niin eli miten meikkaatte tai siis mitä käytätte? kouluun, töihin tms.
ite oon kasilla oleva tyttö ja teen kulmat kulmakynällä, laitan tummaa luomiväriä, joskus vaaleempaa riippuu jaksanko nyt nii paljon käyttää aikaa, sit ripsiväri, huulirasva ja higlighter :) eli vähäsen.
haluisin käyttää puuteria mut en oikeen tiiå et miten sitä pitäis sitte käyttää. ku siis voiko sitä käyttää jos ei käytä meikkivoidetta, mitä se tekee/auttaa ja peittäkö se olenkaa finnejä?
miten meikkaatte kouluun ja kauan teillä kestää?
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
ja ainiiin itellä menee 6-12 min
- Anonyymi
eikö kukaa vastaa
- Anonyymi
Ite oon seiskalla ja en kyl ite käytä meikkiä
- Anonyymi
Voitko vastata tähän:
Miten/millä poistat kulmakynän värin?
Olen 13v tyttö enkä koskaan ole meikannut. Omat kulmat kovin vaaleat joten haluaisin tummempaa väriä. Anyway, millä se väri kulmista sitten pitää poistaa? Millä sinä poistat? Vedellä?
Olis kiva saada vastaus, tein tästä äsken uuden keskustelunkin että sama se vastaatko tänne vai sinne mut haluisin tietää :)- Anonyymi
Joko meikkipoistoaineella tai vaan vedellä ja saippualla peset meikit pois.
- Anonyymi
Ite laitan meikkivoidetta, highliteria, kulmat teen joko kulmakynällä tai joskus luomivärilläkin ja sitten kulmageeliä, luomiväri, ripsari, ja sit huulipuna tai huulikiilto. Siinä suurinpiirtein mun meikkirutiini, menee noin 20-30min. Oon 14vee tyttö:D
- Anonyymi
Ite en jaksa meikata enää paljon, vaik joskus tein vähän enemmän mitä nyt. Mut siis oon 8lk, laitan meikkivoidetta, vähä peitepuikkoa, ripsaria, kulmat teen luomivärillä koska ne on aika tummat, mut haluun tehä niistä vähän tasasemmat, ja sit viel huulirasvaa. Kestää about 15min.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait523295Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31054Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3910- 19844
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä44694Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es27682Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4617- 42610