niin eli miten meikkaatte tai siis mitä käytätte? kouluun, töihin tms.
ite oon kasilla oleva tyttö ja teen kulmat kulmakynällä, laitan tummaa luomiväriä, joskus vaaleempaa riippuu jaksanko nyt nii paljon käyttää aikaa, sit ripsiväri, huulirasva ja higlighter :) eli vähäsen.
haluisin käyttää puuteria mut en oikeen tiiå et miten sitä pitäis sitte käyttää. ku siis voiko sitä käyttää jos ei käytä meikkivoidetta, mitä se tekee/auttaa ja peittäkö se olenkaa finnejä?
miten meikkaatte kouluun ja kauan teillä kestää?
7
179
Vastaukset
- Anonyymi
ja ainiiin itellä menee 6-12 min
- Anonyymi
eikö kukaa vastaa
- Anonyymi
Ite oon seiskalla ja en kyl ite käytä meikkiä
- Anonyymi
Voitko vastata tähän:
Miten/millä poistat kulmakynän värin?
Olen 13v tyttö enkä koskaan ole meikannut. Omat kulmat kovin vaaleat joten haluaisin tummempaa väriä. Anyway, millä se väri kulmista sitten pitää poistaa? Millä sinä poistat? Vedellä?
Olis kiva saada vastaus, tein tästä äsken uuden keskustelunkin että sama se vastaatko tänne vai sinne mut haluisin tietää :)- Anonyymi
Joko meikkipoistoaineella tai vaan vedellä ja saippualla peset meikit pois.
- Anonyymi
Ite laitan meikkivoidetta, highliteria, kulmat teen joko kulmakynällä tai joskus luomivärilläkin ja sitten kulmageeliä, luomiväri, ripsari, ja sit huulipuna tai huulikiilto. Siinä suurinpiirtein mun meikkirutiini, menee noin 20-30min. Oon 14vee tyttö:D
- Anonyymi
Ite en jaksa meikata enää paljon, vaik joskus tein vähän enemmän mitä nyt. Mut siis oon 8lk, laitan meikkivoidetta, vähä peitepuikkoa, ripsaria, kulmat teen luomivärillä koska ne on aika tummat, mut haluun tehä niistä vähän tasasemmat, ja sit viel huulirasvaa. Kestää about 15min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061