onnellinen avioliitto 40-50v iässä ilman seksiä

Anonyymi

onko teillä molemmilla puolisoilla mielestänne onnellista vaikka seksiä ei ole, mistä se onnellisuus sitten tulee? eli lapset on jo koulussa eikä pahimpia ruuhkavuosia enää ole

2

168

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, meillä on seksiä ja olemme molemmat lähempänä seitsemää kuin kuuttakymmentä. Ollaan tyytyväisiä elämään ja joskus on onnentunteita, kuten juuri nyt kun odottelen miestä saunasta; itse käväisin saunassa ja pulahdin vielä uimaankin. KOhta syödään iltapala ja otetaan pari naukkua ja ehkäpä rakastellaankin; ihania hetkiä.

Arki sujuu, lapset on maailmalla. Ei tule mietittyä juuri koskaan olenko onnellinen vai en koska elämä rullaa mukavasti ja parisuhteessa ei mitään maatakaatavia ongelmia ole. Mies on omanlaisensa ja minä saan olla minä. Tehdään paljon yhdessä mutta myös paljon erikseen koska molemmilla on omat intressit. Minä olen vielä työelämässä ja pidän työstäni todella paljon.

• Anonyymi

Ollaan kumpainenkin tyytyväisiä elämään vaikka murheita on, seksi on jo jäänyt taka alalle, osittain vaivojenkin takia, joskus voi vielä tapahtua jotakin kun vaimoa oikein haluttaa, noin 0-2 krt vuodessa. Ollaan 50v molemmin puolin. Onhan tuota yhteistä tekemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      355
      1491
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1216
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      116
      1084
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      116
      851
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      847
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      822
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      470
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      38
      454
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      93
      441
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      423
    Aihe