sain kuulla että mun bestis on vaa käyttäny mua hyväks koko viimesimmän vuoden ajan se on kysellyt paljon,vätellyt mua,ja saanu uusii ystävii se on ollut minun kanssa siis vain että sais mun asioita selville ja voisi juoruta niitä se on puhunut musta paskaa ja haukkunut selän takana ja esim sanonut -vittu mikä lauta se on- ja -mä en jaksa sitä kokoajan- mitä mun pitäs tehä pliis auttakaa
en vaan ymmärrä mitä oon tehny
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
ihan hirveetä että oot kokenu tollasta koita pysyy vahvana
- Anonyymi
sairasta sun "bestikseltä"
- Anonyymi
hei sonja 26v täällä oo kokenu saman kaltaistä vääryyttä omilla ylä-aste ajoilla olin tuolloin ihan rikki toivoin että et ole enään minkäänlaisessa kontaktissa tämän ihmisen kanssa toi on todella väärin mitä olet joutunut kokemaan
- Anonyymi
Et voi muuttaa häntä, etkä kaveripiiriä.
Olen nähnyt vastaavaa ja neuvoisin kasvattamaan omat jalat
ja nyt etsit uusia kavereita, jotka ovat kuten toivot ystävän olevan,
ja kohtelevan sinua paremmin.
Kyllä, sinulla on oikeus vaatia, hyvää kohtelua.
Älä anna ystävä - tittelin luoda velvoitetta
jos hän koetteli luottamustasi tällä tavalla.
Tämä oli läksy, näin ihmiset joskus muuttuvat ja koska et voi muuttaa häntä,
etsit uudet kaveripiirit.
Pahoittelen, elämä on sen verran pitkä, että näet ehkä uudelleen ...
Ja muista, että jos hän myöhemmin pyytää takaisin,
ne sanat tulivat jo kerran hänen suustaan ja hän käänsi sinulle
selkänsä.
Mieti mitä tarkoittaa itsesuojevaisto, itsensä kunnioittaminen.
Tarkoituksessa, ettei ystävä kohtele noin ystävää.
Sinulla on oikeus olla loukkaantunut, ja valita myös
uudet ystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897