Harmittaa kun miehen lapset ovat niin

Anonyymi

avuttomia. Huomasin heti kun tulin tähän pehreeseen uudeksi äidiksi. Mitään ei osta eikä haluta tehdä.
Omani kun olen opettanut tekemään kotitöitä ja huolehtimaan läksyistään.
Meillä on aina kaaos kotona kun miehen lapdet sotkevat ja huutavat ja ovat outoja. Heidän äiti on myös. Onneksi tulin tähän pehreeseen jotta voin kasvattaa heitä ja ohjeistaa miten asioissa toimitaan. Edes eivät tiedä mikä on asitanpesukone.

Meillä on tarrakirja johon laitan aina tarran kun he tekevät jotain ja kun on 25 tarrraa saavat tuplapatukan. Vielä ei ole yhtään saaneet, en tiiä koska osaavat ymmärtää että suklaat asaa kun tekee töitä.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä vingu. Siihen halusit että tee tehtäväsi

    • Anonyymi

      Ps älä mokaa.

    • Anonyymi

      Rouva, älkää kantako vierasta kestä. Älkää yrittäkö muuttaa muiden lapsia. Muuttukaa itse.

    • Anonyymi

      Ei sun tartte niille äiti olla, anna vanhempiensa hoitaa hommansa ja kasvattaa vaikka nyt siellä pellossa. Käy vaikka ulkona syömässä.

      • Anonyymi

        Kyllä tarttee, kun entinen äiti ei osaa, tekee aina kaiken eritavalla kuin minä. Minä opetan miehen lapsille oikeat tavat ja tekemiset, ex äiti ei sitäkään osaa.
        Minä kasvatan ja vaaditn olen hyvä äiti heille, onneksi mies läysi mut, muuten olisivat hunnigolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tarttee, kun entinen äiti ei osaa, tekee aina kaiken eritavalla kuin minä. Minä opetan miehen lapsille oikeat tavat ja tekemiset, ex äiti ei sitäkään osaa.
        Minä kasvatan ja vaaditn olen hyvä äiti heille, onneksi mies läysi mut, muuten olisivat hunnigolla.

        Kyllä tarttee, kun entinen isä ei osaa, muuta, kun juopotella ,tekee aina kaiken eritavalla kuin minä. Minä opetan naiseni lapsille oikeat tavat ja tekemiset, ex isä ei sitäkään osaa.
        Minä kasvatan ja vaadin olen hyvä isukki heille, onneksi naiseni löysi mut, muuten olisivat hänen penskansa hunningolla.


    • Anonyymi

      Harmittaa kun naiseni lapset ovat niin avuttomia. Huomasin heti kun tulin tähän pehreeseen uudeksi isäksi Mitään ei osta eikä haluta tehdä.
      Omani kun olen opettanut tekemään kotitöitä ja huolehtimaan läksyistään.
      Meillä on aina kaaos kotona kun naisen lapdet sotkevat ja huutavat ja ovat outoja. Heidän isä on myös. Onneksi tulin tähän pehreeseen jotta voin kasvattaa heitä ja ohjeistaa miten asioissa toimitaan. Edes eivät tiedä mikä on asitanpesukone.

      Meillä on taulu jossa ruksit johon laitan aina ruksin kun he tekevät jotain ja kun on 20 ruksia saavat tuplapatukan. Vielä ei ole yhtään saaneet, en tiiä koska osaavat ymmärtää että suklaat saa kun tekee töitä.

      • Anonyymi

        Kannattaa ottaa uusi komento taloon. Tiukasti sanot mitä tehdään ja miten ollaan. Älä anna vaihtoehtoja, vaan sinä määräät ja laitat kotiin viestiä että sinä olet heidän uusi isäntä ja sanot mitä tehdään teillä ja lasten kotona.
        Lapset kyllä tottuu mutta toinen juttu on heidän isä, joka leikkii tiukkaa vaikka katuu ja häpee. Lasten äitee ei välitä vaan on antanut sulle vapaat kädet kometnaa ja tehdä sääntöjä.
        Lapset kokeilee miten helpo olet joten annat käsky käydä, sinä määräät ja ohjaat myös heidän isäänsä .
        Jos ei sovi sano että tulkaa takaisin , kun osaatte toimia niinkuin sanotaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa uusi komento taloon. Tiukasti sanot mitä tehdään ja miten ollaan. Älä anna vaihtoehtoja, vaan sinä määräät ja laitat kotiin viestiä että sinä olet heidän uusi äitiu ja sanot mitätehdään teillä ja lasten kodissa.
      Lapset kyllä tottuu mutta toinen juttu on heidän äiti, joka leikkii tiukkaa vaikka katuu ja häpee. Laten isä ei välitä vaan on antanut sulle vapaat kädet kometnaa ja tehdä sääntöjä.
      Lapset koikeilee miten helpo olet joten annat käsky käydä, sinä määräät ja hjaat heidän äitiään.
      Jos ei sovi sano että tulkaa taksin kun osaatte toimia niinkuin sanotaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      450
      2203
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      224
      1971
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1281
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      147
      1257
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      43
      1137
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1055
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe