syönnin ja laihtui 20 kg.
En ole koskaan ollut suklaan ystävä.
En siis syö suklaata mutta painoni on silti korkea.
Miten pudotan 20 kg?
Tommi Lyytikkä lopetti suklaan
5
1261
Vastaukset
- Anonyymi
Katso mitä leipäläpeesi ahdat. Ja miten paljon. Ei sen tarvitse suklaata olla, mikä tahansa lihottaa kun liikaa yli kulutuksen syö.
Ja muista myös juominen! Alkoholissa on valtavasti kaloreita, limsoissa ja mehuissa myös. - Anonyymi
Kuinkahan paljon Tommi on suklaata vetänyt? Jos nyt joskus pötkyn syö ei se vaikuta sitä eikä tätä. Kilo päivässä on eri juttu.
- Anonyymi
Kannattaa syödä lidlin hedelmätoffeeta, se ei lihota. Itse syön 1,5 den kilon verran päivässä. Koska se on hyvää se ei lihota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa syödä lidlin hedelmätoffeeta, se ei lihota. Itse syön 1,5 den kilon verran päivässä. Koska se on hyvää se ei lihota.
Tuossa on lähes 1,5 kg sokeria. Ilmeisesti et syö mitään muuta jos et lihoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on lähes 1,5 kg sokeria. Ilmeisesti et syö mitään muuta jos et lihoa.
Syön minä panania, spakettia, kaakauta ja lidlin halpaa jäätelöä 3den litran verran päivässä. Olen tikkulaiha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006