Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Voiko kehityskeskustelussa sanoa harkitsevansa irtisanoutumista?

Anonyymi

Kohta on taas edessä kehityskeskustelurumba. Sama pakkopulla tökkii jo ajatuksenakin. Olen jo jonkin aikaa ollut melko kypsä työpaikkaani, toimintatapoihin, joihinkin ihmisiin, asioihin joita tehdään (=lillukanvarsiin), epäselviin työnkuviin, epäpätevään johtamiseen, sydänhymiöihin intran seinällä... Mitä jos sanon kehityskeskustelussa suoraan, että olen harkinnut ns. nostaa kytkintä?

6

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      olet siis kypsynyt itseesikin. Voit sanoa kehityskeskusteluissa mitä haluat. Kuka sinua voisi estääkään. Miksi muuten sanoisit : "Olen harkinnut nostavani kytkintä". Eikös se kuulosta oudolta. Jätä tuollaiset "olen harkinnut" sanat pois omista valikostasi. Sanot joko "Nostan nyt kytkintä ja eroan" tai et sano eroamisestasi yhtään mitään. Osoita suuruutesi äläkä pienuuttasi.

      • Anonyymi

        Niin mitä suotta kehityskeskusteluissa yrittää kehittää itseään tai työympäristöään, jos jompikumpi on paskaa niin turha siinä on enää "olen harkinnut" vaan luovutetaan samantein.

        Tuo "olen harkinnut" antaa kuvan että haluat kehittää itseäsi tai työympäristöäsi parempaan suuntaan, jos siinä ei onnistuta (itse tai yhdessä) niin silloin nostat sitä kytkintä...ja eihän se semmonen nyt kehityskeskusteluissa kuulu asiaan.


    • Anonyymi

      joo, ei sinne kehityskeskusteluun kannata mennä kiukuspäissänsä latelemaan puuteluetteloa firmasta. Tunne on hyvä renki mutta huono isäntä. Ne poislähtemiset ja eroamispäätökset hoidat muulloin kuin kehityskeskustelun aikana. Jos ja kun teet päätöksen nostaa kytkintä ja erota niin älä hyppää tyhjän päälle. Varmista että itselläsi on uusi työpaikka, opiskelupaikka tai joku muu varma juttu valmiina. Toimi mieluummin järjen ohjaamana kuin vain tunteen viemänä.

    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä uhitella kehityskeskustelussa tai muutenkaan. Uhittelemalla tilanteesi työpaikalla heikkenee netisestään. Hoida kehityskeskustelu alta pois protokollan mukaisesti ja irtisanoudu jos siltä tuntuu. Uhittelemalla ei ole mitään voitettavaa työpaikalla.

    • Anonyymi

      Tietysti voi!
      Voi myös kertoa olevansa vapaaehtoinen lomautukseenkin kun lomautettujen määrää arvioidaan.

    • Anonyymi

      Ei. Ilmoitat vain irtisanoutuvasi silloin ja silloin, ja sille henkilölle joka on esimiehesi/pomo.
      Firman toimintaanhan lähdölläsi ei ole merkitystä, ottavat uuden, asia ei kuulu kehityskeskusteluun.
      Miten tulet toimeen? Karenssin saa varmasti, jos itse lähtee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe