Jos haluut olla ilkee ni ghostaa

Anonyymi

Ja valmistaudu ett toinen ei pääse eteenpäin ku miettii mikä meni vituiks 😅. Vieläkin vinkuu vastausta vaikka vuos jo meni 😂. Kärsi sonta!

16

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oi miten hyväntahtoinen vinkuja siinä.

• Anonyymi

Diih. Semmosta se on se sun tikkumäenlasku kesällä. Keskellä biisiä kiva kolmen kirjaimen sana ihan sulle omiaan pauttiarallaa 2:30 NJoy!
      https://youtu.be/F4wIbPq6euM

• Anonyymi

Kärsin joo, entä sinä?

• Anonyymi

Onko pakko vinoilla kun minä olen ihan rikki muutenkin mutta kiva tietää että olet tollane niin mä joskus ymmärrän olla rakastamatta sinua

• Anonyymi

Ei kukaan tuollaisen keskenkasvuisen ja lapsellisen vastaamattomuudesta kärsi. Varmasit on ihan onnellinen, että päässyt tuollaisesta eroon. Kasva oikeasti aikuiseksi!

• Anonyymi

Heh, olen kuitenkin ihan aikuinen.
        Vanha ja viisaskin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, olen kuitenkin ihan aikuinen.
        Vanha ja viisaskin..

Ei se täysi-ikäisyys kenestäkään viisasta ja kypsää automaattisesti tee. Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se täysi-ikäisyys kenestäkään viisasta ja kypsää automaattisesti tee. Ikävä kyllä.

Ei niin, et tunne minua ja hyvä niin.
        En ole paha ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin, et tunne minua ja hyvä niin.
        En ole paha ollenkaan.

Oletko tuo aloittaja? Jos olet, mikä aloituksesi pointti oikein on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tuo aloittaja? Jos olet, mikä aloituksesi pointti oikein on?

En ole ap.

• Anonyymi

Ghoustaajan tulee joku hänelle tärkeä ghoustaamaan. What goes around comes around. Ihmisiä kannattaa kohdella hyvin.

• Anonyymi

Googletin pahimman mitä voi erossa tehdä ja tein sen. Nyt se aasi ei saa ikinä mielenrauhaa 😂😂😂

ap

• Anonyymi

Älä iloitse toisen surusta, se on sairasta.

• Anonyymi

Jaa no eiköhän tuo kuitenki ollu palvelus kun ittestäs sen vapautit, ihmisiltä jää monesti huomaamatta millaisen kuilun reunalla ovat roikkuneet.

• Anonyymi

Aikuiset, normaaleilla sosiaslisilla taidoilla varustetut ihmuset nyt vaan ei toimi niin.

• Anonyymi

Wikpediasta:
      Jos ihminen hakee valehtelusta hyötyä, se saattaa olla osa narsistista persoonallisuushäiriötä. Käyttäytymismuodosta voi parantua, jos kokee sen itse ongelmaksi, mutta esimerkiksi narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyvää valehtelua ei voi saada parantumaan, sillä henkilö ei itse koe sitä ongelmaksi.[1]

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      149
      4493
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      74
      3452
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2453
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      34
      2341
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      236
      1707
    6. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      26
      1346
    7. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      235
      1283
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      172
      1220
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      69
      1146
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      63