Työpaikan "härskit" miehet

Anonyymi

Varsin huvittava ilmiö toistunut jo ainakin pariin kertaan omassa työyhteisössäni.
Miespuolinen työkaveri alkaa heittää rankkaa ja härskiä läppää josta herkempi nainen voisi jopa pelästyä tai ahdistua ja sitten kun heitänkin takaisin ollaan hämillään ja jopa pelästyneen oloisia ja tyyli muuttuu asialliseksi...:D
Onko todella niin että vielä tänä päivänä naisen kuuluisi olla hiljainen hiirulainen joka punastuu ja nolostuu ja menee piiloon häpeämään...???
En tarkoita että olisin joku tukkijätkä tai rääväsuu mutta osaan kyllä tarvittaessa vastata samalla mitalla takaisin ja mielestäni se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön...:D

7

123

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varsin tuttu ilmiö mullekin. Miehet menee jotenkin ihan sijoiltaan, jos nainen ei hihitä, punastele ja juokse karkuun heidän "härskejä juttujaan".

• Anonyymi

Jaa, no eikö vaikutus ole toivottu, että tuo härskeily loppuu siis. Vai toivoisitko itse levottomia puheita enemmänkin kenties. Mies ehkä huomaa omien puheidensa naurettavuuden, kun kuulee vastaavaa toisen suusta. Se voi olla jotain pinnallista maskuliinisen miehisyytensä hakemista, naista haastamalla. Voithan toki alkaa itse aktiiviseksi Rivo-Riitaksi työpaikallesi, niin seuraasi hakeutuvat sitten ne luonnostaan rääväsuisimmat, jotka eivät ihan vähästä punastu.

• Anonyymi

Mulle sama jatkuuko vai ei, on vaan niin hiton huvittavaa että tullaan heittämään juttua niin miehisenä miehenä ja kun tuleekin vastinetta niin pelästytään...hassua! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle sama jatkuuko vai ei, on vaan niin hiton huvittavaa että tullaan heittämään juttua niin miehisenä miehenä ja kun tuleekin vastinetta niin pelästytään...hassua! :D

No siis juuri noin se menee. Se on hassua ja huvittavaa.

• Anonyymi

Elämämkallut härskeilee koulutuksen ja sivistyksen puuttuessa

• Anonyymi

Hienoa! Anna palaa😄

• Anonyymi

Nykyään tuohon ei pitäisi olla mahdollisuutta, mutta joko lukutaidottomat tai vähemmän koulutetut miehet eivät ole lukeneet tai ymmärtäneet yrityksen eettisiä sääntöjä. Tuolla voisi olla heidän työuralleen joissakin yrityksissä ikävät seuraukset, jos asia etenisi käsittelyyn. Nuo jutut syytä jättää työpaikan ulkopuolelle vapaa-aika tai valita hyvin juttuseuransa.

Näin aika monissa yrityksissä. Johto suhtautuu aika vakavasti kaikkeen häirintään. Parempi jos ei lähde leikkiin mukaan, vaikkei punastelisikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1344
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe