miten meikkaatte kouluun ja kauan teillä kestää?

Anonyymi

niin eli miten meikkaatte tai siis mitä käytätte? kouluun, töihin tms.
ite oon kasilla oleva tyttö ja teen kulmat kulmakynällä, laitan tummaa luomiväriä, joskus vaaleempaa riippuu jaksanko nyt nii paljon käyttää aikaa, sit ripsiväri, huulirasva ja higlighter :) eli vähäsen.
haluisin käyttää puuteria mut en oikeen tiiå et miten sitä pitäis sitte käyttää. ku siis voiko sitä käyttää jos ei käytä meikkivoidetta, mitä se tekee/auttaa ja peittäkö se olenkaa finnejä?

7

210

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja ainiiin itellä menee 6-12 min

• Anonyymi

eikö kukaa vastaa

• Anonyymi

Ite oon seiskalla ja en kyl ite käytä meikkiä

• Anonyymi

Voitko vastata tähän:
      Miten/millä poistat kulmakynän värin?

Olen 13v tyttö enkä koskaan ole meikannut. Omat kulmat kovin vaaleat joten haluaisin tummempaa väriä. Anyway, millä se väri kulmista sitten pitää poistaa? Millä sinä poistat? Vedellä?
      Olis kiva saada vastaus, tein tästä äsken uuden keskustelunkin että sama se vastaatko tänne vai sinne mut haluisin tietää :)

• Anonyymi

Joko meikkipoistoaineella tai vaan vedellä ja saippualla peset meikit pois.

• Anonyymi

Ite laitan meikkivoidetta, highliteria, kulmat teen joko kulmakynällä tai joskus luomivärilläkin ja sitten kulmageeliä, luomiväri, ripsari, ja sit huulipuna tai huulikiilto. Siinä suurinpiirtein mun meikkirutiini, menee noin 20-30min. Oon 14vee tyttö:D

• Anonyymi

Ite en jaksa meikata enää paljon, vaik joskus tein vähän enemmän mitä nyt. Mut siis oon 8lk, laitan meikkivoidetta, vähä peitepuikkoa, ripsaria, kulmat teen luomivärillä koska ne on aika tummat, mut haluun tehä niistä vähän tasasemmat, ja sit viel huulirasvaa. Kestää about 15min.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1240
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      965
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      648
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      635
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      420
    8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      407
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      389
    Aihe