Luulee mun olevan hänestä kiinnostunut. Onko muille käynyt niin? Ootte ollu mukavia ja tullut ok toimeen. Sen sellaista mukavaa. Töitä ja vähän läpänheittoa.
Yhtäkkiä toinen alkaa vältellä!! Luuleeko et jahtaan häntä? Hän mies, minä nainen. Todella kiusallista, jos luulee. Mitään tällaista puhetta ei ole ollut, epäilyttäviä viestejä tai tekoja suoraan mistä vois päätellä tällaista. Todella ahdistavaa.
Kuva mies muuttui ihan mäntiksi. 😂 Olkoot sitten.
Pelkään että työkaveri
7
1451
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva mies*
Suomumaiset on pirun sulkeutuneita. Rasittavaa. Heti ekana luullaan, et toinen on seksin perässä. Tai suhteen. Eikö voi vaan rauhassa tutustua. Ei sitten.
Aloittajalta.- Anonyymi
*suomalaiset. Hitto!!
- Anonyymi
😂semmosta se on
- Anonyymi
Näen myös kaiken kahtena jos katson siriusta talvella. Se on ihan normaalia.
- Anonyymi
Miten sinusta se välttely liittyy yhtään mihinkään?
- Anonyymi
Voihan se olla, että mies luulee samaa.
Tai on tosiaan vähän lämmennyt ja ei halua työpaikkaromanssia tai on jopa varattu...
Miehet kyllä lämpiää kivoille naisille hän vahingossakin. Varsinkin Suomessa, kun naiset usein tyyliltään vähän tympeitä ja ilottomia. En pahalla tätä sano, kyllä itsekkin olen useinkin.
- Anonyymi
Joo, todennäköisesti mies on kiinnostunut, eikä uskalla ilmaista sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522