Kyllä vai ei? Profeetta vai ei? (Pihon puheiden potaskaa)

Anonyymi

Kyllä vai ei? Profeetta vai ei? (Pihon puheiden potaskaa)


Julkista koettelua ja arviointia Jouko Pihon julkiseen kirjoitukseen 24.9.2021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17128460/olen-profeetta---enka-ole-profeetta

Yhä hullunkurisemmilta alkaa näyttää ”Vuorenvarmaksi” profeetaksi itsensä nostaneen Jouko Pihon postaukset! Eilen hänen otsikkonsa oli:
• ”Olen profeetta
– enkä ole profeetta.”


Sitten hän kirjoitti:
• ”Otsikko saattaa nyrjäyttää joidenkin aivot vinksalleen?”


No, tuollaiset heitot, skeida ja sälä tulee jättää omaan arvoonsa! Paitsi, että pikemminkin on kysyttävä, missä kunnossa ovatko kirjoittajan? Nyrjähtäneekö? vinksallaan (?) Kumpaa aivopuoliskoa on uskominen?

• Olen profeetta!
• Enkä ole profeetta!


Suora tie: Kyllä – tai ei!
-----------------------------------

Ihan ensiksi muistuu mieleen Jeesuksen opetus, Matt 5:37

• ”...vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta”

On sinänsä huvittajaa ja hupaisaa, että joku ryhtyy tuon tason julkiseen Taikatemppu-tasoon! Olen niin! Olen näin! Päätelkää itse!

Mutta asiassa on erittäin vakava puoli. Kun esiintyy Jumalan asioita edustavana, viittaa ”profeetan” tehtäväänkin.

Apostoli Paavalikin muistutti SUORASTA tiestä! Joko ”kyllä” taikka ”ei”.
( 2 Kor 1:17-20)

Tämä Pihon esitys on samaa harhauttava jatkokertomusta, jossa hän on Milloin Mikäkin? Ja Missä Milloinkin? Ja Kenen kanssa kulloinkin?

Tällä kertaa hän esittää ”kaksisuuntaista” vaihtoehtomallia? Tiedetään kyllä, että persoonan dissosiaatio-häiriöt ovat omiaan tuottamaan kahtia jakautuneita ”totuuksia” (?)
• Tänään ollaan X,
• mutta huomenna ei olla X -vaan Z!
• Ja jonakin päivänä ollaan sekä X että Z!

• Mentaalihuollossa tuollainen persoonan jakautuminen on tuttua juttua. Ihminen tosiaan voi esittää olevansa vaikka haudasta herännyt Napoleon, rooman muinainen Keisari, profeetta elia, johannes kastaja, mikä vain! Sairaudelle ei aina mitään mahda, niin se on. . .

Mutta kun liikutaan JUMALAN asioissa – ja JULKISESTI - on lupa ja oikeus edellyttää, että pysyttäisiin faktoissa eikä fiktioissa! Pysyttäisiin Raamatun Sanan suoralla tiellä! Julkinen moite Pihon ”tupla-profeetta-teemasta” on siis paikallaan.

(Aloitus jatkuu…)

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ( Jatkoa aloitukseen: Kyllä vai ei? Profeetta vai ei? (Pihon puheiden potaskaa)

      Pihon ”meriselitys”? (24.9.2021)
      ----------------------------------------

      Jeesus siis opetti, että tulee olla joko ”kyllä” tai sitten ”ei”. Mitä siihen lisätään se on ”pahasta”!

      Piho, joka ei tunnetusti arvosta Raamattua, eikä Jeesuksen opetuksia – tietysti ”unohti” tykkänään, MITÄ Jeesus varoitti ”selittämisestä”! Ja näin Piho vuodattaa selityksen siitä, että….
      - Ei hän olekaan ”profeetta” - vaan vasta jossakin ”koulutuksessa”? (Vaikka on vuosikaudet mainostanut olevansa PROFEETTA!)

      Hänen ”selityksensä” lemusi tuttua itsekeskeistä ja itseriittoista harhaa.

      Kuka tuollaisia satuja uskoo? Kuka ottaa todesta vuodesta toiseen esitetyt valheet? Vanhat valheväitteet eivät ”puhdistu” uusilla valheselityksillä. Infektoitunut paise on kertakaikkiaan leikattava pois, avattava, puhdistettava. Muutoin se tuottaa AINA uutta patologista mätää. Itselle ja ympäristöönkin.

      Olen ottanut kantaa Pihon 24.9.2021 Aloitukseen eilen:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17128629/jouko-pihon-onttoa-profeetta--selitysta------


      Nyt? Kyllä Jumala koettaa valaista ihmiselle hänen tilaansa – ongelmiaan?
      ------------------------------------------------------------------------------
      Näyttäisi olevan niin, että ehkä Jumala on yrittänyt valaista Piholle hänen omaa statustaan, unien kautta siis? On näet niin että pari Pihon julkistama unta kuvastavat HYVIN hänen onnetonta tilannettaan!

      1) Uni Ison huoneen puhdistuksesta, kesäkuussa 2021
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16937259/jouko-pihon-13-5-2021-nakema-uni-ison-huoneen-puhdistuksesta

      2) Pihon julkistama sauna-uni!

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17113579/jouko-pihon-saunauni---selitys--tulkinta


      Kuten tyypillistä, Piho on defenssejä soveltaen projisoinut unien sisällön ”muita koskevaksi”.

      Mutta kuten jo kesäkuussa 2021, Jumalan Henki valaisi, että tämä ”Ison huoneen puhdistusuni” kuvasi Pihon OMAA huonetta. Siellä oli jopa pussillinen käärmeitä. .
      .
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16984549/jouko-pihon-ison-huoneen-siivousta-riittaa-kovasti

      Nyt kun Piho itse kirjoittaa, millaisessa kriisissä hän (nyt) elää! - se ei ole kaikille yllätys? Jumala toteuttaa ilmoituksensa. Piho on joutunut silmätysten niiden ”valheiden käärmeiden” kanssa, joiden koukkuun hän on eksynyt, ja joilla on ollut Jumalan asiaa vahingoittava ”valhe-ekstyksen-trendi”.

      Jumalan "kuritus-koulu" on nyt läsnä Pihon elämässä.

      Toistan tässä sen esityksen, jonka kaikella vastuulla Herran edessä olen tehnyt kesäkuussa 2021.

      (jatkuu seuraavassa viestissä)

    • Anonyymi

      Jatkoa aloitukseenToistan tässä sen esityksen, jonka kaikella vastuulla Herran edessä olen tehnyt kesäkuussa 2021.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16984549/jouko-pihon-ison-huoneen-siivousta-riittaa-kovasti

      Anonyymi
      04.06.2021 09:33

      Jouko Pihon unesta tulkinta.

      Tulkintaa:

      Iso huone on Jouko Pihon oma ego, joka on paisunut äärimmilleen. Pihon minäkuva on vailla rajoja ja realiteetteja. Hän haihattelunsa ovat julkisesti tiedossa. Koska Piho oli yksin ko. huoneessa, se ei tarkoita mitään instituutiota, ei Eduskuntaa, eikä senkään vertaa Suomea. Suomessa on sentään noin 5,5 miljoonaa ihmistä. Ei yhtä ihmistä. Pihoa. Isohko huone, siinä ensin Piho yksin, tarkoittaa hänen omaa elämän piiriään.

      Piho ehkä koettaa lakaista elämänsä huonetta puhtaaksi. Olisikin jo korkea aika ryhtyä siivoamaan kaikkea sitä, omassa elämässä, oman elämän huoneessa.

      Totta ilmeisesti on, että Pihon ison huoneen siivoamisessa on liikenteessä muitakin, jotka ovat äärimmilleen huolestuneet Pihon eksymyksestä ja harhaisuudesta. Jotka koettavat luutaa heiluttaa.

      Likainen ja rikkinäinen vaatepussi?

      Se kuvaa erinomaisesti Pihon toimintaa. Vaatepussi on henkilökohtainen tavara. Omien vaatteiden asiaa. Likainen ja rikkinäinen pussi, jollaisen jokainen heittäisi pois. Pihon likaiselle ja rikkinäiselle tomintapussille ei todellakaan ole Herralla MITÄÄN käyttöä.

      Hyvä, että edes unessa tuollainen fakta tuli selville. Ja myös, ettei likaista ja rikkinäistä pussia voisi edes Herra korjata. Hän ei paikkaile vanhoja vetimiä. Hyvä että edes unessa kävi järkeen, että on parempi heittää pois koko pussi.

      Tuo pussi edustaa ennen kaikkea Pihon epäpuhdasta, likaista profetia-asioiden toimintaa. Se onkin niin iljettävää tasoa, että kaikki muut ovat sen todenneet, Piho itse ei. Pihon likainen profetiapussi on rikkinäinen kuin rottien kaluama säkki. Niin kammottavaa katseltavaa, että….

      On varmaan kauhea tunne, siihen voikin herätä, kun tajuaa että pussissa oli iso kasa käärmeitä.

      Se että ne liikkuivat, olivat siis eläviä - on ilmeisen totta. Pihon elämään näyttää pesiytyneen valheen käärmeitä. Vääriä profetioita, demonihenkien tuottamia unia, näkyjä, petollisia sanomia. Valheprofetioiden eksyttäviä käärmeitä.

      Siis, ei ihme että Piho heräsi unesta. Onhan se kamalaa, kun siivoaa omaa huonettaan, ja siellä sellainen käärmesäkkikin on? Johan siinä pelästyy, että mitä nämä käärmeet aikovat?

      Pihon oma tulkinta on subjektiivinen. Se ei ole unen selitys.

      On aloitettava omasta sydämestä, omasta elämästä. Jos siivousta aikoo tehdä, luutaa heiluttaa?

      Jumala ei edellytä että Piho ryhtyisi laajempia asioita siivomaan. Riittää kun tekee sen omassa elämässä, sydämessä.

      Käsittelee sen käärmepussin. Se on likaisten profetioiden ja eksytysten julkinen paketti.

      Se on heitettävä pois. Mutta miten Piho selviää niiden käärmeiden käsittelyssä, jotka pussissa ovat.

      Nimittäin, kun liian pitkään on harrastellut käärmeiden, valheen käärmeiden kanssa konsensusta? Eikä ole uskonut kun on varoitettu, nuhdeltu, ojennettu.

      Piho ei tule hevin selviämään urakasta. Oma siivous ei auta. Vain Herra Jeesus Kristus voi siivota ja puhdistaa taivaskelpoiseksi.

      Piholta ei muuta vaadita. Toiset ovat ne henkilöt, joille Herra on uskonut yhteiskunnan muita siivoustahoja ja tehtäviä.
      Tämä tulkinta? Ota tai jätä. Kuule taikka ole kuulematta.
      --------------------------------------------------------------

      Tietenkin Piho otti sen tuolloin (em:n ) jonakin ”vainona”, koska piti yllä teemaa: Olen Vuorenvarma profeetta!

      (No, eihän Jumala koskaan pakota? Ihminen saa valita ja sitten kantaa valintansa vastuun ja seuraamukset.) Nyt kun hän itse julkisesti kertoo, millaista kaaosta elää, ehkä hän herää? Taikka ainakin toiset huomaavat ja oppivat. Ettei pidä ryhtyä - mihin tahansa? Herran nimessä. . .
      -----------------------------

      Toistan myös sen infon, jonka Jumalan Henki valaisi kesäkuussa:

      Kuten kesäkuussa 2021 on Herran ilmoitus annettu, Herralla ei ole Piholle mitään tehtäviä, ei siis profeetan tehtävää. Siitä, mitä edessä on, ei tässä enempää.

    • Anonyymi

      Jouko Piho Jumalan ”kurituksessa” . . .

      Näin hän kuvaa tilannettaan (24.9.2021)


      ”Olen kuitenkin vasta valmistumassa profeetaksi kuolemanvarjon erämaakoulussa, jossa ainoa ystävä on yksinäisyys, ja verenhimoiset sakaalit ulvovat ympärillä yötä päivää. Se koulu on hirveä pätsi enkä toivo sellaista sielun pimeää yötä kenellekään. Pitää olla täysi seinähullu, kuten minä, että suostuu tällaiseen äärimmäisen rankkaan koulutukseen. ”


      ”Olen siis perkeleellisessä myllytyksessä oleva valmistumassa oleva profeetta. Profeettakouluni on vielä kesken. Normaalista poiketen minä en tiedä, paljonko minulla on vielä opiskeluaikaa jäljellä. Mutta sen tiedän, että mitä vaativampi tehtävä, sitä kauemmin koulutus kestää.”
      --------------------------------------------------------------------------

      Kommenttia edellisiin:

      Piho ei ole missään ”profeettakoulussa”. Hän on syntiensä, kapinansa ja ylpeytensä syystä pantu kurituksen koululuokalle. Kuin häirikköoppilas tarkkailuluokalle, jopa karsseriin.

      Tämä praktinen tila siitäkin syystä, että Piho ylpeydessään ja omassa omnipotenssin tilassa EI OLE suostunut edes kuulemaan, saati noteeraamaan niitä Jumalan nuhteita ja kehotuksia. Joita tälläkin palstalla on kauan, vuosien mittaan hänelle osoitettu! Ja myös muulla tavoin, yksityisesti. Tiedetään että hän on ylimielisesti "pilkannut" ja "halveksinut" esitettyjä nuhteita. Ylpeys? Se sokaisee!

      Kun verbaaliset kehotukset, nuhteet, ojennukset eivät ole tuottaneet tulosta, Jumala on siirtynyt seuraavaan, eli sanoista tekoihin.

      On ymmärrettävä, että Jumala on kärsivällinen ja pitkämielinen. Mutta sitten tulee raja vastaan.

      Eli, se ”perkeleellinen myllytys” jossa Piho nyt on, ei todellakaan ole ”profeetan valmistumista”!

      Vaan? Viimeinen Jumalan yritys, että Piho PUHDISTUISI valheprofeetan ja eksyttäjän harhoista.

      Jumalalla ei ole Piholle tehtäviä, enää. Hänen tulee vain "toimittaa talonsa". Siivota oma reviirinsä. Siinä Hänen viimeinen urakkansa.

      On todennäköistä, että JOS Piho olisi aikanaan - pitkähkön aikaa sitten? - nöyrtynyt ja totellut Jumalan varoituksia?

      Jumala olisi johtanut toisin. . . Hän kadotti H-hetkensä, etsikkoaikansa, kulutti sen itsekeskeisissä sekapuuhissaan. . .

      Joskus käy näin. Raamattu opettaa: Hebrealaiskirje 12:16-17

      ".. ja ettei kukaan olisi haureellinen ja epäpyhä niinkuin Eesau, joka yhdesta ainoasta ateriasta myi esikoisoikeutensa."

      "Sillä te tiedätte, että hänet sittemminkin, kun hän tahtoi päästä siunausta perimään, hänet HYLÄTTIIN. Sillä hän ei ENÄÄ löytänyt tilaa peruutukselle, vaikka
      - hän kyynelin sitä pyysi."

      (Niin raskasta ja valitettavaa kuin tällaisen jobinpostin tuominen onkin...)

    • Anonyymi

      Tässä Herran ilmoitusta Piholle kesäkuussa 2021

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/16984549/jouko-pihon-ison-huoneen-siivousta-riittaa-kovasti
      Anonyymi 04.06.2021 09:42



      Hän on vuosikausia tuonut SUOMI 24 profetiafoorumille aina uusia ja uusia unia!

      Näyttää siltä, että Herra otti miehen kiinni juuri
      UNEN kautta?

      Omnipotenssin tunteessa, Piho luuli, että uni kuvaisi jotakin ulkopuolista?
      Suomen kansaa? Eduskuntaa? Jumalattomia? Voi sokeutta!
      ----------------------------------------------------------------------------------------

      Mutta? Mitä sanottavaa Herralla on? Unen ohessa, lisäksi?

      Jumala tähtäsi Pihon ytimeen.

      Siinä sinä olet. Jouko PIho. Yksin huoneessasi. Tosiaan suuressa. Mutta yksin?
      Sinä siivoat. Siinä sinun viimeinen tehtäväsi. Muuta ei ole.

      Totta.

      Ja mitä muuta?

      Huoneessasi on kauhea rikkinäinen ja likainen säkki. Täynnä likaisia ja epäpuhtaita jätteitä. Niitä ole kerännyt kuin aarteita! Satoja, tuhansia! Sairaita ja eksyttäviä sanomia. Näkyjä ja unia, unia, unia!

      Mitäs nyt teet? Sanoo Herra?

      Kuka muu siivoaisi Sinun Huoneessasi olevan Jätesäkin? Ei kukaan muu kuin Sinä. Sinä vastaat. Sanoistasi. Siitä, mitä olet kerännyt!

      Se on sinun lopputehtäväsi. Sinä siivoat. Siinä sinun viimeinen tehtäväsi. Muuta ei ole. Älä edes kuvittele.

      Älä edes muuta ajattele, sanoo Herra! Olet ollut tottelematon, kapinallinen, ylpeä.

      Enkä Minä Herra ole sinua varoittanut? Enkö ole puhutellut, kehottanut?

      Sinä, uppinaiskainen ja ylpeä olet halveksinut kehottajia. Olet luullut pimeässä eksymyksessäsi, että olet yksin oikeassa.! Että muut vain ovat vainoojiasi.

      Paholaisen valheet olet syönyt.

      Muista se aika kun lankesit. Kun lihan mieli ja himot saivat sinut koukkuun.

      Jos olet lankeemuksesi unohtanut, Minä Herra muistutan sinua!

      Sinä lankesit. Haureuden henkien paulaan. Avasit sydämesi ovet.
      Ja pääsivät sisälle - ne- jotka tunkivat valheita ja eksyttäviä näkyjä.

      Haureuden henki on eksyttäväinen, sanoo profeetta Hoosea. Tiedät sanan?
      Tunnet Sanan. Sinulta vaaditaan sen mukaan.

      NYT?

      On myöhäistä muuttaa mitään. Tehty mikä tehty.

      Jeesuksen Kristuksen armoa ja ristin työ takaa ikuisen elämän sille joka uskoo. Mutta, muuta ei sinulla ole.

      En tarvitse sinua tehtäviini, sanoo Herra.

      Viimeinen tehtäväsi on siivota oma huoneesi. Muuta ei ole enää.

      Et kallistanut korvaasi, kun sinua nuhtelin , sanoo Herra. Vähättelit ja pilkkasit nuhteen tuojia. Ylpeytesi sokaisi sinut. Sellainen on haureuden henki. Eksyttäväinen, sanoo profeetta Hoosea.

      Sinä eksyit. Ne henget joille annoit sijan sydämessäsi.

      On alku, on loppu.

      Siivoa huoneesi. Toimita talosi, niinkuin sanottiin eräälle kuninkaalle, Hiskia.

      En salli sinun enää eksyttävän ja saastuttavan lampaitani, sanoo Herra.

      Toimita talosi.

      Se on sinun viimeinen tehtäväsi.

      Olet saanut useita mahdollisuuksia parannukseen, puhdistukseen. Mutta ylpeytesi ei ole antanut sijaa.

      Nyt on mahdollisuudet käytetty.

      Lue pyhän apostoli Paavalin sanat.
      1. Kor 3 luku. jakeesta 10 eteenpäin.
      ------------------------

      Nyt? Syyskuussa 2021 - ei Herra ole ilmoittanut peruuttaneensa Pihoa koskevaa infoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sananlaskut 26:11

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä, näin se näkyy!
      Pihon puheet ovat jatkuvaa tulvaa.
      Puuta heinää olkia, yhä sekavampaa!

      Ei ihme, ettei Jumala tarvitse - eikä voi olla yhtesityössä tuollaisen sekoilun ja pimeiden juttujen kanssa.

      Totuus ja valo?

    • Anonyymi

      Piholle:

      "Kuin koira joka palaa oksennuksilleen, on tyhmä joka yhä uusii hulluuksiansa."

      Sananl 26:11

    • Anonyymi

      Joo, niin on.

    • Anonyymi

      Pihon tilanne on ilmeisesti jo niin paha, että kuurot korvat eivät toimi?

    • Anonyymi

      Siltä se Pihonkin paatumus näyttää!

    • Anonyymi

      kyllä

    • Anonyymi

      Kyllähän Jumala profeettansa kouluttaa mutta,,se joka itsensä ylentää julistaen olevansa profeetta vaikka ei sitä ole, alennetaan.
      Ensinnäkin Profeetalla on semmoinen Auktoriteetti mistä sinulla ei ole hajuakaan.
      Ne julkaisemasi sadat ihmisten unet joita kutsut profetioiksi ja joita myötäilet, ovat myös syöneet uskottavuutesi. Ei. Et ole profeetta eikä sinusta sellaista tule.

    • Anonyymi

      Puhutaanko siitä Tuhholman profetiasta?. Kyllä suomeen profeetta nousee muttä hän nuosee tuntemattomuudesta, hänellä on myös sellainen auktoriteetti sanoissaan että sinä nousukas et pärjää siinä alkunkaan. Siinä astiassa ei ole mitään minä minä tyyliä vaan se astia on puhdas, koska muuten profeetan virka ei toimi.
      Sinä olet täynnä itseäsi eikä Jumala voi sinua käyttää.

    • Anonyymi

      Ja vielä. Se tuleva suomen profeetta tulee olemaan täysin tyhjennetty astia, sen sijaan sinä olet täynnä itseäsi ja sivustoasi.
      Piho. Ei pahalla.

    • Anonyymi

      Ai minkä takia Israeliin nousee profeetta?
      Kysymys on yhdeksästä kadonneesta israelin sukukunnasta, ne jotka pohjoiseen karkotettiin. Etelään jäi Juuda. Benjamin ja Leevi. Loput on kateissa(ko)?.
      Pohjan perille karkotettiin.
      Vertaile kahta vaakunaa keskenään, Suomi-leijona ja Juudan leijona. mitä näet?. kerron: Idettiset paitsi suomi leijonalla kaksiteräinen miekka kädessä (jumalan sana). Ympärillä yhdeksän ruusuketta= yhdeksän kadonnutta sukukuntaa.
      Israelin sodassa liehui kaksi lippua rinnakkain vaan laita ne liput päällekkäin. Mitä näet?.
      Näet kolme ristiä ja sen keskellä leijoja vaakunan joka kuvaa kristusta. Ne yhdeksän ruusuketta kuvaa lupausta joka koskee myös kadonneita israelin sukuja.
      Vai kyselläänkö me vielä skandien ja slaavien välissä outona kansana syntyperäämme?.

    • Anonyymi

      Ei ole eikä tule mitään profeettaa Suomessa.
      Mutta totisia ja uskollisia palvelijoita Herra kyllä tahtoo?

    • Anonyymi

      Sekavaa on tuo pihon temmellys?

    • Anonyymi

      Kehuu että kirjoittaa AINA omalla nimellään!

      Mutta koettaa ESTÄÄ ettei niitä saisi koetella!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe