Mieheni narahti pettämisestä

Anonyymi

Hänellä ikää 25 ja itse pari vuotta nuorempi. Yhdessä ollaan oltu jo yli 5 vuotta josta yli 2 vuotta asuttu yhdessä. Nyt ollaan tänä vuonna suunniteltu häitä ja sitten lasten tekoa ja kyllä koko suhteen ajan nämä ovat olleet yhteisiä haaveita.

Olen kiinnittänyt huomiota jo kohta vuoden ajan miehen muuttuneeseen puhelinkäytökseen. Kännykkä oli koko ajan äänettömällä eikä hän käyttänyt sitä kun olin lähellä ja puhelin ei myöskään ilmoittanut saapuvista viesteistä mitenkään. Pääsykoodia hän oli aina pitänyt mutta muuten käyttö muuttui kuten kuvailin. Pettäminen kävi jo pitkän aikaa sitten mielessä mutta kielsin asian koska hän oli aina itsekin tuominnut pettämisen.

Yhtenä päivänä tässä lähiaikoina hän meni suihkuun ja ilmeisesti vahingossa unohti kännykkänsä keittiön pöydälle niin että näyttö jäi auki eikä ollut mennyt lukkoon. Vaikka kunnioitan yksityisyyttä niin tuntui etten voinut estää itseäni tutkimasta sitä. Kävi ilmi että hän oli jo viime vuoden lopulta jutellut toisen naisen kanssa jonka kanssa hän oli viestitellyt ja tapaillut seksin merkeissä. Nämä tapaamiset ja viestittelyt ajoittuivat aina aikaan kun olin itse töissä mutta mies vapaalla. Mies oli viesteissä kehunut tätä naista tavalla jota itse en ole enää vuosiin kuullut häneltä ja viesteistä päätellen tapaamiset ovat olleet erittäin kuumia. Mies ei ollut maininnut minusta mitään tälle naiselle ja viesteissä myös pahoitteli ettei ehdi enempää näkemään ja viestitteleen todennäköisesti siksi koska minä olen kotona ja lähellä. Väitti syyksi kuitenkin työn ja muut menot mutta tietäähän sen oikean syyn.

Odotin hiljaa kun mies tuli suihkusta. Kysyin ensin kuka tämä nainen on ja mies ensin väitti ettei ole koskaan kuullutkaan jolloin huusin itkien että tiedän kaiken ja hän jätti kännykkänsä auki. Mies ei osoittanut mitään katumuksia ja alkoi tiuskia ja raivota kuinka syy on täysin minun ja suhde on takiani huono ja minä painostan häntä liikaa lasten tekoon ja naimisiin ja piti tekoaan oikeutettuna. Ensinnäkin ei ole kauaakaan kun hän vielä sanoi suhdettamme hyväksi ja myös hän on hslunnut naimisiin ja lapsia ja aivan yhdessä asiasta on keskusteltu.

Tuntuu että koko maailmani on romahtanut ja tästä on nyt muutama päivä aikaa. En voinut jäädä kotiimme vaan olen ollut vanhemmillani ja myös he ovat järkyttyneitä. En pysty ajatella muuta kuin miestäni tämän toisen kanssa kuinka paljon mies häntä haluaa ja kuinka paljon kauniimpi ja viehättävämpi tämä toinen nainen on. Töistäkin jouduin ottamaan pari päivää sairaslomaa ja tuntuu etten jaksaisi vieläkään eikä ole motivaatiota mihinkään. Olisi ollut paljon parempi kun hän olisi vain eronnut mutta hän päätti satuttaa tällä tavalla. Kaikki yhteinen mitä koettu niin kaikki on yhtäkkiä mennyttä ja merkityksetöntä.

Kodissamme on paljon tavaraani enkä tiedä kuinka ne hakea sillä en varmaan pysty miestäni kohtaamaan ja tuntuu etten mitenkään voi jatkaa suhdetta enää. En tiedä voinko ylipäätään alkaa suhteeseen enää kenenkään kanssa koska luottamus miehiin meni ja saan varmaan sanoa hyvästit lapsi ja aviohaaveilleni. En voi kuvailla sanoin tätä vihaa mitä koen miten hän saattoikin toimia selkäni takana noin pitkään vaikka meillä oli hyvä tulevaisuus ja hyvä suhde. Olen myös vihainen itselleni etten oikeasti tajunnut mitään. En tiedä edes onko tuo ainoa uskottomuutensa suhteemme aikana enkä halua kyllä tietääkkään.

3

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahoittelut. Toisaalta sulla on onni onnettomuudessa eli hyvä kun mies paljastui nyt.
      Alkujärkytyksen jälkeen tulet huomaamaan ettei mies ole sinun arvoinen.

    • Niin surullista, mutta toisaalta niin tavallista. Tällaisia samanlaisia tarinoita on Suomessa tuhansia vuosittain.

      Jotain kertoo miehen luonteesta, ettei voinut myöntää virhettään, vaan lähti syyttämään sinua.

      Jäi mieleen tämä lause: "Nyt ollaan tänä vuonna suunniteltu häitä ja sitten lasten tekoa ja kyllä koko suhteen ajan nämä ovat olleet yhteisiä haaveita."

      Hassua, että olet edelleen niin vakuuttunut, vaikka on paljastunut millainen liero miehesi on. Luultavasti mies on enemmän kertonut mitä haluat kuulla ja samalla ahdistanut suhteen nopea eteneminen.

    • Anonyymi

      Ihan ensiksi sanon: Älä syytä itseäsi mistään. Mies on tässä se pettäjä sekä valehtelija. Jos hän on sinulle sanonut haluavansa myös naimisiin ja lapsia, niin hän on vain valehdellut niistäkin asioista. Kyllä ihmisen pitää osata sanoa omat mielipiteensä asiaan kuin asiaan vaikka ne eivät välttämättä ole mielipiteltään samat kuin toisen osapuolen. Sitä sitten keskustellaan eikä vain joo joo. Hyvä kun selvisi ukon heikko luonne ennenkuin teillä niitä lapsia tuli. Saunan taakse joutaa se miehesi.

      Voithan pyytää vaikka tuttuja tai vanhempia kiikuttamaan sen ukon jonnekkin kaljalle vaikka siksi aikaa kun haet tavarasi, jos et halua häntä kohdata.

      Tsemppiä ja voimia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe