Kohta on taas edessä kehityskeskustelurumba. Sama pakkopulla tökkii jo ajatuksenakin. Olen jo jonkin aikaa ollut melko kypsä työpaikkaani, toimintatapoihin, joihinkin ihmisiin, asioihin joita tehdään (=lillukanvarsiin), epäselviin työnkuviin, epäpätevään johtamiseen, sydänhymiöihin intran seinällä... Mitä jos sanon kehityskeskustelussa suoraan, että olen harkinnut ns. nostaa kytkintä?
Voiko kehityskeskustelussa sanoa harkitsevansa irtisanoutumista?
6
1299
Vastaukset
- Anonyymi
olet siis kypsynyt itseesikin. Voit sanoa kehityskeskusteluissa mitä haluat. Kuka sinua voisi estääkään. Miksi muuten sanoisit : "Olen harkinnut nostavani kytkintä". Eikös se kuulosta oudolta. Jätä tuollaiset "olen harkinnut" sanat pois omista valikostasi. Sanot joko "Nostan nyt kytkintä ja eroan" tai et sano eroamisestasi yhtään mitään. Osoita suuruutesi äläkä pienuuttasi.
- Anonyymi
Niin mitä suotta kehityskeskusteluissa yrittää kehittää itseään tai työympäristöään, jos jompikumpi on paskaa niin turha siinä on enää "olen harkinnut" vaan luovutetaan samantein.
Tuo "olen harkinnut" antaa kuvan että haluat kehittää itseäsi tai työympäristöäsi parempaan suuntaan, jos siinä ei onnistuta (itse tai yhdessä) niin silloin nostat sitä kytkintä...ja eihän se semmonen nyt kehityskeskusteluissa kuulu asiaan.
- Anonyymi
joo, ei sinne kehityskeskusteluun kannata mennä kiukuspäissänsä latelemaan puuteluetteloa firmasta. Tunne on hyvä renki mutta huono isäntä. Ne poislähtemiset ja eroamispäätökset hoidat muulloin kuin kehityskeskustelun aikana. Jos ja kun teet päätöksen nostaa kytkintä ja erota niin älä hyppää tyhjän päälle. Varmista että itselläsi on uusi työpaikka, opiskelupaikka tai joku muu varma juttu valmiina. Toimi mieluummin järjen ohjaamana kuin vain tunteen viemänä.
- Anonyymi
Ei mitään järkeä uhitella kehityskeskustelussa tai muutenkaan. Uhittelemalla tilanteesi työpaikalla heikkenee netisestään. Hoida kehityskeskustelu alta pois protokollan mukaisesti ja irtisanoudu jos siltä tuntuu. Uhittelemalla ei ole mitään voitettavaa työpaikalla.
- Anonyymi
Tietysti voi!
Voi myös kertoa olevansa vapaaehtoinen lomautukseenkin kun lomautettujen määrää arvioidaan. - Anonyymi
Ei. Ilmoitat vain irtisanoutuvasi silloin ja silloin, ja sille henkilölle joka on esimiehesi/pomo.
Firman toimintaanhan lähdölläsi ei ole merkitystä, ottavat uuden, asia ei kuulu kehityskeskusteluun.
Miten tulet toimeen? Karenssin saa varmasti, jos itse lähtee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19117594Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810091Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1736233Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463240Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.232939Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.352913"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita592731Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882690Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki12422Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen521971