Sopiiko naisille ainoastaan armeijassa palvellut mies mutta ei palvellut?

Anonyymi

Pelottaa ja ärsyttää jos naisille käy vain armeijassa palvellut mies. Olen itse saanut vapaputuksen mutta eihän se minustä arvottoman, eihän? Olisin halunnut mennä armeijaan mutta kelpaako naisille pelkästään armeijassa palvellut?

15

798

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jokuhan siinä on vikana jos et ole edes sivaria käynyt?

      • Anonyymi

        Feministille kelpaa vain armeijassa nöyräksi kurmootettu "mies", joka on opetettu tottelemaan kyseenalaistamatta käskyjä ja valmis palveluksiin palkatta.

        -Femakko


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut kenenkään sotilaspassia kyseltyä. Kaksi exääni ovat käsittääkseni intin käyneitä, ainakin jutuista päätellen. Nyxä ei ole, mutta hän onkin kotoisin Keski-Euroopasta, eräästä maasta jossa ei ole yleistä asevelvollisuutta.

    • Anonyymi

      Et ole arvoton, hyvä mies! Yhä valtaosa jomman kumman käy, mutta mitä merkitystä sillä on parisuhteessa - ei yhtään mitään omasta mielestäni, oli syy vapautukseen nyt mikä tahansa "epäilyttävä". Itselleni ei tulisi edes mieleen kysyä koko asiasta.

      • Anonyymi

        Oletko varmasti tota mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varmasti tota mieltä?

        No, minä ainakin olen varmasti "tota mieltä". Armeija on naurettava laitos kaikenkaikkiaan! JOhtaminen on aataminaikuista ja siellä opetellaan pokkaamaan ja mielistelemään herroja, jotka mielivaltaansa käyttäen käskyttävät muita.


    • Anonyymi

      Miehen ei tarvitse käydä armeijaa kelvatakseen naisille. Siviilipalvelus on hyvä vaihtoehto ja auttaa myöhemmin työnhaussa, sehän lisää työkokemusta.
      Ihmiset ovat erilaisia, joten vapautus on myös OK.

    • Anonyymi

      En usko. Itse ollut sinkkuna 8v vaikka kävin vm koulutuksen. Ei ole mikään tae mihinkään. Itsesiassa tuntuu että itsetunto huononi armeijassa kun näki paljo kovenpi kuntoisia kuin itse ja sosiaalisenpia.

    • Onhan se armeija miehen mittari. Siellä osoitetaan, kuka on mies ja kuka ei.

      • Anonyymi

        Armeija ei ole miehen mittari. Armeija ei sovi kaikille ja siihen on monia syitä.
        Nainen ei valitse miestä sen perusteella, onko toinen käynyt armeijan vai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Armeija ei ole miehen mittari. Armeija ei sovi kaikille ja siihen on monia syitä.
        Nainen ei valitse miestä sen perusteella, onko toinen käynyt armeijan vai ei.

        Ei varmaan nainen valitse sen perusteella miestä, mutta armeijan käyvien joukossa on kuitenkin ne miehet jotka vetoavat naisiin. Tietenkin on sellaisiakin naisia, jotka haluavat vähän nössömpiä miehiä.


    • Anonyymi

      Itse olen vapautettu kokonaan liikunta- ja tukielin asian vuoksi. Jos on tälläinen vika niin se vaikuttaa moneen asiaan eikä muutenkaan helpota asioita. On minulla kokemusta myös siitä kun nainen ilmaisee tahtonsa eikä mikään haittaisi.

      Kun on ollut yksin vuosikymmeniä niin ei osaa enää mitään. Mutta terveyden ohella on myös asioita jotka kummankin sukupuolesta riippumatta pitää tajuta ennenkuin koko homma kusee! Miettikääs itsekukin niitä!

    • Anonyymi

      Harvempaa naista kiinnostaa kovin paljoa miesten inttijutut.

    • Anonyymi

      Parhaan suudelmat ikinä olen saanut nuorena mieheltä joka oli juuri vapautettu armeijasta. Tuskinpa miestä pahentaa.

    • Anonyymi

      lähinnä tossa siviilipalveluksessa on se juttu et miks haluaa mennä sellaseen työhön minkä voi myöhemminkin tehdä. armeijassa opitaan asioita joita tarvitaan elämässä , aamuheräämiset, sängyn petaaminen, yhteisöllisyys että tuut toimeen muitten kaa, ja no varmaan aseen käyttöäkin, ja paljon muutakin :)

      totaalikieltäytyminen on kyllä emmoinen mihin harva kykenee et vie aatteensa niin pitkälle ettei tosiaan halua koskea aseeseen eikä mennä hoitamaan muitten pentujakaan lastentarhaan...

      mut tosiaan mun kaveri on ottanut ceen paperit eikä oo elämää haitannut et todettu hulluksi ni ei voi mennä armeijaan.. lopulta ne on hulluja jotka sinne menee...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe