Hei,
Ostin eilen Karl Kanin "lökärit". (musta valkoiset) Olen aina unelmoinut sellaisista ja vihdoin toteutin haaveeni. :D
MUTTA onko mun nyt sitten pakko ostaa noiten lökäreiten kaveriksi vielä lökö t-paita? En oikein niistä taas pidä, pidän enemmän kireistä.
Sopiiko esim kireä yksivärinen t-paita näiden kaveriksi? Minusta sopii, mutta onko se sitten vähän outoa ? :D
Kertokaa muutkin hoppari tytöt pukeutumisestanne.
Tyttöjen tyyli
8
975
Vastaukset
- klowni
Noh laita mikä sun mielestä sopii niiden kanssa,mutta suoraan sanottuna Karl Kanin kuteet ja muut tuotemerkkisysteemit on kaukana mistään oikeesta hip hopista. Ei vaatteet mitään hopparia tee. Mutta jos diggailet tätä muotivillitysmeininkiä ni eipä kuulu minulle.
- DaBrat
=) oletkos koskaan katsonut honey leffan siinä aikasta monella tytöllä on löysät housut mut sit taas kiree paita eikä näytä yhtään oudolta.
mua huvitti tuo kohta et onks "pakko" ostaa lökö t-paita Sorry.. hoppari voi olla vaik ois kireetkin vaatteet kuhan on sydän pelissä täs elämäntavas.- jebujep
Sä oot ihan oikeessa! Kun ikä karttuu niin joutuu pukeutuu virka-aikana siisteihin vaatteisiin, mutta kukaan tai mikään ei voi viedä pois hoppii mun sydämestä!
- hoppi90
Ei siin oo mitään outoo.... Ite oo vannoutunut kyllä super löysiin vaatteisiin mut ei tiukoiskaan mitään vikaa jos ite tykkää....
- NateKane
Se miten pukeutuu on noin 1 % koko hiphop-kulttuurista... Muttaah, kun kysyit tuosta että sopiiko löysät housut ja kiree paita niin tottakai. Ajaton yhdistelmä.
- maiGe
Noo.. minusta ne sopii ;D Mistä ostit kyseiset housut? mullakin ois unlemissa ostaa jotkut oikeet lökärit ;)) hiphop/rap
- girbaut
no jos multa kysytään niin ihan suoraan sanottuna se tulee näyttämään tosi ristiriitaiselta menolta. se olis sit ihan ok jos ne ei olis minkään hip hop vaatefirman lökärit mut ku ne o nii luulen et kundeil ei oo siihen ainakaan mitään hyvää sanottavaa siis hoppari kundeil, mut tee miten tykkäät ite hän sä pidät niitä päälläs
- jsehgkd
kyl löysät housut, ja tiukka t-paita sopii, miettikää niitä naisia, jotka on rap-vaate malleina, niillä on aina tiukka paita, mutt useesti löysät housut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003945715- 202364
- 1982201
- 1121584
- 881527
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816