Tien päällä.

Anonyymi

Olen tie numero 23 varressa P-Paikalla. Rupesi nukuttamaan ja otin torkut. Viime yönä satoi vettä joten ei saanut nukuttua.

Silloin tällöin menee asuntoauto/vaunu ohi, monet ovat sirtyneet tien päälle asumaan. Valamon luostariin on matkaa 8 km, siellä käyn pikaisesti ja hiljalleen sitten yöllä ajan siirtymän.

Mini camperissa ei ole lämmitintä joten makuupussissa nukun farmarin takatilassa. Tavarat. On Juncar 330 LW peräkärryssä.

Lupasi lämpenevää keliä, se olisikin ok. Parina aamuna juomavesi oli jää riitteessä peräkärryssä.

29

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On sitä kaikenlaista. Mutta jos sulla on kuomukärry mikään ei vielä jäädy näillä ilmoilla. Taisit keksiä koko jutun.

    • Anonyymi

      Kyllä se riitteeseen menee kun ajaa yöllä.

      Eilen noin klo 23.05 näin hyvän yhdistelmän. Auto oli ulkomaan kilvissä, maata en tunnistanut kun oli jo pimeää. Iso pakettiauto josta oli tehty asuntoauto ja asuntovaunu. Eivät yöpyneet vaan jatkoivat matkaansa.

      • Anonyymi

        eikä mee..... lopeta jo


    • Anonyymi

      Ylen sivuilla oli taas juttu pakettiauto tuunajiista. parisuhteetkin tiukoila, joo.

      Farkku on ok, retkipatjat sisään ja loput Juncar 330 LW:hen. Easy...

      • Anonyymi

        Kyllä sulla on kurjaa, meillä tuollainen 7,5metrinen asuntoauto jossa kaikki herkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulla on kurjaa, meillä tuollainen 7,5metrinen asuntoauto jossa kaikki herkut.

        Pieni on asuntoauto 7,5 metrisenä, vaunu paljon tilavampi.


    • Anonyymi

      Onko rumatikki autossa. vai oliko joku toinen tuuletin??

    • Anonyymi

      Moi vaan,

      Tien päällä minäkin olen, on se vapaus hienoa.Päivällä voi tutustua Suomen paikkakuntiin, sitten ajoon.

      Kohta taittuu lokakuuksi ja kohteissa on hiljaista/ovat kiinni. Netin kautta voi ennakkoon tutustua.

      • Anonyymi

        Minä katselen kohteista kuvat netistä, kuvia löytyy paljon, ei tarvitse kotoa lähteä mihinkään


    • Anonyymi

      Tuoosa oli eilen retkiauto parkissa, kiva paikka olla. Olin siinä n. 3 H, aika hiljasta.Ajelin yössä hiljakseen eteenpäin sivuteitä parkkiin ja farmarin takaosastoon nukkumaan.

      • Anonyymi

        Uimarantojen parkkialkueet ovat melkoisen hiljaisia tähän aikaan vuodesta.
        Samoin luonnonsuojelualueiden ja virkistyspuistrojen ja etenkin hautuumaiden.


    • Anonyymi

      Retkiautoon kun ottaa ison peräkäryn niin riittää tila tavaralle.yes

    • Anonyymi

      Maaseudulla on tosi hiljaista, löytyy tilaa. Tänään siivosin mini campeia kesän jäljiltä.

      • Anonyymi

        Minicamper onkin kätevä, kun sillä sopii helposti parkkiruutuihin sekä keskustoissa on helppo pyöritellä. Kuka nyt niitä proomuja jaksaisi keskustassa pyöritellä.


    • Anonyymi

      Retkeily on minun elämän muotoni, asuntoauto on vain yösija. On se mukava kun saa sähköt ym.

    • Anonyymi

      Tie sivussa P-paikalla. Vanha LMC meni ohi ja muitakin. On todella lokakuu, hienoa aikaa olla tien päällä.

    • Anonyymi

      Tuli taas tavattua asuntoautossa asuja, sulan maan aika autossa.

      Autona hieno LMC.

    • Anonyymi

      Onko paljon vielä velkaa Santarderille?? Kaikilla jolla on uusiauto 10 vuotta on velkaa,
      Mitä hienompiauto sitä enemmän velkaa

      • Anonyymi

        Voi sitä tietysti uskotella itselleen mitä tahtoo. Jos tuo uskomus helpottaa omaa tuskaa niin ei se minua haittaa. Neuvon kuitenkin että älä keskity siihen mitä muilla on, vaan siihen mitä itse haluat ja toimi sen mukaan elämässä. Se ei välttämättä onnistu hetkessä mutta palkitsee ennemmin tai myöhemmin.


      • Anonyymi

        Jokainen tyylillään, itselläni LMC vm 2017, velaton ja käteisellä ostettu v 2019.
        En kaipaa parempaa, uuden voisi hakea kaupasta ja senkin käteisellä.
        Kateus paistaa monien kommenteista...


      • Anonyymi

        Mitäpä tuolla väliä jos on rahaa maksaa osamaksut! Jokainen tehköön mitä lystää.
        Itselläni kymppitonni vielä maksamatta 2005 vuoden asuntoautosta. Kohtuu köyhä olen mutta kun säästeliäästi elän niin on vara maksaa osamaksut ja vakuutukset yms ja asun omakotitalossa josta velkaa vielä 18000e.
        Rahaa jää vielä polttoaineisiinkin ja leirintäaluemaksuihin ja välillä puskaparkissa.
        Reissuja teen asuntoautolla heti kun keväällä lumet on melkein lähteneet ja loka- marraskuulle saakka liki joka viikko/viikonloppu jossain. Kesäisin/syksyisin pari kolme pidempää reissua Lappiin/Norjaan ja loput reissut viikonlopun reissuja johonkin puskaparkkeihin kalastelemaan.
        Että näin..en ole kateellinen vaikka jollain uusi ja kiiltävä ja tilava asuntoauto. Minä pärjään ja olen tyytyväinen vanhaan ducatoon.


    • Anonyymi

      Et kuitenkaan maininnut velastasi mitään ?? Sitä kun on riittävästi .Se tiedetään.

    • Anonyymi

      LMC on hyvän näköinen. Pankit myy rahaa 1 %lla jos vakuudet kunnossa.

    • Anonyymi

      Kyllä itäsuomessa riittää tilaa retkeilyyn , yöpymiseen ym.

      Prismasta viikon ruuat ja maastoon!

    • Anonyymi

      Kausi loppui Toyota Touring Sportsissa 1,2 Turbo.

      Talvi menee yksiössä, keväällä taas autoon asumaan.

      Jee.

      • Anonyymi

        Oksennus tulee!

        Audimies-Teiden Kingi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksennus tulee!

        Audimies-Teiden Kingi

        Audit on kyllä oksettanut aina !


    • Anonyymi

      Audin omistajat ovat tien päällä kaikkein eniten. Ihan vaan siksi kun joutuvat odottamaan hinausautoa😂

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4228
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3564
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      30
      2499
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2439
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      140
      2097
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1936
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1535
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1413
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1328
    Aihe