Jokainen vastaa omista tekemisistään.

Jps hammasteknikko varastaa minulta toista tuhatta eruroa ja toteuttaa perversionmsa minuun, enkä ole sen jälkeen pystynyt yli seitsemään vuoteen syödä kunnolla, niin on aivan turha toivoa ettei saa siitä asianaakuuluvaa palautetta. Imatralla toimiva hammasteknikko. Yksityisasioita levittelevät ravintoloissa, eivätkä tajua että sellainen ei ole myöskää sopivaa.

13

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitten olisi varmaan kannattanut olla yhteydessä potilasasiamieheen tai muuhun vastaavaan tahoon ja mennä toiseen paikkaan hoidattamaan hampaansa silloin seitsemän vuotta sitten, eikä valittaa siitä S24:llä seitsemän vuotta myöhemmin.

      • Minä lähetin ne sen tekeleet sille takaisin, koska ne tuottivat kipua ja niillä ei voinut syödä. niistä näkyy myös tahallisuus. Saan kyllä lausunnon tahallisuudesta muilta kuin joltakin påotilasasiamieheltä, joka on sen hammasteknikon kaveri. Aluksi jätti huulen poimun paikan pois ja huomasin ettei pystynyt edes tupakoimaan. Nykyisin on aika vaikea liikkua ja vammaisuudestani johtuen moni muukin asia tuottaa vaikeuksia.. En pidä siitä että vammaisia pidetään narreina, koska ovat puolustuskyvyttömiä. Hammasteknikko tulee kuitenkin jäämään henkiin, mutta jotkut vanhat ystäväni voivat reagoida aika raskaasti kokemaani pahoinpitelyyyn ja ryöstöön. Pyysin hammasteknikkoa palauttamaan rahani että saisin joltakin kunnolliset ja koska hän kieltäytyi, niin pahoinpitely jatkuu niinkauan kuin saan ne hampaisiin käyttämäni rahat takaisin. Väkivaltaan vastataan väkivallalla. Se kusipää tiesi että minuun sattui ja sanoi ravintolassa päihtyneenä että minulle pitää tehdä uudet hampaat. Jos kynegologi laittaa kierukkaa hakevan naisen takapuoleen jonkun vieterin ja sanoo ravi9ntolassa että sille naiselle pitää vaihtaa kierukka, niin si8lloin tämä kynegologi tietää syyllistyneensä johon sellaiseen mitä hänen ei oman henklensä tai terveytensä uhalla olisi kannattanut tehdä. Ei tää systeemi toimi nuiin että jonkun saisi laillisesti pahoionpidellä.


    • Potilasasiamies on ainoastaan sitä varten ettei tahallaan virheen tehnyt henkilö joudu samallatavoin vastuuseen ryöstöstä ja pahoinpiteluystä. Systeemi ei puolusta potilasta joka hakee apua, mutta hänet ryöstetään ja pahoinpidellään.

      • Anonyymi

        Täyttä puppua. Potilasasiamies on terveydenhoito-organisaatiosta erillinen taho, jolla on eri palkanmaksaja, eri esimies ja niin edelleen. Joka tapauksessa tässä ongelmia tuottaa nyt lähinnä oma jääräpäisyytesi.

        Jos jostain asiasta haluaa tehdä ongelman väen väkisin, siitä kyllä sellainen tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä puppua. Potilasasiamies on terveydenhoito-organisaatiosta erillinen taho, jolla on eri palkanmaksaja, eri esimies ja niin edelleen. Joka tapauksessa tässä ongelmia tuottaa nyt lähinnä oma jääräpäisyytesi.

        Jos jostain asiasta haluaa tehdä ongelman väen väkisin, siitä kyllä sellainen tulee.

        Kyllä ne pienellä paikkakunnalla ovat samaa kaartia. Tää on ehkä vaan sellaista jännitystä, koska en tiedä kuinka kauan kestää että Afrikassa saan uuden kaluston ja pystynkö syömään mitään ennen sitä, koska diabeetikolle se on hyvin tärkeää. Vai pitääkö jollakin suklaalla ja jäätelöllä nostaa veren sokeria, jos sattuu laskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä puppua. Potilasasiamies on terveydenhoito-organisaatiosta erillinen taho, jolla on eri palkanmaksaja, eri esimies ja niin edelleen. Joka tapauksessa tässä ongelmia tuottaa nyt lähinnä oma jääräpäisyytesi.

        Jos jostain asiasta haluaa tehdä ongelman väen väkisin, siitä kyllä sellainen tulee.

        Potilasasiamies on neuvoa antava taho, potilaan pitää itse tehdä valitukset saamiensa ohjeiden mukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Potilasasiamies on neuvoa antava taho, potilaan pitää itse tehdä valitukset saamiensa ohjeiden mukaan.

        Mun pitää varmaan vakuutusyhtiön juristia pyytää tekemään valitukset, koska niistä arvottomista sopimattomista hampaista minulta pyydettiin kolmen kuukauden avuttomuuslisän verran rahaa, mikä minulle maksetaan yli kahdenkymmen vuoden sairaalatutkimusten perusteella. Miksihän minulle maksetaan avuttomuuslisää kannattaa ehkä siltä hammasteknikolta kysyä. Kun esitän kirjeessäni jollekin toimittajalle kysymykset, mitkä hänen pitää kysyä siltä hammasteknikolta, niin uskon ettei kyseinen toimittaja voi vastustaa kiusausta kirjoittaa juttua. Maallikkokin näkee tahallisuuden, mutta on aivan varmaa että kuka vaan toimittaja innostuu tapauksesta luettuaan asiantuntijalausunnon ja minun sairaskertomuksen. Haluaisin suojella yksityisyyttäni, mutta koska muutan toiseen maanosaan, niin ei sillä ole väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Potilasasiamies on neuvoa antava taho, potilaan pitää itse tehdä valitukset saamiensa ohjeiden mukaan.

        Isäni kuoli patologin mukaan huolimattomuudesta ja välinpitämättömyydestä johtuvien seikkojen tähden ja sen jälkeen joku tahallisuudellaan aiheuttaa minulle kärsimystä. Mitä muuta hyötyä on potilasasiamiehestä, kuin että sillä suojellaan virheen tekijää, vaikka kyse olisi tahallisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Potilasasiamies on neuvoa antava taho, potilaan pitää itse tehdä valitukset saamiensa ohjeiden mukaan.

        Potilasasiamies auttaa tarvittaessa potilasta selvittämään ongelmaansa hoitopaikassa. Hän myös neuvoo ja tarvittaessa avustaa potilasta muistutuksen, kantelun tai Potilasvakuutuskeskukselle tehtävän potilasvahinkoilmoituksen tekemisessä.


    • Anonyymi

      "Jokainen vastaa omista tekemisistään."
      Ei vastaa. Maanmittari ja maanmittauslaitos ovat huonoja vastaamaan. Esim. kysyttäessä maanmittarin ratkaisusta MML kysyy itseltään maanmittarilta ja tietenkin oikein on mennyt vaikka maastovalokuva ja maanmittarin piirros ovat jyrkästi ristiriitaisia. "Oi, maamme..."

      • Vaikka syyllistyisi rikolliseen toimintaan jonkun toisen nimissä, niin on henkilökohtaisessa vastuussa tekemisistään. Kyseinen hammasteknikko on minulle 7 miljoonaa euroa velkaa, sekä ne mitä varasti. Jos olisi tullut nöyrästi pyytämään anteeksi ja palauttanut varastamansa, niin olisin joltakin kunnolliselta saanut sen mitä olisin tarvinut. Sen johdosta hammasteknikko joutuu ikävään tilanteeseen muutettuani pois, sillä on henkilöitä jotka osaavat suhtautua kertomaani sellaisella tavalla, miten itse en uskaltaisi toimia.


    • Anonyymi

      Jos karkkeja ja pullaa tai muutakin sokerista syö, niin hampiot tuhoutuvat helposti.

      Dracula-karkkeja, tulee hampaat kuin vampyyrillä.

      • Diabeetikkona pakko suklaalla tai sokerikahvilla tai jäätelöllä nostaa verensokeria, kun ei pysty syömään sellaista ruokaa ettei tarvitsisi laittaa niin paljon insuliinia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe