Tyttöjen tyyli

nääoot

Hei,

Ostin eilen Karl Kanin "lökärit". (musta valkoiset) Olen aina unelmoinut sellaisista ja vihdoin toteutin haaveeni. :D
MUTTA onko mun nyt sitten pakko ostaa noiten lökäreiten kaveriksi vielä lökö t-paita? En oikein niistä taas pidä, pidän enemmän kireistä.
Sopiiko esim kireä yksivärinen t-paita näiden kaveriksi? Minusta sopii, mutta onko se sitten vähän outoa ? :D
Kertokaa muutkin hoppari tytöt pukeutumisestanne.

7

1009

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

mitä jos ajattelisit aivoillasi..

• ........

Sama kai se on mitä paitaa niiden rumien lökäpöksyjen kanssa käyttää...

• juup

löysien housujen kanssa tytöille sopii mieluummin juuri tiukempi paita,
      jos on myös löysä paita, näyttää poikamaiselta.

• hevimies

ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh

• hevinainen
        hevimies kirjoitti:

ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh

Samat sanat...

• ihkualolxD

no itše asiassa voisit pistää esim. valkoisen topin, tai mestan kireän pitkähihaisen taikka molemmat päälle yhtä aikaa :) anteeksi tämä kirjakieli koska kone kirjottaa xD

• kysymyskerkki

Hei! minulla on juuri sama ongelma ollut mutta nyt siihemin löytyi vastasus:) itekki tykkään sellasesta vähä rennomasta tyylistä välillä ja välillä taas en mutta mun veli sano että näytän lesbolta ku mulla oli mustats lökärit ja valkonen tpaita ja snäpäri pääs ja hiustyyli on sitte sivusiili että näyttääkö teä mielestä mutta siis heterona mennään tietenki! mutta siis kotonahan saa pukeutuu siten ku haluaa?....! mutta niin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      119
      4379
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      153
      3712
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      103
      3486
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2839
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      132
      1768
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      38
      1582
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1194
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1154
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe