Kunnianosoitus naiselta miehelle

Anonyymi

Koska en oikein pitänyt palstalla aikaisemmin julkaistusta kunnianosoituksesta naiselta miehille, päätin julkaista aiheesta oman versioni.

Tämä on omistettu vain omalle kumppanilleni, ei kaikille maailman miehille:

Kunnioitan ääretöntä hyväsydämisyyttäsi ja syvää kunnioitustasi ihmiskuntaa ja kaikkea elollista ja elotonta luontoa kohtaan.

Kunnioitan herkkyyttäsi ja sitä, että olet saanut sydämeni tuntemaan rakkautta, jollaista en ole koskaan tuntenut ketään kohtaan.

Kunnioitan ihanaa älyäsi, syvää viisauttasi ja kykyäsi nähdä asiat kokonaisuuksina, jotka liittyvät yhteen. Ihailen kykyäsi käyttää näitä taitoja elämässäsi.

Kunnioitan kykyäsi sulattaa kaikkien sydämet lämmölläsi, puheliaisuudellasi ja kohteliaalla käytökselläsi.

Kunnioitan kykyäsi kuunnella ja ymmärtää minua sekä järkähtämätöntä kykyäsi pitää valintojani ongelmattoman loogisina silloinkin, kun harvat muut ne sellaisina näkevät.

Kunnioitan haluasi ja kykyäsi tukea minua kaikessa, mitä haluan tehdä ja jättää tekemättä. Ihailen sinua suuresti sen vuoksi, että sinun kanssasi eläessäni tunnen olevani vapaampi kuin yksin.

Kunnioitan huumorintajuasi ja kykyäsi hassutella tavoilla, joilla seiniemme ulkopuolella elävät eivät koskaan voisi kuvitella meidän hassuttelevan.

Kunnioitan läheisyydenkaipuutasi ja rakkautta, jonka tunnen ollessani kehoasi vasten.

Kunnioitan lämpimiä ajatuksiasi minusta silloin, kun olemme erossa.

Kunnioitan kykyäsi nähdä naiset tasa-arvoisina miesten kanssa tavalla, joka on harvinaista maan päällä eläville miehille.

Kunnioitan kehosi kauneutta, voimaa, kestävyyttä ja lämpöä. Ihailen sydämesi sykkeen ääntä ja kirkkaina loistavia silmiäsi.

En aina ymmärrä, mistä syystä sain kohdata näin suuren onnen. Mutta kiitos.

🦄

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua jotenkin häiritsee koko " kunnia" sana, samoin "ylpeys" .

      Arvostus kuulostaa mukavammalta. 😊

      • Anonyymi

        Ymmärrän täysin. Kirjoitin juuri siihen toiseen miestenkunnioitusketjuun, että siinä oli voimakas angloamerikkalaisen kulttuurin tuoksu.

        Englannin kielessä respect on voimakkaampi sana kuin appreciate. Suomen kielessä taas kunnioitukseen liittyy jonkinlainen pelkoelementti tai muuta epäselvyyttä valtasuhteissa. Arvostaminen on suomalaiselle vilpitön ja valtaneutraali tapa ilmaista positiivisia fiiliksiä jotakuta kohtaan.

        Jos tällä selvityksellä saisin anteeksi kunnioitus-sanan käytön? Yritin hieman kopioida sitä toista tekstiä.

        Kommentoi sinä nyt hieman tekstini sisältöäkin.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän täysin. Kirjoitin juuri siihen toiseen miestenkunnioitusketjuun, että siinä oli voimakas angloamerikkalaisen kulttuurin tuoksu.

        Englannin kielessä respect on voimakkaampi sana kuin appreciate. Suomen kielessä taas kunnioitukseen liittyy jonkinlainen pelkoelementti tai muuta epäselvyyttä valtasuhteissa. Arvostaminen on suomalaiselle vilpitön ja valtaneutraali tapa ilmaista positiivisia fiiliksiä jotakuta kohtaan.

        Jos tällä selvityksellä saisin anteeksi kunnioitus-sanan käytön? Yritin hieman kopioida sitä toista tekstiä.

        Kommentoi sinä nyt hieman tekstini sisältöäkin.

        🦄

        No sehän oli oikein kauniisti kirjoitettu. Näytäthän sen asianosaisellekin. 👍

        Miä mään ny nukkuun.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        No sehän oli oikein kauniisti kirjoitettu. Näytäthän sen asianosaisellekin. 👍

        Miä mään ny nukkuun.

        Kiitos.

        Hän tietää jo nuo asiat. Olen kertonut niitä ripotellen vuosien varrella ja toistan tarvittaessa aina sopivan paikan tullen. 😉

        Hyvää yötä.

        🦄


    • Harva saa tuollasia tunnustuksia. En ole ainakaan moisiin törmännyt irl.

      Uskoisin, että miehelläsi on hyvä olla kanssasi ja sinulla selvästi on hänen kanssaan, jesh. :)

      • Anonyymi

        Kiitos.

        Olen kertoman mukaan hieman liian herkkä loukkaantumaan ja pitkävihainen, mutta ilmeisesti kuitenkin maailman ihanin nainen. Yritän parantaa tapojani.

        🦄


    • Anonyymi

      Eilen ajattelin, että paras tapa kunnioittaa seksuaalisuuttamme olisi olla sanomatta siitä mitään.

      Tänään ajattelen, ettei hiljaisuus tee oikeutta niille kauniille kokemuksille, joita olet minulle antanut. Ymmärsin, että voin sanoa seksuaalisuuteemme liittyvät kauneimmat asiat kunnioittavasti ja arvostavasti ilman, että loukkaan kummankaan yksityisyyttä:

      Kunnioitan sielujemme ja kehojemme rakkautta toisiaan kohtaan, kun ne yhtyvät. Kunnioitan haluasi ja kykyäsi tuottaa minulle suunnatonta nautintoa ja vastaanottaa sitä minulta. Kunnioitan haluasi ja kykyäsi lukea minua ja vetää juuri oikeista naruista. Kunnioitan syvästi yhteyttä johonkin itseäni suurempaan, pyhään ja selittämättömään, jonka saan kokea kanssasi seksuaalisuuden kautta. Olet näyttänyt minulle, että fyysisen nautinnon lisäksi rakastelu ja muu läheisyys on kaunis henkinen kokemus, joka saa meidät ihmiset tuntemaan itsemme kuolemattomiksi.

      🦄

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe