Olen 41 ja ollut yksin vuosikymmeniä. Minä yritän kuunnella sitä, että milloin minusta tulee liikaa keskustelukumppanille, vaimolle, veljelle tai tutuille. Silloin lopetan puhumisen ja sanon vain "se on okei, ei mitään". En myöskään kerro kysyjille, että vaimoni jätti minut, veljeni vihaa minua ja lapseni viedään maanantaina huostaan, jos kysytään, miten menee. Sanon "kiitos kysymästä. Entä itse". Joskus kerron, koska olen niin onneton. Äidilläni on hallitsematon tunnevamma, jossa hän välillä on okei ja välillä huutaa impulsiivisesti.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052520Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss4641469- 831244
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö2631148- 57832
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E65736- 33667
- 46664
- 46651
- 88617