Olen 41 ja ollut yksin vuosikymmeniä. Minä yritän kuunnella sitä, että milloin minusta tulee liikaa keskustelukumppanille, vaimolle, veljelle tai tutuille. Silloin lopetan puhumisen ja sanon vain "se on okei, ei mitään". En myöskään kerro kysyjille, että vaimoni jätti minut, veljeni vihaa minua ja lapseni viedään maanantaina huostaan, jos kysytään, miten menee. Sanon "kiitos kysymästä. Entä itse". Joskus kerron, koska olen niin onneton. Äidilläni on hallitsematon tunnevamma, jossa hän välillä on okei ja välillä huutaa impulsiivisesti.
Huomasin tunnevammani
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 584628
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1584229- 673862
- 1253820
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans473648Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793478- 983031
- 542885
- 252706
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p152420