On ihmisiä jotka puuttuvat lenkillä käyntiini. Jo vuosia sitten eräs tuttava kommentoi kovin sanoin lenkillä käyntiäni. Luuletko olevasi muita parempi ja haluttavampi kun oot alkanut laihduttaa.. Nyt sitten sairas isäni puuttuu ja tein kyllä selväksi että minun on myös hoidettava itseäni. Tuli vaan ahdistava olo tuosta että puuttuu. Minulle tärkeää päästä nollaamaan olot lenkille eikä se pitäisi kuulua kenellekään, ei omalle suvulle saati tuttaville. Sairastan 2.tyypin diabetesta ja liikunta yksi keino elää sen kanssa.
Miksi puutut...
Anonyymi
3
168
Vastaukset
- Anonyymi
Älä välitä mitä muut sanoo 🤗
- Anonyymi
On tilanteita ja asioita, jotka on paras vain ohittaa ja jättää omaan arvoonsa. Älä luovu lenkkeilystä äläkä missään tapauksessa koe mitään huonoa omaatuntoa. Huomauttajat eivät välttämättä tarkoita pahaa, ovat vain ajattelemattomia
- Anonyymi
Joitakin asioita täytyy voida ohittaa! Kenellekkään ihmiselle ei kuulu lenkkeilysi, vaikka lenkkeilisit viisi kertaa vuorokaudessa.
Joten tuosta ei kannata yhtään murehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604