Asiat millä naiset ylpeilevät

Anonyymi

Naiset millä ylpeilette?

120

983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjaah, millähän sitä ylpeilisi? Hmm, ehkäpä ajotaidoilla on tullut ylpeiltyä joskus. Niin, että olen aidosti tuntenut jopa ylpeyttä miten taitava olen. Siinä asiassa lienee vaikuttaa kilpailuvietti, muussa sitä ei juuri olekkaan.

Varsinaisesti muuta en ylpeilyksi osaa yhdistää. Kehununut olen kyllä läheisiäni ja nk. tervettä ylpeyttäkin kyllä heidän vuoksi tunnen.

Jos pärjäävät, se on hieno juttu.

• Ainiin, millä muut naiset ylpeilee? No jotkut ainakin ulkonäöllään, koulutuksellaan, varallisuudellaan, älykkyydellään, puolisoillaan, tuttavillaan.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Ainiin, millä muut naiset ylpeilee? No jotkut ainakin ulkonäöllään, koulutuksellaan, varallisuudellaan, älykkyydellään, puolisoillaan, tuttavillaan.

Oikealla naiseudella!

• Anonyymi kirjoitti:

Oikealla naiseudella!

Aha. Mitäs se on, jotain syötävää?

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Aha. Mitäs se on, jotain syötävää?

Ehei tyttöseni vaan olla kunnon nainen ja miehet polvistuu edessä kunnon naisellisen naisen kuningattaren

• Anonyymi kirjoitti:

Ehei tyttöseni vaan olla kunnon nainen ja miehet polvistuu edessä kunnon naisellisen naisen kuningattaren

Jaa. Vai niin.

• Suatana kirjoitti:

Jaa. Vai niin.

Minusta kuulostaa naurettavalta. Narrin touhuille.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Minusta kuulostaa naurettavalta. Narrin touhuille.

No mitäs narrin touhua on olla hyvä nainen ja hyvä vaimo ja hyvä äiti eli olla kunnon nainen eli mitä narrina olemista siinä on

• Anonyymi kirjoitti:

No mitäs narrin touhua on olla hyvä nainen ja hyvä vaimo ja hyvä äiti eli olla kunnon nainen eli mitä narrina olemista siinä on

Tollanen konttaaminen polvillaan on narrin touhua. Normaali ihminen pitää läheisistään huolen ilman, että tarvii siitä erikseen ylistää ja kiitellä. Se on niin kun automaatio, koska välittää ei mikään suoritus mistä elvistellään.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Tollanen konttaaminen polvillaan on narrin touhua. Normaali ihminen pitää läheisistään huolen ilman, että tarvii siitä erikseen ylistää ja kiitellä. Se on niin kun automaatio, koska välittää ei mikään suoritus mistä elvistellään.

No minkäs sille voi jos sydän sanoo polvistu rakkaan kuningattaresi edessä ja palvo päällikköäsi ja naistasi ja hänet haluaa tyydyttää kyl se kivakin osaa olla

• Anonyymi kirjoitti:

No minkäs sille voi jos sydän sanoo polvistu rakkaan kuningattaresi edessä ja palvo päällikköäsi ja naistasi ja hänet haluaa tyydyttää kyl se kivakin osaa olla

Tuollaset kuningatar, päällikkö ja polvillaan rypömiset kuulostaa kuitenkin lähinnä teatterilta.

• Suatana kirjoitti:

Tuollaset kuningatar, päällikkö ja polvillaan rypömiset kuulostaa kuitenkin lähinnä teatterilta.

Esa Saarinen on fiksu mies, mutta tämä vaimon kruunaaminen "kuningattareksi" alkaa olemaan aika ällöä.
        Nolottais jos olisin Esan vaimo :P

• Carl-Gustaf kirjoitti:

Esa Saarinen on fiksu mies, mutta tämä vaimon kruunaaminen "kuningattareksi" alkaa olemaan aika ällöä.

No menee kyllä yli ja överiksi. Mateluksi. :(

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

No menee kyllä yli ja överiksi. Mateluksi. :(

Ja kuka ihan normaali nainen lopulta haluais miehekseen tollasen "matelijan"? Kai siinä pitää naisen olla jotenkin arrogantti ja itsekeskeinen jaksaakseen tollasta (jos siis on todellista, eikä vain ulkopuolisille esitettyä teatteria). Valtaosa kun nyt kuitenkin haluaa sitä suht tasavahvaa yhteiseloa, jossa kukaan ei matele tai nöyristele, eikä kenenkään tarvitse sellaista harrastaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Niin ja Pipsa on tottunut asemaansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kuka ihan normaali nainen lopulta haluais miehekseen tollasen "matelijan"? Kai siinä pitää naisen olla jotenkin arrogantti ja itsekeskeinen jaksaakseen tollasta (jos siis on todellista, eikä vain ulkopuolisille esitettyä teatteria). Valtaosa kun nyt kuitenkin haluaa sitä suht tasavahvaa yhteiseloa, jossa kukaan ei matele tai nöyristele, eikä kenenkään tarvitse sellaista harrastaa.

Joo näinpä.

En minä ainakaan tykkää, että kumppani heittäytyy jalkoihin ja kierii pyörii lattialla, kuin koira.

• Anonyymi kirjoitti:

Oikealla naiseudella!

ihan näin naisena kysyn nii mitä muka on oikea naiseus? ei oot tuttu termi mulle

• Anonyymi kirjoitti:

pussy power

• Anonyymi kirjoitti:

.... nyt otti vähän sydämmestä lukea tota. hyvänä vaimona ja äitinä oleminen ei tee susta hyvää naista, vähän ehkä ennemminki jopa semmosen antifeministisen kuvan sain tästä. hyvä nainen tekee mitä haluaa (lain puitteissa siis) ja ei välitä muiden mielipiteistä

• Anonyymi

Mulla sama! Tykkään ajaa ja parkkeerata autolla Turun keskustassa. Olen myös hyvä peruuttamaan ja ajamaan ahtaisiin koloihin 😅

Löydän aina parkkipaikan, vaikka miten isossa kaupungin vilinässä. Meillä oli täällä just kansainväliset markkinat ja menin pahimpaan ryysikseen. Parkin löytämistä helpottaa varmaan se, että osaan hyvin taskuparkkeerata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla sama! Tykkään ajaa ja parkkeerata autolla Turun keskustassa. Olen myös hyvä peruuttamaan ja ajamaan ahtaisiin koloihin 😅

Löydän aina parkkipaikan, vaikka miten isossa kaupungin vilinässä. Meillä oli täällä just kansainväliset markkinat ja menin pahimpaan ryysikseen. Parkin löytämistä helpottaa varmaan se, että osaan hyvin taskuparkkeerata.

En sitten taida olla kovin hyvä kommentin laittamisessa oikeaan kohtaan🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Kiva. :)

Ajotaitoa monet pitää itsestäänselvyytenä, silti kun katselee ihmisien ajamista, se näyttää tuottavan tuskaa monille. Miehillekin, vaikka miehet usein olettaa olevansa pro kuskeja.

Hitaat hoksottimet ja liikkeet, ei hahmoteta ajolinjoja, ei etäisyyksiä, ei nopeutta, ei muiden liikkuvien kappaleiden nopeutta eikä etäisyyksiä, ei osata ennakoida jne. Helppo juttu, mutta silti näyttää monia töppöilyttävän.

• Suatana kirjoitti:

Ajotaitoa monet pitää itsestäänselvyytenä, silti kun katselee ihmisien ajamista, se näyttää tuottavan tuskaa monille. Miehillekin, vaikka miehet usein olettaa olevansa pro kuskeja.

Hitaat hoksottimet ja liikkeet, ei hahmoteta ajolinjoja, ei etäisyyksiä, ei nopeutta, ei muiden liikkuvien kappaleiden nopeutta eikä etäisyyksiä, ei osata ennakoida jne. Helppo juttu, mutta silti näyttää monia töppöilyttävän.

Ja ei tunneta omanajoneuvon käytöstä. Perstuntuma puuttuu.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Joo näinpä.

En minä ainakaan tykkää, että kumppani heittäytyy jalkoihin ja kierii pyörii lattialla, kuin koira.

Tuli vaan mieleen 😄

https://youtu.be/qE8Xj_qVdak

• Anonyymi kirjoitti:

En sitten taida olla kovin hyvä kommentin laittamisessa oikeaan kohtaan🙄

Heh, se hyvä tuossa, siitä sen näkee lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöä tai ei, Esa kuten hänen kuningattarensa ovat ihania.

Esa on jämähtänyt, samat jutut, kuositakit, silmälasit, hiustyyli muuttumattomana vuosikymmenestä toiseen. On siinä vaimolla kestämistä, tai sitten on samanlainen typerys, niin ei tunnu missään.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

En olis ylpeä omista ajotaidoissa, ellen olis niin usein kuullut ihmettelyä. Monesti saan myös turhia ohjeita, että et mahdu siitä ja ei tonne voi laittaa, jos on vaikka joku ahdas sisäpiha. Mun auto ei ole edes mikään kovin pieni, mutta tunnen sen kulmat hyvin. Eikä mun avaruudellista hahmotuskykyä tai muuten suuntavaisto ole hyvä, tykkään vaan ajaa ja haastaa itseäni. Yleensä en valitse lyhyistä tai nopeinta reittiä, vaan näteimmän. Yleensä mun reitti menee keskustan läpi ja pitkin jokirantaa. Ehkä joku pitää pöhköjä, mutta tykkään ruuhkasta😅, siinä on kiva kollektiivinen tunnelma.

• Anonyymi kirjoitti:

En olis ylpeä omista ajotaidoissa, ellen olis niin usein kuullut ihmettelyä. Monesti saan myös turhia ohjeita, että et mahdu siitä ja ei tonne voi laittaa, jos on vaikka joku ahdas sisäpiha. Mun auto ei ole edes mikään kovin pieni, mutta tunnen sen kulmat hyvin. Eikä mun avaruudellista hahmotuskykyä tai muuten suuntavaisto ole hyvä, tykkään vaan ajaa ja haastaa itseäni. Yleensä en valitse lyhyistä tai nopeinta reittiä, vaan näteimmän. Yleensä mun reitti menee keskustan läpi ja pitkin jokirantaa. Ehkä joku pitää pöhköjä, mutta tykkään ruuhkasta😅, siinä on kiva kollektiivinen tunnelma.

Palaute se varmaan mullakin on vaikuttanut asiaan. Ei ole vielä koskaan moitittu, päinvastoin.

Autolla ajaminen nyt vaan sattuu olemaan helppoa, auton käsittely. Joku muu asia sitten voi olla vaikeeta. :)

Tykkäät hitaasti etenevistä jarrupolkimen päällä seisovista kanssakulkijoista? :'D

Mä tykkään reiteistä mitkä voi ajaa suht reippaasti. Inhoan nönnimistä.

• Suatana kirjoitti:

Palaute se varmaan mullakin on vaikuttanut asiaan. Ei ole vielä koskaan moitittu, päinvastoin.

Autolla ajaminen nyt vaan sattuu olemaan helppoa, auton käsittely. Joku muu asia sitten voi olla vaikeeta. :)

Tykkäät hitaasti etenevistä jarrupolkimen päällä seisovista kanssakulkijoista? :'D

Jos on pikataipaleita, sisällytän ne reitilleni. ;P

Nyt kurvaan nukkumaan, öitä.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Hehee, nyt on Väliksen nimikkobiisi lautasella. :'D

Melko harvoin kirjoittelen tai luen täällä juttuja. Mikä tämä Välis juttu on?

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

En minäkään tylsillä reiteillä jaksa kuppaamista. Ehkä niitä ihmettelijöitä on tullut senkin takia, kun olen niin monessa muussa asiassa epäkäytännöllinen.

Yhdenlaisen arviadteikon järjestys on tämä:
        - esteettisyys
        - hauskuus
        - käytännöllisyys

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Ei, tykkään ihmisistä ja arkkitehtuurista. Keskusta ajamisessa korostuu ennakointi ja muiden huomioon ottaminen.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Hyvää yötä!

• Anonyymi kirjoitti:

Melko harvoin kirjoittelen tai luen täällä juttuja. Mikä tämä Välis juttu on?

Välis eli välimerkitön, joka kirjoittaa kaiken yhteen pötköön. Hänellä on omat maneerit, tavaramerkki.

• Anonyymi kirjoitti:

En minäkään tylsillä reiteillä jaksa kuppaamista. Ehkä niitä ihmettelijöitä on tullut senkin takia, kun olen niin monessa muussa asiassa epäkäytännöllinen.

Yhdenlaisen arviadteikon järjestys on tämä:
        - esteettisyys
        - hauskuus
        - käytännöllisyys

Suomessa on kaupungeissa kaikkialla tylsää. Tai en ole osunut vielä poikkeavaan kaupunkiin. Ei täkäläisissä kaupungeissa ole ihailtavaa. Täytyy lähteä ulkomaille, jos kaupunki estetiikkaa haluaa.

Ja hienot ajoreitit on yleensä taajamien ulkopuolella ja nekin ajaa silloin mielummin moottoripyörällä, kun autolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, tykkään ihmisistä ja arkkitehtuurista. Keskusta ajamisessa korostuu ennakointi ja muiden huomioon ottaminen.

"Keskusta ajamisessa korostuu ennakointi ja muiden huomioon ottaminen."

-Sitä rinkiä on vedetty aikoinaan miljoona kertaa, itse en saa siitä mitään kiksejä.

Olen ajanut 15-vuotiaasta liikenteessä tai jo 14, jos rehellisiä ollaa. Mutta kevarilla 15 vanhasta eli 30 vuotta kuljetettu jos jonkunlaisia ajokkeja. Ei ole paljon uutta enää liikenteessä.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Suomessa on kaupungeissa kaikkialla tylsää. Tai en ole osunut vielä poikkeavaan kaupunkiin. Ei täkäläisissä kaupungeissa ole ihailtavaa. Täytyy lähteä ulkomaille, jos kaupunki estetiikkaa haluaa.

Ja hienot ajoreitit on yleensä taajamien ulkopuolella ja nekin ajaa silloin mielummin moottoripyörällä, kun autolla.

Se on suhteellista miten eri kaupungeista nauttii. Olen turkulainen ja nautin omasta kotikaupungista. Tämä on nätti pieni erityisen siisti kaupunki. Suomalainen arkkitehtuuri on joo vähän tylsää ja suoraviivaista, mutta siitä huolimatta vanhat rakennukset ja kaupunki on viihtyisä, jopa mutkia tekemisen arvoinen. Monessa Euroopan maassa tullut kierrettyä, (Roomaan rakastuin… koska taide.)

• Anonyymi kirjoitti:

Se on suhteellista miten eri kaupungeista nauttii. Olen turkulainen ja nautin omasta kotikaupungista. Tämä on nätti pieni erityisen siisti kaupunki. Suomalainen arkkitehtuuri on joo vähän tylsää ja suoraviivaista, mutta siitä huolimatta vanhat rakennukset ja kaupunki on viihtyisä, jopa mutkia tekemisen arvoinen. Monessa Euroopan maassa tullut kierrettyä, (Roomaan rakastuin… koska taide.)

Voisi kai sanoa etten ole lainkaan kaupunkilainen luonteeltani. Vuosikymmenet keskellä luontoa, maalla on varmasti tehneet tehtävänsä. Pidän maaseuduista, pikkukylistä.

Pienistä taajamista.

Porvoossa vanha alue on jees, samoin Raumalla. Turussa en ole vielä käynyt, mutta mikäli jossain vaiheessa tulee käytyä sukulaisissa.

Mä tykkään Espanjalaisista kaupungeista, niissä on puistoja, puutarhoja, kukkaloistoa, vesielementtejä ja usein merikin vierellä. Italiassa on kauniita paikkoja mitä kuvamateriaalia olen nähnyt, käynyt en ole.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Voisi kai sanoa etten ole lainkaan kaupunkilainen luonteeltani. Vuosikymmenet keskellä luontoa, maalla on varmasti tehneet tehtävänsä. Pidän maaseuduista, pikkukylistä.

Pienistä taajamista.

Porvoossa vanha alue on jees, samoin Raumalla. Turussa en ole vielä käynyt, mutta mikäli jossain vaiheessa tulee käytyä sukulaisissa.

Mä tykkään Espanjalaisista kaupungeista, niissä on puistoja, puutarhoja, kukkaloistoa, vesielementtejä ja usein merikin vierellä. Italiassa on kauniita paikkoja mitä kuvamateriaalia olen nähnyt, käynyt en ole.

Joo Espanja ja Italia on leppoisia. Lissabonissa aavistus siitä mihin Roomassa rakastuin.

Järvi suomi on ihana! Mä en ole käynyt Lapissa ja se on mun haaveissa! Norjan vuonot👌Mä jopa veikkaan, että viihtyisin Lapissa paremmin kuin etelä Euroopan missään maassa, no joo ihme kaupunki ihminen musta kuitenkin on tullut.

Asun nyt saaressa, jossa työmatkan varrella lehmiä, hevosia ja tietenkin merta, silti on aina kiva ajaa keskustan läpi ja parkkeerata ahtaaseen porttikongiin😅.

Tänään tunsin ylpeyttä ja syvää tyydytystä siitä, että mun lapset tekee omaehtoisesti töitä opiskelujen ohessa (ovat mun tietämättä itse hankkineet työpaikat). Toinen pesee laivojen hyttejä ja toinen on muuttofirmassa. Olen niin ylpeä heistä… varsinkin kun meillä on aina ollut korkea elintaso, eikä heidän tarvitsisi raataa. Olen vaan muistuttanut nuoria, ettei vedä itseään piippuun, että koulu on tärkein!

Sitten olen ylpeä siitä, että mun poika nostaa penkistä 100 😇😁…mulla ei ole paljoakaan osuutta hänen onnistumiseen, itse hän sen työn on tehnyt. Vanhempana kuitenkin olen 💪👶🏼vauvasta asti kannustanut punnertamaan jne ja mahdollistanut salikortit ja systeemit.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo Espanja ja Italia on leppoisia. Lissabonissa aavistus siitä mihin Roomassa rakastuin.

Järvi suomi on ihana! Mä en ole käynyt Lapissa ja se on mun haaveissa! Norjan vuonot👌Mä jopa veikkaan, että viihtyisin Lapissa paremmin kuin etelä Euroopan missään maassa, no joo ihme kaupunki ihminen musta kuitenkin on tullut.

Asun nyt saaressa, jossa työmatkan varrella lehmiä, hevosia ja tietenkin merta, silti on aina kiva ajaa keskustan läpi ja parkkeerata ahtaaseen porttikongiin😅.

Tänään tunsin ylpeyttä ja syvää tyydytystä siitä, että mun lapset tekee omaehtoisesti töitä opiskelujen ohessa (ovat mun tietämättä itse hankkineet työpaikat). Toinen pesee laivojen hyttejä ja toinen on muuttofirmassa. Olen niin ylpeä heistä… varsinkin kun meillä on aina ollut korkea elintaso, eikä heidän tarvitsisi raataa. Olen vaan muistuttanut nuoria, ettei vedä itseään piippuun, että koulu on tärkein!

Sitten olen ylpeä siitä, että mun poika nostaa penkistä 100 😇😁…mulla ei ole paljoakaan osuutta hänen onnistumiseen, itse hän sen työn on tehnyt. Vanhempana kuitenkin olen 💪👶🏼vauvasta asti kannustanut punnertamaan jne ja mahdollistanut salikortit ja systeemit.

Olis mukavaa joskus irtaantua kiertelemään maailmaa. Mä olen herännyt vähän jälkijunassa moneen asiaan ja nyt sitten kismittää, kun on vaikeeta muuttaa kuvioita uusille haaveille suotuisiksi. Damn.

Kuulostaa hyvältä, niin saari kun lastesi motivoitunut elämänasennekin. Se on hyvä ominaisuus, halu ottaa itsestä vastuuta käskemättä.

Mä ajattelin yläasteella vielä ollessani 14-15 iässä, että ei minusta loputtomiin kukaan äiti ja isä huolehdi joten alan ottaa jo vastuuta itsestäni. Tein töitä, säästin rahaa, hommasin itse kamppeeni ja hankintojani.

Siitä tulee normi.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Olis mukavaa joskus irtaantua kiertelemään maailmaa. Mä olen herännyt vähän jälkijunassa moneen asiaan ja nyt sitten kismittää, kun on vaikeeta muuttaa kuvioita uusille haaveille suotuisiksi. Damn.

Kuulostaa hyvältä, niin saari kun lastesi motivoitunut elämänasennekin. Se on hyvä ominaisuus, halu ottaa itsestä vastuuta käskemättä.

Mä ajattelin yläasteella vielä ollessani 14-15 iässä, että ei minusta loputtomiin kukaan äiti ja isä huolehdi joten alan ottaa jo vastuuta itsestäni. Tein töitä, säästin rahaa, hommasin itse kamppeeni ja hankintojani.

Siitä tulee normi.

Keski-ikäisenä sitä vasta osaa nauttia asioista. Et ole menettänyt mitään ehdit ja voit toteuttaa jonkin, vaikka yhden unelman. Se riittää.

Maailma on maailma, oikeastaan joka puolella on melko samanlaista (Euroopan sisällä). Esim. Jos olet käynyt yhdessä etelän maassa, olet jo käynyt kaikissa. (Olen käynyt kaikissa.) Aurinko paistaa, elämän meno on letkeää ja ihmiset eläväisiä.

Nuorilla ollut tosi vaikeita juttuja murrosiän aikana, senkin takia tämä heidän kypsyminen ja hyvät valinnat tuntuu erityisen hyvältä. Paljon on ollut kaikkea kurjaa ja surullista heidän elämässä.

Hyvä mentaliteetti sulla ollut muös nuorena! Mulla oli toi sama, vaikka aikuisena olen saanut nauttia korkeasta elintasosta, olen lapsesta asti tehnyt paljon töitä ja tulen köyhästä duunari/taiteilija perheestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäisenä sitä vasta osaa nauttia asioista. Et ole menettänyt mitään ehdit ja voit toteuttaa jonkin, vaikka yhden unelman. Se riittää.

Maailma on maailma, oikeastaan joka puolella on melko samanlaista (Euroopan sisällä). Esim. Jos olet käynyt yhdessä etelän maassa, olet jo käynyt kaikissa. (Olen käynyt kaikissa.) Aurinko paistaa, elämän meno on letkeää ja ihmiset eläväisiä.

Nuorilla ollut tosi vaikeita juttuja murrosiän aikana, senkin takia tämä heidän kypsyminen ja hyvät valinnat tuntuu erityisen hyvältä. Paljon on ollut kaikkea kurjaa ja surullista heidän elämässä.

Hyvä mentaliteetti sulla ollut muös nuorena! Mulla oli toi sama, vaikka aikuisena olen saanut nauttia korkeasta elintasosta, olen lapsesta asti tehnyt paljon töitä ja tulen köyhästä duunari/taiteilija perheestä.

No se on totta joo. Ja jotenkin loksahtaa asiat paikoilleen, pelko poistuu elämisestä ja uskaltaa elää itsensä näköisesti. Jotkut hiffaa tämän jo nuorena tokkiinsa.

Pitkälti varmasti samanlaista pitkin maantieteellisesti lähekkäin sijaitsevissa maissa, jopa kulttuuri joltain osin.

Oi, okei. Ikävää. Näköjään he osaavat kääntää elämän kuitenkin tappioista voitoiksi ja suunnata kohti eteenpäin?

Jep. Köyhästä perheestä minäkin, välillä on syöty perunapuuroa, muuta ei ollut vara ostaa muiden kulujen jälkeen. Sähköt poikki, laskut maksamatta.

Oon oppinut tulemaan pienellä toimeen. Ja olemaan onnellinen, että ylipäänsä elän ja saan vaateet ylleni, ruokaa suuhuni ja laskut maksettua. Mullakin on nykyään hyvä elintaso. Ei ole huolia huomisesta sen suhteen. Mutta koskaan ei pidä tuudittautua siihen, että hyvä tilanne jatkuu loputtomasti.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Ei sopivassa tilanteessa. Luonto ohjaa😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sopivassa tilanteessa. Luonto ohjaa😂

Hameenalus hommia.

• Anonyymi

Aika hassuja unia sitten tuollaisetkin mitä joskus näen :D

• Anonyymi

Määrällä jonka on ollut miehen käytettävänä.

• Lapset on mun ylpeyden aihe.

Esim 2 luokkalainen oppinut vasta uimaan kesällä ja heitti vasta 4 kerralla voltin ponnulta altaaseen. Se on minun ylpeyden aihe.

• Anonyymi

Ymmärrän kyllä, että ihmiset voivat olla ylpeitä lapsistaan. Sitä en ymmärrä, miksi lasten saavutuksista pitää ylpeillä. Ne ovat lasten saavutuksia, ei vanhempien eikä kenenkään muun.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että ihmiset voivat olla ylpeitä lapsistaan. Sitä en ymmärrä, miksi lasten saavutuksista pitää ylpeillä. Ne ovat lasten saavutuksia, ei vanhempien eikä kenenkään muun.

Niihän ne on mutta olen ylpeä hänestä.🥰
        Tottakai kerrotaan mistä ollaan ylpeitä ja tuun kertomaan kumminkin on viitteitä, jos joku niin hän olisi seuraava päämisnisteri kaikki taidot viittaa siihen.
        Normaali luokalla, kaikki kiitettäviä ja myös urheudellisesti taitava sekä myös kohtelias sekä nätti
        Ja myös viulu harrastusta harrastaa.
        Ovat molempien vanhempien vahvuudet perinyt,

• Anonyymi kirjoitti:

Toisin kun muut sisarukset sanotaan" ei kiinnosta" aina johonkin taas 2 lk kuuntelee järjen ääntä.
        Sen vuoksi se tulee menestyy.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole itsestään selvyys lapsi tekee asioita myös lapset kehittyy eritavoin joten ne, jotka tekevät enemmän töitä menestyvät.

• Anonyymi kirjoitti:

Itkulla on harjoiteltu kokeisiin esikoisen kanssa. Se on raastavaa kaikille.

• Anonyymi

Mjaa-a

Olipa kiperä kysymys. On kummallista se että täällä toisinaan esitetään älyttömän hankalia kyssiä, ja tämä on yksi niistä.

Siis jouduin aivan pihalle, kujalle ja kuutamolle.

Ja miksi on niin että jouduin puun takaa tulleelle surffauskurssille?

No mielestäni siksi että olen jotenkin sokea naisten negatiivisille ja lähes ärsyttäville puolille, sillä ne eivät eroa millään tavalla fiktiivisen Funeaun negatiivisistä ja ärsyttävistä puolista.

Olen luultavasti jonkinlaisen joukkopsykoosin vallassa, jossa ei sanaa ylpeys tunneta, tunnisteta tai edes esitetä.

(naurua)

• Anonyymi

Mulle on perheeni ylpeyden aihe, ja kirkkain tähteni on Mimmi.
      Toinen ylpeyden aiheeni on pieni puutarhatilani, jolla on omakotitalo.

Henkilökohtaisesta osaamisesta... tanssitaitoni; polkasta rockiin ja lattareihin.
      Parempaa liikuntamuotoa yleensä sisätiloissa ja vaatteet yllä, kunnon ylläpitämiseen tuskin on!
      tr..likka

• Anonyymi

Lissu 42v maisteri tinderi ja arabimiesten kaadoilla ja olen ollut monen monen kanssa ja muissa naisissa näkee kun iskee kateus lissu miestennielijä

• Anonyymi

Noiden molokkien eli jätesäiliöiden päälle ei ehkäkannta kiipeillä, jos tipahtaa sisälle ja ei pääse pois.

• Anonyymi

Tuollainen on kyllä kerrassaan hauska jos nuori nainen tipahtaa molokinkitaan eli seööaoseem åsajbvolret'udkiyyiim-

• Anonyymi

Ätni pilkankohde ja looseri vastaa olen yhden miehen vaimo ja lasteni äiti ja haluan heille parasta eli koti ja perhe on ätnin ylpeyden aihe vaik onkin köyhä ja vaatimaton koti mut kodissa on rakkaus ja kanssani on hyvä olla eli olen miehelleni hyvä vaimo ja nainen ja lapsille hyvä äiti ja nainen ja kotini kuningatar mut kyl mieheni sit minua rakastaakin ja olen hänen paras kaverinsa ja rakkain vaimo ja nainen siitä saan palkkani

• Anonyymi

Moni mies sanonut miehelleni että ovat kateellisia hänelle ja vaihtais koska vain osia eli olis heilläkin kunnon nainen ja vaimo ja aito rakkaus suhde mut ei heil on vaan ostettua rakkautta kaikkee on ja rahaa on mut hän ja lapset jää kun nainen näkee rikkaamman miehen ja heil on miehiä riittänyt ja petetty on eivätkä ole onnellisia raha tyydyttää hieman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni mies sanonut miehelleni että ovat kateellisia hänelle ja vaihtais koska vain osia eli olis heilläkin kunnon nainen ja vaimo ja aito rakkaus suhde mut ei heil on vaan ostettua rakkautta kaikkee on ja rahaa on mut hän ja lapset jää kun nainen näkee rikkaamman miehen ja heil on miehiä riittänyt ja petetty on eivätkä ole onnellisia raha tyydyttää hieman

Ja miehet he ei ole onnellisia eikä koskaan kokenut aitoa rakkautta mut raha ja korkeastikoulutetun rakkauden kylläkin ja se ei onnea tuo

• Anonyymi

Siis pahvien keärysjuttuun ja tipahti vahingossa sisälle sellaiseen.

• Anonyymi

En nyt sanoisi että ylpeilen koska se herättää negatiivisia ajatuksia jostain nokka pystyssä kulkevasta tyypistä joka halveksuu muita.
      Mutta kiitän itseäni siitä että erittäin vaikeasta elämän alusta vakavasti sairaassa perheessä missä jouduin jo lapsena olemaan äiti ja isä itselleni, ottamaan täyden vastuun siitä että ylipäätään jäin henkiin tai en ainakaan joutunut katuojaan.
      Minusta ei tullut narkkaria eikä juoppoa, vaan ihan omilla ansioillani puskin eteenpän.
      Kotona ei koulunkäyntiä suvaittu kuin pakollinen, ja kun aikas nuorena sieltä lähdin aloin hankkia itselleni koulutusta.
      Minulla on kaksi tutkintoa ja olen työelämässä päässyt erittäin hienosti eteenpäin. Edelleen tavoitteita löytyy.
      Ehkä taustani takia en ole koskaan luottanut siihen että yksikään ihminen haluaa minulle oikeasti mitään hyvää. Olen opetellut pärjääjäksi ja hyvin itsenäiseksi.
      En mitenkään osaisi sitoutua enkä olla parisuhteessa.
      Tätä pidetään tietysti kielteisenä asiana mutta minulle se hyvä asia.
      Olen onnellinen että synnyin naiseksi sillä naiset ovat pärjääjiä. Nainen selviää aina elämässä.

• Anonyymi

Voit olla kiitollinen itsellesi. Ylpeily varmaankin huono sana kuvaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit olla kiitollinen itsellesi. Ylpeily varmaankin huono sana kuvaamaan.

Suomenkielessä ei ole hyvää vastinetta

• Anonyymi

Osaan metsästää, suolistaa ja nylkeä.

• Anonyymi

Mä olin koulussa hyvä perkaamaan kalaa!

• Anonyymi

Miksi jollain asialla pitäisi ylpeillä? Mä pidän moisella tavalla käyttäytyviä ihmisiä pääsääntoisesti varsin vastenmielisenä seurana, ihan sukupuolesta riippumatta. Itsestään saa olla ylpeä ja oma arvonsa on syytä tuntea. Omista saavutuksistaan voi ja saa olla ylpeä ja omaa osaamistaan on syytä kunnioittaa. Vaan ylpeily ja turha itsekorostus on lähinnä vaan rasittavaa. Ylpeyden omasta itsestään voi ilmaista fiksummillakin tavoilla.

• Anonyymi

Totta puhut, ylpeily on vastenmielistä. Oikealla tavalla voi olla itsestään ylpeä, muttei sitä muille pidä toitottaa.

• Anonyymi

Petyn jos vastaus ei olisi tissit tai peppu:)

AV

• Anonyymi

Entä pimppi eli nainen näyttää sen miehelleen ja sanoo minulla on tämmöinen haluatko leikkiä sillä

• Anonyymi

Yli joka toisella maailman ihmisellä on tissit. Monilla miehilläkin on tissit. Mitä ylpeyden aihetta niissä siis on? Peppu taas löytyy lähestulkoon jokaiselta ihmiseltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä pimppi eli nainen näyttää sen miehelleen ja sanoo minulla on tämmöinen haluatko leikkiä sillä

Kyseinen anatominen osa löytyy puolelta maailman väestöstä ja hyvin isolta osalta eläin kuntaakin. Outo ylpeyden aihe, mutta kai miesten omanarvontunto on sitten pippelistä kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseinen anatominen osa löytyy puolelta maailman väestöstä ja hyvin isolta osalta eläin kuntaakin. Outo ylpeyden aihe, mutta kai miesten omanarvontunto on sitten pippelistä kiinni.

Pimpistä voi olla ylpeä eli kellä pimppi sillä valta eli se on päällikön elin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pimpistä voi olla ylpeä eli kellä pimppi sillä valta eli se on päällikön elin

Tuo ajattelutapa taitaakin pitkälti selittää sen miksi miesten elämä tuntuu aina olevan niin jumalattoman vaikeaa.

• Anonyymi

Ne nyt on kaikilla.

• Anonyymi

Välis innostuu heti, kun pääsee sanomaan millä naisten tulisi ylpeillä. Välis tietää naisista kaiken. Pitääkin ihmetellä, että miten tuollainen aarre on aina vaan sinkku. :-D

• Anonyymi

Se ei olekkaan mikään tyhmä ja huomasitko yksikään nainen ei ole sanonut olevansa ylpeä ruuanlaitto ja leipomistaidoistaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei olekkaan mikään tyhmä ja huomasitko yksikään nainen ei ole sanonut olevansa ylpeä ruuanlaitto ja leipomistaidoistaan

Miksi itsestäänselvyyksillä pitäisi ylpeillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niistä pitäisi olla ylpeitä? Ylpeily on ylipäänsä naurettavaa pelleilyä.

• Anonyymi

En ylpeile yhtään millään. Mitä sitten? Onko se huono vai hyvä asia?

• Jos minulta kysytään, niin ihan hyvä asia. Kun ei kuitenkaan vähättele ja mitätöikkään itseään. Hyvällä tavalla itseensä tyytyväinen ja itsestään pitävä. Ettei kuitenkaan ns. kusi nouse päähän.

Ylpeily kuulostaa hiukan ikävälle, lesolle.

• Anonyymi

Siitä että mulla on todella mahtava aviomies 🥰

Ainii tää on sinkkupalsta. Hihihiihihi

• Sanoisin, että viihtyisän kodin esittely herättää naisessa ylpeyttä. Aina kun uusi sisustus valmistuu, pitää kutsua vieraita kylään.

• Anonyymi

Yhh, rippuu kyllä ihan täysin naisesta. Musta toi on HYVIN vastenmielinen ajatus.

• Anonyymi

Voi oksennus.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhh, rippuu kyllä ihan täysin naisesta. Musta toi on HYVIN vastenmielinen ajatus.

Tarkoitatko, että ylpeä saa olla, mutta sitä ylpeyden aihetta ei saa näyttää toisille?
        Vai koetko että kyseessä on pröystäily?

Meillä uusi sisustus ei ole tuhansien eurojen remontti, pelkkä siivoominen ja uudet kukkaset riittää.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Tarkoitatko, että ylpeä saa olla, mutta sitä ylpeyden aihetta ei saa näyttää toisille?
        Vai koetko että kyseessä on pröystäily?

Meillä uusi sisustus ei ole tuhansien eurojen remontti, pelkkä siivoominen ja uudet kukkaset riittää.

Ei, vaan tuo koko kuvio kuulostaa vastenmieliseltä. Mä en todellakaan jaksais esitellä jotain sisustustani (tai siivoustani) kenellekään. Sanotaan kärjistäen, että mä siivoan, jos on tulossa vieraita. En siivoa, jotta voisin kutsua vieraita.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi oksennus.

Älä nyt. Tämä on mielenkiintoinen aihe. Miten naiset kokevat oman kotinsa.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Älä nyt. Tämä on mielenkiintoinen aihe. Miten naiset kokevat oman kotinsa.

Tuskinpa,on olemassa yhtä tai edes kahta tapaa miten naiset kotinsa kokisivat.

Itselleni koti on paikka, jossa minä (ja mahdollinen perheeni) viihdyn. Kenenkään muun ei tarvitse siellä viihtyä tai sen kummemmin aikaansa viettää. Tietysti vieraita saa joskus käydä ja vaikea siltä on täysin välttyä, mutta kotini ei ole näyttelyesine.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan tuo koko kuvio kuulostaa vastenmieliseltä. Mä en todellakaan jaksais esitellä jotain sisustustani (tai siivoustani) kenellekään. Sanotaan kärjistäen, että mä siivoan, jos on tulossa vieraita. En siivoa, jotta voisin kutsua vieraita.

Okei, eli vastenmielistä on kodin esittely, eikä niinkään ylpeys.
        Meillä kylään tulleet naiset ovat kuitenkin kiinnostuneita emännän somistuksista.

Kuvittelin, että valtaosa naisista tykkää sisustamisesta.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Okei, eli vastenmielistä on kodin esittely, eikä niinkään ylpeys.
        Meillä kylään tulleet naiset ovat kuitenkin kiinnostuneita emännän somistuksista.

Kuvittelin, että valtaosa naisista tykkää sisustamisesta.

Kyllä kai moni tykkääkin, mutta valtaosa itse tuntemistani naisista "sisustaa" itselleen. Hyvin iso osa myös yksinään asuvista miehistäkin "sisustaa" itselleen. En oikeastaan tunne yhtään ainoaa miestäkään, joka ei jollain tasolla sisustaisi. Yksille olellista on funktionaalisuus ja toisille visuaalisuus ja kolmansille joku muu asia. Myös löhötuoli ja iso telkkari ovat sisustamista ja oman kodin itselle viihtyisäksi tekemistä. Eniten mulle ovat muuten kotiaan ja sen "sisustusta" esitelleet juurikin yksin asuvat miehet ja sitä esittelyä on harrastettu koko vieraisilla olevalle porukalle. Oletan syynä olleen, ettei miehen yleisesti oleteta niin pohtivan sisustusta ja siksi mieheltä asiasta kysyttiin. Ei naiselta koskaan mitään kysellä. 😅

P.s. Tälle naiselle mieluisimpia vieraita ovat sellaiset, jotka tulevat ovesta sisään, istuutuvat sohvalle tai pöydän ääreen ja alkavat jutella asioista, pohtimatta jotain verhoja ja mattoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Itselleni koti on paikka, jossa minä (ja mahdollinen perheeni) viihdyn. Kenenkään muun ei tarvitse siellä viihtyä tai sen kummemmin aikaansa viettää. Tietysti vieraita saa joskus käydä ja vaikea siltä on täysin välttyä, mutta kotini ei ole näyttelyesine.

En minäkään niitä vieraita kaipaa.
        Jotkut vieraat, vaimon puolelta, tulevat jopa kutsumatta, yhtäkkiä pöllähtävät sisälle höpöttämään joutavia, Siinä omat askareet keskeytyvät ja alkaa vitutus nousemaan.

Ei-toivotut vierailut kestävät noin 1-2 tuntia.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

En minäkään niitä vieraita kaipaa.
        Jotkut vieraat, vaimon puolelta, tulevat jopa kutsumatta, yhtäkkiä pöllähtävät sisälle höpöttämään joutavia, Siinä omat askareet keskeytyvät ja alkaa vitutus nousemaan.

Ei-toivotut vierailut kestävät noin 1-2 tuntia.

Niin, mutta ilmeisesti oletat "naisten" pitävän. Vaimosi voi pitää, mutta "naiset" eivät. Mun luokseni ei kutsumaton vieras välttämättä pääse edes ovesta sisään.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta ilmeisesti oletat "naisten" pitävän. Vaimosi voi pitää, mutta "naiset" eivät. Mun luokseni ei kutsumaton vieras välttämättä pääse edes ovesta sisään.

Kesällä yksi nainen pöllähti sisään ovikelloa soittamatta ja mulla oli pelkät kalsarit jalassa.
        Tämän jälkeen olen huolehtinut että ovet ovat lukossa.

Mukava kuulla että introverttinaisiakin on olemassa. :)

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Kesällä yksi nainen pöllähti sisään ovikelloa soittamatta ja mulla oli pelkät kalsarit jalassa.
        Tämän jälkeen olen huolehtinut että ovet ovat lukossa.

Mukava kuulla että introverttinaisiakin on olemassa. :)

Teilläpäin on ihmisillä ilmeisesti käytöstavat hukassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koti ei ole näyttelyesine, aivan, tuosta lähden minäkin.

Vieraita käy myös, silloin keskitytään sosiaalisuuteen. Ei sisustukseen.

- Sheena

• Anonyymi

"Aina kun uusi sisustus valmistuu, pitää kutsua vieraita kylään."

No johan on. Kuulostaa rasittavalta.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Kyllä! Jos jokasen kukkakimpun ja siivouksenkin jälkeen pitäis kutsua vieraita, niin mä häipysin moisesta taloudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Vaimo kyllä tykkää vieraista ja hänellä on kova vietti emännöidä.

Taannoin meillä oli kolme remonttimiestä hommissa ja niille keitettiin kahvit ja pantiin pullaa pöytään. Remonttimiehet laskuttivat pullakahviin käytetystä ajasta.

Laskusta valitettiin ja onneksi valitus meni läpi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Jos jokasen kukkakimpun ja siivouksenkin jälkeen pitäis kutsua vieraita, niin mä häipysin moisesta taloudesta.

Meillä on suurempi siivous kuukauden välein.
        Mutta kutsumattomat vieraat ovat melkoinen riesa.

• Anonyymi

En yhtään millään.

• Anonyymi

En minäkään. Miksi pitäisi ylpeillä.

• Anonyymi

No miten meni, saivatko tissit ja peppu kannatausta?

AV

• Anonyymi

Olen tekniikan tohtori. Buahaha

• Anonyymi

Ylpeily tai muu leuhkiminen ja mahtailu eivät sovi arvoihini eikä elämääni ylipäänsä.

- Sheena

• Anonyymi

Julkkis ym. panoilla vain naiskavereitten kesken.

• Anonyymi

Katsoin kun Vetola on Satu Silvolla yökylässä. Silvon keittiö oli niin tutunnäköinen sekamelska. Noin mullakin, eikä hävetä. Toisilla olkoon vaan samanlaiset ottimet seinällä ja sävysävyyn patalaput. Mulla 8-vuotiaan tekemä vaaleanpunainen, jossa lukee I love you. Oh se on niin tyylitön ja ympäristöön sopimaton.
      Ei totisesti ole ylpeilemistä.

• Anonyymi

Etelänmatkojen seuralla.

• Anonyymi

Panolomilla ilmeisesti?

• Anonyymi

Minulla on kaunis vagina eikä mitkään kinkunsiivusisähäppärit jotka roikkuu ulompien yli 😂

• Ei uskota. :D

• Anonyymi

Mulla on kuulemma todella pitkä pinna. Ja teen todella pikkutarkkoja töitä jos joku ei miellytä aloitan alusta ja käytän tunteja tai päiviä että se miellyttää silmää.

• Anonyymi

En keksi mitään ylpeilemisen aihetta, mistä tunnistaisitte minut todeksi täällä. En myöskään osaa ylpeillä asioista, joista minun on sanottu pitävän olla. Kärsin enimmäkseen riittämättömyyden tunteesta, joka ruoskii minua yrittämään. Siitä voisin olla ylpeä ilman omaa tahtoani.

t.sxth

• Anonyymi

Sillä ett osaan ruokaa tehdä, ei tarvi valmiita ostella ja osaan leipoakin, olisin halunnut työkseni sitä tehdä, mutt ei terveyssyistä pystynyt, omaksi iloksi kuitenkin leivon. Eipä muita ylpeilyn aiheita sitten löydykään. Ulkonäköä ei löydy, ei erityistaitojakaan millä kehuskelis tai no olen tasaisen huono kaikessa😉

• Anonyymi

Kengät tai takki voivat olla jollekin ylpeilyn aiheita, varsinkin Moon-Bootsit tai auto :D

• Anonyymi

Oikeasti itselleni nuoret naimattomat naiset ovat juttuineen aika ihastuttavia pari vuotta nuoremmat, juttuineen.

Ihastatuttavat ja tekevät ehkä iloiseksikin juttuineen he.

• Anonyymi

Ilmeisesti minä jos uskoisin sen, miten jotkut ajattelee, olen niin upea, että paskon perhosia ja hengitän kultahippuja. Naisten altavastaajakompleksin alkeellisen ja pateettisen tavan kohdistaa omat epävarmuudet toisiin naisiin voi jotenkin jopa ymmärtää, mutta siinä vaiheessa kun mies alkaa potea jotain vaikeaa oidipaalista tai muulla tavalla patologista katkeruutta homma menee hieman surkuhupaisaksi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3111
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2881
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2689
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      352
      1782
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      951
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      809
    Aihe