Entäs jos oisin pettäny.

Anonyymi

Miksi mies sanoo näin? On ollut luottamuspula kun jäi kiinni salaviestittelystä. Asiaa on ruodittu paljon. Kaksi kertaa kysyny: entäs jos oisin pettäny. Vastasin ekalla kerralla että ei oltas tässä. Mies vaan että mmm.. Ei myöntäny eikä kieltäny. Tästä on jo aikaa. Mutta muutama päivä sitten puhuttiin ja taas entäs jos oisin pettäny. Vastasin että no mitäs helvettiä luulet. Miksi mies kysyy tämmöistä..aivan täysin järjetön kysymys. Mikä on pyrkimys tämmöisellä kysymyksellä.. En vaan ymmärrä... haluaako tunnustaa jotain ,ei vaan oo selkärankaa? Kiduttaa minua vihjailemalla?? Tajuaako joku tätä??

38

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On pettänyt, muttei viitsisi valehdellaan, kun ei haluaisi. Ihan sama kuten muidenkin suhteissa, mutta kukaan ei sitä halua uskoa, ei edes tekijä itse.

      Ja sinä haluat uskoa, että näyttelee. Vaan et voi oikeasti edes väittää valehtelevan, kun ei näyttöä. Ja jos väittäisin niin nostaisit draaman, ja olisit riitaan syypää itse.

      • Anonyymi

        Toi on musta jotenkin outo tuo "Vaan et voi oikeasti edes väittää valehtelevan, kun ei näyttöä. Ja jos väittäisin niin nostaisit draaman, ja olisit riitaan syypää itse" ... mietin vaan, että kaipaatteko te muut jotain todisteita? Mulle riittäisi kyllä se oma tunne, jos se on riittävän vahva. Tyyliin oli totta tai ei niin mun luotto on mennyt ja se siitä. Jos toinen rupeis sanoon jotain "et voi todistaa" tai vastaavia niin en mä vaan jaksais sellasia lapsellisuuksia kuunnella.


      • Anonyymi

        No kyllä draamaa on ollut riittävästi. Väittää että mulla päässä vikaa kun en usko selityksiä. Toi kysymys on vaan siis täysin järjetön kaiken jälkeen. Melkein vuoden kestänyt salaviestittely paljastui. Valehtelua ollut monesta asiasta,kiistää kuitenkin kaiken muun . Silti kyselee entä jos oisin pettäny?
        Miksi?


    • Anonyymi

      Syytä en tietenkään osaa kuin arvailla. Enkä tietenkään osaa sanoa sen varmemmin, että valehteleeko hän tmv.

      Itselläni todellakin soisi kyllä tuossa kohtaa hälytyskello. Eikä oikeastaan edes niinkään sen vuoksi, että onko pettänyt vai eikö ole. Se johtuisi enemmän asenteesta. Oli tai ei niin kuinka tosissaan tilanteen haluaa selvittää ja jättää taakseen, jos viljelee tuollaisia kommentteja?

      Mä en keksi kuin kaksi mahdollista syytä tuollaiseen kommenttiin. Toinen on tosiaan se, että on pettänyt, mutta ei pokka riitä sanomaan sitä suoraan. Toinen olisi itselleni se vielä huonompi vaihtoehto, eli ihan vaan vittuilu, asian hierominen toisen naamaan. Tällä pystyn sua satuttaan, entäs jos olisin, olisin voinut ja mitäs siihen sanot. Enhän mä tietenkään tiedä millaisia keskusteluja olette käyneet tai millainen hän muuten on luonteeltaan. Kunhan nyt vaan peilaan omiin kokemuksiini.

      Vaan siis jotenkin itselleni se mahdollinen pettäminen olisi tuossa kohtaa jo sivuseikka. Jos ollaan sellaisella keskustelun tasolla, että pohditaan pystytkö todistamaan tmv. niin siitä on minusta rakkaus kaukana. Siinä ei jotenkin enää mietitä sen asian selvittämistä, eikä sitä miten molempien olisi hyvä olla yhdessä. Kuulostaa enemmän tuomioistuimelta ja siltä kuka on oikeassa ja kuka voittaa. Yleensä tuossa kohtaa ei ole enää oikein voittajia. Ei ainakaan parisuhdemielessä.

      • Anonyymi

        Tommonen käytös on lapsellita pelien pelaamista suhteessa, joka luo epäilyksiä suhteeseen. Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä ja tuommonen on henkisestä kiusaamista. Provosoi toista osapuolta ja luo turvattomuuden tunnetta toiselle. Ja totta ettei tollasista lähtökohdista voi mitään hyvää ja luotettavaa parisuhdetta tulla. Reilu ja rehellinen toiminta tossa nyt toisella osapuolella puuttuu eikä toista kunnioittava ihminen toimi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tommonen käytös on lapsellita pelien pelaamista suhteessa, joka luo epäilyksiä suhteeseen. Ei ole aikuisen ihmisen käytöstä ja tuommonen on henkisestä kiusaamista. Provosoi toista osapuolta ja luo turvattomuuden tunnetta toiselle. Ja totta ettei tollasista lähtökohdista voi mitään hyvää ja luotettavaa parisuhdetta tulla. Reilu ja rehellinen toiminta tossa nyt toisella osapuolella puuttuu eikä toista kunnioittava ihminen toimi noin.

        👍Kyllä näin on. Ap:lle sen verran et luota itseesi. Puolisosi syyllistää omista epäilyttävistä teoista sinua ja kyseenalaistaa mielenterveytesi. Tuttua näin toimii syyllinen.
        Samalla se et sanoo entä jos oisin pettänyt kertoo siitä et haluaa ilmeisesti tietää mitä tapahtuisi, jos hän päätyisi pettämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍Kyllä näin on. Ap:lle sen verran et luota itseesi. Puolisosi syyllistää omista epäilyttävistä teoista sinua ja kyseenalaistaa mielenterveytesi. Tuttua näin toimii syyllinen.
        Samalla se et sanoo entä jos oisin pettänyt kertoo siitä et haluaa ilmeisesti tietää mitä tapahtuisi, jos hän päätyisi pettämään.

        Varmasti tietää mitä tapahtuisi jos olisi pettänyt. Juuri siksikin toi kysymys on niin täysin järjetön. Ei kai kukaan normaalissa tilanteessa sano toiselle että Ei Se mitään.
        Erota ei halua. Eli joo,joku tossa kirjotti että on pettänyt..ei vaan oo selkärankaa tunnustaa. Tai haluaa vaan vittuilla,mikä ei oo yhtään parempi vaihtoehto. Oon samaa mieltä. Ei tommosta pitäis toiselta kysyä edes jos ollaan rehellisellä pohjalla,töistä arvostaa ja rakastaa.


    • Anonyymi

      Eihän parisuhteessa ylipäätään pitäisi mitään 'salaviestittelyä' olla edes. Silloin toinen ei ole luotettava eikä rehellinen. Tuo on seläntakana puuhastelua joka ei kuulu suhteeseen. Pelimies tai pahasti keskenkasvunen yksilö on kyseessä. Vielä jos se nauttii siitä, että toinen joutuu miettimään toisen rehellisyyttä ja pettämisiä ja todisteita sun muuta niin alkaa kuulostaan psykopaatin tai narsistin touhuilta. Ainakaan ei kuulosta normaalilta parisuhteelta. Sinuna jatkaisin matkaa ja jättäisin toisen leikkimään niitä viestileikkejä muiden kanssa ihan keskenään.

      • Anonyymi

        Näin oon ajatellu..aika jotenkin sadistista käytöstä. Sitte vannoo miten rakastaa kun oon sanonu että haluan eron. Kun oon sanonu mitä mieltä oon ja miltä musta tuntuu..niin alkaa väittelemään ja yrittää mitätöidä koko asian.
        Ja ollaan oltu pitkään yhdessä. Nyt vaan tuntuu etten tunne koko miestä.


    • Anonyymi

      Viestitelyt kenelle ja mitä sekä missä? Aika oleellista tietoa. Ennen kuin voi päätellä yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Ihan sama mitä ja kenelle ja missä jos salaa pitää viestitellä. Ja kuittailla ja vinoilla ilkeesti siinä sivussa toiselle. Oli niin tai näin niin ei kuulosta siitä että panostaisi mitenkään parisuhteen hyvin vointiin saatikka arvostaisi toista osapuolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä ja kenelle ja missä jos salaa pitää viestitellä. Ja kuittailla ja vinoilla ilkeesti siinä sivussa toiselle. Oli niin tai näin niin ei kuulosta siitä että panostaisi mitenkään parisuhteen hyvin vointiin saatikka arvostaisi toista osapuolta.

        Mitenkä salaa? No onhan sillä nyt väliä. En tiedä kenelle puoliso viestejä lähettää jos ovat kavereita ihan sama. Ja jos vaikka vaihtavat kuulumisia. Mutta jos nyt jonku kanssa mietitään panemista niin aivan eri asia. Onko edes tuttuva vai täysin tuntematon onko mitään oikeaa yhteyttä. Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä ja kenelle ja missä jos salaa pitää viestitellä. Ja kuittailla ja vinoilla ilkeesti siinä sivussa toiselle. Oli niin tai näin niin ei kuulosta siitä että panostaisi mitenkään parisuhteen hyvin vointiin saatikka arvostaisi toista osapuolta.

        Sekä todennäköisesti miehesi on pettänyt. Ei savua ilman tulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä ja kenelle ja missä jos salaa pitää viestitellä. Ja kuittailla ja vinoilla ilkeesti siinä sivussa toiselle. Oli niin tai näin niin ei kuulosta siitä että panostaisi mitenkään parisuhteen hyvin vointiin saatikka arvostaisi toista osapuolta.

        Oletko sinä esimerkiksi. Kertonut puolisolle että kirjoitit hänen tekemisistä nettiin? Eikö sekin ole käytössä luottamuksen pettämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä salaa? No onhan sillä nyt väliä. En tiedä kenelle puoliso viestejä lähettää jos ovat kavereita ihan sama. Ja jos vaikka vaihtavat kuulumisia. Mutta jos nyt jonku kanssa mietitään panemista niin aivan eri asia. Onko edes tuttuva vai täysin tuntematon onko mitään oikeaa yhteyttä. Haloo.

        No lueppa nyt aloitus uudelleen niin kyllä siknä salaviestittelystä oli kyse. Ja kyn sitä oli jo ruodittu niin ei nyt ihan puhtaat jauhot ole pussissa saatikka suhteessa. Että haloo vaan takas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lueppa nyt aloitus uudelleen niin kyllä siknä salaviestittelystä oli kyse. Ja kyn sitä oli jo ruodittu niin ei nyt ihan puhtaat jauhot ole pussissa saatikka suhteessa. Että haloo vaan takas

        Kerro minulle mitä on sala viestittely? Kerrotteko kaikki viestit yleensä toisillenne vai kuinka? Kysytkö aina kuka laittoi viestiä? Kun sitä nyt en oikein ymmärrä? Ja miksi se nyt on salaisuus että tapahtuiko viestintä netissä vai puhelimen välityksellä ja onko kyseessä tuttu henkilö jonka kanssa viestejä laittaa? Näkevätkö muuten? Viestien sävy? Onko sinulla mitään muuta kuin epäilys? Kun en itse tiedä mitä kaikkea puoliso "salaa" selkäni takana tekee jutteleeko nyt vaikka "salaa" muille. Voin vain luottaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lueppa nyt aloitus uudelleen niin kyllä siknä salaviestittelystä oli kyse. Ja kyn sitä oli jo ruodittu niin ei nyt ihan puhtaat jauhot ole pussissa saatikka suhteessa. Että haloo vaan takas

        Itse olen joskus kysynyt suoraan onko sulla joku toinen? Ja saanut vastauksen että miten sinä voit edes epäillä tuollaista. Minkälaisena minua pidät. Mitä sekin tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lueppa nyt aloitus uudelleen niin kyllä siknä salaviestittelystä oli kyse. Ja kyn sitä oli jo ruodittu niin ei nyt ihan puhtaat jauhot ole pussissa saatikka suhteessa. Että haloo vaan takas

        Sekä jos et kykene unohtamaan asiaa ja sinua koko ajan vaivaa. Itse siis todennäköisesti pidät sitä pettämisenä. Vaikka et tunnu myöntävän .Niin mitä miehesi sinun mielestäsi täytyisi nyt tehdä ? Et usko häntä että ei ole pannut ketään. Kun luottamus on teidän välillä mennyttä niin onko sillä oikeastaan enää merkitystä onko miehesi käynyt vieraissa. Näin itse koen mitä tuo Entä jos olisin pettänyt voi tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro minulle mitä on sala viestittely? Kerrotteko kaikki viestit yleensä toisillenne vai kuinka? Kysytkö aina kuka laittoi viestiä? Kun sitä nyt en oikein ymmärrä? Ja miksi se nyt on salaisuus että tapahtuiko viestintä netissä vai puhelimen välityksellä ja onko kyseessä tuttu henkilö jonka kanssa viestejä laittaa? Näkevätkö muuten? Viestien sävy? Onko sinulla mitään muuta kuin epäilys? Kun en itse tiedä mitä kaikkea puoliso "salaa" selkäni takana tekee jutteleeko nyt vaikka "salaa" muille. Voin vain luottaa .

        Kyllä luulis että ymmärtää mitä on salaviestittely. En ole ap vaan sivusta kommentoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä luulis että ymmärtää mitä on salaviestittely. En ole ap vaan sivusta kommentoin.

        Miksi kommentoit tälläistä sivusta? Yritän nyt vain ymmärtää missä menee se raja kuinka paljon kumppanin täytyy tietää toisen viesteistä ja eikö enää parisuhteessa saa olla ystäviä ja heidän kanssaan Omar jutut. Joista ei tarvitse raportoida toiselle. Eikö puoliso saa olla lojaali ystävälle vai silloinko siitä tulee henkistä pettämistä jos se ystävä on toista sukupuolta. Haastan nyt vain ajattelemaan asiaa. Jos viestittely on sitä luokkaa että haluan panna sinua niin kyllä se silloin on jo pettämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kommentoit tälläistä sivusta? Yritän nyt vain ymmärtää missä menee se raja kuinka paljon kumppanin täytyy tietää toisen viesteistä ja eikö enää parisuhteessa saa olla ystäviä ja heidän kanssaan Omar jutut. Joista ei tarvitse raportoida toiselle. Eikö puoliso saa olla lojaali ystävälle vai silloinko siitä tulee henkistä pettämistä jos se ystävä on toista sukupuolta. Haastan nyt vain ajattelemaan asiaa. Jos viestittely on sitä luokkaa että haluan panna sinua niin kyllä se silloin on jo pettämisestä.

        Sivusta ...

        Itse ymmärrän kyllä mitä ajat takaa ajatuksillasi, mutta kuvittelen kyllä tajuavani myös mitä ap noilla "salaviestellä" tarkottaa.

        Jos viestittely tarvii toteuttaa salassa niin se on heti outoa. Salassa voi tarkottaa ihan vaan sitä, että pitää mennä viereiseen huoneeseen kirjottelemaan. Sen ei tarvii välttämättä tarvii olla mitenkään täysin salattua. Siinä on se ihmisen ihan vaan oma psykologinen puoli. Poistumalla ilmaisee heti, että ko. viestittely kaipaa yksityisyyttä. Onko niiden viestien lähettely ehkä jotenkin kiusallista, jos kumppani on samassa huoneessa ja jos on niin miksi?


        Sinällään musta kaverille laitettuja ihan tavallista platonista kaveriasiaa sisältäviä viestejä ei tarvii kenellekään ilmotella. Sitten, jos se luuri on jatkuvalla syötöllä kädessä ja sille kaverille viestii niin voi miettiä, että millä ajatuksilla sitä viestittelyä siinä harjottaa ja mikä sen viestien sävy on, vaikka varsinainen sisältö oliskin täysin viatonta. Harvemmin ihan täysin vain kaverille viestitellään koko ajan (varsinkaan miehet).

        Siinäkin on vissi ero, että onko kyse kaverista, jonka molemmat tuntevat/tietävät. Jos yhtäkkiä jostakin putkahtaa joku täysin uusi tyyppi, jolle pitää vielä viestitellä vähän piilossa, niin ei hyvä. Lisäksi sitten se, että miten se tyyppi on siihen ilmestynyt? Onko tyyppi esim. netistä hakemalla haettu juuri siihen viestittelyyn. Sillon musta sillä viestien sisällöllä ja sävyllä ei kauheasti ole edes väliä. Ei kukaan oikeasti kaipaa jotain random tyyppiä netistä vain viestikaverikseen.

        On viestittelyssä tietysti paljon muitakin sävyeroja, mutta tuossa muutama mieleen tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Itse ymmärrän kyllä mitä ajat takaa ajatuksillasi, mutta kuvittelen kyllä tajuavani myös mitä ap noilla "salaviestellä" tarkottaa.

        Jos viestittely tarvii toteuttaa salassa niin se on heti outoa. Salassa voi tarkottaa ihan vaan sitä, että pitää mennä viereiseen huoneeseen kirjottelemaan. Sen ei tarvii välttämättä tarvii olla mitenkään täysin salattua. Siinä on se ihmisen ihan vaan oma psykologinen puoli. Poistumalla ilmaisee heti, että ko. viestittely kaipaa yksityisyyttä. Onko niiden viestien lähettely ehkä jotenkin kiusallista, jos kumppani on samassa huoneessa ja jos on niin miksi?


        Sinällään musta kaverille laitettuja ihan tavallista platonista kaveriasiaa sisältäviä viestejä ei tarvii kenellekään ilmotella. Sitten, jos se luuri on jatkuvalla syötöllä kädessä ja sille kaverille viestii niin voi miettiä, että millä ajatuksilla sitä viestittelyä siinä harjottaa ja mikä sen viestien sävy on, vaikka varsinainen sisältö oliskin täysin viatonta. Harvemmin ihan täysin vain kaverille viestitellään koko ajan (varsinkaan miehet).

        Siinäkin on vissi ero, että onko kyse kaverista, jonka molemmat tuntevat/tietävät. Jos yhtäkkiä jostakin putkahtaa joku täysin uusi tyyppi, jolle pitää vielä viestitellä vähän piilossa, niin ei hyvä. Lisäksi sitten se, että miten se tyyppi on siihen ilmestynyt? Onko tyyppi esim. netistä hakemalla haettu juuri siihen viestittelyyn. Sillon musta sillä viestien sisällöllä ja sävyllä ei kauheasti ole edes väliä. Ei kukaan oikeasti kaipaa jotain random tyyppiä netistä vain viestikaverikseen.

        On viestittelyssä tietysti paljon muitakin sävyeroja, mutta tuossa muutama mieleen tullut.

        Näitä juuri ajoin takaa. Että sillä on aika suuri merkitys minkälaisia viestejä ja kenelle ja minne sekä miten. Kyllä tiedä mitä salaviestittely tarkoittaa. Mutta jos noita asioita ei tiedossa niin ei ulkopuolinen voi päätellä yhtään mitään tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä juuri ajoin takaa. Että sillä on aika suuri merkitys minkälaisia viestejä ja kenelle ja minne sekä miten. Kyllä tiedä mitä salaviestittely tarkoittaa. Mutta jos noita asioita ei tiedossa niin ei ulkopuolinen voi päätellä yhtään mitään tapahtunut.

        *mitä tapahtunut piti kirjoittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä juuri ajoin takaa. Että sillä on aika suuri merkitys minkälaisia viestejä ja kenelle ja minne sekä miten. Kyllä tiedä mitä salaviestittely tarkoittaa. Mutta jos noita asioita ei tiedossa niin ei ulkopuolinen voi päätellä yhtään mitään tapahtunut.

        Itselleni riittää kyllä ihan se, että ap määrittää viestittelyn salaviestittelyksi. Musta hän on itse vastuussa siitä miten sen määrittää ja ilmeisesti asiasta on heillä keskustelujakin käyty. Tuosta hänen viestistää ei mulle tullut sellaista kuvaa, että "salaviestittelyn" määrittelmä olisi ollut jotenkin keskiössä tai se ongelmia ja pohdintaa aiheuttava juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni riittää kyllä ihan se, että ap määrittää viestittelyn salaviestittelyksi. Musta hän on itse vastuussa siitä miten sen määrittää ja ilmeisesti asiasta on heillä keskustelujakin käyty. Tuosta hänen viestistää ei mulle tullut sellaista kuvaa, että "salaviestittelyn" määrittelmä olisi ollut jotenkin keskiössä tai se ongelmia ja pohdintaa aiheuttava juttu.

        Niin no menin ohi aiheesta kyllä. Eihän näihin ole pakko kommentoida. Jäin vain pohtimaan aihetta. Vastasin kyllä tuolla jo mitä mielestäni mies tuolla ehkä kommentilla tarkoittaa. Eikä nyt varmaan ole paljon merkitystä heidän suhteessa sillä mitä tuntemattomat ihmiset netissä pohtii. Enkä nyt AP määrittelyä kyseenalaista. Jotenkin itseäni häiritsee se että kun eihän tuosta voi edes tietää että onko mies pettänyt vai ei kun niistä viesteistä ei sanota sanaakaan sävystä. Joka voisi selittää miksi mies kommentoi noin. Ja onko naisen puolelta vain ylireagoitia vai mitä. Mutta ehkä itse ajattelen asiaa liian laajasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä salaa? No onhan sillä nyt väliä. En tiedä kenelle puoliso viestejä lähettää jos ovat kavereita ihan sama. Ja jos vaikka vaihtavat kuulumisia. Mutta jos nyt jonku kanssa mietitään panemista niin aivan eri asia. Onko edes tuttuva vai täysin tuntematon onko mitään oikeaa yhteyttä. Haloo.

        Oli työpari tän naisen kanssa yli 2 vuotta,kunnes nainen sai siirron eri toimipisteeseen. Viestittelyä oli jo ennen siirtoa,kun oltii ulkomaan reissussa. Niin tärkeetä oli että piti ilmottaa miehelleni heti kun sai tiedon tästä siirrosta vaikka tiesi että ollaan Kreetalla. Kuvien laittelua,pusuhymiöitä ym. Mieheltäni siis. Mies myönsi että ovat firman juhlissa myöhemmin suudelleet. Muutama viikko sen jälkeen mieheni ehdottanut baaritapaamista pusuhymiön kera.
        Tapaamis ehdotuksia ollut useampia muutaman kuukauden aikana,mutta ilmeisesti eivät ole nähneet. Mieheni kuitenkin laitellut kaksikielisiä juttuja...laita puhelin taskuun ja värinälle nii mä soitan sulle,Miks tuut mun uniin jne... tämmönen tapaus...
        Sit kyselee multa että entäs jos oisin pettäny?
        En helvetti vie tajua...kaiken on kuitenkin kieltäny...että mitään ei oo tapahtunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ...

        Itse ymmärrän kyllä mitä ajat takaa ajatuksillasi, mutta kuvittelen kyllä tajuavani myös mitä ap noilla "salaviestellä" tarkottaa.

        Jos viestittely tarvii toteuttaa salassa niin se on heti outoa. Salassa voi tarkottaa ihan vaan sitä, että pitää mennä viereiseen huoneeseen kirjottelemaan. Sen ei tarvii välttämättä tarvii olla mitenkään täysin salattua. Siinä on se ihmisen ihan vaan oma psykologinen puoli. Poistumalla ilmaisee heti, että ko. viestittely kaipaa yksityisyyttä. Onko niiden viestien lähettely ehkä jotenkin kiusallista, jos kumppani on samassa huoneessa ja jos on niin miksi?


        Sinällään musta kaverille laitettuja ihan tavallista platonista kaveriasiaa sisältäviä viestejä ei tarvii kenellekään ilmotella. Sitten, jos se luuri on jatkuvalla syötöllä kädessä ja sille kaverille viestii niin voi miettiä, että millä ajatuksilla sitä viestittelyä siinä harjottaa ja mikä sen viestien sävy on, vaikka varsinainen sisältö oliskin täysin viatonta. Harvemmin ihan täysin vain kaverille viestitellään koko ajan (varsinkaan miehet).

        Siinäkin on vissi ero, että onko kyse kaverista, jonka molemmat tuntevat/tietävät. Jos yhtäkkiä jostakin putkahtaa joku täysin uusi tyyppi, jolle pitää vielä viestitellä vähän piilossa, niin ei hyvä. Lisäksi sitten se, että miten se tyyppi on siihen ilmestynyt? Onko tyyppi esim. netistä hakemalla haettu juuri siihen viestittelyyn. Sillon musta sillä viestien sisällöllä ja sävyllä ei kauheasti ole edes väliä. Ei kukaan oikeasti kaipaa jotain random tyyppiä netistä vain viestikaverikseen.

        On viestittelyssä tietysti paljon muitakin sävyeroja, mutta tuossa muutama mieleen tullut.

        No työkaveri,ja oon toki ajatellu että voivat kysellä kuulumisia,toivotella lomia,nimppareita ym.tämmöstä. Se on normaalia kaverin kanssa viestittelyä. Mitä tosin mieheni ei tee kenenkään kanssa. Ei edes omille lapsilleen laita viestejä muuten kun jos jotain asiaa oikeesti on. Ei käy miestyökavereidenkaan kanssa kahvilla tai oluella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli työpari tän naisen kanssa yli 2 vuotta,kunnes nainen sai siirron eri toimipisteeseen. Viestittelyä oli jo ennen siirtoa,kun oltii ulkomaan reissussa. Niin tärkeetä oli että piti ilmottaa miehelleni heti kun sai tiedon tästä siirrosta vaikka tiesi että ollaan Kreetalla. Kuvien laittelua,pusuhymiöitä ym. Mieheltäni siis. Mies myönsi että ovat firman juhlissa myöhemmin suudelleet. Muutama viikko sen jälkeen mieheni ehdottanut baaritapaamista pusuhymiön kera.
        Tapaamis ehdotuksia ollut useampia muutaman kuukauden aikana,mutta ilmeisesti eivät ole nähneet. Mieheni kuitenkin laitellut kaksikielisiä juttuja...laita puhelin taskuun ja värinälle nii mä soitan sulle,Miks tuut mun uniin jne... tämmönen tapaus...
        Sit kyselee multa että entäs jos oisin pettäny?
        En helvetti vie tajua...kaiken on kuitenkin kieltäny...että mitään ei oo tapahtunu.

        Tuntuu vähän että yrittää selittää mustaa valkoiseksi. Harhauttaa sinua tuolla että jättää kuitenkin epäilyksen. Todella inhottavaa kertoisi sitten suoraan eikä vihjailisi. Odottaako että pistät suhteen poikki. Ootko kysynyt mieheltä että miksi kuitenkin vihjailee että enemmänkin on tapahtunut jos väittää että ei ole. Jotenkin kyllä vaikea uskoa ettei olisi enemmänkin. Eräs mies sanoi minulle. Että aikuinen mies ei huvikseen kommentoi naispuolisen esim. Työkaverin kissa kuvia jos ei jotain ole taustalla. Hankala tilanne itsestäni kyllä jo menty rajan yli suudellessakin ja jos sen jälkeen tuollaisia viestejä niin. No se tietty oma asia miten koet.


    • Anonyymi

      Onhan tuo vähän outo tapa sanoa. Minkä selityksen mies ite tuolle sanonnalleen on kertonut? Kai sä nyt et siltä kysynyt, että mitä toi nyt tarkottaa ja miksi sä noin sanot? Ja onko ne juuri noi sanat millä se sano? Niillä sanoilla on hyvinkin väliä? Ite esim. tulkitsisi eri tavalla tuon "Entä jos oisin pettäny?" kuin " Entä sitte, jos oisin pettäny?" noissa on iso sävyero.

      • Anonyymi

        Ensimmäisen kerran siis kun hän sanoi että entäs jos olisin pettäny sanoin että ei oltais tässä. Oltii terapeutin vastaanotolla. Hänen vastaus asiaan mmm... ei mitään muuta. Ei myöntäny eikä kieltäny.
        Sillon jo olin niin pöyristynyt asiasta etten itsekään tiennyt mitä tommosen voi sanoa.
        Nyt kun hän toistamiseen kysyi,niin sanoin että mitä helvettiä luulet.. asia jäi siihen. Ei suostunu puhumaan ...


    • Anonyymi

      Sanomisellaan huomannut omalta kannalta mahdollisuuden selvitä ilman tarkempaa selittelyä? Saa sinut hiljaiseksi? Tämä on hänen kannalta paras vaihtoehto?

    • Anonyymi

      Nosta kytkintä! Ei ole mitenkään normaalia käytöstä ja vielä kiusaa sinua kyselemällä, mitä jos... Tuo vihjailu ja ylimielisyys tulee varmaan vaan lisääntymään ajan myötä.
      Ei tuo ole ihan normaalia tervettä parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Sivusta_tätä samaa asiaa tarkoitin kun sinä, mitä kirjoitit että ei ole normaalia parisuhdetta vihjailut eikä toisen pitäminen epäilyksessä tahallaan ja kiusallaan. Jos ei ole mitään salattavaa niin kyllä asioista, kavereista, viesteistä tai yhteydenotoista ja muista pitäisi pystyä aivan normaalisti puhumaan. Ei tarvi toiseen huoneeseen mennä tai piilotella viestejään. Ei mun ainakaan tarvitse kun ei ole mitään piilotettavaa eikä salattavaakaan.


      • Anonyymi

        Eipä ole ei..
        Ollaan käyty terapeutilla ja yks käynti vielä jäljellä..viimeinen.


    • Anonyymi

      Leikkii sun päällä kun tollasia heittää. Ei hyvä ollenkaan.

    • Anonyymi

      Mitä välii sillä on mitä on viestitelly, jos kerran ap ei luota mieheensä ja tästä on pitänyt vääntää monta monituista kertaa jo vuosi tai enemmän.

      Lopeta jankkaaminen ja jatkuva ittes ja miehen kiusaaminen. Tee sinä nyt hyvä ihminen päätös, suuntaan tai toiseen, ja clousaa koko juttu. Joko uskot miestäsi tai et, mutta tee päätös ja pistä piste tälle sun mieltäsi vaivaavalle asialle.
      Ei oo mitään järkee särkee itteensä epäilemällä vuositolkulla toista.

    • Anonyymi

      Ei mies kiduta sua vihjailemalla. Itse sinä itseäsi kidutat kun alat riitelemään asiasta toistuvasti. Mies on jo sanansa sanonut. Joko hyväksyt asian, lopetat siitä jankuttamisen, tai teet päätöksen erosta.
      Päättämällä jutun sun oman pääsi sisällä oleva kidutus päättyy.

    • Anonyymi

      Hei ihminen, voit tempuillasi sotkea oman elämäsi, mutta miksi hakeudut tilanteeseen jossa saat monet ihmiset voimaan pahoin.
      Parisuhteessa ei voi salailla sillä se näkyy, tuntuu ja tuo parisuhteeseen pahan ilmapiirin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe