Tyttöjen tyyli

nääoot

Hei,

Ostin eilen Karl Kanin "lökärit". (musta valkoiset) Olen aina unelmoinut sellaisista ja vihdoin toteutin haaveeni. :D
MUTTA onko mun nyt sitten pakko ostaa noiten lökäreiten kaveriksi vielä lökö t-paita? En oikein niistä taas pidä, pidän enemmän kireistä.
Sopiiko esim kireä yksivärinen t-paita näiden kaveriksi? Minusta sopii, mutta onko se sitten vähän outoa ? :D
Kertokaa muutkin hoppari tytöt pukeutumisestanne.

7

943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      mitä jos ajattelisit aivoillasi..

    • ........

      Sama kai se on mitä paitaa niiden rumien lökäpöksyjen kanssa käyttää...

    • juup

      löysien housujen kanssa tytöille sopii mieluummin juuri tiukempi paita,
      jos on myös löysä paita, näyttää poikamaiselta.

      • hevimies

        ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh


      • hevinainen
        hevimies kirjoitti:

        ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh

        Samat sanat...


    • ihkualolxD

      no itše asiassa voisit pistää esim. valkoisen topin, tai mestan kireän pitkähihaisen taikka molemmat päälle yhtä aikaa :) anteeksi tämä kirjakieli koska kone kirjottaa xD

    • kysymyskerkki

      Hei! minulla on juuri sama ongelma ollut mutta nyt siihemin löytyi vastasus:) itekki tykkään sellasesta vähä rennomasta tyylistä välillä ja välillä taas en mutta mun veli sano että näytän lesbolta ku mulla oli mustats lökärit ja valkonen tpaita ja snäpäri pääs ja hiustyyli on sitte sivusiili että näyttääkö teä mielestä mutta siis heterona mennään tietenki! mutta siis kotonahan saa pukeutuu siten ku haluaa?....! mutta niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe