Olemme 5-kymppinen pariskunta ja olen viikot matkatöissä ympäri Suomea. Vaimo tietää haluni ja ehdotti, että ottaisin tinderin tai hankkisin muuta kautta itselleni vierasta. Tuntuu oudolta, mutta myös kiihottavalta. Vaimolle riittää kun saa viikonloppuisin kunnon kyytiä ja olenkin onnistunut siinä hyvin. Häntä kiihottaisi tietää että naisin muita poissaollessani. Onko muilla kokemusta näin päin tehdystä järjestelystä ja miten parisuhde on kestänyt pidemmän päälle? Kumpikaan ei ole mustasukkainen ja hyväksyisin myös vaimolleni sivusuhteen. Hän ei ainakaan tällä hetkellä sitä halua. Miten kun arki ja aika kuluu, onko suhteenne parantunut vai loppunut? Onko yleensä naisia, jotka haluaisi saada naida varatun miehen kanssa ilman sen kummempaa sitoutumista?
Vaimo haluaa, että hankin rakastajan
Anonyymi
3
1598
Vastaukset
- Anonyymi
Veivaa sitä Tinderiä ,, kivoja kuvia. Mä jo veivasin sun muijaa:-)
- Anonyymi
Taidat veivata tattiasi vain..
- Anonyymi
On olemassa naisia, jotka olisi ihan mielissään varatusta miehestä.
Olen kuullut monesti puhuttavan että suhde on saanut etenkin isoilla lukemilla tuulta purjeisiin sen avaamisesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984