Luin toisaalta hyvän yhteenvedon, mitä Hangon tuloslaskelma kertoo:
"...kunnallisvero 30 miljoonaa, mikä on tuotto hankolaisista
... yhteisövero 2,5 miljoonaa, joka on pääosin hankolaisten tehtaiden maksama vero voitostaan
... kiinteistövero 2,5 miljoonaa, joka sekin on pääosin hankolaisten maksamaa.
... Pidä huolta hankolaisista!"
Hangon ylivoimaisesti tärkein tulonlähde on hankolaisten maksamat verot. Hankolaiset asuvat kaupungissa ympäri vuoden, kesät talvet, ja rahoittavat kaupungin palvelut. Sen takia väen väheneminen on huolestuttavaa. Kaikenlainen hankolaisten hyvinvointiin panostaminen on tärkein asia. Näin se on.
Tärkein asia on hankolaisten hyvinvointi
Anonyymi
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kyllä ilmoitetaan harhaanjohtavasti, taas, virheellisiä lukuja.
Kaupungin talousarviossa on esitetty vuodelle 2021 jotain muuta.
34,0 milj Kunnallisveroja
2,9 milj Kiinteistöveroja
3,7 milj Yhteisöveroja.
Eikä tarviste vähätellä uudisrakentamisen vaikutusta kiinteistöveroihin. Suurin osa arvoasunnoista/kiinteistöistä on muiden kun Hankolaisten omistamia. - Anonyymi
Pointti oli kunnallisverotulot yli 30 milkkiä, eli niillä saadaan uimala, leikkipuistoja tai esimerkiksi vuokra-asuntoja nuorille perheille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395278- 853772
- 503180
- 113055
- 623045
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481892- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751