Järjestely ja sisustaminen

Anonyymi

Miksi naiset puuhailee noita? Onko se joku luontainen vietti vai vaan turhautumien purkua ja ajankulua?

Hullun hommaa joka tapauksessa. Lepoisi ennemmin vaikka sämpylöitä meille, eli olisi ehtoisa emäntä eikä mikään muuttomasa.

-keinovaginamies-

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä niitä miehetkin tekee. Exäni oli oikein himosiivooja ja järjstelijä. Paljon järjestelmällisempi ja siistimpi kun minä ikinä. Enkä minäkään sottapytty ole. Nyksäkin on järjestelmällisempi. :)

      🧞‍♂️

      • Anonyymi

        Mulla voi vaatteetkin olla kaapissa hujan hajan, siinä suurinpiirtein päällekkäin ja pinkassa, mutta exä kuten nykyinenkin tekee luotisuorat pinkat ja kaikki on just eikä melkein paikoillaan. Eli siis kyllä se taitaa olla luonteesta eikä sukupuolesta kiinni? :D

        Minä siivoan useammin, mutta puolisoni kun siivoaa hän on perusteellisempi. Mä olen enemmän sinne päin. :D

        🧞‍♂️


      • Anonyymi

        Niin että kerran vuoteen huonekalut uusiin paikkoihin ja huoneille uusia käyttötarkoituksia?

        Tuollainen satakiloinen iso massiivikoivukaappi on hassun näköinen pienen naisen sylissä. No, huvinsa kullakin.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että kerran vuoteen huonekalut uusiin paikkoihin ja huoneille uusia käyttötarkoituksia?

        Tuollainen satakiloinen iso massiivikoivukaappi on hassun näköinen pienen naisen sylissä. No, huvinsa kullakin.

        -keinovaginamies-

        No ei meillä juuri kalusteet vaihtele paikkoja, johtuen ihan tiloista. Pohjapiirustus ei ole kaikista ideaalisin siihen, että kaulusteet saisi miellyttävästi eri paikkoihin. Aika orjallisesti joutuu kalustamaan ja paikoilleen jättämään.

        Mulla on enemmän sitä taas, että rahtaan kaulusteita ympäri taloa ja muuttelen niiden paikkaa. On ollut aina taipumusta ottaa ja siirrellä huone uuteen uskoon. Eipä ne kalusteet oikeastaan paljonkaan paina ja massiiviset kaapit voi siirtää vaikka maton avulla paikasta toiseen ellei ole kynnyksiä. :)

        🧞‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei meillä juuri kalusteet vaihtele paikkoja, johtuen ihan tiloista. Pohjapiirustus ei ole kaikista ideaalisin siihen, että kaulusteet saisi miellyttävästi eri paikkoihin. Aika orjallisesti joutuu kalustamaan ja paikoilleen jättämään.

        Mulla on enemmän sitä taas, että rahtaan kaulusteita ympäri taloa ja muuttelen niiden paikkaa. On ollut aina taipumusta ottaa ja siirrellä huone uuteen uskoon. Eipä ne kalusteet oikeastaan paljonkaan paina ja massiiviset kaapit voi siirtää vaikka maton avulla paikasta toiseen ellei ole kynnyksiä. :)

        🧞‍♂️

        Itse olen suunnitellut talon pohjapiirustuksen, jota voi muokata tarpeiden mukaan. Jos vaan joskus saisin täpäkkää ja intoa alkaa rakentamaan sellaista toimiva taloa. :)

        Voisi huonejärjestystä muutella ja kalusteiden paikkaa vaihdella. Tekisin paljon integroitua ja muokattavissa olevaa.

        🧞‍♂️


    • Anonyymi

      Ei ole kalusteiden siirtely tai järjestely sukupuolisidonnainen juttu. Noita huonekalujen siirtelijöitä löytyy miehistäkin. Tosin olen itse todennut, että ainakin parisuhteessa nuo uudelleenjärjestelyt tuppaavat jäämään suunnittelun asteelle. Johtuen ehkä siitä, että toinen osapuoli sanoo ei.

      Itselleni tollanen huonekalujen siirtelytarve kertoo siitä, että olemassaoleva järjestys ei jotenkin toimi ja siihen kaivataan jotain ominaisuutta, jota siinä ei ole. Eli järjestys on alunperin huonosti mietitty. Varmaan joku voi tehdä myös ihan vaan muutoksen tarpeen takia. Ehkävse kertoo jostain levottomasta tunteesta sisällä. Itse en oikeastaan koskaan muuta huonekalujen järjestystä. Ainoa syy muuttaa on, jos pitää ostaa jotain uutta ja uutta ostan vain spesifeihin tarpeisiin. Esimerkiksi nyt syksyn tullen piti saada viherkasvit paremmin siihen vähäiseen valoon, jota ulkoa pian tulee ja sikdi ostin muutaman pitkän penkin niille. Se taas aiheutti, että yksi vitriinikaappi piti siirtää toiseen päähän hyllykköä. Se olisi muuten ollut vaikea käyttää.

      • Anonyymi

        No minä sanon, että järjestele hyvä ihminen jos se on kivaa. Minä katselen vähän aikaa, mutta tänään häivyn. Saa rauhassa pyöritellä mitä saa liikkumaan. Massiivipuista koivua ja tammea löytyy sekä hyvät kynnykset talossa :)

        Näitä projekteja tulee aina, kun jostain päätyy uusia järjesteltäviä palikoita tänne. Kaikenlaiseen sitä ihminen saa elämänsä kulumaan.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä sanon, että järjestele hyvä ihminen jos se on kivaa. Minä katselen vähän aikaa, mutta tänään häivyn. Saa rauhassa pyöritellä mitä saa liikkumaan. Massiivipuista koivua ja tammea löytyy sekä hyvät kynnykset talossa :)

        Näitä projekteja tulee aina, kun jostain päätyy uusia järjesteltäviä palikoita tänne. Kaikenlaiseen sitä ihminen saa elämänsä kulumaan.

        -keinovaginamies-

        Mikäs siinä, jos se on sulle ok. Itse en jaksaisi jatkuvasti muuttuvaa kotia. Enkä kyllä tykkää ylenmääräisistä kalusteista ja romppeistakaan. Jossain kohtaa niitä pitäis alkaa kantaa toisesta päästä ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä, jos se on sulle ok. Itse en jaksaisi jatkuvasti muuttuvaa kotia. Enkä kyllä tykkää ylenmääräisistä kalusteista ja romppeistakaan. Jossain kohtaa niitä pitäis alkaa kantaa toisesta päästä ulos.

        Itsehän olisin minimalisti, mutta rouva on tavarataivaan sisäänostaja. Olen luovuttanut jo aikapäiviä sitten.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän olisin minimalisti, mutta rouva on tavarataivaan sisäänostaja. Olen luovuttanut jo aikapäiviä sitten.

        -keinovaginamies-

        Mä en ole noista kumpaakaan. Ostan tarpeeseen, pitkään harkiten. Tarpeelliset pitää olla, jotta kaikki hoituu helposti, mutta yletön romumäärä ahdistaa mua. Mä en romutaivaassa pystyisi asumaan, eli periksiantaminen olisi mahdotonta. Jossain kohtaa menee se raja, jossa minä ulkoistaisin itseni romujen tieltä. 😁


    • Anonyymi

      Naiset haluaa sisustaaa koko kämpän eikä mies saa valita yhtään huonekalua. Olin joskus tehnyt amiksessa huonekaluja ja tuoleja niin nainen halus heittää mut tuolit roskiin koska oli muka rumia. Ne oli tärkeitä minulle 25 vuotta olen niitä säilyttänyt ja ne on jo lähes antiikkia ja ihan kuin uusia vielä. Sanoin että jos tuolit lähtee niin sinä lähdet samalla ovenavauksella. Kaks männystä tehtyy tuolia ei pilaa mitään sisustusta ja muija halus vaan pelkkää valkoista sisustusta.

    • Anonyymi

      Kyllä takana on aivan biologinen seikka, pesänrakennus on luonnossa enemmän naaraiden puuhaa, mutta poikkeuksiakin on.

    • Anonyymi

      Miks miehet penkkiurheilee kaikkee joutavaa, niinku nyt vaikka jääkiekkoa ja rassaa rikkinäisiä autoja, kun järkikin jo sanoo, että itse urheilemalla saa parempia tuloksia ja rikkinäisiä polttomoottoriautoja kannata edes rassata kun sähkö- ja hybridi- ja kaasuautot 2020-luvulta on tulevaisuutta, että nih minä vaan kysyn, miksi te miehet tuhlaatte aikaanne epäolennaisuuksiin käyttäisitte aikanne paremmin olemalla järkeviä miehiä.

    • Miehetkin sistaa. Mullakin on suunnitelma, mutta nyt on joutunu keskittyy muuhun. Kun autokin on pitäny hankkia. Ja tota kotiahan ei muut nää, niin pistin ton auton etusijalle. Ois tarkotus ostaa vanhan sohvan ja nojatulin paikalle kulmasohva ja sohvapöytä ja tv taso sellanen kapeempi. Ja kaws patsaat reunoille. Sitten keittiökaapistot kans uusiks. Oli mulla sellanenkin suunnitelma, että ois laittanu huonekalujen alle pyörät ja oli valmiiks kerättynä vanhoja startti moottoreita. Ja niin ois kalusteen pikat siirtyny ihan radioohjauksella.

    • Jotenkin järjestelyn syvin olemus on jäänyt arvoitukseksi. Koska se ei ole muutos epäjärjestyksestä järjestykseen vaan uudenlaiseen epäjärjestykseen, joka kuitenkin jotenkin eroaa alkuperäisestä epäjärjestyksestä.

      • Anonyymi

        Ettepä arvosta sitten mitään!

        Järjestelen jatkossa vain itselleni enkä enää muille!


    • Anonyymi

      Kotona on kiva olla!

      Katsella kauniita juttuja!

    • Anonyymi

      Nukun paremmin omassa järjestyksessä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      151
      2942
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      95
      1594
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      143
      1507
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      365
      1390
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      121
      1381
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1195
    7. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      15
      921
    8. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      47
      840
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      258
      806
    10. 55
      764
    Aihe