Oon kyllä sitä mieltä

Anonyymi

Että teidän naisten kannattaisi ihan kadulla pyytää miehiä treffeille koska muuten ette ketään tapaa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi? Miehiä tapaa kaikkialla.

      • Sä oot ihan samanlainen, kun mun virolainen työkaveri. Mä kysyin töissä että missä vessa on niin se vastas että kaikkialla. Ja sillä se tosiaan oli melkein kaikkialla.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sä oot ihan samanlainen, kun mun virolainen työkaveri. Mä kysyin töissä että missä vessa on niin se vastas että kaikkialla. Ja sillä se tosiaan oli melkein kaikkialla.

        😂😂😂🌚

        Hyi miten ilkeä osaatkin olla.

        Mutta tosiasia on, että jos on viehättävä, niin kyllä saa huomiota joka paikassa mihin menee.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Sä oot ihan samanlainen, kun mun virolainen työkaveri. Mä kysyin töissä että missä vessa on niin se vastas että kaikkialla. Ja sillä se tosiaan oli melkein kaikkialla.

        No, oikeastaan ainoat paikat, joissa miehiä ei tapaa ovat naisten vessat, naisten pukuhuoneet ja naisten saunat. Kaikkialla muualla ukkoja riittää.


    • Anonyymi

      Miehillähän se ongelma tuntuu naisen löytämisessä olevan.

      • Minulla on päinvastoin kun olen sinkku ja sitten harmittaa kun huomaa etten tykkääkään 🙈. Sitten kaikki alkaa taas alusta. Tykkään niin seurustella, se on hyvää elämää 🥰


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Minulla on päinvastoin kun olen sinkku ja sitten harmittaa kun huomaa etten tykkääkään 🙈. Sitten kaikki alkaa taas alusta. Tykkään niin seurustella, se on hyvää elämää 🥰

        Voi se hyvääkin olla. Riippuu niin seurasta.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Minulla on päinvastoin kun olen sinkku ja sitten harmittaa kun huomaa etten tykkääkään 🙈. Sitten kaikki alkaa taas alusta. Tykkään niin seurustella, se on hyvää elämää 🥰

        Seurustelu on rasittavaa. Kiva ystävyys on paljon helpompi asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seurustelu on rasittavaa. Kiva ystävyys on paljon helpompi asia.

        Kunnes toinen tahtoo enemmän


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Minulla on päinvastoin kun olen sinkku ja sitten harmittaa kun huomaa etten tykkääkään 🙈. Sitten kaikki alkaa taas alusta. Tykkään niin seurustella, se on hyvää elämää 🥰

        Sinähän kirjoitit just ettet kaipaa kumppania ja menet Makeistukkuun yksin viikonloppuna.🤣


    • Anonyymi

      Jaa ... pyytää ken tahtoo. Mä en lähde tuikituntemattomia treffailemaan. En koskaan ole treffanut, enkä tule treffaamaan. Ensin tutustutaan muissa merkeissä ja jos tykästytään niin sitten voi mennä treffeillekin.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Tanssikurssit sopii tuohon hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Tanssikurssit sopii tuohon hyvin.

        Mikäs siinä. Jos tykkää tanssia niin tanssikurssit on varmasti oikein hyvä tapa tutustua. Itselleni tanssi ei ole mieleistä, joten mä tutustun miehiin muissa paikoissa.


    • Anonyymi

      Parempi osumistarkkuus tulee tosiaan kadulla kun jossain ravintolassa.

      • Ravintolassa? Onks sulla nälkä?


    • Anonyymi

      Hah hah… Lenkkeilijä ahdistelee koiran ulkoiluttajaa tai vaanii paikallisen kaupan ovella treffikutsuja jaellen… 😂

      No vakavasti ottaen, jos sama ihminen tulisi usein vastaan ja vaikka kummallakin olisi koira (itsellä ei ole), voi se johtaa kevyeen ” ilmoja on pidellyt” keskusteluun. Tai jos samassa leikkipuistossa tulee monta kertaa vastaan lasten kanssa. Enpä silti usko, että kumpikaan osapuoli sellaisen perusteella treffikutsuja esittää vaan pikemminkin tehdäänkö leikkitreffit tai koirapuistotreffit. Sekin voi toki vähitellen johtaa tutustumiseen ja sitä kautta oikeisiin treffeihin.

    • Anonyymi

      Naiset ei koskaa tule juttelemaan. Ovat tympeitä nirppanokkia.

      • Anonyymi

        Yrittänyt kyllä jutella parillekkin viimeksi itsestäni selvästi kiinnostuneelle miehelle, mutta siitä ei irronnut mitään pisteitä eikä edistystä.

        Mies haaveilee, että nainen syvän vakavasti miestä silmiin tuijottaen kävelee hitaasti miehen luo ja tarraa munaan kiinni. Asiat selvitetään sanattomasti ja nimettömästi, kivikautisessa yhteisymmärryksessä.

        Jos nainen ei näin ilmaise miehelle rehellistä ja peittelemätöntä haluaan, niin on rikollisjengiläinen hakkeri ja järjestelmällisesti miehen rahojen perässä ja todennäköisesti jo siirtämässä niitä omalle tililleen siitä seuraavana päivänä kun on miehen suuntaan VAHINGOSSA hymyillyt!

        Sinänsä aloittajan idea on erittäin hyvä. Varmasti jos laitan jotain kevyttä päälle ja menen seisoskelemaan linjoille kadunvarteen tai aseman tuntumaan, niin ennen pitkää saan seuraa.

        Mutta eihän minun tarvitse, kun oma parittajani moottiripyöräjengissä kyllä pitää huolen, että ansaitsen päivittäisen heroiiniannokseni ihan ilnan, että minun täytyy ulos saakka lähteä❤


      • Anonyymi

        Haisetko valkosipulille ja tupakalle 4m päähän, vai jollekin muulle? Roikkuvatko housusi ja ovatko vaatteesi likaiset ja hampaat keltaiset? Jos nuo perus ehdot täyttyvät tule tanssilavalle miesten riviin niin nappaan sinut tanssimaan ja juttelemaan.


    • Anonyymi

      Ei naiset uskalla miehii lähestyä missään normaalissa tilanteessa. Siksi on baarit jossa juodaan viinaa ja tutustutaan. Baareissa vasta mies ja nainen uskaltaa lähestyä ja tutustua toisiinsa. Niin se vaan on täällä suomessa että kaikki ovat liian ujoja selvinpäin ja vain viinaa juomalla tutustuminen alkaa.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Miksi viinamies pelkää miehiä? Mitä pelottavaa miehissä on?

        Mä en ainakaan pelkää selväpäisiä ihmisiä. Sen sijaan viinaihmiset on monesti varsin arvaamattomia ja pelottaviakin.


      • Anonyymi

        Nii-ih. Samaa mieltä. Mieskin uskaltaa sanoa humalassa, et jos ei kiinnosta. Muutoin selvinpäin ollessa kavahtaavat tai muutoin väikhäilevät


    • Anonyymi

      Niinhän ne pyytääkin mutta vain top 5%:ia. Niillä kavereilla on vientiä ja kalenterit täynnä, kun kymmenet uudet naiset vonkuavat treffejä joka päivä.

      • Anonyymi

        Tarviiko oikeasti laadukas ihminen jonkin tuonlaisen todisteen vakuuttaakseen muille omasta ylivertaisuudestaan? Ja aika käsittämätöntä, että mukamas topihminen kuluttaa kaiken kalliin vapaaaikansa joidenkin avioliittotyrkkyjen kanssa sosialisointiin.

        Forbesin mukaan arvokkainta on nimittäin aika, ei suinkaan määrä.

        Taidan sit itse kuulua itse siihen promilleen, jonka verran maailmassa on niitä kaikkein rikkaimpia..

        Kyllä mullakin olisi vastaavasti vientiä, mutten näe mitään syytä alkaa kun voin tehdä jotain oikeasti viihdyttävää ja mielekkäämpääkin.

        Vaikka palstailla sun kanssasi.

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Minulle tulee monesti kirjeitse treffikutsuja naisilta, postiluukkuun yleensä, rokotteista tuli treffikutsuja, ja nyt kaupungin joltain naiselta uusi treffikutsu.

      • Anonyymi

        eli korana ajasta on jotain hyviäkin puolia olemassa,


      • Anonyymi

        joo, pääsee ensitreffeillä jo pintaa syvemmälle


    • Anonyymi

      Lavatansseissa saa 5min välein aina uuden miehen. Lavatanssiharjoituksissa vielä useammin kun paria vaihdetaan koko ajan, mutta alkeiskurssilla miehet ei vielä puhu mitään, kun etsivät jalkojaan. Sitten kevät puolella sovitaan kimppakyytejä ja yhteisiä tanssilava reissuja ja voi rauhassa tutustua...

    • Kadulla? Entä maalaismaisemassa kylänraitilla? Kyllä olen tavannut riittävästi, ja tapaan edelleen.

      • Anonyymi

        Kulkeeko siellä kylänraitilla enää juuri ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulkeeko siellä kylänraitilla enää juuri ketään?

        Kylänraitilla kävelijöitä on vähäisesti. Ehkä Jälkkäri-istujalla on niin hyvä säkä, että hän löytää sielläkin jonkun.


    • Anonyymi

      No sen voi tehdä epäsuorasti antamalla miehelle mahdollisuuden tehdä sen, tiputtamalla jotain tai olemalla muuten jotenkin avun tarpeessa olevan näköinen...

    • Olen kyllä sitä mieltä, että jos kukaan alkaa ventovieraita ihmisiä kadulla treffeille pyytämään, pidetään häntä heikkomielisenä, ja ainoastaan hullut sellaisen kanssa treffeille lähtisivät.

      Toisin sanoen, sitä saa mitä tilaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe