Onkos viikonloppu suunnitelmia

Anonyymi

Niin onkos viikonloppu suunnitelma tehty?

37

561

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä ei kannata edes tulevana kesänäkään mennä ottaman aurinkoa beachille, koska hiekasta voi mönkiä esiin hiekkakuninkaita eli lihansyöjä ötöjköitä hiekan alta huomaamattasi syövät sinut.

      Tai sitten oikein joku jättimäinen hiekkama jonka lempiruokana ovat panssariajoneuvot, tankit ja muut sellaiset kuten Dyyni-elokuvassa.

      Mutta tuo uusi Dyyni-elokuva on kannattava katsoa luulen, huomenna ensi-ilta tuossa.

    • Anonyymi

      Ajattelin todella että tuon elokuvan ensi-ilta uusi dyyni sekä James Bond uusi, No Time To Die, varmaankin ainoat ennen joulua, ovat pystyneet nopeuttamaan aikatauluja.

      Mutta varmastikin hauska tuo uusi Dune-elokuva, ja vain alle 12-vuotiailta kielletty.

    • Käyn varmaan urjalan makeistukussa jos on auki. Karkit on loppu ja kun en enää juo niin vaadin karkkia 🤗. Hassua mennä sinne yksin mutta siellä on kiva köydä ☺️

      • Anonyymi

        Laulatko laulua läpi urjalan läpi huittisten urjalan taika yössä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laulatko laulua läpi urjalan läpi huittisten urjalan taika yössä

        En sentään mutta karkkia, kahvia ja sipsejä lähtee varmaan pari kassia mukaan ☺️


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        En sentään mutta karkkia, kahvia ja sipsejä lähtee varmaan pari kassia mukaan ☺️

        Asutko urjalassa vai lähdetkö varta vasten sinne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutko urjalassa vai lähdetkö varta vasten sinne

        70km matkaa. Varta vasten. Ei yhtään paha 😉


      • nallukka41 kirjoitti:

        70km matkaa. Varta vasten. Ei yhtään paha 😉

        Asumisesta en tiedä kun savossa olen enemmän mutta kumminkin näin nyt.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        Asumisesta en tiedä kun savossa olen enemmän mutta kumminkin näin nyt.

        En osaa sanoa kun en tiedä missä on urjala muuta kuin laulussa siitä kerrotaan mut onko siellä niin halpaa et kannattaa matkojenkin takaa mennä eli eikö jostain paikkakuntasi kaupasta saa samalla hinnalla tai edullisemmin mut tietysti jos se on viikonlopun retki reissu ja mist tietää jos tapaisitkin siellä tulevan kumppanisikin


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa kun en tiedä missä on urjala muuta kuin laulussa siitä kerrotaan mut onko siellä niin halpaa et kannattaa matkojenkin takaa mennä eli eikö jostain paikkakuntasi kaupasta saa samalla hinnalla tai edullisemmin mut tietysti jos se on viikonlopun retki reissu ja mist tietää jos tapaisitkin siellä tulevan kumppanisikin

        En tarvii kumppania nyt mutta siellä on kiva käydä retkellä. Ei siellä halpaakaan ole mutta kiva käydä ☺️


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        En tarvii kumppania nyt mutta siellä on kiva käydä retkellä. Ei siellä halpaakaan ole mutta kiva käydä ☺️

        Eli olet varattu mutta joo ihan kivaa mennä ns retkeilemään ja ajelulle ja menettökö kahdestaan kumppanisi kanssa ja sekstailette pitkin päivää missä milloinkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet varattu mutta joo ihan kivaa mennä ns retkeilemään ja ajelulle ja menettökö kahdestaan kumppanisi kanssa ja sekstailette pitkin päivää missä milloinkin

        En ole varattu ollut aikoihin.


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        En ole varattu ollut aikoihin.

        Nallukka haluaa olla vapaa 👍😊
        Käytkö Penarilla samalla kahveella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nallukka haluaa olla vapaa 👍😊
        Käytkö Penarilla samalla kahveella?

        En tiedä mikä se on mutta käyn siinä huolto-asemalla aina kun siellä käyn ☺️


      • Anonyymi
        nallukka41 kirjoitti:

        En tiedä mikä se on mutta käyn siinä huolto-asemalla aina kun siellä käyn ☺️

        Penariksi sanotaan sitä Pentinkulman huoltoasemaa.☕


    • Anonyymi

      Jaa, on

      • Anonyymi

        Jos et ymmärrä että olen uskollinen sulle ja kiltisti kotona vkl niin sitten unohda minut kokonaan ja jos yhtään mitään vkl suunnittelu teit mulle niin mä oon jatkossa kaikkien kanssa


    • Anonyymi

      Elokuvateaterit tietysti ajateleva että kun korona-rajoituksia poistetaan ja pääsee ihmisiä teattereihin katselemaan uusia, niin saamme vielä joulumyynnillekin sityten jo joulukauppaan kaupassa myytäviä bluray-levyjä noista...

    • Anonyymi

      Voitko tulla kylään ja tuoda olutta samalla.

    • Anonyymi

      Onko kaikki hyvin vkl

      • Anonyymi

        Vastaa heti


    • Anonyymi

      Tässä uudessa Dyyni, odotin pitkän aikaa ja tiesin julkaisustakin muta se oli alpunperäinen päivä jotain lokakuun puoliväliä tuossa jäånnittävässä, missä on se hiekkamato ja niitä, kiinntaa paljon miten on digitaalisesti tehty tuo valtava hiekkamato tuossa uudess, koska itsekin teen jotain direct3d eli xbos-juttuja :D

    • Anonyymi

      Panen naistani viikonloppuna ja juon kaljaa. Muita suunnitelmia ei ole.

    • Anonyymi

      Ei oikeestaan, mutta tuskin mitää tavallisesta poikkeavaa tulee tehtyä. Perjantaina kotoillaan muksun kans ja syödään ehkä pitsaa. Lauantaina ulkoilua koirien ja muksun kans. Sunnuntaina pidetään varmaan meidän perinteinen leffailtapäivä ja samalla pyykit pyörii koneessa. Jossain välissä vähän siivousta ja ruoanlaittoa.

      • Anonyymi

        Onko varmasti että mulla on vkl hyvin kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko varmasti että mulla on vkl hyvin kotona

        Mistäpä mä sitä voisin tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä mä sitä voisin tietää?

        Niinpä niin mutta älä kehitä mitään vkl ongelmia enempää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin mutta älä kehitä mitään vkl ongelmia enempää

        Mulla ei ole ollut viikonlopuissani ongelmia ainakaan seitsemään vuoteen. Sulla tuntuu taas olevan ongelmia munkin edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole ollut viikonlopuissani ongelmia ainakaan seitsemään vuoteen. Sulla tuntuu taas olevan ongelmia munkin edestä.

        Jos et sano suoraan että onko ongelmia niin sitten unohda minut kokonaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et sano suoraan että onko ongelmia niin sitten unohda minut kokonaan

        En mä voi ottaa kantaa sun henkilökohtaisiin ongelmiisi.


    • Anonyymi

      Konehommia.
      Ja sitten asiaan, eli muija on taas reissussa ja Huippukivasta tuli uusi paketti ;)

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Jos ei töihin tarvi mennä niin kotona kyllä puuhaa riittää. Jossain välissä pitäis malttaa levähtääkin. Pizzaa on tehnyt mieli jo monta päivää, jospa sellaisen huomenna hakis kauppareissulla. Illalla ehkä sitten drinksu tai pari ja leffaa. Mukavaa viikonloppua kaikille :)
      N38

    • Anonyymi

      Vastahan on torstai ilta! Elän hetkessä! Eilinen mennyt ,huominen ei tullut.On siis yksi päivä kerralla!

    • Anonyymi

      Nyt kun jotqin jänniä elokuvia, niin joku kaupunkilainen isäntä varmasti tarjoaisi teinitytöille rahat jotta pääsette ensin jonnekin ravintolaan ja sitten katsomaan tuon uuden Dyyni-elokuvan, itsekin hän se katsoo jossain vaiheessa.

      Uusi James Bond, sen isäntä sanoisi että: minä voin katsoa tuon jos voi olla liian jännittävä teille...

    • Anonyymi

      Pitää valita Krovi ja Kyösti Mäkimattila tai Kapakanmäki ja Teemu Roivainen. Meidän lavatanssiharjoituksissa on alkeissa enemmän miehiä kuin naisia! Hyvä miehet erittäin hyvää liikuntaa ja illan aikana tutustuu kymmeniin uusiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Hiekkamato-elokuva ehdottomasti jonain päivänä, eli uusi Dune 2021 -eloviisio.

    • Anonyymi

      Menen treffeille huomenna.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2842
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2029
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1716
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1578
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe