Ja valmistaudu ett toinen ei pääse eteenpäin ku miettii mikä meni vituiks 😅. Vieläkin vinkuu vastausta vaikka vuos jo meni 😂. Kärsi sonta!
Jos haluut olla ilkee ni ghostaa
16
717
Vastaukset
- Anonyymi
Oi miten hyväntahtoinen vinkuja siinä.
- Anonyymi
Diih. Semmosta se on se sun tikkumäenlasku kesällä. Keskellä biisiä kiva kolmen kirjaimen sana ihan sulle omiaan pauttiarallaa 2:30 NJoy!
https://youtu.be/F4wIbPq6euM - Anonyymi
Kärsin joo, entä sinä?
- Anonyymi
Onko pakko vinoilla kun minä olen ihan rikki muutenkin mutta kiva tietää että olet tollane niin mä joskus ymmärrän olla rakastamatta sinua
- Anonyymi
Ei kukaan tuollaisen keskenkasvuisen ja lapsellisen vastaamattomuudesta kärsi. Varmasit on ihan onnellinen, että päässyt tuollaisesta eroon. Kasva oikeasti aikuiseksi!
- Anonyymi
Heh, olen kuitenkin ihan aikuinen.
Vanha ja viisaskin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, olen kuitenkin ihan aikuinen.
Vanha ja viisaskin..Ei se täysi-ikäisyys kenestäkään viisasta ja kypsää automaattisesti tee. Ikävä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se täysi-ikäisyys kenestäkään viisasta ja kypsää automaattisesti tee. Ikävä kyllä.
Ei niin, et tunne minua ja hyvä niin.
En ole paha ollenkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, et tunne minua ja hyvä niin.
En ole paha ollenkaan.Oletko tuo aloittaja? Jos olet, mikä aloituksesi pointti oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tuo aloittaja? Jos olet, mikä aloituksesi pointti oikein on?
En ole ap.
- Anonyymi
Ghoustaajan tulee joku hänelle tärkeä ghoustaamaan. What goes around comes around. Ihmisiä kannattaa kohdella hyvin.
- Anonyymi
Googletin pahimman mitä voi erossa tehdä ja tein sen. Nyt se aasi ei saa ikinä mielenrauhaa 😂😂😂
ap- Anonyymi
Älä iloitse toisen surusta, se on sairasta.
- Anonyymi
Jaa no eiköhän tuo kuitenki ollu palvelus kun ittestäs sen vapautit, ihmisiltä jää monesti huomaamatta millaisen kuilun reunalla ovat roikkuneet.
- Anonyymi
Aikuiset, normaaleilla sosiaslisilla taidoilla varustetut ihmuset nyt vaan ei toimi niin.
- Anonyymi
Wikpediasta:
Jos ihminen hakee valehtelusta hyötyä, se saattaa olla osa narsistista persoonallisuushäiriötä. Käyttäytymismuodosta voi parantua, jos kokee sen itse ongelmaksi, mutta esimerkiksi narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyvää valehtelua ei voi saada parantumaan, sillä henkilö ei itse koe sitä ongelmaksi.[1]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882