Ongelmaa saa olla enää kun lähden tutustumaan. Mitta on täysi sitä sontaa. Tahdon terveen naisen. Vastaan ei.
Ei minkäänlaista mielenterveys
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä tässä aika kovilla ollaan kun sinua näkee mies. Joutuu pitämään näpit kurissa vaikka koko sielu huutaa perään.
- Anonyymi
Pidä vaan ne näpit erossa tuntematon! Jos tuut härppimään, soitan 122n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on se mt ongelma, joten Pysy kaukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne erossa pysyykin. En ole niin sivistymätön hullu, että lähtisin toista koskemaan ilman lupaa. Ensin pitäisi saada se puheyhteys, mutta tuskin tulee tapahtumaan.
- Anonyymi
Heitä on aina vaan enemmän joukoissa. Ryhmässä nämä jää paremmin piiloon. Ylimielisyys, itsekkyys lisää pahoinvointia ja epävarmuustekijöitä. Erakoituminen lisääntyy, kun tunne hyvään menetetään ja luottamusta vaikeampi rakentaa ihmisiin. Hyväksikäyttö lisääntyy, halu uskoa hyvään vähenee? Omia kuvitelmia tulevasta.
- Anonyymi
Suuri vaara passivoitua, kun kokee pettymyksiä. Halu uskoa hyvään vie eteenpäin taistelussa passivoitumista vastaan.
- Anonyymi
Tunnen psykologin jolla on itsellään kaksisuuntainen mielialahäiriö . Elää ihan normaalia elämää. Aika monella ystävällä sekä tuttavalla on ollut masennusta joskus itselläkin. Aika moni meistä elää ihan normaalia tasapainoista elämää. Elämässä sattui asioita jotka ovat niin raskaita että kaikki eivät vain kestä. Että saat sitten etsiä ihmisen jolle ei ikinä satu mitään pahaa joka koettelesi jaksamista. Sekä tunnen muutaman ADHD aikuisen hekin elävät normaalisti. Vaikka mitä löytyy kun ihmisiä jututtaa eivät kaikki kerro mitä kantavat mukanaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821259Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611000Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12959Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139900Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119761- 77695
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121694