Kaksinaamaista

Anonyymi

Mitä miettisit sisaresta joka ei ikinä tullut äitiä hoitamaan, kun hän sitä olisi kaivannut tai tarvinnut . Mutta nyt, kun äiti on tajuttomana sairaalassa käy siellä joka päivä ”näyttelemässä” ja jää vielä yöksi .Kertaakaan ei tullut vaikka pyysin . Olin itse hänen omaishoitaja yli 10v.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti äitisi ymmärsi hoitaa perintöasiat niin, ettei tuo poissaoleva sisaresi saa turhaan mitään jota mahdollisesti jää kuoleman jälkeen jaettavaksi.
      Minä olen sitä mieltä, että jokaisen pitäisi laatia testamentti siten, että jaettavasta omaisuudesta hyötyisivät vain kuolleen kanssa aktiivisesti tekemisissä olleet.
      Minä aion jo hyvissä voimissani ollessani huolehtia, että jälkeläiset joiden kanssa olen oikeasti tekemisissä tulevat saamaan vähintään 90 % perinnöstä. Tämän voi hoitaa ennakkoperinnöllä jo itsen ollessa hyvissä voimissa.
      Minullakin osa lapsista on koko ajan aktiivisesti mukana arjessa ja totta kai jätän perintöni mieluummin heille kuin tapaamisten vähyyden vuoksi jo vieraantuneille sukulaisille, joiden olemassa oloa tuskin enää muistan. Tähän päätökseen vaikuttaa eniten lasten puolisot, joista osa on luusereita jotka pakoilevat työelämää ja koettavat hyötyä muista laittamatta tikkua ristiin. Koulut on jäänyt kesken ja mieluiten touhutaan sen oman prätkän parissa ja käytetään hyväksi muita ja käyttäydytään epäkorreksisti muita kohtaan. Nämä esimerkkitapaukset jatkavat omaa perintöään eli lapsista tulee samanlaisia, joten en halua jättää rahojani myöskään heile.
      Tästä kasvatustyöstä ja arvomaailmasta kleii se, että jo viisivuotias lapsi sanoo hunnutetun maahanmuuttajan nähdessään, että siinä on kummitus.
      En halua millään tavoin tukea tällaisen peheen taloutta eli tlen tekemään kaikkeni, ettei rahani joudu heidän käsiinsä.
      Surullista, että tilanne on tämä, mutta onnekseni voin vaikuttaa omaisuuteni (n.700000 euroa) jälleenohjaukseen.

    • Anonyymi

      Minä ainakin aion ajoissa huolehtia että jälkeeni jäävät rahat ohjautuvat heille, joille niiden hakua joutuvan. Onnekseni olen järjissäni ja voin jo todella hyvissä ajoin tehdä aian hyväksi kaikkeni.

      Kamalinta olisi, että omaisuuteni päätyisi typerälle luuserille, jota en arvosta mitenkään päin arvioituna. Tämän luuserin takia huolehdin myöskin ettei kukaan hänen perillinenkään tule hyötymään kuolemastani.

      • Anonyymi

        Aloittajalle: sun sisko tekee niin kuin hän tekee. Sinä teet niin kuin sinä teet. Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
        18.9. klo22:7:lle. Sinä kostat luuserin teot seuraavalle sukupolvelle.
        Luuserin lapset voisivat olla mukavia ihmisiä ja rakastaa sinua valtavasti, mutta sitähän sinä et voi tietää kun sinulla on noin vahvat ennakkomielipiteet heistä, etkä anna heille edes mahdollisuutta.
        Sun kannattaa tuhlata koko omaisuus pois eläessäsi kun noin koville ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalle: sun sisko tekee niin kuin hän tekee. Sinä teet niin kuin sinä teet. Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisi.
        18.9. klo22:7:lle. Sinä kostat luuserin teot seuraavalle sukupolvelle.
        Luuserin lapset voisivat olla mukavia ihmisiä ja rakastaa sinua valtavasti, mutta sitähän sinä et voi tietää kun sinulla on noin vahvat ennakkomielipiteet heistä, etkä anna heille edes mahdollisuutta.
        Sun kannattaa tuhlata koko omaisuus pois eläessäsi kun noin koville ottaa.

        Hmm, niin. On vain vaikea sulattaa, että nyt kun äiti on tajuton. Häärätään siellä, kuin viimeistä päivää. Toivottavasti joku ymmärtää sen ärsytyksen. Harmittaa niiiiin paljon, että miksi. Ja aina on surettanut äidin puolesta, kun ei ole vaivautunut käymään. Ja ikinä ei ole suostunut tulemaan välillä, että äidin ei tarvitse mennä hoitopaikalle ja minä saisin levätä. Meillä äiti teki ennakkoon jaon ja se ei ollut varmaan hänen mielestä ok. Väittää kyllä ettei ole rahakysymys.


    • Anonyymi

      Hetkinen, riiteletkö siskosi kanssa äitisi rahoista vaikka äitisi on vielä hengissä?
      Häpeä.

      • Anonyymi

        No en todellakaan : ( sisar on aina antanut ymmärtää, että äiti on tärkeä, mutta silti ei ikinä suostunut hoitamaan : ( Kävi joskus, kun itselle sopi. Olisi käynyt, kun äiti olisi häntä kaivannut. Nyt, kun ätii on tajuttomana sairaalassa käy joka päivä siellä !Vaikea ymmärtää . Perintö on jo jaettu, äiti halusi ettei sitten joskus tulisi riitaa ja tulihan siitä : (.


      • Anonyymi

        Viisainta kupata äitiä hyvi.
        Mihi se rahaa tarvii.

        Äitillä asuva 40 mies


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2709
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2607
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      64
      2349
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      195
      1829
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1234
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe