hänet Taivaaseen?
Onko Jeesus syntien puolustaja, ylläpitäjä ja vahvistaja siinä asemassa ja tilassa ,, ikäänkuin synnin-kallion päällä ??

Mark- 1
4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lue roomalaiskirjeen 6. luvun ensimmäiset 11 jaetta ja sanoudu irti tuosta ihmistekoisesta omavanhurskaudestasi ja tekopyhyydestääsi.

• Anonyymi

tai paremminkin, luovu siitä eksyttävästä harhaopetuksesta, elikkä helluntailaisuudesta.

etsi tervettä kristillisyyttä, tiedäthän varmaan minkälaiset on helluntailaisuuden "juuret" !!

• Rakas anonyymi !

Siis pidät itsesi ?>>
        11 Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.

Ja sitten homostelet ja ryyppäät niin paljon kun napa sietää ja pidät itsesi kuolleena synneille.
        NIINKÖ ??
        JA OLET pyhä ??? hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sanon minä...... Sinun oppeille,, joka haiskahtaa menestysteologia.. >>> Joka opettaa,, ei käytännössä ja näköväisissä,,, vaan näkömättömissä ja teoriassa on oikea uskon vaellus...

Te PARANNUS SYNNEISTÄ ETTET JOUDU HELVETTIIN !!!!

• Pitää kyllä tehdä parannus.
      Ja se on numero yksi.

Vasta sitten tulee usko.

Siis kaikki alkaa
      Sanan kuulemisella.

Ottamalla Sanan vastaan
      me käännymme.

Sydämessämme tapahtuu
      katuminen eli mielenmuutos.

Ja lopputulema
      tästä Jeesuksen kohtaamisesta
      on uskovaksi tuleminen,
      jolloin me saamme
      vakuudeksi/pantiksi/sinetiksi
      lunastuksen päivään saakka
      Pyhän Hengen.

• AIVAN Rakas Anonyymi !!
        Seuratkaa Jeesusta käski Jumala meitä !!

• Anonyymi

Lain kautta ei tulla vanhurskaiksi, ainoastaan uskon kautta Jeesukseen. Ei minkään lainteon kautta, ei kasteen, ei ympärileikkauksen ei almujen. Luota ja laita uskosi Jeesukseen niin sinun käy hyvin. Anna hänen sanojensa kasvaa sydämeesi. Se kuka uskoo Jeesukseen, lakkaa tekemästä syntiä. Ei siksi että on itse jotain, vaan koska Jeesuksen Henki sen ihmisen puhdistaa. Jumalan Henki inhoaa syntiä ja kun meissä on Jumalan Henki, me alamme syntiä karttamaan.

Jeesus sekä Paavali sanovat etteivät laittomuuden tekijät peri Jumalan valtakuntaa. Niin kauan kun meissä on Jumalan Henki inhoamassa ja vastustamassa syntiä, meidän suuntamme on taivaaseen. Ja tässä on lohdullinen lausahdus Jeesukselta:

Luukkaan evankeliumi 11:13
      "Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljon ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

• Anonyymi

lain kautta ei tulla kristityiksi, sehän se Alkuseurakunnallakin oli, kun he eivät voineet helposti uskoa, että ympärileikkausta ei tarvitse, siis että Vanha lakiliitto, on täytetty
        Jeesuksessa.
        Ja VAIN Jeesuksessa.

• Rakas anonyymi !!

Jaaha ??
        Tarkoitatko että Mooses opetti älä te syntiä ?? Ja että jos sä teet syntiä ,, saat palkkan siitä ?? >> Iankaikkisen kuoleman ??

• Anonyymi

Jeesus sanoi:

""En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee"
      Joh. 8:11

"Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi".
      Joh. 5:14

Raamatussa ikuinen elämä luvataan vanhurskaille.

http://www.kolumbus.fi/r.berg/Vanhurskaat.html

• Rakas Anonyymi !!

Aivan,, luvataan ! Koska Oikea Vanhurskas ei enää tee syntiä ,, vaan pitäitsestä vaariin.

1. Joh. 2:29

Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

1. Joh. 3:7

Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas Anonyymi !!

Aivan,, luvataan ! Koska Oikea Vanhurskas ei enää tee syntiä ,, vaan pitäitsestä vaariin.

1. Joh. 2:29

Jos tiedätte, että hän on vanhurskas, niin te ymmärrätte, että myös jokainen, joka vanhurskauden tekee, on hänestä syntynyt.

1. Joh. 3:7

Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas.

Kiitos :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos :)

Ole siunattu sinä ja sinun perheesi !!!

• Anonyymi

Room.3:23-25 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla, ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan se lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit. 2Kor.5:18-19 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovitusen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan. Kol.1:18-20 Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen. Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovitti itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

• Sehän on ihan selvä että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla !!!!

Mutta näyttä missä Jeesus opettaa että siinä tilassa ja asemassa tulis jäädä ja jatkaa synnin tiellä,, ilman parannusta synneistä ????

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Sehän on ihan selvä että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla !!!!

Mutta näyttä missä Jeesus opettaa että siinä tilassa ja asemassa tulis jäädä ja jatkaa synnin tiellä,, ilman parannusta synneistä ????

Miksi siis itse yhä vain jatkat synneissäsi, ilman parannuksentekoa ?

Selitä nyt vihdoin se meille ja itsellesi !

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi siis itse yhä vain jatkat synneissäsi, ilman parannuksentekoa ?

Selitä nyt vihdoin se meille ja itsellesi !

Selitä ensin minulle miksi Paavali ei pystynyt tehdä Parannusta ??

Room . 7
        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Selitä ensin minulle miksi Paavali ei pystynyt tehdä Parannusta ??

Room . 7
        18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Mitä sinä nyt sekoilet Savis ?

Ensin aloituksessasi vaadit kaikkilta parannuksen tekoa !

Nyt sanotkin, ettei Paavali tehnyt parannusta !

Meinaatko sinä, että Paavali oli siis mainitsemasi "syntien puolustaja ja ylläpitäjä" ???

Touhusi menee jo ihan sekavaksi !

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä nyt sekoilet Savis ?

Ensin aloituksessasi vaadit kaikkilta parannuksen tekoa !

Nyt sanotkin, ettei Paavali tehnyt parannusta !

Meinaatko sinä, että Paavali oli siis mainitsemasi "syntien puolustaja ja ylläpitäjä" ???

Touhusi menee jo ihan sekavaksi !

Rakas Anonyymi !!
        Älä saivartele !!
        Kaikki on tehtävä parannusta Jumalan voimasta joka Paavali ei ollut vielä Kun hänkirjoitti meille opetuksen Room 7-ssä...
        Katsos ei omiin voimiin vaan Hengellä Jumalaan kannattaa ylistää ei kä luulla että tietää...

Ja voit hyräillä sen itsekseen !! Niin ehkä Pyhä Henki avaa sen merkityksen sinulle.

Laulu joka Youtube on poistanut ja mikä e Google salli enää. Maailma on mielisairas ja paha >!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      2673
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      230
      1467
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      84
      1340
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      80
      1225
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1206
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      140
      1106
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      11
      1042
    8. Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen

Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.
      Ikävä
      36
      922
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      920
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      78
      820
    Aihe