Olen ollut työtön vuodesta

Anonyymi

2005. Onks joku ollut pitempään työtön. Palkattomii töit tarjottu mutta ei kelpaa minulle. No oon kyllä tehnyt pimeesti töitä aika paljonkin että en minä kotona makaile enkä laiska ole.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sinulla koulutusta muuta kuin peruskoulu ?

    • Anonyymi

      Mauno on ollut työtön yhtäjaksoisesti helmikuusta 1989.

    • Anonyymi

      Työtön olen ollut kanssa vuodesta 2005. Töitä kyllä haluaisin tehdä mutta mihinkään ei pääse. Töitten pitäisi olla myös sen verran helppoja, että osaisin niitä tehdä. Yleensä näissä helpoissa töissä missä ei tarvitse mitään osata on jo joku. Onneksi eläkeikään enää 15 vuotta sen vielä jaksaa tätä vitutusta...

    • Anonyymi

      kaikkien kannattaa tehdä pimeitä töitä niin ei sitten ole kellään oikeita töitä

      • Anonyymi

        joopa joo. Eläkettäkään ei kerry pimeästä työstä. Pimeässä työssä kun käy itselle pahempi työtapaturma niin on siinä selittämistä. Etenkään kun vakuutuksia ei ole. Pimeästä työstä hyötyy oikeasti vain työn teettäjä.


      • Anonyymi

        Ei kannata tehdä töitä kun se on kuitenkin joltakin toiselta pois! Viet samalla joltakin toiselta työn pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo. Eläkettäkään ei kerry pimeästä työstä. Pimeässä työssä kun käy itselle pahempi työtapaturma niin on siinä selittämistä. Etenkään kun vakuutuksia ei ole. Pimeästä työstä hyötyy oikeasti vain työn teettäjä.

        Oikeat työpaikat ne vasta pahoinpiteleekin terveyden pois ja sitten jää tyhjänpäälle. Sen lisäksi, ettei eläkkeelle asti kumminkaan useimmat elä juuri enimmäkseen tuon syyn takia.
        Joten pimeä työ kannattaa enemmän jos haluaa pysyä yhtään terveenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tehdä töitä kun se on kuitenkin joltakin toiselta pois! Viet samalla joltakin toiselta työn pois!

        Juuri näin. Antaa ahneempien ja työtä kipeimmin tarvitsevien päästä ensin duuniin.


    • Anonyymi

      Näin on tehtävä että saa edes ruokansan jos saat vähän eläkettä niin veroa nenee enemmän kuin pystyy maksamaan siinä hyvinvointi valtio katsotaan milloi pinna pettää ja tulee kapina

    • Anonyymi

      Etkö ole saanut "sitä jalkaa sinne oven väliin"??? Jo 90-luvulta asti tuota matraa on huudeltu ja ihmisiä työnnetty työkokeiluihin ja välityömarkkinoille. Rahaa tulee ottavalle firmalle ovista ja ikkunoista, mutta työtön ei juuri palkkaa saa.

    • Anonyymi

      Oon ollut työtön 2010 lähtien. Kävin amiksen, sitten maalauskurssin josta sain paperit että olen ammattilainen ja paljon muita kursseja. Työkokemusta on raksalta ja tapahtumien rakentamisesta, maalaamisesta, piharemonteista, salaojan kaivuutöistä ja vaikka mistä.

      • Anonyymi

        Minulle sanottiin kun olin 30v, että olen liian vanha ettei me sinua haluta palkata. Sanoja itse oli yli 40v. Ilmeisesti hän ei sitten ollut liian vanha työhönsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle sanottiin kun olin 30v, että olen liian vanha ettei me sinua haluta palkata. Sanoja itse oli yli 40v. Ilmeisesti hän ei sitten ollut liian vanha työhönsä.

        Olen ollut liian vanha 16-vuotiaasta alkaen, vaikka silloiset työnantajaehdokkaat olivat jo silloin yli 60-vuotiaitakin.

        Älä mieti, mitä (töitä) pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut liian vanha 16-vuotiaasta alkaen, vaikka silloiset työnantajaehdokkaat olivat jo silloin yli 60-vuotiaitakin.

        Älä mieti, mitä (töitä) pitäisi tehdä, vaan minkä voisit jättää tekemättä.

        Kun olin 20v, niin olin liian vanha hampurilaispaikkaan töihin.


      • Anonyymi

        Minä olin liian vanha työpaikoille heti kun piti maksaa aikuisen palkkaa. Töitä sai kun olin alaikäinen ja muuten nuori, että pystyi riistämään, mutta heti kun olisi pitänyt saada asiallista peruspalkkaa - ei mitään harjoittelijan/alaikäisen palkkoja - niin hävisi kaikki työpaikat jonnekin. Ei minulla ollut kuin, että saisi edes TES:in mukaiseksi sen palkan eikä alle sen. En välittänyt edes millä palkkatasolla TES:issä, kunhan ei ole harjoittelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olin 20v, niin olin liian vanha hampurilaispaikkaan töihin.

        Mitä vanhempi niin vaikeampi hyväksikäyttää ja laittaa vaarallisiin tilanteisiin, koska elämää enemmän kokenut saattaa tiedostaa oikeutensa paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe