Hei,
Ostin eilen Karl Kanin "lökärit". (musta valkoiset) Olen aina unelmoinut sellaisista ja vihdoin toteutin haaveeni. :D
MUTTA onko mun nyt sitten pakko ostaa noiten lökäreiten kaveriksi vielä lökö t-paita? En oikein niistä taas pidä, pidän enemmän kireistä.
Sopiiko esim kireä yksivärinen t-paita näiden kaveriksi? Minusta sopii, mutta onko se sitten vähän outoa ? :D
Kertokaa muutkin hoppari tytöt pukeutumisestanne.
Tyttöjen tyyli
7
1009
Vastaukset
- minä
mitä jos ajattelisit aivoillasi..
- ........
Sama kai se on mitä paitaa niiden rumien lökäpöksyjen kanssa käyttää...
- juup
löysien housujen kanssa tytöille sopii mieluummin juuri tiukempi paita,
jos on myös löysä paita, näyttää poikamaiselta.- hevimies
ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh
- hevinainen
hevimies kirjoitti:
ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh
Samat sanat...
- ihkualolxD
no itše asiassa voisit pistää esim. valkoisen topin, tai mestan kireän pitkähihaisen taikka molemmat päälle yhtä aikaa :) anteeksi tämä kirjakieli koska kone kirjottaa xD
- kysymyskerkki
Hei! minulla on juuri sama ongelma ollut mutta nyt siihemin löytyi vastasus:) itekki tykkään sellasesta vähä rennomasta tyylistä välillä ja välillä taas en mutta mun veli sano että näytän lesbolta ku mulla oli mustats lökärit ja valkonen tpaita ja snäpäri pääs ja hiustyyli on sitte sivusiili että näyttääkö teä mielestä mutta siis heterona mennään tietenki! mutta siis kotonahan saa pukeutuu siten ku haluaa?....! mutta niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1194379- 1533712
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033486Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321768
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381582Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk181228Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140