Miksi sinulla on oikeus päättää saako joku olla onnellinen tai ei? Miksi sinulla on oikeus yrittää tuhota toisen onni? Miksi ihmeessä se on sinulta pois jos joku onnellinen? Oletko onnellinen nyt kun hänkin on onneton.
Miksi sinusta joku ei saa olla onnellinen?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vain yhtenä esimerkkinä, muitakin tietysti lienee.
Tietyt persoonallisuushäiriöiset eivät kestä muissa ihmisissä mitään sellaista ominaisuutta, mitä heillä itsellään ei ole --- tai mitä muilla on enemmän tai mistä muita kehutaan. Alkavat irvistellä ja inhota sitä ihmistä ja sen ominaisuutta. Jopa onnellisuus, iloisuus, muiden huomio jne. ovat tällaisia pershäiriöisten mielestä sietämättömiä ominaisuuksia.
Mutta niin, muitakin esimerkkejä lienee.- Anonyymi
Juuri noin ja joidenkin persoonallisuushäiriöiden ytimessä on kateus. Sairaalloinen kateushan on sitä, että haluaa varastaa tai tuhota kadehtimaltaan henkilöltä sen, mitä haluaa itselleen tai tuhota kadehtimansa henkilön. Toisen oman varastaminen tai tuhoaminen tai kadehtimansa ihmisen tuhoamisyritykset kuitenkin lopulta tuhoaa kadehtijan itsensä.
Kateuden tunne sinänsä ilman tuhotekoja on inhimillistä, siihen terve ihminen osaa asennoitua oikein eikä lähde sairaalloisin tekoihin. Vakavasti persoonallisuushäiriöinen ihminen taas lähtee sairaisiin tekoihin eikä usko itseensä eikä mahdollisuuksiinsa tavoitella kadehtimiaan asioita rakentavalla tavalla omaan elämäänsä.
- Anonyymi
Mielenterveys ei ole vakiona kaikissa pakkauksissa.
- Anonyymi
Ihmisillä on harhakuvitelmia, joiden varaan rakentavat onnensa, onnettoman elämä on rehellisempää, näkee ympärilleenki tarkemmin. Se on palvelus.
- Anonyymi
Koet että joku yrittää viedä sinun miehen/naisen?
- Anonyymi
Ei mulla oo oikeutta päättee toisen elämästä.. minussa on kaunottaren henki. Sen olen elämässäni oppinut. Kukkoon ei elämässäni ole viälä vienyt luottamustani tai tuntojani poissa. Se että olenko viärä vai kiero niin on varmoon ommoo syytäni.
Silti, olen verta täynnä mutta syytä miksi Pidän olla aina alasti, en tiedä. Luonto 8n mitä on ...
Nautin luonnon rauhasta ja kohteliaisuuksista joita joskus saan omakseni,, tämän tietee ehkä 3 .
Olkoon sitten niin koko lopun ikää..
En voi aina puhua , tämä on läheisell7ni tullut selväksi omin sanoin. On henkilökohtaista pittee ommoo kehoaan .
Omanaan.
Se on turvonnut . Se on vanha..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810