Aivan järkyttävä muutos näkyy kaikille suvussa. Kukaan ei ole jäänyt kuulematta miten huutaa ja haukahtelee joka suuntaa ja joka paikassa. Itse näin, kun haukku omaa siskoa ja omaa miestä. Mistä ihmisen käytös oikein kumpuaa tuollaiseen? Onko se sairas käytös jostain opittua vai onko ihmisellä niin paha olo aina, että sitä paskaa pitää syytää toisiin ihmisiin? Lapsuus, nuoruus, nykyhetki elämässä vaikuttaa varmaan. Varmastikin. Olen kaukana hänestä, mutta nyt poikkesin käymään, mutta en taida jatkossa poiketa.
Saamarin katkera ja hulluna huutava siskon tytär
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Sairaus tekee ihmisen semmoiseksi. Se on päässä oleva pahoinvointi. Hyvä on pysyä semmoisista kaukana, sillä kuten kirjoituksesikin kertoo, se yrittää oksentaa kaikkien kuulijoiden päälle. Miksi kukaan haluaa hänen henkisiä oksennuksiaan? Mitään syytä ei ole.
- Anonyymi
Juu sairaista pitää pysyä erossa. Kyllä se on huomattu monta kertaa ja nyt on tullut lopullinen sairaus näkyviin. Kaukana, ei ikinä enää lähelle. Oksentavat vain omaa pahaa oloa toisin.
- Anonyymi
Puhutko nyt ihmisestä vai koirasta? 'Haukahtelee'
- Anonyymi
Haukahtelee ne ihmisetkin, pahempia kuin koirat.
- Anonyymi
Mistä sinäkin tiedät onko syytä jollakin olla kiukkuinen vai ei?
Voihan sillä siskon tytöllä olla syytäkin huutaa.
Älä sekaannu jos et iedä taustoja eikä asia ei sinulle kuulu.
Pidä pääsi kiinni äläkä ala levittelemään siskon tytöstä juoruja muille sukulaisille.- Anonyymi
Varmasti aloittaja tietää syyn. Älä sinä sekaannu ja pidä itse pää kiinni itse jos pystyt, mutta kuulostaa juurikin siltä, että et pysty. Miten noin ottaa päähän. Täällä maan ulkopuolella tiedetään jo kaikki.
- Anonyymi
Ja ihmettelemme nimettöminä mikä tytössä vika kun kasvotusten annattaa tulla.
Näköjään kunnioitettavampaa on ilmaista kaiken tietämyksensä ilman kasvoja tänne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40785
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721