Eikö sinua yhtään haittaa

Anonyymi

Minua vähän haittaa kun olisi ollut kiva jatkaa kavereina ☺️. Minusta ei meidän kannattaisi riidellä vaan jatkaa elämää ja joskus vaihtaa kuulumisia 🤗. Ei meillä niin kamalaa ollut koskaan yhdessä, päinvastoin ☺️.

T:Me😉

17

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos mietit sitä mun seksipommia mustiksena, pyysi sinutkin käymään joskus 😘🤗

ap

• Anonyymi

En tiedä . Samakai tuo on nyt minne männään. Mutta kun en tiedä kuka olet . Sama??

• Anonyymi

Jos tälläistä pitää täällä kysyä. Niin 1. Teillä oli kauheaa ainakin toisen mielestä. 2. Toista ei kiinnosta pätkääkään kysellä kuulumisia.

• Anonyymi

Hyvä kun olet viisas ja tiedät mutta meillä tuli sairastuminen väliin ja koira, ei mitään muuta. Minun puolesta voisimme olla ystäviä 🤗

A ja p tämän kirjoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun olet viisas ja tiedät mutta meillä tuli sairastuminen väliin ja koira, ei mitään muuta. Minun puolesta voisimme olla ystäviä 🤗

A ja p tämän kirjoitti.

Kuka täällä kyselee jos on yhteystiedot? Ja yhteys löytyy. Loukkaavaa kysy suoraan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä kyselee jos on yhteystiedot? Ja yhteys löytyy. Loukkaavaa kysy suoraan .

En todellakaan anna anteeksi sulle ikinä enkä huoli sinua mistään hinnasta. Koita kestää itseäsi 🤣😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan anna anteeksi sulle ikinä enkä huoli sinua mistään hinnasta. Koita kestää itseäsi 🤣😂

Ootko ihan penaalinterävin kynä? Ei tämä koske minua. Ei minä koskaan olisi kenelläkään kanssa joka jossain netissä ruikuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko ihan penaalinterävin kynä? Ei tämä koske minua. Ei minä koskaan olisi kenelläkään kanssa joka jossain netissä ruikuttaa.

*kenenkään siis. Enkä tarvitse mitään anteeksi antoa en sitä pyydä enkä kaipaa. Mitään merkitystä minulle. En välitä.

• Anonyymi

Ei näitä tarvitse lukea? Mistä nyt päättelin että olisin nainen? Aika herjaavaa tekstiä tuntematonta kohtaan. Kenet pitäisi unohtaa? Kun kellekään kirjoitellut edes yleisesti ottaen vain. Hankipa joku muu kohde kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näitä tarvitse lukea? Mistä nyt päättelin että olisin nainen? Aika herjaavaa tekstiä tuntematonta kohtaan. Kenet pitäisi unohtaa? Kun kellekään kirjoitellut edes yleisesti ottaen vain. Hankipa joku muu kohde kiitos.

Päättelit* hemmetin autocorrect .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*kenenkään siis. Enkä tarvitse mitään anteeksi antoa en sitä pyydä enkä kaipaa. Mitään merkitystä minulle. En välitä.

Välität kun vastasit

A ja p

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välität kun vastasit

A ja p

Kyllä oikeasti välitän niistä joista välitän. En välitä näistä teksteistä. Niillä ei merkitystä. Enkä välitä mitä täällä lukee. Ja kommentoin vain millaisia tuntemuksia kyseinen viesti itsessäni herättää. Ja sehän on ihan hirveää v* llua mielestä jotain kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oikeasti välitän niistä joista välitän. En välitä näistä teksteistä. Niillä ei merkitystä. Enkä välitä mitä täällä lukee. Ja kommentoin vain millaisia tuntemuksia kyseinen viesti itsessäni herättää. Ja sehän on ihan hirveää v* llua mielestä jotain kohtaan.

Välitit taas kun kirjotit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välitit taas kun kirjotit

En tunne ketään Ari Pekkaa? Miksi sinua kiinnostaa välitänkö? . Että jos sanon kyllä välitän. Toisaalta tällä viikolla luin netistä että Niuvanniemen mielisairaalassa pääsee myös nettiin. Niin ymmärrän paremmin näitä.

• Anonyymi

Joo, annetaan tässä nyt pölyn laskeutua, uskon että voidaan vielä jonain päivänä nauraa tälle typerälle loppukaneetille, muutenhan kaikki oli enemmänku siedettävää,

• Anonyymi

Ei ikinä, soita Nyt sun ystäville ja unohda minut

• Anonyymi

Jos molemmat ei halua ystävyyttä suhteen jälkeen, niin se oli sitten siinä.
      Kasvaisit aikuiseksi, etkä yrittäisi määrittää miten muiden pitäisi sinuun suhtautua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8536
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3662
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2193
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      159
      1177
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      816
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      39
      745
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      732
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      706
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      43
      691
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe