Sähkölaskut kasvavat, kaasun hinta tuplaantuu leikataanko ruuasta vai lämmityksestä?

Anonyymi

7

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kaasuskoda kohta kallein ylläpito?

TM antaa vääriä vinkkejä autoilijoille?

• Anonyymi

niin lataajat?

• Pistin poikki sähkösopimuksen ja nyt talo ilman sähköjä .
      Kävellen kulkee niin saa liikuntaa ja rahaa jää enemmän ruokaan kun ei tarvitse salikortteja ostella .
      Se on win win tilanne monella tapaa .

• Anonyymi
    • Anonyymi

Latauskelvoton bensapeli vie edelleen bensaa kympillä sata kilometriä. Sähköauto kuluttaa kaksi euroa.

Täällä Suomessa ei jenkkien tai brittien ongelmat vaikuta.

• Anonyymi

vetyautot on paras

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      362
      3944
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      191
      3654
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      630
      2921
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1626
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1505
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1434
    7. 102
      1320
    Aihe