Kunnianosoitus ihmiseltä kissalle

Anonyymi

Olen vuosien saatossa tullut ymmärtäneeksi monta seikkaa itsestäni ja ihmisyydestä siinä. Olen myös nähnyt sellaista, jota ihminen ei hengessään ja suorituksissaan ole. Olen tunnustellut näkymätöntä maailmaa kauttasi, kissani. Sinä olet ollut mentorini kissojen valtakunnassa, jollaista harva on päässyt näkemään.

Kun herään aamulla ja avaan kylpyhuoneen oven, huomaan että olet ystävällisesti siirrellyt valkoisen ja rapisevan hiekkasi lattialle. ja pissannut "pudonneen" pyyhkeeni päälle. Olet myös tutustunut vessapaperirullaan kaikella eläimellisellä perusteellisuudellasi. Siirrän sihisevät jätöksesi muistojen veteen ja lakaisen lattian.

Aamun askareisiin kuuluu pieni neuroottisuus, sillä siirtäessäni keittiössä mitä tahansa minne tahansa, käyt vilkaisemassa, että mitä siirsin minnekin. Tämän jälkeen voit jälleen siirtyä lempipaikallesi kaiken keskipisteeseen, ja ryhtyä jälleen tuijottamaan minua. Tuijotat kunnes nukahdat. Unesi on höyhenen keveä.

Tilaan sinulle postilaitoksen harmiksi ja ylläpitämiseksi ruokaa aina Saksasta asti. Laatikko on valtavan suuri ja painava, eikä siellä ole ilmaa juuri lainkaan. Kun laatikon sisältö on saatu pinottua pois näkyvistä, menet laatikkoon. Pidät laatikoista. Jokaisen kissan valtakunnassa jokaisen tyhjän pahvilaatikon kyljessä lukee: Tutki minut.

Hiirille et anna armoa.


(naurua)

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse Elohim halusi esiintyä maanpäällä leijonana tai vähintään kissana. Egyptin seinäkaiverruksissa usein esiintyykin kissa hallitsijan kanssa.

    • Anonyymi

      Kaikkien ovien kuuluu olla auki, sillä kissalla on pääsy valtakunnan kaikkiin osastoihin.

      Jos tulee paha olo, oksentaa kissa aivan juuri siihen, missä sattuu sillä hetkellä olemaan.

      Ruoka-aikoja ei voi kyseenalaistaa, paitsi jos on itse kissa.

      Jos ulostetta jää karvoihin, sen voi hieroa per*että hyväilevään silkkivillamattoon.

      Kissa tietää aina, missä ja kenen kanssa olet ollut, mitä söit ja joit.

      Sinun sylisi on aina valmiina, kun kissa niin haluaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitäs me palvelijat ja alamaiset muutakaan.. 😻

      xLiner

    • Ja mä menin toivomaan, että jos uudelleen voi syntyä, syntyisin jonkun naisen kissaksi. Mielellään tietysti kissaa palvovan ja rakastavan naisen kissaksi.

      Mut tuo pyyhkeen päälle kuseminen, onko sulla poikakissa?

      • Anonyymi

        Hutipissat sujuu naarailtakin.

        Jos hutipisuja tulee usein, pitäis lähteä ell:lle. Kisut on mestareita piilottamaan kipunsa ja vaivansa, ja tuo voi olla yksi vihje siihen suuntaan, ettei kaikki ole kunnossa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hutipissat sujuu naarailtakin.

        Jos hutipisuja tulee usein, pitäis lähteä ell:lle. Kisut on mestareita piilottamaan kipunsa ja vaivansa, ja tuo voi olla yksi vihje siihen suuntaan, ettei kaikki ole kunnossa.

        xLiner

        Juu, mutta silloin on joko potta likainen, virtsakiviä tms. vaivaa, jos nartut pissailee muualle, kun pottaan. Kissanpennut tietysti voi pissiä mihin sattuu.


      • Suatana kirjoitti:

        Juu, mutta silloin on joko potta likainen, virtsakiviä tms. vaivaa, jos nartut pissailee muualle, kun pottaan. Kissanpennut tietysti voi pissiä mihin sattuu.

        Poikakissat voi merkkailla kusemalla. Olematta kipeitä.


      • Kissana voisin puskea päälläni tissitkin ja kehrätä riemukkaasti samalla, hieroa naamaani hänen naamaansa, tampata vatsaa ja reisiä tassuillani, lipoa ihoa ohimennen karkealla kielelläni, kerjätä hellyyttä, änkeä samaan sänkyyn nukkumaan eikä mua pidettäis yhtään pöhkönä eikä pimeenä.

        Päinvastoin, naurahdettais hyväksyvästi, "voi sua hassu kissa kulta" ja auliisti hyväksyttäis hellyyteni syöttäen kuoreita ja kissankermaa.

        Nyt jos tekis ihmisenä tuon, saisin mustan silmän, me2 ja käräjille kutsun.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Poikakissat voi merkkailla kusemalla. Olematta kipeitä.

        Tyttökissat myös 😁 Nehän on pomoja kolleillekin.

        Kun kumppani muinoin pesiytyi tänne, niin meitin natukka merkkasi hetkessä sen lattialle jättämät verkkarit 😄

        Nykyään ei merkkaa enää, kun tyyppi kuuluu kalustoon, tuoksuu meidän laumalta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tyttökissat myös 😁 Nehän on pomoja kolleillekin.

        Kun kumppani muinoin pesiytyi tänne, niin meitin natukka merkkasi hetkessä sen lattialle jättämät verkkarit 😄

        Nykyään ei merkkaa enää, kun tyyppi kuuluu kalustoon, tuoksuu meidän laumalta.

        xLiner

        Aa, joo. Nyt kun otit puheeksi, niin minunkin tyttökissa kusi muutaman kerran kumppanin sukat ja jalkineet. Ennen kun hyväksyi klaaniin. :D

        Mut vain yksi kissa neljästä teki tämän.


      • Suatana kirjoitti:

        Aa, joo. Nyt kun otit puheeksi, niin minunkin tyttökissa kusi muutaman kerran kumppanin sukat ja jalkineet. Ennen kun hyväksyi klaaniin. :D

        Mut vain yksi kissa neljästä teki tämän.

        Se olikin kissajengin pomo. :)

        Sille jäi protestointihommat.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kissana voisin puskea päälläni tissitkin ja kehrätä riemukkaasti samalla, hieroa naamaani hänen naamaansa, tampata vatsaa ja reisiä tassuillani, lipoa ihoa ohimennen karkealla kielelläni, kerjätä hellyyttä, änkeä samaan sänkyyn nukkumaan eikä mua pidettäis yhtään pöhkönä eikä pimeenä.

        Päinvastoin, naurahdettais hyväksyvästi, "voi sua hassu kissa kulta" ja auliisti hyväksyttäis hellyyteni syöttäen kuoreita ja kissankermaa.

        Nyt jos tekis ihmisenä tuon, saisin mustan silmän, me2 ja käräjille kutsun.

        Heh-heh.. No kissoilla on tietyllä saralla rajattomat oikeudet 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh-heh.. No kissoilla on tietyllä saralla rajattomat oikeudet 😂

        xLiner

        Ihan epistä. >:{


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh-heh.. No kissoilla on tietyllä saralla rajattomat oikeudet 😂

        xLiner

        Kissat saa olla vaikka miten rujon ja hölmön näköisiäkin ja silti ne on aina jonkun mielest hiiirrveen söpöjä. Ihana silmäpuoli takkupallo puolikkaalla hännällä. :)






      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttökissat myös 😁 Nehän on pomoja kolleillekin.

        Kun kumppani muinoin pesiytyi tänne, niin meitin natukka merkkasi hetkessä sen lattialle jättämät verkkarit 😄

        Nykyään ei merkkaa enää, kun tyyppi kuuluu kalustoon, tuoksuu meidän laumalta.

        xLiner

        "Pesiytyi"

        (naurua"


      • Suatana kirjoitti:

        Videot todistaa kissoilla olevan etuoikeuksia!

        https://youtu.be/08xijm5rPi4

        Joita voi vain ihmisenä kadehtien katsella...

        Tää meidän kisuli tuli tänne noin puoli-vuotiaana. Yks kerta sängyllä loikkiessaan sattui vissiin näkemään ylivoimaisen houkuttelevan kohouman mun paidassa. Se tunne, kun kissa näykkäsee nänniiin kiinni. 😬


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tää meidän kisuli tuli tänne noin puoli-vuotiaana. Yks kerta sängyllä loikkiessaan sattui vissiin näkemään ylivoimaisen houkuttelevan kohouman mun paidassa. Se tunne, kun kissa näykkäsee nänniiin kiinni. 😬

        Hahhah, auts. :'D

        Ymmärrän jotenkin kuitenkin kissaakin. Hänestä se näytti saalistettavalta nypykkähiireltä. :D


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Videot todistaa kissoilla olevan etuoikeuksia!

        https://youtu.be/08xijm5rPi4

        Joita voi vain ihmisenä kadehtien katsella...

        No todellakin!

        Välillä on rinnat tosi arat. Kisu saa kyllä leipoa silloinkin, mutta uskolle tulee heti läpsy 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        No todellakin!

        Välillä on rinnat tosi arat. Kisu saa kyllä leipoa silloinkin, mutta uskolle tulee heti läpsy 😂

        xLiner

        Noniin, olen oivaltanut jotain tärkeää. Kannattaa olla kissa, ei ihminen. :'D

        Jos mielii tissien kimppuun päästä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tää meidän kisuli tuli tänne noin puoli-vuotiaana. Yks kerta sängyllä loikkiessaan sattui vissiin näkemään ylivoimaisen houkuttelevan kohouman mun paidassa. Se tunne, kun kissa näykkäsee nänniiin kiinni. 😬

        Jännä nippula.. https://youtu.be/FEArlOzTX3w

        Nisäkkäitä omma kaikki, oomma kaikki.. https://youtu.be/KZPmbsHKMUk



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jännä nippula.. https://youtu.be/FEArlOzTX3w

        Nisäkkäitä omma kaikki, oomma kaikki.. https://youtu.be/KZPmbsHKMUk

        Heh, lisään toivelistaan (kynä ja paperia), että päädyn emännälle joka on yhtä aulis kuin jälkimmäisen videon mies nippuloineen. Nostaa oikeen nännille, että siinä. :D

        Voi nisäkkyys! Kissa ehkä ajatteli ravintoa suihkuuvan suuhunsa?


      • Suatana kirjoitti:

        Heh, lisään toivelistaan (kynä ja paperia), että päädyn emännälle joka on yhtä aulis kuin jälkimmäisen videon mies nippuloineen. Nostaa oikeen nännille, että siinä. :D

        Voi nisäkkyys! Kissa ehkä ajatteli ravintoa suihkuuvan suuhunsa?

        Selvästikin, se kaivo oli vain ehtynyt. Mikseipä kissa vois ihmismaitoa juoda? Onhan näitä keinoemoja eri lajeilla. Esim koira imettänyt leijonanpentuja.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Selvästikin, se kaivo oli vain ehtynyt. Mikseipä kissa vois ihmismaitoa juoda? Onhan näitä keinoemoja eri lajeilla. Esim koira imettänyt leijonanpentuja.

        Montako poikasta sen yhden vaippahoususen lisäksi näet? Jostain näyttää aina ilmestyvän uus silkkitassu, höpönassu.. https://youtu.be/nfxCWzPYJZg


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Montako poikasta sen yhden vaippahoususen lisäksi näet? Jostain näyttää aina ilmestyvän uus silkkitassu, höpönassu.. https://youtu.be/nfxCWzPYJZg

        Oisko ollut kissan 5 pentua apinan pentu? :)


      • Suatana kirjoitti:

        Oisko ollut kissan 5 pentua apinan pentu? :)

        Nöin mäkin sain. Miu. 🐯


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nöin mäkin sain. Miu. 🐯

        Niin näin nöin ja banaanin söin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Nöin mäkin sain. Miu. 🐯

        Olivat aika napakassa pinkassa. Vaikea laskea, mutta arvioilta. :)

        Mou.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin näin nöin ja banaanin söin.

        Eihän kuoret lentäny lattialle? Puoliso kohta katollaan. :')


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Juu, mutta silloin on joko potta likainen, virtsakiviä tms. vaivaa, jos nartut pissailee muualle, kun pottaan. Kissanpennut tietysti voi pissiä mihin sattuu.

        Meidän kissa osuu paremmin kusiämpäriin kuin minä, mutta olen harjoitellut vasta ,66 vuotta


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Höh jäi toinen linkki pois. :(

        https://youtu.be/kkItnpqQc70

        Tamppaaja...

        Silakka on tekemässä paluuta tamppauksen huipulle


    • Anonyymi

      Taideprojekti

      Ollessani siinä jotain kahdentoista, vanhempani ehdottivat kesätekemisiksi taideleiriä, sillä he luulivat minun olevani lääpällään kaikenlaiseen taiteeseen liittyvään. Koulu oli päättynyt ja kesäloma alkanut. Ajattelin. Pari viikkoa sinne tai tänne, tuumin, ja päätin.
      Suostuttelin parhaimman kaverini mukaan, sillä hän oli oikeasti erinomaisen lahjakas monella tapaa.

      Piirtelimme ja sottailimme vähän sitä sun tätä ja räjäytimme savityömme uunissa palasiksi, vaikka meille ennen töiden polttoa sanottiin, etteivät tuollaiset voi kestää yhtenä kappaleena uunin kuumuutta. Eli se meni niin.

      Sitten alkoi todella lapsellinen minikurssi: naamioiden valmistaminen. Kukin sai valita mieleisensä aiheen. Neuvot ja tekniikat tulivat talon puolesta. En oikein saanut mistään kiinni. Naamiot olivat minulle täysin yhdentekeviä. Naamiot eivät olleet juttuni.

      Koska jotain piti keksiä, keksin naapurimme kissan. Tässä kyseisessä kissassa ei ollut mitään ihmeellistä, vaan se oli tavallinen kissa, joka katseli kynnyksellä porraskäytävään haluamatta mennä sinne. Kuitenkin sillä oli kummallinen katse. Ihminen katselee ympärilleen kuin tämä ei näkisi mitään, mutta kissa ei katsele, vaan näkee katsellessaan.

      En kuitenkaan käsittänyt, kuinka saisin kissankatseen naamioon, jossa silmien kohdalla tulisi olemaan reiät. Jos näitä reikiä ei olisi, niin naamiota käyttävän tulisi olla paikoillaan, tai muuten hän kävelisi päin seinää. Olin pulassa, ilman motivaatiota ja eksyksissä. Ystäväni oli jo puolivälissä venetsialaista naamiotaan, kun itse voivottelin lähtöviivalla omassa saamattomuudessani.


      (hirn)

    • Anonyymi

      Kiitos hihihirnristo tiedosta. Varsin kiehtova tarina ja mikäli tämä olisi totta saattaisin satsata elsuun. Tässäpä eifaktuaalisten asioiden parissa puuhaileville sykoloogeille pähkäiltävää.

      • Anonyymi

        Eli nk hutiveto tyypilliseen tapaan


    • Anonyymi

      Eikös ne olekkin vekkuleita otuksia nuo kisut...😙🥲🤣

      • Niin, juuri näin todettais... Jos olisi kissa.


      • Suatana kirjoitti:

        Niin, juuri näin todettais... Jos olisi kissa.

        Kissana saa olla vekkuli ja hassu, saa hullutella, riehaantuakin, lääpällään emäntäänsä, vieläkö joku ihmettelee miksi haluaisin syntyä kissaksi? :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Kissana saa olla vekkuli ja hassu, saa hullutella, riehaantuakin, lääpällään emäntäänsä, vieläkö joku ihmettelee miksi haluaisin syntyä kissaksi? :)

        Olet liian alistuvainen kissaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian alistuvainen kissaksi.

        Sinähän sen "tiedät". :)


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Sinähän sen "tiedät". :)

        En tiedä :) ja keskustelupalstoilla näkee vain osan jonkin ihmisen persoona… tai tekee jonkin kuvan (oli se sitten oikea tai väärä). Olen saanut susta sellaisen kuvan, että sulle voi laittaa suorempaakin kommenttia.

        Tässä ketjussa kuvattu toiminta on koiramaista, miellyttämis hakuista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä :) ja keskustelupalstoilla näkee vain osan jonkin ihmisen persoona… tai tekee jonkin kuvan (oli se sitten oikea tai väärä). Olen saanut susta sellaisen kuvan, että sulle voi laittaa suorempaakin kommenttia.

        Tässä ketjussa kuvattu toiminta on koiramaista, miellyttämis hakuista.

        No jos olisin alistuvainen, en olisi enää elossakaan. Olen kuitenkin mukavuudenhaluinen ja epäarrogantti. Mutta alistuva en ole, se on virhetulkinta. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä :) ja keskustelupalstoilla näkee vain osan jonkin ihmisen persoona… tai tekee jonkin kuvan (oli se sitten oikea tai väärä). Olen saanut susta sellaisen kuvan, että sulle voi laittaa suorempaakin kommenttia.

        Tässä ketjussa kuvattu toiminta on koiramaista, miellyttämis hakuista.

        Olishan se kissana helppoa työntää nenä rintaliiveissä löllyvien rintojen väliin, toisin kuin näin ihmisenä pitää ensin tehdä vaikka mitkä voltit ja kuperkeikat, että pääsee edes tervehtimään. :D

        Elämän ironiaa. Mjau.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä :) ja keskustelupalstoilla näkee vain osan jonkin ihmisen persoona… tai tekee jonkin kuvan (oli se sitten oikea tai väärä). Olen saanut susta sellaisen kuvan, että sulle voi laittaa suorempaakin kommenttia.

        Tässä ketjussa kuvattu toiminta on koiramaista, miellyttämis hakuista.

        Tunnustan silti, että itsepäisyyteni näkyisi kuten ensimmäisessä kissavideossa. Emäntä saisi siirtää tassuani yhtenään pois rinnaltaan, kohta se olisi siinä jo uudestaan pumppaamassa ja puristelemassa. :'D

        Pää syvällä pehmeässä rinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet liian alistuvainen kissaksi.

        Ja liian persoonaton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja liian persoonaton.

        Sulla on onneks persoonaa yhtä paljon kaikilla anonyymeilla yhteensä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja liian persoonaton.

        Ei. Toi oli jo rumasti sanottu.


      • Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

        Tunnustan silti, että itsepäisyyteni näkyisi kuten ensimmäisessä kissavideossa. Emäntä saisi siirtää tassuani yhtenään pois rinnaltaan, kohta se olisi siinä jo uudestaan pumppaamassa ja puristelemassa. :'D

        Pää syvällä pehmeässä rinnassa.

        No hyvä👍 Toi puoli ei niin täällä tule esiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä👍 Toi puoli ei niin täällä tule esiin.

        Kahdenkesken voi tulla nähtyä kaikenlaisia puolia, takapuolista lähtien. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Toi oli jo rumasti sanottu.

        Totuus ei ole aina kaunista.


    • Anonyymi

      Vastaanotolla

      - Divaanilla lojumista kaiken huomion keskipisteenä saatettaisiin luulla itsekkääksi tavaksi olla, kissa sanoi.

      - Ketkä mielestäsi näin saattaisivat luulla, kissaterapeutti kysäisi.

      - Koirat.

      - Minulla on myös koirapotilaita.

      - Heittelettekö niille palloa täällä? Opetatteko niitä istumaan?

      - Muutamia olen opettanut sisäsiisteiksi.

      - Viittaatteko tällä minuun? Kieltämättä toisinaan lirautan ihmispyyhkeeseen, sillä olen vaikea luonne. Ei ole minun syyni että jättelevät pyyhkeitään mihin sattuu.

      - Millä tavalla koet olevasi vaikea luonne?

      - Minulla on eläimellisiä hetkiä. Ihmiset eivät tällaista ymmärrä, kissa vastasi ja nuoli käpäläänsä, sitten hieroi käpälällä korvaansa.

      - Haluatko lähettää tällaisella teolla jonkinlaisen viestin omistajallesi?

      - Kenties kommunikoinnissamme olisi parantamisen varaa. Omistajani toisinaan tuntuu olevan varsin piittaamaton mukavuudenhalustani ja elämäni laadusta. Olen siisti eläin. Toisin kuin koirat.

      - Oletko siis valmis tulemaan vastaan?

      - En. Tulkoot luokseni neuvottelemaan. Ei ole minun asiani hoidella omia asioitani, vaan hänen. Vaadin laatua kaikkeen tapahtuvaan. Varsinkin jos on kyse hiekkalaatikostani. En voi sietää sitä että se tuoksahtaa.

      - Ja sitten pissaat pyyhkeeseen?

      - Juurikin näin. Hyppään sen kimppuun, pahoinpitelen sitä lattialla ja sitten pissaan sen päälle. Luulisi tulevan asia selväksi.

      - Omistajasi on hyvin huolissaan terveydentilastasi.

      - Miksi minun pitää olla huolissaan siitä että joku on huolissaan minusta? En ymmärrä. Vaadin laadukkaampaa palvelua. Ei ole kissan asia miettiä sitä mitä palveluskunta päässään tuumailee. He eivät tunnu ymmärtävän asemaansa.

      - Tunnetko itsesi petetyksi tai hyljätyksi?

      - Vähintään. En voi sietää piittaamattomuutta luontokappaleista. Oikein karvat nousevat ajatuksesta pystyyn.


      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Söötti kirjoitus 😻

      • Anonyymi

        Mjaa-a

        Minusta tässä ihmismäisessä hätäpäisyydessä on raapaistu vasta etäistä pintaa siitä mitä kissa on.
        Kissan ja ihmisen ero on siinä että ihminen on kuin kupla joka raapaisemalla puhkeaa, mutta kissa kuin kynnet joissa kupla puhkeaa.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Kaappikellolla korkeutta 222, väkisin huomaa alamaisuutensa kun Katti ponkasee kellolle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe