syönnin ja laihtui 20 kg.
En ole koskaan ollut suklaan ystävä.
En siis syö suklaata mutta painoni on silti korkea.
Miten pudotan 20 kg?
Tommi Lyytikkä lopetti suklaan
5
1299
Vastaukset
- Anonyymi
Katso mitä leipäläpeesi ahdat. Ja miten paljon. Ei sen tarvitse suklaata olla, mikä tahansa lihottaa kun liikaa yli kulutuksen syö.
Ja muista myös juominen! Alkoholissa on valtavasti kaloreita, limsoissa ja mehuissa myös. - Anonyymi
Kuinkahan paljon Tommi on suklaata vetänyt? Jos nyt joskus pötkyn syö ei se vaikuta sitä eikä tätä. Kilo päivässä on eri juttu.
- Anonyymi
Kannattaa syödä lidlin hedelmätoffeeta, se ei lihota. Itse syön 1,5 den kilon verran päivässä. Koska se on hyvää se ei lihota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa syödä lidlin hedelmätoffeeta, se ei lihota. Itse syön 1,5 den kilon verran päivässä. Koska se on hyvää se ei lihota.
Tuossa on lähes 1,5 kg sokeria. Ilmeisesti et syö mitään muuta jos et lihoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on lähes 1,5 kg sokeria. Ilmeisesti et syö mitään muuta jos et lihoa.
Syön minä panania, spakettia, kaakauta ja lidlin halpaa jäätelöä 3den litran verran päivässä. Olen tikkulaiha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1136064- 835197
- 1394556
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113230- 623024
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102454- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562066