miten meikkaatte kouluun ja kauan teillä kestää?

Anonyymi

niin eli miten meikkaatte tai siis mitä käytätte? kouluun, töihin tms.
ite oon kasilla oleva tyttö ja teen kulmat kulmakynällä, laitan tummaa luomiväriä, joskus vaaleempaa riippuu jaksanko nyt nii paljon käyttää aikaa, sit ripsiväri, huulirasva ja higlighter :) eli vähäsen.
haluisin käyttää puuteria mut en oikeen tiiå et miten sitä pitäis sitte käyttää. ku siis voiko sitä käyttää jos ei käytä meikkivoidetta, mitä se tekee/auttaa ja peittäkö se olenkaa finnejä?

7

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja ainiiin itellä menee 6-12 min

• Anonyymi

eikö kukaa vastaa

• Anonyymi

Ite oon seiskalla ja en kyl ite käytä meikkiä

• Anonyymi

Voitko vastata tähän:
      Miten/millä poistat kulmakynän värin?

Olen 13v tyttö enkä koskaan ole meikannut. Omat kulmat kovin vaaleat joten haluaisin tummempaa väriä. Anyway, millä se väri kulmista sitten pitää poistaa? Millä sinä poistat? Vedellä?
      Olis kiva saada vastaus, tein tästä äsken uuden keskustelunkin että sama se vastaatko tänne vai sinne mut haluisin tietää :)

• Anonyymi

Joko meikkipoistoaineella tai vaan vedellä ja saippualla peset meikit pois.

• Anonyymi

Ite laitan meikkivoidetta, highliteria, kulmat teen joko kulmakynällä tai joskus luomivärilläkin ja sitten kulmageeliä, luomiväri, ripsari, ja sit huulipuna tai huulikiilto. Siinä suurinpiirtein mun meikkirutiini, menee noin 20-30min. Oon 14vee tyttö:D

• Anonyymi

Ite en jaksa meikata enää paljon, vaik joskus tein vähän enemmän mitä nyt. Mut siis oon 8lk, laitan meikkivoidetta, vähä peitepuikkoa, ripsaria, kulmat teen luomivärillä koska ne on aika tummat, mut haluun tehä niistä vähän tasasemmat, ja sit viel huulirasvaa. Kestää about 15min.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe