Tässä opettaa Jeesus teille Rakkaat Evankeliumia ! Hyvä ja Rakkaudellinen Sana niille jotka ymmärtää vertauskuvat ja pane ne sydämeen !!
Mark. 4
3 "Kuulkaa! Katso, kylväjä lähti kylvämään.
4 Ja hänen kylväessään osa putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät sen.
5 Ja osa putosi kallioperälle, jossa sillä ei ollut paljon maata, ja se nousi kohta oraalle, kun sillä ei ollut syvää maata.
6 Mutta auringon noustua se paahtui, ja kun sillä ei ollut juurta, niin se kuivettui.
7 Ja osa putosi orjantappuroihin; ja orjantappurat nousivat ja tukahuttivat sen, eikä se tehnyt hedelmää.
8 Ja osa putosi hyvään maahan; ja se nousi oraalle, kasvoi ja antoi sadon ja kantoi kolmeenkymmeneen ja kuuteenkymmeneen ja sataan jyvään asti."
9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
Onko Helluntailaiset koko ja Oikea Evankeliumia ?
14
63
Vastaukset
Oletteko huomanneet miten helposti saatana ottaa pois Oikea Evankeliumia ja kylvää väärä evankeliumia tilalle ?
- Anonyymi
eksytykset tulee, ja on tullut, se näissä eksytyksissä ovelaa, että myös niissä on "vähän aitoa viljaa", eihän ne muuten eksytyksiä olisikaan, jos ne avoimesti /helposti tunnistettavissa !
"älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan"
1 Joh: 4: 1 Anonyymi kirjoitti:
eksytykset tulee, ja on tullut, se näissä eksytyksissä ovelaa, että myös niissä on "vähän aitoa viljaa", eihän ne muuten eksytyksiä olisikaan, jos ne avoimesti /helposti tunnistettavissa !
"älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan"
1 Joh: 4: 1Aivan Rakas anonyymi.
Ja eksytyksessä opetetaan että syö sitä hyvä siitä hengestä joka opettaa että sinun tulis tulla osalliseksi mukamas Pyhästä Hengestä joka tuo henki tarjoaa sinulle. !!
Vaikka Pyhässä Raamatussa opetetaan että jos taikina on pilantunut edes vähän,, niin heittää pois se hyväkin ja koko taikina ja opetus ,, ja ota se hyvä ja oppikaa jostain muualta missä Pyhä Henki vaikuttaa eikä eksytyksen hengen ,, tai lue se sinun Pyhä Raamatusta.
- Anonyymi
Tuo vertaus EI ole evankeliumia.
Evankeliumi on tämä:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa."
Mutta tätä on omaan uskontooonsa rakastuneen mahdotonta käsittää ja hyväksyä, koskapa evankeliumi antaa kunnian yksin Jumalalle.
Sinä opetat sellaista oppia, jossa sinä itse voit kerskata opillasi ja uskollasi. - Anonyymi
Matt.13:34 Tämän kaiken Jeesus puhui kansalle vertauksilla, ja ilman vertausta hän ei puhunut heille mitään; Mark.4:33-34 Monilla tämänkaltaisilla vertuksilla hän puhui heille sanaa, sen mukaan kuin he kykenivät kuulemaan; ja ilman vertausta hän ei puhunut heille. Mutta opetuslapsillensa hän selitti kaikki, kun he olivat yksikseen. Hes.20:49 Niin minä sanoin: Voi Herra, Herra! Ne sanovat minusta: Tämähän puhuu pelkkiä vertauksia.
- Anonyymi
Matt.13:34-42 Tämän kaiken Jeesun puhui kansalle vertauksilla, ja ilman vertausta hän ei puhunut heille minään; että kävisi toteen, mikä on puhuttu profeetan kautta, joka sanoo: Minä avaan suuni vertauksiin, minä tuon ilmi sen, mikä on ollut salassa maailman perustamisesta asti. Sitten hän laski luotaan kansanjoukot ja meni asuntoonsa. Ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä ja sanoivat: Selitä meille vertaus pellon lusteesta. Niin hän vastasi ja sanoi: Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika. Pelto on maailma; hyvä siemen on valtakunnan lapset, mutta lusteet ovat pahan lapset. Vihamies, joka ne kylvi, on perkele: elonaika on maailman loppu, ja leikkuumiehet ovat enkelit. Niinkuin lusteet kootaan ja tulessa poltetaan, niinon tapahtuva maailman lopussa. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta, ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Ilm.19:20
Matt. 26
10 Kun Jeesus sen huomasi, sanoi hän heille: "Miksi pahoitatte tämän naisen mieltä? Sillä hän teki hyvän työn minulle.
11 Köyhät teillä on aina keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina.
12 Sillä kun hän valoi tämän voiteen minun ruumiilleni, teki hän sen minun hautaamistani varten.
13 Totisesti minä sanon teille: missä ikinä kaikessa maailmassa tätä evankeliumia saarnataan, siellä sekin, minkä hän teki, on mainittava hänen muistoksensa."Ylensä on karsittu Rakkaat evankeliumi niin pienen osaan että syntiset pääsisikarkuun saatanan kanssa helvettiin . Mutta markuksen Evankeliumissa .
Siis lukekaa kokonaan Markus >>>
Markus 1
1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, evankeliumin alku.Lukekaa myös kokonaan Paavalin tekstit jotka julistaa Evankeliumia ja josta Hän ei Häpeää !!!
Room. 1
8 Ensiksikin minä kiitän Jumalaani Jeesuksen Kristuksen kautta teidän kaikkien tähden, koska teidän uskoanne mainitaan kaikessa maailmassa.
9 Sillä Jumala, jota minä hengessäni palvelen julistaen hänen Poikansa evankeliumia, on minun todistajani, kuinka minä teitä lakkaamatta muistan,
10 aina rukouksissani anoen, että minä jo vihdoinkin, jos Jumala tahtoo, pääsisin tulemaan teidän tykönne.
11 Sillä minä ikävöitsen teitä nähdä, voidakseni antaa teille jonkun hengellisen lahjan, että te vahvistuisitte,
12 se on, että me yhdessä ollessamme virkistyisimme yhteisestä uskostamme, teidän ja minun.
13 Ja minä en tahdo, veljet, teiltä salata, että jo monesti olen päättänyt tulla teidän tykönne saadakseni jonkin hedelmän teidänkin keskuudestanne, niinkuin muidenkin pakanain, mutta olen ollut estetty tähän saakka.
14 Kreikkalaisille ja barbaareille, viisaille ja tyhmille minä olen velassa;
15 omasta puolestani minä siis olen altis teillekin, Roomassa asuvaisille, julistamaan evankeliumia.
16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.Lukekaa myös Rakkaat Evankeliumista miten Rakkaus maailmaan saa ihminen nukahtamaan ja kuolla.
Mark.4
18 Ja toisia ovat orjantappuroihin kylvetyt; nämä ovat ne, jotka kuulevat sanan,
19 mutta maailman huolet ja rikkauden viettelys ja muut himot pääsevät valtaan ja tukahuttavat sanan, ja se jää hedelmättömäksi.- Anonyymi
toinen helluntai - toinen henki - toinen herra - toinen kaste
- Anonyymi
Ensimmäinen helluntai: Kaste tapahtui syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan saamiseksi. 3000 ihmistä sai sen kasteen.
Helluntailaiset eivät puhu mitään syntien anteeksisaamisesta kasteen yhteydessä.? - Anonyymi
Niinpä! Taivasten valtakunta on siis maanpäällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433723- 362454
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?331983- 201724
- 171679
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001572- 241447
- 221409
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko961408