Mitä mies haluaa?

Anonyymi

Mistä erottaa, mitä mies haluaa?

Hän on minua aika paljon vanhempi yli 10v... tavattiin alunperin harrastuksen kautta, olin silloin varattu. Huomasin kuitenkin jo silloin, että "kemiat" meillä kohtaa. Hän ei lähestynyt sen kummemmin.

Nyt kun olen vapaa alkoi hän ehdottaa tapaamisia ja soittaa päivittäin. Viestejä tosin ei paljon laita. Tapaamiset ovat kaikki olleet harrastukseen liittyvää. Puheluissa puhuu asioita laidasta laitaan. Kävin hänen kotonaankin ja vihjasi sen jälkeen, että oisihan siellä tilaa kun kehuin talon sijaintia. Tiedän kuitenkin, että hänen luonne on varmasti semmoinen, joka vetää naisia puoleensa. Sängyssä emme ole olleet ja mitään semmoista ei ehdottanut, enkä aio semmoiseen lähteä ennen kuin selviää mikä motiivi hänellä on. Auttanut minua monesti ja peruu omia menojaan minun takia. Mikähän hänen motiivi on? Sänkyseura vai joku vakavampi?

21

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos on sellanen että naiset tykkää niin miksi on sinkku 🤔. Ehkä tykkää vaan satunnaisesta seurasta. Minulle kävi samaan tapaan että tenniksessä tapasin opettajan joka vaikutti kiltiltä. Olikin naistenmies ja sain häneltä kondylooman. Kun menin sinne uudestaan, tennikseen, oli kehunut kaikille että sai minut ja ne naureskeli minulle. Jouduin lopettamaan siellä. Sattuu vieläkin vaikka siitä on jo yli puoli vuotta

      • Anonyymi

        Jos uskot että on naistenmies niin tykkäisitkö seurustella sellaisen kanssa? Ettei se kuluta sinua?


      • Anonyymi

        Voin olla väärässäkin sinun tapauksessa mutta jos meet sänkyyn niin jos on pelimies niin siihen päättyy soittelut luulen.


    • Jos ei ole ehdottanut seksiä tai edes vihjaillut siihen suuntaan, on todennäköisesti ujo tai sitten on vakavalla mielellä liikkeellä.

      • Anonyymi

        Tai sitten pelimies, joka on oppinu, että kaikkien naisten kanssa ei kannata mennä noin vaan ehdottelemaan.


    • Pelimiehellä ei ole aikaa säätää viikkotolkulla, koska saa muutenkin nopeasti.

      • Anonyymi

        Ei oikean pelimiehen pointti ole vain "saada nopeasti". Oukean pelimiehen pointti on sen "pelin" voittaminen. Ei yhden pitkän pelin pelaaminen estä pelaamasta samaan aikaan myös pikapelejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikean pelimiehen pointti ole vain "saada nopeasti". Oukean pelimiehen pointti on sen "pelin" voittaminen. Ei yhden pitkän pelin pelaaminen estä pelaamasta samaan aikaan myös pikapelejä.

        Tämä ja monta peliä käynnissä samaan aikaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei oikean pelimiehen pointti ole vain "saada nopeasti". Oukean pelimiehen pointti on sen "pelin" voittaminen. Ei yhden pitkän pelin pelaaminen estä pelaamasta samaan aikaan myös pikapelejä.

        Tottakai voi kyynisesti ajatella, että kyseinen herra edustaa pelimiehen ideaalimallia, mutta ehkä vähän epätodennäköistä.


      • Anonyymi
        alphonsedes kirjoitti:

        Tottakai voi kyynisesti ajatella, että kyseinen herra edustaa pelimiehen ideaalimallia, mutta ehkä vähän epätodennäköistä.

        Mahdollisuudet ovat 50/50. Ei noista kumpikaan noilla tiedoin ole toistaan todennäköisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ja monta peliä käynnissä samaan aikaan

        Pelaako vuosia?


    • Anonyymi

      Näin omilla aivoillani ajattelevana, itse päätökset elämästäni tekevänä ihmisenä,
      minä vastaavassa tilanteessa olisin jo kysynyt mieheltä, että mitä meinaat, oletko kiinnostunut minusta vakavammassa seurustelumielessä jne.

      Mutta saahan näitä tietysti arvuutella täällä, jos ei muutakaan tekemistä ole.
      Jotenkin vain aivan turhilta tällaiset arvuuttelut ovat kun ei vastauksista voi oikeasti apuja saada. Emmehän me tiedä yhtään mitään miehen aikaisemmista parisuhteista, emme edes sinusta.

    • Anonyymi

      Uskon, että hänen elämän tyyli voi olla moneĺle naiselle liikaa. On kuitenkin samanlainen kuin minulla ainakin pitkälti. Hän on ollut tosi kohtelias ja huomaavainen kun ollaan tavattu ja ei ole ehdottanut mitään, ollaan nähty ulkona eli semmoista tilannetta ei ole edes tullut, että olisi sänkyyn voinut johtaa. Hän ei ole ujo, puhuu avoimesti, on sosiaallinen ja kyselee paljon suoriakin kysymyksiä.

      Ap

      • Anonyymi

        Pelaako hautaan saakka?


      • Anonyymi

        Selvisikö jo lisää siellä?


    • Anonyymi

      Aika ristiriitaisesti selittelet ap asioita.
      Mies on kohtelias ja huomaavainen, saa paljon naisilta huomiota, mutta ei kuitenkaan ehdottele seksisuhdetta eikä käy kiinni. Ehdottelee sulle yhteen muuttamista.

      Mitä siinä miehen elämäntyylissä sitten niin kummallista ja erikoista on, että se niitä muita naisia pelottaa pois hänen luotaan, mutta jostain syystä tämä erikoisuus miehessä ei pelota sinua. Aikamoista sekametelisotkua suollat.

    • Anonyymi

      Kai sitä nyt mieskin saa kysyä suoria kysymyksiä naisilta esim. menneisyydestä ja tulevaisuuden suunnitelmista, mielipiteistä eri asioista yms. Normaaliin alkavaan seurustelusuhteeseen kun kuuluu puhuminen. Mistä sitä muuten saa tietää millainen kiinnostuksen kohde on ihmisenä ja mitä sinä haluat parisuhteelta, mieheltä ja mahdolliselta yhteiseltä tulevaisuudelta.

      Jos mies kuitenkin kysyy suoraan vaikeammista asioista kuten tykkäätkö erikoisemmasta seksistä, hard core-seksistä, piiskoista ja kettingeillä persuksille läpsyttelystä, kuristamisesta seksin aikana, normiseksileluista, erilaisista kinkyistä jutuista, ryhmäseksistä jne jne, sinun on mietittävä tykönäsi mitä vastaat ja millaisia jatkokysymyksiä miehen suuntaan itse teet.

      Yhteenvetona; kysymällä ja puhumalla saa selvää toisen ihmisen mielenkiinnon kohteista. Täältä kyselemällä ei oikeaa vastausta löydy.

    • Anonyymi

      Kymmenen vuotta vanha juttu!? Ei kannata miettiä mitään. Asiat on ehtineet muuttua moneen kertaan. Unohda.

      t.sxth

    • Anonyymi

      Ihan normi mieheltä alottajan kuvaama mies kuulostaa. Jos juttelee kivasti, huomioi alottajaa, varaa aikaa hänelle ym. en oikein ymmärrä miks tommosesta vetää ap ongelman. Jos joku on suosittu naisten keskuudessa, niin ei se automaattisesti tarkoita, että hän hakisi huomiota naisilta tai eläisi tuosta huomiosta, ehkä hänkin haluaa jonkun spesiaalin elämäänsä ihan niinkuin tuossa tekstissäsi antoi ymmärtää. Puhumalla ja tutustumallahan tuo selviää.

    • Anonyymi

      Naimalla selviää

      • Anonyymi

        Nimenomaan niin ei selviä onko pelimies.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe