pelottaa..

Hakkasin pari päivää sitten vasaralla ja naulalla heippalapun yhden meluavan naapurin oveen. Eilen tuli kutsu tuomiokapituliin.

Vähän mietityttää että joudunko nyt viimeiselle tuomiolle?

15

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi piispa Mari Leppänen on asiallisen tuntuinen ev.lut.kirkon ylin virkanainen. Hän hirmuisella sovittelutyöllään ehkä pelastaa sinut siitä heikkarin tulijärvestä.

      Näin me roskakalanuottaajat ry uskoimme palaverissämme.

      • Onko roskakalaa olemassakaan kun särkikin on syömäkelposta? Pasuri vais uutari kumpi syömäkelponen ja kummassa alkoholia (syömäkelvoton) niin nimikin taisi olla kansanomaisesti kännikala? kumpis se oli suutari,ruutana vai pasuri??


    • Anonyymi

      Huomenna, maanantaina tuomipkapituli tulee toihin sii klo 10 jälkeen. Ota sopiva varustus ja cassillinen todistuksia ja henkkarit viimisen päälle. Tietysti vahva Arrakkirommitujaus, parikin on paikallaan.

      • Juon kossua räsässen vuoksi.


    • I am the Great Cornholio! Would you like to see my portfolio? I have a portfolio in my bunghole, with my óleo!

      Do you have T.P. for my bunghole? I would hate for my bungholio to get polio.

      Have you seen the Almighty Bunghole? Lead me to the Almighty Bunghole!

      I am the Great Cornholio! I come from Lake Titicaca!

      • Missä on tuulimyllyt? länsisuomessa pohojanmaalal.


    • Anonyymi

      Sain pieniä punaisia kapseleita kun valitin terv.kesk lääkäriltä kun valitin pienistä harmaista tyypeistä. Ne tulivat aina itäpuolen nurkasta.
      Kyllä ne lakkas vaan tulemasta kun tabuja otti.

      • Oliko se kuitenki E.T ja totta?


    • Anonyymi

      Mänöö se päivä pilvessäkin. Ohut potutus päällä koko päivän. Ei kantsi ottaa siihen piristeit. Menöö se ohi aikanaan.
      Isotkin linnut muuttaat etelään nyt vilkkaasti. Niillä ei olis täällä Pohjolan synkässä syötävää eikä lämpösiä kortteereita.

      • Jos olisi siivet lentäisin etelään. >ehkä siellä Italiassakin ilmat viilenee kun oon kuitenkin pohjoisen ihminen.


    • Anonyymi

      Kui kävi Pervokki? Joko asiasi on käsitelty? Vai roikutko löyhässä hirressä siihen asti kunnes tuomiokapituli antaa päätöksensä?

      • Joskus tuntuu että mut unohdetaan työmarkkinatuelle mikä hyvä, työmaailmasta unohdett hyvä/ja huono.. nyt näyttää että tuomiokapitulikin on unohtanut. Ehkä se oli räsännen joka sen huomio kun tein martin lutherin temput mutta mutta..jos ovat unohtaneet hyvä niin. Nyt kossu jka kohti uutta psykoosii...


      • Anonyymi
        pervokki kirjoitti:

        Joskus tuntuu että mut unohdetaan työmarkkinatuelle mikä hyvä, työmaailmasta unohdett hyvä/ja huono.. nyt näyttää että tuomiokapitulikin on unohtanut. Ehkä se oli räsännen joka sen huomio kun tein martin lutherin temput mutta mutta..jos ovat unohtaneet hyvä niin. Nyt kossu jka kohti uutta psykoosii...

        Hyvää aikaa ja säätä tehdä "kamikaze lentojakin". Katson tähtikartasta, milloin kantsii mennä sossusta pientä avustusta pyytämään.

        Mukavaa, että ilmoja riittää ja pitelee.


    • Anonyymi

      Nimimerkki Perwokilla ei geigermittausten perusteella mene pirskatin hyvin. Sitä on nyt liikkeellä enemmänkin.
      Meikällä g-mittaus ulvoo täysillä. Kertoo säteilyarvoista.

      Luultavasti Jyväskylän Suur-ajot ovat vaikuttamassa tähän. Pääsin kisa-alueella vain metsäosuudelle ajoja seuraamaan. Kovaa net menee, rallikuskit.

      • tiesittekä että pirkanmaan vehkajärveltä o nostettu suomen radioakttiivisin hauki..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe