Naisten terveys syy avioeroon

Anonyymi

Miehelle naisterveys on pimeä alue.

Arkikielessä nainen syyttää miestä sika kaikesta, aivan kaikesta.

Viisas mies tajuaa, että panettelu on kuin tottumus ja on verbaalista.

Kun oikea kyse on naisten omista vaivoista.

Siellä niitä on riittävästi, ongelmia alapäässä.

Niin paljon, että juuri ne lopulta ovat avioeron syy.

8

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yläpäästä ne alapään ongelmat johtuu

    • Anonyymi

      Kyllä ongelmat eli eron syy on tässä:
      - mies pitää naista ja suhdetta itsestään selvänä
      - ei huomioi
      - arvostelee naista sanallisesti/kehon kielellä
      - ei halua naista
      - ei osaa suunnitella tulevaisuutta
      - syyllistää naista tämän valinnoista, ystävistä, urasta, omasta elämästä
      - ei ota vastuuta
      - käyttää rumaa kieltä
      - pilaa tunnelman jatkuvasti
      - ei osaa tunnistaa tai käsitellä omia tunteitaan
      - käyttäytyy huonosti
      - arki ja kaikki käytännön asiat kaatuvat naisen niskaan


      Että jos nämä ovat kaikki alapään hommia sun mielestä, niin suosittelen ihan peruskoulun uudelleenkäymistä 👍

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus!


    • Anonyymi

      Yksi syy on myös se, että naisille tulee tietyssä vaiheessa tarve muuttaa miestä mieleisekseen. Naisilla ovat myös tietyllä tapaa kierompia, ja kokevat asiat usein niin päin, että voi miksei tuo mieheni voisi olla enemmän sitä ja tätä, että minä voisin olla tyytyväisempi. Unohtamalla samalla taitavasti sen oman panoksensa parisuhteeseen. Naiset kokee usein olevansa etuoikeutettuja olemaan ns saamapuolella. Eli naisen pitää kokea jollain tapaa hyötyvänsä parisuhteesta, että kehtaa olla siinä.

      Miesten ongelma on taas usein se, että roikutaan huonossakin parisuhteessa, eikä nähdä vaivaa ottaa asioita puheeksi. Riittää kun kulissit on kunnossa. Toki naisen kanssa on vaikeaa ottaa puheeksi parisuhteen ongelmat, koska hedelmällistä keskustelua naisen kanssa on miltei mahdotonta käydä. Syyhän kaikkiin ongelmiin on automaattisesti mies, ja nainen on usein suusanallisesti taitavampi sen ilmaisemaan. Mies jää siten keskustelussa usein hopeasijalle ja joutuu pyydellä naiselta anteeksi.

      Loppupeleissä naisella on ns valta päättää, kenenkä hän huolii. Miehelle kelpaa usein kuka tahansa. Nainen pärjää myös ilman miestä loistavasti. Miehelle nainen taas on hyvin usein sen hetkisen elämän suurin sisältö, ja sen puute on suuri puute.

      Feminismi lisäksi korostaa tätä luonnonlakia. Naisista on tullut entistä itsetietoisempia nirppanokkia, jotka valikoivat miehiä kuin sukkia. Jopa ulkonäöllisesti vaatimattomat kehopositiiviset naiset pystyvät tuosta vain antaman pakit, kohtuu hyvännäköisellekin miehelle, ihan vain sen takia että miehet nykyään juoksee kuin sopulilauma kenen tahansa naisen perässä. Ja joka kerta on uusi tyyppi valmiina hyppimään ja heittämään voltteja. Tseh tseh..

      • Anonyymi

        Tämä. Täyttä asiaa


    • Anonyymi

      Ihmiset ovat liian itsekeskeisiä nykään. Kai se johtuu pohjimmiltaan tästä yhteiskunnasta: lapset kasvatetaan pienestä pitäen vahvoiksi yksilöiksi. Onhan tässä kasvatusmetodissa tietyt hyvätkin puolensa, mutta uskaltaisin väitää, että enemmän on huonoja puolia. Tärkeimpänä miinuksena se, että useimmilta ihmisiltä puuttuu nykyään vanhanaikainen yhteisöllisyys ja mikä tärkeintä, empaattisuus eli kyky asettua toisen ihmisen asemaan. Tämä näkyy erityisesti siinä, että pariutumisen aste on historiallisen alhainen, ja samalla siinä, että avioerojen määrä on historiallisen korkea. Oma napa on useimmille nykyihmisille aina tärkein.

    • Anonyymi

      Ikävä, että sulla on huonoja kokemuksia.

      Itse en ole koskaan yhtään miestä siaksi syytellyt. Enkä ole myöskään pitänyt miestä syyllisenä kaikkeen. Tunnistan omatkin vikani.

      Eikä mulla ole koskaan oikein ollut alapään vaivojakaan. Ei mulla ole vielä koskaan elämässäni ollut edes hiivatulehdusta.

    • Anonyymi

      Siksipä on parempi käydä kylässä eukon luona kun muutenkin on eri vuoteet ja saunavuorot, eikö😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe