Sisemmät takajarrupalojen pinnat irtosi -01 VW konsernin autosta. Mistä moinen voisi johtua? Onko kyseessä valmistus vika vai joku muu mikä voisi tuon tehdä?
Jarrupalat irtosi
jopeli
4
547
Vastaukset
- ohhoijaa
Mikä konsernin auto oli kyseessä ja mitkä palat "irtosivat".
Minkälaisessa tilanteessa ja miten olet asian tarkastanut? tyypillinen vika. etupaloissa tosin.
- rust
takajarruissa yleensä käyttämättömyys ja sen myötä K-O-R-R-O-O-S-I-O paloissa.
- onnettomia Suomessa
Ruoste ja käyttämättömyyshän ne lienevät syynä yhdessä meidän talvisuolauksen kanssa.
Takalevyjarrulliset autot pitäisi Suomessa kieltää. Mulla on karvalakki-Octaviassa rummut takana ja kuuteen vuoteen ei ole murheita ollut. Ei iske sohjo tai jäätyminen. Seuraavaan autoon ei takarumpuja saa sitten enää rahallakaan ;-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232356- 1121977
- 1131627
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91417Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016119954Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15919Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35917Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt83894