Hei,
Ostin eilen Karl Kanin "lökärit". (musta valkoiset) Olen aina unelmoinut sellaisista ja vihdoin toteutin haaveeni. :D
MUTTA onko mun nyt sitten pakko ostaa noiten lökäreiten kaveriksi vielä lökö t-paita? En oikein niistä taas pidä, pidän enemmän kireistä.
Sopiiko esim kireä yksivärinen t-paita näiden kaveriksi? Minusta sopii, mutta onko se sitten vähän outoa ? :D
Kertokaa muutkin hoppari tytöt pukeutumisestanne.
Tyttöjen tyyli
7
969
Vastaukset
- minä
mitä jos ajattelisit aivoillasi..
- ........
Sama kai se on mitä paitaa niiden rumien lökäpöksyjen kanssa käyttää...
- juup
löysien housujen kanssa tytöille sopii mieluummin juuri tiukempi paita,
jos on myös löysä paita, näyttää poikamaiselta.- hevimies
ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh
- hevinainen
hevimies kirjoitti:
ei mitään telttahousuja prkl. en voi mitenkään ymmärtää mitä ei-rumaa niistä voi joku löytää. sama pätee vinossa pidettäviin lippiksiin ja uimalakkimaisiin valkoisiin pipoihin. hyhhyh
Samat sanat...
- ihkualolxD
no itše asiassa voisit pistää esim. valkoisen topin, tai mestan kireän pitkähihaisen taikka molemmat päälle yhtä aikaa :) anteeksi tämä kirjakieli koska kone kirjottaa xD
- kysymyskerkki
Hei! minulla on juuri sama ongelma ollut mutta nyt siihemin löytyi vastasus:) itekki tykkään sellasesta vähä rennomasta tyylistä välillä ja välillä taas en mutta mun veli sano että näytän lesbolta ku mulla oli mustats lökärit ja valkonen tpaita ja snäpäri pääs ja hiustyyli on sitte sivusiili että näyttääkö teä mielestä mutta siis heterona mennään tietenki! mutta siis kotonahan saa pukeutuu siten ku haluaa?....! mutta niin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289