Olen päättänyt olla

Anonyymi

Olin päättnyt olla teidän keskellännen vain oma itseni:

Tippaakaan en kehu,mutta sellainen jehu
on poika Paakkosen.
Palstalta sieltä
pitää Suni ajaa pois,
missä vain on
poika Paakkosen.

Paakkosen  poika Paavolasta
palstalla pyhää puhetta,
poistaa, pilkkaa, piilottaa.
Paavalia poika pyhänä pitää,
puisesta puulaatikostakin
Paavalin puheita pitkin päivää
palstalle pistää peräkkäin.
Päivän päättyessä pimeällä,
pyhiä puheita piilottaa.
Parkuu, pyytää poistamaan,
pyhiä puheita palstaltaan.
Pelostakin polvia pakottaa.
Pietarikin pelkäsi Paavalia,
Paavali Pietaria puhutti.
Palvelustyttökin pihalla
pelästytti pahoin Pietarin.
Puhkesi pihalla parkumaan,
Pelastajansa pahoin pettäen.
Paholainen palkitsi Pietarin,
puki paavin pukuun puhtoiseen,
Pietarinkirkon pappeuteen.
Pyhäkseen puki Paavalinkin
pyhiä pahoin pidelleen,
palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
perusisäksi papeille puhumaan.

Plus 21xp=
Paakkosen poika Paavolasta
pelästyi pientä porttiapakeni piiloon pimeään,
piikkiseen puskaan pelkäämään.
Paholainen pönkäisi perään,
palkkasi pojan pilkkaamaan
Pyhiä puheita poistamaan.

166

1404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän tietää jokainen Kristukselta Hengten ja tehtävän saanut:

      Joka haluaa kerskua, kerskukoon sillä, että tuntee minut ja tietää, mitä minä tahdon. Sillä minä olen Herra, minun tekoni maan päällä ovat uskollisuuden, oikeuden ja vanhurskauden tekoja.
      Niitä minä tahdon myös teiltä, sanoo Herra.

    • Anonyymi

      Yrityksesi epäonnistuvat joka kerta, valeprofeetta. Sinut on niin helppo tunnistaa. Herjaa miten psljon haluat, kaikki haihtuu sumuna taivaalle. Sinulla ei ole ystäviä tai seuraajia, ei siellä eikä täällä. Viimeinen tuomio odottaa.

      • Anonyymi

        Etkö todellakaan pysty katkaisemaan "napanuoraasi "entiseen oppi-isääsi. Meitä asiallista keskustelua toivovia , harmittaa tuo riehumisesi entisen ystäväsi kimpussa. En tiedä osaatko hävetä menettelyäsi, ja jos et niin ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö todellakaan pysty katkaisemaan "napanuoraasi "entiseen oppi-isääsi. Meitä asiallista keskustelua toivovia , harmittaa tuo riehumisesi entisen ystäväsi kimpussa. En tiedä osaatko hävetä menettelyäsi, ja jos et niin ...

        Juurikin niinikkästeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö todellakaan pysty katkaisemaan "napanuoraasi "entiseen oppi-isääsi. Meitä asiallista keskustelua toivovia , harmittaa tuo riehumisesi entisen ystäväsi kimpussa. En tiedä osaatko hävetä menettelyäsi, ja jos et niin ...

        Minun napanuoran ioli kiinnitetty oikeaan jumalanlapseen, eikä vääryyden ihmiseen suniin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun napanuoran ioli kiinnitetty oikeaan jumalanlapseen, eikä vääryyden ihmiseen suniin.

        Todistuksesi on Raamatun mukainen:

        Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä.

        Paavalisi myöskin todisti samaa:

        Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava? Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun napanuoran ioli kiinnitetty oikeaan jumalanlapseen, eikä vääryyden ihmiseen suniin.

        Lopeta sitten se entisen ystäväsi perässä roikkuminen, ja lapselinen räkyttämisesi.


    • Miksi tämä Paavalin ohje, ei toimi anonyymiseurakunnassa?

      Saadaksen totuuden tielle vaikka vain yhdenkin Anonyymin, olen itsekin ollut Anonyymi.

      • Anonyymi

        Onko se toiminut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko se toiminut?

        Omasta kohtalostasi voit sen tietää, ettei se toiminut.

        Koska Saatan junaili Paavalin ja Pietarin kautta Jeesuksen nimestä ja verestä kristityille laumasuojan Kristuksen totuutta vastaan.

        "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään."

        Eivätkä ihmisparat tiedä, missä se se heidän iankaikkisuus todellisuudessa on.

        Tiedätkö sinäkään?


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Omasta kohtalostasi voit sen tietää, ettei se toiminut.

        Koska Saatan junaili Paavalin ja Pietarin kautta Jeesuksen nimestä ja verestä kristityille laumasuojan Kristuksen totuutta vastaan.

        "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään."

        Eivätkä ihmisparat tiedä, missä se se heidän iankaikkisuus todellisuudessa on.

        Tiedätkö sinäkään?

        En todellakaan tiedä, ja epäilen ettei siitä ole varmaa tietoa ainoallakaan elossa olevalla ihmisellä. Tuskin kuolleillakaan.


    • Anonyymi

      Olen saanut täyden varmuuden siitä, mitä minä sanon sinä päivänä:

      Herra, Herra!
      Sinun nimessäsi ja kalliissa sovintoveressä, olen paljastanut tämän ihmisen vääräksi profeetaksi, sovitusvere herjaajaksi:

      Teuvo Suni - ja Kirouksen Kirjeopisto. (Osa A)
      Syitä, miksi Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)
      Jumala ei antanut TyöKäskyä Teuvo Sunille (Osa2)
      Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia palvelukseensa (Osa1
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 6)
      Mies, joka sortui manipulointiin ja aivopesuun!
      Teuvo Sunin harhaopetukset, osa 4
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 5)
      Suni räikeimmät rienaukset?Pyhä Henki-palsta?
      Onko tämä Teuvo Sunin saata-na-palsta?
      Teuvo Sunin kirjoitukset ovat yhä pahempia...
      Kiitos Teuvo Suni
      Teuvo Sunin harhaopit no 103, 104, ja 105
      Teuvon harhaopetukset, osa 3
      Analyysiä Teuvosta, osa 1
      Analyysiä Teuvon harhaopetuksista.
      Kysymys Teuvo Sunille
      Koettelua ja analyysiä -
      TeuvoSunin julkisesta esityksestä
      Teuvo Sunille Timo SimilältäIhminen
      (T.S.) on oman pahuutensa vanki - vankilassa. .
      .Kehotus viisaille: karttakaa Sunin rienaavia tekstejä!
      Herra ei tosaankaan valinnut teuvoa - vaan?
      Teuvo Sunin harhaoppi no 107
      Teuvo Sunin harhaoppi no 106
      Pyhä Henki. Harhaoppista.
      TS. karta! Ketä ja miksi?
      Teuvo Suni: Suomi24, Tätä vielä kysynPyhä Henki.
      Kadotuksen LapsiTS
      Eksyttäjän ( T.S.) tarinassa häämöttää maaliviiva. . .
      Valheprofeetan (T.S.) syntimitta on kypsynyt Jumalan ratkaisupöytään
      Hetki jolloin tajusin lahkojohtajan valehtelevan
      Eksytyksen harhat, TS osa 12
      Äärijumalaton ihminen onTS
      Eksyttäjän harhat (Osa 10)
      Valheet vastaan Raamatun Totuudet!
      Eksyttäjän Harhat (osa 11)
      Raamatun Sanojen vääristelyä!Kumpaa uskoisi, Teuvoa vai Jeesusta?Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Miksi ruokitte TS narsistia???
      Teuvo Suni sanoi näin Jeesuksen opetuksista!
      Suni - Jeesuksen sovituksen rienaaja
      Totuus Teuvosta tullut ilmi.
      Raamattu-palstan valheita ( Osa 1)
      Valheita Paavalista versus Raamatun totuus!
      Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Teuvo ei pidä lupaustaan!Teuvo sanoi toisella palstalla,
      Sopiiko kysyä Teuvo lisää?
      Mihin Sunilahko hajosi?Teuvo Suni!
      Milloin aiot lopettaa tuon vihanpidon?
      SUNILAISUUS AJAA LUOPUMUSTA JUMALASTA
      Tämä aloitus: Teuvo Suni on väärä profeetta
      EIKÖ TEUVOLLE OLE MIKÄÄN PYHÄÄ?
      Syy sunilahkon kaatumiseen oli tämä!
      Helluntailainen Semper.Fidelis sen teki.
      Käärme, TS on luonut nahkansa!
      Miksi Teuvo Sunin kirjoitukset poistetaan?
      Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.
      Terveisiä Teukalta!
      Voi taivas sentään ja Teukka!
      Teuvo Suni, VÄÄRÄ PROFEETTA?

      • Vastauskin on jo aikoja sitten päätetty:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


      • Anonyymi

        Juurikin niin!


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Vastauskin on jo aikoja sitten päätetty:

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Juu, Hunkseja oikea TS tiiraa, mitähän sinäkin multinikki täällä viiraat?


    • Anonyymi

      Olen myös päättänyt pysytellä paalupaikalla.

    • Anonyymi

      Mikäs se siellä helikopterina hyrää
      Suninkin meni sinne kyllään

      Kuvasnsa proviilista mukaan otti
      taisi tulla täyspotti sen pois otti ja pojille
      lahjoitti - kih

      Keitä on nää pojat Peet, jotka avauksessa
      monesti mainittaneet

      Siellä se Hyllikin Kurraa kun HUNKSIEN POJAT
      Sunin kulauttaa , alkaa LisäNitrokin kielenalus sulauttaa

      NOI!

    • Anonyymi

      Nykykielen sanakirjalla ei tee tällä vanhan testamentin aikaisella menttaali palstalla mitään.

    • Anonyymi

      Millä mielen sairauden diagnoosilla teikäläisiä gategorisoitiin vanhan testamentin aikoihin?

    • Anonyymi

      Kun Pyhä Henki tämän tehtävän minulle antoi vuonna 1984, toimitettaksi näille ihmisille:

      Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:
      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla: 

      Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä  Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

       "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."  

      Olin päättänyt, etten lähde taistelemaan isieni uskoa vastaan, koska ei rakas Paavalinikaan ei lähtenyt:

      Paavali vastasi: "Minä seison nyt keisarin tuomioistuimen edessä, ja sen edessä minun asiani on ratkaistava. Juutalaisia vastaan en ole millään tavoin rikkonut, niin kuin itsekin hyvin tiedät.

      Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.
      Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.

      • Anonyymi

        Palstojen häirikkö sai "savustettua" T.S: n raamattupalstalta , nyt siellä ei kirjoita juuri kukaan.
        Tämäkin palsta vaikuttaa olevan lähes kokonaan yhden ja saman "savustajan" käytössä.


    • Anonyymi

      Ette mahda mitään sille, että kaikki menee kirjoitusten mukaan:

      Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

      He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

      Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

      Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

      Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

      Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan.

      Eri uskonlahkojen jäsenten nimet on kirjoitettu tapetun Karitsan veriseen kirjaan.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle!

      • Anonyymi

        Unohtamatta Aleksis Kiveäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamatta Aleksis Kiveäkään.

        Aleksis Kivi ei ole mikään taruolento.


    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

    • Anonyymi

      Päätökseni tuotti hyvän hedelmän.

      Suni on poistettu täältä ikiajoiksi.

      • Anonyymi

        Ei muuten pidä paikkaansa.😁


    • Anonyymi

      Se oli tarkoituskin.

    • Anonyymi

      Olen päättänyt antaa teille hetken totuudelle.

      • Anonyymi

        Kiitos siitäkin vähästä!


    • Anonyymi

      Tämä oli erinomainen päätös.

      Pyhällä Hengellä sovitusverta herjannut on poistettu palstalta.
      Täällä tapahtui uskonpuhdistus.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä? Ilman verenvuodatusta.


    • Anonyymi

      Teuvohan on runoilija.

    • Anonyymi

      Mikä ihme se on?

      Onhan Raamatussakin runolliset kirjat.

    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Päätökseni pitää tänäkin päivänä, vaikka kiirettä piisaa.

    • Anonyymi

      Alussa loi Teuvo aloituksen.

    • Anonyymi

      Hyvää päätöstä ei tarvitse katua.
      Vaikka ahtaan portin edssä vähän kadutti, kun en päässyt sisälle.

      • Anonyymi

        Ottiko pää portin yläkanaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottiko pää portin yläkanaan?

        Korjaan. Ottiko pää portin yläkamanaan?


    • Anonyymi

      Jollain runoratsu lähtenyt laukalle.😊

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta!

    • Minäkin päätin tulla katsomaan, mitä täällä oikein tapahtuu.

    • Paljon on herjattu, kosks 15 herjausta on poistettu.

    • Anonyymi

      "Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten katseltavaksi, muuten ette saa palkkaa taivaalliselta Isältänne." 

      Tätä ei ole kielletty:

      Paavalin TÖRKEIN Pyhän Hengen herjaus

      Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan.

      Jumala siis meni Golgatalla ristille Poikansa kanssa, saadakseen sovitetuksi kaikkien murhaajien teot ikiajoiksi.

      Hän halusi myös kuulla läheltä Poikansa tuskanhuudon:
      Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

      Ja kokea nenässään suloisena tuoksuna lämpimän veren tuoksun.
      Eikö täältä löydy enää edes yhtä ihmistä, joka olisi kuullut Pyhän Hengen äänen ?

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

      Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.
      Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

      PAHUS. SIVUA EI LÖYTYNYT.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Oletko sinä tämmöinen?
      Anonyymi
      13.10.2021 09:36

      adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.
      Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
      Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.
      Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina.
      He saavat tekojensa mukaisen lopun.

      Minä olen nyt iloinen, kun joku semmoinen uskalsi lainata Suuren porton pörssilistan.
      Ja tuoda sen kaikkien katseltavaksi.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tällaistä tämä todella on!
      TeuvoMarttiSuni

      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Jumala, oletko jo muistisairas?
      TeuvoMarttiSuni
      24.09.2021 08:59
      Etkö enää muista, mitä alkoi tapahtua, kun valitsit maailmasta Uuden liiton ensimmäiseksi omaksi pojaksesi Marian ja Joosefin pojan Jeesuksen.

      Henkensä menettivät ensiksi alle kaksivuotiaat poikalapset, vaikka heillä ei ollut vielä muita sanoja kuin hymy ja itku.

      Seuraavana tapettiin Johannes Kastaja:
      Tyttö meni ulos ja kysyi äidiltään: "Mitä minä pyytäisin?" Äiti vastasi: "Pyydä Johannes Kastajan päätä."
      Tyttö kiiruhti heti takaisin kuninkaan luo ja sanoi: "Tahdon, että annat minulle nyt heti vadilla Johannes Kastajan pään."
      Kuningas tuli pahoille mielin, mutta koska hän oli vieraittensa kuullen vannonut valan, hän ei voinut vastata kieltävästi.
      Hän antoi heti pyövelille käskyn, että tämän oli tuotava Johanneksen pää. Pyöveli meni vankilaan ja mestasi siellä Johanneksen.

      Sitten tulikin jo Ihmisen Pojan Jeesuksen vuoro.
      Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Kuolema tuolle miehelle."

      Poika tapettiin ja tappamisen junailleet esivalta ja papit Jumala heitti heti Golgatalta tämän maailman jumalalle Saatanalle ja hänen pojalleen Antikristukselle, kostoksi hänen Poikansa tappamisesta.

      Seuraavana oli vuorossa Stefanos. Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin.

      Nyt kysyn, miksi sinä 1903 vuotta Poikasi Jeesuksen tappamisen jälkeen, päätit lähteä Jerusalemin porteista matkalle pohjoiseen, etsimään tästä maasta äitinsä kohdusta esikoisena syntyvää poikalasta ihmisten vihattavaksi ja tapettavaksi:
      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin:

      Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
      Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän.

      Vaikka kaikki tulevat vihaamaan sinua sinua minun Henkeni tähden.
      Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa. Sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

      Uskon, että tästä johtuen murhaaja ja hänen siskonsa poika ei ole vielä tullut, vaikka 14 vuotta sitten tämän varoituksen lähetti.
      Devoit
      7.2.2007 21:30
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

      Tästä se viha alkoi.
      Paavolan seurakunnasta maaliskuussa 1989:
      Sinut on toimitetteva mielisairaalaan.
      Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun se ei puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?
      Se Jumalan puhe oli tämä:

      Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:
      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
      Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla:
      Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:
      "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Rakkaan Paavalin tavoin:
      Anonyymi
      26.09.2021 09:37
      Minäkin olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Teuvo Sunin,
      tuon Saatanan Jeesuksesta vuodattaman sovitusveren herjaajan:
      Teuvo Suni - ja Kirouksen Kirjeopisto. (Osa A)
      Syitä, miksi Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)
      Jumala ei antanut TyöKäskyä Teuvo Sunille (Osa2)
      Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia palvelukseensa (Osa1
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 6)
      Mies, joka sortui manipulointiin ja aivopesuun!
      Teuvo Sunin harhaopetukset, osa 4
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 5)
      Suni räikeimmät rienaukset?Pyhä Henki-palsta?
      Onko tämä Teuvo Sunin saata-na-palsta?
      Teuvo Sunin kirjoitukset ovat yhä pahempia...
      Kiitos Teuvo Suni
      Teuvo Sunin harhaopit no 103, 104, ja 105
      Teuvon harhaopetukset, osa 3
      Analyysiä Teuvosta, osa 1
      Analyysiä Teuvon harhaopetuksista.
      Kysymys Teuvo Sunille
      Koettelua ja analyysiä -
      TeuvoSunin julkisesta esityksestä
      Teuvo Sunille Timo SimilältäIhminen
      (T.S.) on oman pahuutensa vanki - vankilassa. .
      .Kehotus viisaille: karttakaa Sunin rienaavia tekstejä!
      Herra ei tosaankaan valinnut teuvoa - vaan?
      Teuvo Sunin harhaoppi no 107
      Teuvo Sunin harhaoppi no 106
      Pyhä Henki. Harhaoppista.
      TS. karta! Ketä ja miksi?
      Teuvo Suni: Suomi24, Tätä vielä kysynPyhä Henki.
      Kadotuksen LapsiTS
      Eksyttäjän ( T.S.) tarinassa häämöttää maaliviiva. . .
      Valheprofeetan (T.S.) syntimitta on kypsynyt Jumalan ratkaisupöytään
      Hetki jolloin tajusin lahkojohtajan valehtelevan
      Eksytyksen harhat, TS osa 12
      Äärijumalaton ihminen onTS
      Eksyttäjän harhat (Osa 10)
      Valheet vastaan Raamatun Totuudet!
      Eksyttäjän Harhat (osa 11)
      Raamatun Sanojen vääristelyä!Kumpaa uskoisi, Teuvoa vai Jeesusta?Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Miksi ruokitte TS narsistia???
      Teuvo Suni sanoi näin Jeesuksen opetuksista!
      Suni - Jeesuksen sovituksen rienaaja
      Totuus Teuvosta tullut ilmi.
      Raamattu-palstan valheita ( Osa 1)
      Valheita Paavalista versus Raamatun totuus!
      Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Teuvo ei pidä lupaustaan!Teuvo sanoi toisella palstalla,
      Sopiiko kysyä Teuvo lisää?
      Mihin Sunilahko hajosi?Teuvo Suni!
      Milloin aiot lopettaa tuon vihanpidon?
      SUNILAISUUS AJAA LUOPUMUSTA JUMALASTA
      Tämä aloitus: Teuvo Suni on väärä profeetta
      EIKÖ TEUVOLLE OLE MIKÄÄN PYHÄÄ?
      Syy sunilahkon kaatumiseen oli tämä!
      Helluntailainen Semper.Fidelis sen teki.
      Käärme, TS on luonut nahkansa!
      Miksi Teuvo Sunin kirjoitukset poistetaan?
      Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.
      Terveisiä Teukalta!
      Voi taivas sentään ja Teukka!
      Teuvo Suni, VÄÄRÄ PROFEETTA?

    • Pahus. Sunia ei löytynyt.

      Raju eksytys torjuttu
      Anonyymi
      29.09.2021 09:25
      Ilmoita
      Pahus. Sunia ei löytynyt.
      Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
      PoistatinTeuvon aloituksen.
      Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
      Teinppyynnönpois
      Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
      Poistattakaa Teuvon aloitukset.
      Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
      Poisperkele palstalta-
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
      Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
      Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
      Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
      Teuvo Suni on kukistettu.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.


      Jumala, oletko jo muistisairas?
      TeuvoMarttiSuni
      24.09.2021 08:59
      Etkö enää muista, mitä alkoi tapahtua, kun valitsit maailmasta Uuden liiton ensimmäiseksi omaksi pojaksesi Marian ja Joosefin pojan Jeesuksen.
      Henkensä menettivät ensiksi alle kaksivuotiaat poikalapset, vaikka heillä ei ollut vielä muita sanoja kuin hymy ja itku.

      Seuraavana tapettiin Johannes Kastaja:
      Tyttö meni ulos ja kysyi äidiltään: "Mitä minä pyytäisin?" Äiti vastasi: "Pyydä Johannes Kastajan päätä."
      Tyttö kiiruhti heti takaisin kuninkaan luo ja sanoi: "Tahdon, että annat minulle nyt heti vadilla Johannes Kastajan pään."
      Kuningas tuli pahoille mielin, mutta koska hän oli vieraittensa kuullen vannonut valan, hän ei voinut vastata kieltävästi.
      Hän antoi heti pyövelille käskyn, että tämän oli tuotava Johanneksen pää. Pyöveli meni vankilaan ja mestasi siellä Johanneksen.

      Sitten tulikin jo Ihmisen Pojan Jeesuksen vuoro.
      Mutta kun nämä näkivät pojan, he sanoivat toisilleen: 'Hän on perillinen. Tapetaan hänet, niin perintö on meidän.'Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Kuolema tuolle miehelle."

      Poika tapettiin ja tappamisen junailleet esivalta ja papit Jumala heitti heti Golgatalta tämän maailman jumalalle Saatanalle ja hänen pojalleen Antikristukselle, kostoksi hänen Poikansa tappamisesta.

      Seuraavana oli vuorossa Stefanos. Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin.

      Nyt kysyn, miksi sinä 1903 vuotta Poikasi Jeesuksen tappamisen jälkeen, päätit lähteä Jerusalemin porteista matkalle pohjoiseen, etsimään tästä maasta äitinsä kohdusta esikoisena syntyvää poikalasta ihmisten vihattavaksi ja tapettavaksi:
      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin:

      Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
      Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän.
      Vaikka kaikki tulevat vihaamaan sinua sinua minun Henkeni tähden.
      Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa. Sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

      Uskon, että tästä johtuen murhaaja ja hänen siskonsa poika ei ole vielä tullut, vaikka 14 vuotta sitten tämän varoituksen lähetti.

      Devoit
      7.2.2007 21:30
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

      Tästä se viha alkoi.
      Paavolan seurakunnasta maaliskuussa 1989:
      Sinut on toimitetteva mielisairaalaan.
      Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun se ei puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?
      Se Jumalan puhe oli tämä:

      Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:
      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
      Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla:
      Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:
      "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Milloin se heittäminen tapahtui?
      Anonyymi
      20.09.2021 17:51
      Ilmoita
      Devout
      18.3.2006 18.30
      Olen täysin varma, että Teuvo Suni on
      Jumalan lähettämä profeetta tämän kansan keskelle.
      LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
      Devout
      5.3.2007 10:55
      Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..
      Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Devoit
      26.12.2009 21:32Vuonna 1992 ensimmäisenä Adventtina, piispa pakeni tarkastuksessaan kirkosta, kun näki kyselytunnille tulleen Teuvo sunin. Kirkkoherran varoituksesta kyselytunti muutettiin HPE:ksi ja piispa häipyi liperit liehuen ja helmat paukkuen. Suni olisi kysynyt aiheesta v-lestadiolaisuus ev-lut kirkon sisällä..

      HEITTÄMINEN tapahtui pian tämän jälkeen: Sillä tätä kirjoittaessa hän oli jo turvallisestai Saatanan sylissä, verihurmoksessa, valheen ja vääryyden hengellä täytettynä:

      Oulun piispan pakomatka tuskin totta
      Devoit
      7.2.2012 21:30
      Myönnän tulleeni vuosia höynäytetyksi uskomaan että otsikossa mainittu asia piispan pakomatkasta olisi ollut totta, mutta kun olen tullut näkemään että tuon asian minulle kertoneen "profeetan" kaikki puheet ovat valhetta, niin tuo pakomatka-satukin on varmasti sitä. Olisihan siitä kirjoitettu lehdissäkin, niin iso skandaali se olisi ollut.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KIITOS JEESUS! Raju eksytys torjuttu!
      Anonyymi
      14.09.2021 16:51
      Teuvo Suni - ja Kirouksen Kirjeopisto. (Osa A)
      Syitä, miksi Jumala hylkäsi (ylpeän) Teuvo Sunin ( Osa 3)
      Jumala ei antanut TyöKäskyä Teuvo Sunille (Osa2)
      Jumala ei kutsunut Teuvo Sunia palvelukseensa (Osa1
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 6)
      Mies, joka sortui manipulointiin ja aivopesuun!
      Teuvo Sunin harhaopetukset, osa 4
      Teuvo Sunin harhaopetukset (Osa 5)
      Suni räikeimmät rienaukset?Pyhä Henki-palsta?
      Onko tämä Teuvo Sunin saata-na-palsta?
      Teuvo Sunin kirjoitukset ovat yhä pahempia...
      Kiitos Teuvo Suni
      Teuvo Sunin harhaopit no 103, 104, ja 105
      Teuvon harhaopetukset, osa 3
      Analyysiä Teuvosta, osa 1
      Analyysiä Teuvon harhaopetuksista.
      Kysymys Teuvo Sunille
      Koettelua ja analyysiä -
      TeuvoSunin julkisesta esityksestä
      Teuvo Sunille Timo SimilältäIhminen
      (T.S.) on oman pahuutensa vanki - vankilassa. .
      .Kehotus viisaille: karttakaa Sunin rienaavia tekstejä!
      Herra ei tosaankaan valinnut teuvoa - vaan?
      Teuvo Sunin harhaoppi no 107
      Teuvo Sunin harhaoppi no 106
      Pyhä Henki. Harhaoppista.
      TS. karta! Ketä ja miksi?
      Teuvo Suni: Suomi24, Tätä vielä kysynPyhä Henki.
      Kadotuksen LapsiTS
      Eksyttäjän ( T.S.) tarinassa häämöttää maaliviiva. . .
      Valheprofeetan (T.S.) syntimitta on kypsynyt Jumalan ratkaisupöytään
      Hetki jolloin tajusin lahkojohtajan valehtelevan
      Eksytyksen harhat, TS osa 12
      Äärijumalaton ihminen onTS
      Eksyttäjän harhat (Osa 10)
      Valheet vastaan Raamatun Totuudet!
      Eksyttäjän Harhat (osa 11)
      Raamatun Sanojen vääristelyä!Kumpaa uskoisi, Teuvoa vai Jeesusta?Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Miksi ruokitte TS narsistia???
      Teuvo Suni sanoi näin Jeesuksen opetuksista!
      Suni - Jeesuksen sovituksen rienaaja
      Totuus Teuvosta tullut ilmi.
      Raamattu-palstan valheita ( Osa 1)
      Valheita Paavalista versus Raamatun totuus!
      Eksytyksen harhoja ( Osa 13)
      Raamatun kanta harhoihin ja eksytyksiin?
      Teuvo ei pidä lupaustaan!Teuvo sanoi toisella palstalla,
      Sopiiko kysyä Teuvo lisää?
      Mihin Sunilahko hajosi?Teuvo Suni!
      Milloin aiot lopettaa tuon vihanpidon?
      SUNILAISUUS AJAA LUOPUMUSTA JUMALASTA
      Tämä aloitus: Teuvo Suni on väärä profeetta
      EIKÖ TEUVOLLE OLE MIKÄÄN PYHÄÄ?
      Syy sunilahkon kaatumiseen oli tämä!
      Helluntailainen Semper.Fidelis sen teki.
      Käärme, TS on luonut nahkansa!
      Miksi Teuvo Sunin kirjoitukset poistetaan?
      Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.
      Terveisiä Teukalta!
      Voi taivas sentään ja Teukka!
      Teuvo Suni, VÄÄRÄ PROFEETTAKO?
      MIKSI TOTUUS ON SÄÄNTÖJENNE VASTAISTA?
      Mutta valheet, herjaukset ja tappouhkaukset eivät?

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      "Kenen voittama joku on, sen orja hän on"
      Tämän sain julki Anonyyminä:
      Anonyymi
      05.08.2021 09:54
      "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."
      Jokaiselle synnin orjalle on tämän maailman ruhtinas räätälöinyt hänelle sopivan tehtävän. Kuten tällekin miehelle:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

      Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisäänKun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:
      "Devoit
      5.9.2008 23:25
      kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

      Kun hän 14 vuotta kulki rinnallani totuuden tiellä, hän sai minulta kaiken tiedon Pyhästä Hengestä ja Saatanan Paavalille syöttämistä valheista.Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä.
      Mutta siitä huolimatta hänelle kävi, kuten oli ennustettu. Koska:

      "Väärämieliset ovat harhateillä syntymästään saakka, äitinsä kohdusta asti ovat valehtelijat eksyksissä."
      Hänestä ei Saatana tehnyt hänen armonsa julistaa, vaan veriapostolinsa:

      Devoit
      "Pelätkää Jumalaa, älkää Saatanaa!Minäkin aluksi kauhistuin, kun tulin Saatanalle heitetyksi, että nyt joudunkin todelliseen helvettiin, mutta toisin kävi, kun heti sain Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntini anteeksi.
      Teuvon seurassa sain kantaa jatkuvasti raskasta syntisäkkiä mukanani, matkalla kohti ahdasta porttia, josta en kuitenkaan sisään päässyt. Kuten varmaankin tiedätte.
      Mutta vl-papin synninpäästön jälkeen olen voinut sydämeni saastaan purkaa heti ulos:

      "Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, mutta silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.


      Miksi ette herjaa omia NARSISTEJA
      TeuvoMarttiSuni
      01.08.2021 19:05
      Kun he komeissa viitoissaan, isot ristit kaulassaan, paimensauvat käsisään ja pannumyssyt päässään, rosvojen luolien karsinoissa valkopukuisten pappiensa kanssa hiippailevat.
      Kuten kirjoitettu on:

      "Ne ovat kuin linnunpelättimet kurkkumaalla, eivät ne osaa puhua. Ne eivät pysty liikkumaan itse, niitä täytyy kantaa paikasta toiseen. Älkää pelätkö niitä, eivät ne tee teille pahaa, mutta ei niistä apuakaan ole."

      Heillä on valmiiksi kirjotetut tekstit kirkkokäsikirjoissa, joten sama usko säilyy sukupolvesta toiseen. Jeesuksen käskyt ei enää heitä koske.
      Saatan tarjosi näita rättejä Jeesuksellekin:

      Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi:

      "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."
      Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

      Kun Jeesus ei suostunut, Saatana sai palvelijansa hänet tappamaan, pois hänen suurten suunnitelmien tieltä.

      Kun Jumalan Poika oli poistunut saatanan valtakunnasta.
      Sai paavi Vatikaaninsa.
      Piispat tuomiokirkkonsa.
      Kirkkoherrat kirkkonsa
      Papit rukoushuoneensa ja telttamajansa.
      Ja Katulähetyskin katunsa.
      Jopa Kotikuuslainenkin oman kuusensa.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tämä keskustelupalsta,
      TeuvoMarttiSuni
      01.08.2021 17:01
      on räätälöity hoitomies Paakkosen Pyhän Hengen herjauksille.
      Koska hänelle kävi näin:
      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."
      Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisään.
      Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:
      "Devoit
      5.9.2008 23:25
      kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."
      Hän jatkaa isiensä perintöä:
      "Mikäli lehdessänne annetaan tilaa Teuvo Sunin kirjoituksille, tulevat jäsenemme irtisanomaan lehtenne tilauksen, ja jäsentemme yritykset lopettavat ilmoittelun lehtenne palstoilla."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Miksi siskosi poika ei tule?
      TeuvoMarttiSuni
      25.07.2021 20:43
      Jotta saisit vihdoinkin sovituksen verestäni sille, kun en tullut taluttamaan sinua ahtaasta portista sisälle:

      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."Tässä Saatana oli sovittanut miehen sellaiseksi, että oli turha yrittää mennä sisäänKun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet vajaassa vuodessa, antoi oman nimensä, kuten antoi Saulillekin:

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
      kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

      Vai onko pelkuruus v:ällien sukuvika?

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Jeesuksen käskyt Teuvolle
      8.11.1988 kello 03.30

      Heräsin, kun makuuhuone oli kauttaaltaan kirkkaan valon vallssa, eikä pihavalokaan ollut päällä.Tuon kirkkauden keskeltä kuulin jo tutun äänen puhuvan:

      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Siinä se nyt tuli tehtävä, jota toki osasin jo odottaa. Enkä tätä, totisesti, iloiten vastaanottanut, vaikka olin sitä jo monta kuukautta odottanut, kun profeettojen julmasta kohtalosta tiesin, mikä minuakin saattaa odottaa, joten vastasin:
      "Kiitos ei, kyllä minä sinusta ihmisille puhun, kuten olen tähänkin asti puhunut, mutta tällaista tehtävää en itselleni halua."

      Ja vastaus tuli: "Sinä lupasit!" Näin olin todella luvannut 3 vuotta ja 3 kuukautta sitten:
      "Tämän takia, mitä nyt olen saanut nähdä ja kokea, tahdon lähteä minne vain haluat minut lähettää!"

      Sen kyllä tajusin, että valokuvaajan ammatti on nyt ohi, joten aloin etsiä jatkajaa, joka löytyikin samasta kylästä. Nuori mies, joka osti minulta studiokamerat ja valaisinlaitteet, ja tammikuun alussa tehtiin kaupat.

      Mutta Jumala ei kutsumistaan perunut, eikä muuttanut vaan pisti päälle tällaisen remmin: ei maistunut, ruoka eikä uni, ja korvissani soi lähes yötä päivää:"Sinä lupasit!"

      Ja kolmen kuukauden kuluttua, helmikuun lopulla vuonna 1989 olin vuoteen pohjalla niin heikossa kunnossa, että vaimo yritti väkisin toimittaa minut sairaalaan. Ja lopulta oli pakko huutaa Jumalalle, ei vaimolle:
      "Tässä olen, omapa on valintasi!" Ja tässä nyt olen edelleen samalla asialla 33 vuoden kuluttu tuosta tapahtumasta. Hankkimassa ihmisten vihalla palkkaa ikuista elämää varten:
      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset EROTTAVAT TEIDÄT KESKUUDESTAAN ja inhoavat teidän nimeännekin. Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri.
      Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
      - - -
      Pyhä Henki ei sanonut:
      Puhu kaikki se, mitä Jeesus ennen tappamista valitulle kansalle puhui.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      "HYVÄ ON SEN OSA,
      joka ei vaella jumalattomien tavoin,
      ei astu syntisten teille,
      ei istu pilkkaajien parissa .
      Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

      Siksi minäkään en ole poikkeus.
      NOUTAJAA ODOTELLEN

      Paakkosen poika:
      "Niin kauan jatka, kun tämä tapahtuu
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä.
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

      Tästä tämä alkoi, lähes päivälleen 16 vuotta sitten:
      "KOKEILE, MITÄ TÄÄLLÄ TOTUUS SAA AIKAAN"
      Tähän tämä päättyi:
      "Auts, olet jäähyllä!"

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ONKO JEESUS VIHDOINKIN TULLUT TAKAISIN?
      Anonyymi
      12.07.2021 10:26
      Ilmoita
      Samanlaisena äpäränä ja samanlaisten puheiden kanssa, jonka takia hänet tapettiin:
      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

      TeuvoMarttiSuni
      12.07.2021 13:45
      Ei hän toistamiseen lähetä ketään omaa Poikaansa uudelleen kristittyjen tapettavaksi.
      Vaan etsii jokaisen kansa joukosta seuraavaa omaa poikaansa.
      "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.
      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin.
      Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan.

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

    • Tämä löytyi puskasta no 70, mutta ei se mitään. Jatketaan:

      Pahus. Sivua ei löytynyt.

      MISSÄ TE TOISET OLETTE?
      "Älkää lähtekö Jerusalemista, (omasta kodistanne) vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
      Vanhan liiton aikana Elia kamppaili saman ongelman kanssa:
      "Elia sanoi silloin kansalle: "Minä yksin olen jäänyt jäljelle Herran profeetoista, kun taas Baalin profeettoja on neljäsataaviisikymmentä."

      Uuden liiton aikanaJeesuksen opetulapsista jäi hänen todistajaksi vain apostoli Johannes, kun kaikki muut läksivätPaavalin perään perustamaan kristityille Saatanan synagogia, jotka Jeesus jo ennalta nimitti Rosvojen luoliksi.

      Golgatlata alkaneen lopun ajan Rajun eksytyksen aikana, ei tässäkään maassa ole ollut muita, kuin Saatanalle heitettyjä erihenkisiä piispoja, pappeja, ja monenlaisia maallikoita, saarnaajista hoitomiehiin.

      Kunnes Jeesus ,11.8.1985, ilmestyi eräälle petturin pojalle, otti opetuslapsekseen, koulutti ja tämän kansan keskelle lähetti 11.8.1988:

      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
      Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Näin kävi toteen hänen ilmoituksensa:
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
      Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "
      Kaiken muun olenn jo 33 vuoden aikana saanut todeksi elää ja kokea, vain tämä vielä puuttuuu:

      Paakkosen poika:
      "Niin kauan jatka, kun tämä tapahtuu
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä.
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

      Vanhoillislestadiolaisen uskon mukaan, tämä entinen ystäväni uskoo minun vereni vuodattamalla sovittavan itseelleen sen, kun en tullut taluttamaan häntä sisälle ahtaasta portista, kun hän ei yksin uskaltanut mennä, ja tuli sen jälkeen heitetyksi Saatanalle. Kuten oli ennustettukin:

      "Devoit
      5.9.2008 23:25
      kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu?
      Kohdallani hoitomies heikki saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KOLMAS KYSYMYS SEISKALLE?
      Oliko tämänkin pitkän keskustelun poistamisen ainut syy, että aloittajaa oli Teuvo Suni, eikä yksikään teidän rakkaista Anonyymeistä?

      MITÄ KRISTITYT AINA KAIPAAVAT?
      Saatanan tappovälinettä ja Jeesuksen verta:

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
      - - -
      Pidättekö Jumalaa todella tyhmänä, kun ei osannut julistaa Armosta Pelastumista, ennen kuin vasta sitten, kun Saatanan palvelijat olivat hänen Rakkaan Poikansa tappaneet?
      Joka tarjosi vain Ahdasta Porttia ja Ovea.
      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
      Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta.
      Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Herjaajalleni hoitomies Paakkoselle
      Kuljit rinnallani 14 vuotta totuuden tiellä, joka päättyi ahtaan portin eteen, jonka seurauksena tulit heitetyksi Saatanalle:
      "Kaduttaa etten mennyt
      Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
      Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
      Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."
      Kun Saatana jäi tuhoamatta, se tuli ja tuhosi hänet, vajaassa vuodessa, antaen samalla uuden nimimerkin:
      "Devoit
      5.9.2008 23:25
      kysyn. kirjoitti:
      Miten se heittäminen tapahtuu? Kohdallani hoitomies Heikki Saari totesi, että minut heitetään saatanalle."

      Miksi palasit isäsi uskoon, vaikka sen kauheudet sait omassa kodissakin kokea.

      Devoit 22.12.2008 6:41
      Tiedän monia itsemurhia, sen seurauksena kun vl-vanhemmat ovat hylänneet lapsensa. Halu olisi kertoa eräskin traaginen tapaus jossa alaikäinen sisaruspari teki yhdessä itsemurhan, kun olivat saaneet tietää, ettei kotiin enää ole asiaa.
      Mutta en kerro, koska en halua mässäillä näillä surullisilla tapauksilla.

      Ja kuitenkin mässäilet jatkuvasti murhaajien verihurmoksessa.
      Vieläpä kutsuit minutkin todistajaksi, kun veljeäsi ei enää ollut.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      AVOIN KYSYMYS SEISKALLE
      Olen 84 v ja viimeiset 33 vuotta minulla on ollut lakina Pyhän Hengen totuus.
      "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
      Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
      Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
      Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
      Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
      Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

      Siksi kysyn:
      Minkä teidän lakinne mukaan lähetitte PAHUKSENNE poistamaan tämänkin aloitukseni:

      HYVÄÄ JOHANNES KASTAJAN MUISTOPÄIVÄÄ!
      Kaikille teille, jotka uskotte, että Pyhä Henki on Saatanan Jeesuksesta vuodattamassa veressä. ja Alkon punaisessa kirkkoviinissä.
      Kai te erihenkiset lahkot juhannusseuroissanne muistatte myös lämmöllä Uuden liiton ensimmäistä äitiänne, joka erinomaisella oveluudella sai esivallan edustajan ryhtymään murhaajaksi ja toimittamaan hänelle Johannes Kastajan pään.
      Tämän Uuden Liiton ensimmäisen Jumalan lähettämän todistajan - Jumalan Pojan Johannes Kastajan, Jeesuksen serkun - joka tämän jälkeen ei enää ollut ihmisten iloja pilaamassa.

      "Noihin aikoihin neljännesruhtinas Herodes kuuli Jeesuksesta. Hän sanoi hovimiehilleen: "Se on Johannes Kastaja. Hän on herännyt kuolleista, siksi hänessä vaikuttavat nuo voimat."
      Herodes näet oli pidättänyt Johanneksen, pannut hänet kahleisiin ja heittänyt vankilaan. Tämän hän oli tehnyt veljensä Filippoksen vaimon Herodiaan tähden, sillä Johannes oli sanonut hänelle:
      "Sinun ei ole lupa elää hänen kanssaan."
      Herodes olisi halunnut surmata Johanneksen mutta pelkäsi kansaa, joka piti Johannesta profeettana. Sitten Herodes vietti syntymäpäiviään ja Herodiaan tytär tanssi vieraille.
      Tyttö miellytti Herodesta niin, että tämä valalla vannoen lupasi antaa hänelle mitä hän vain pyytäisi.
      Äitinsä yllytyksestä tyttö sanoi: "Anna minulle nyt heti vadilla Johannes Kastajan pää."
      Kuningas tuli pahoille mielin, mutta koska hän oli vieraittensa kuullen vannonut valan, hän käski täyttää pyynnön.
      Hän lähetti vankilaan sanan ja käski mestata Johanneksen.
      Tämän pää tuotiin vadilla ja annettiin tytölle, ja tyttö vei sen äidilleen.

      Johanneksen opetuslapset tulivat sitten hakemaan ruumiin ja hautasivat sen. Sen jälkeen he menivät kertomaan Jeesukselle, mitä oli tapahtunut."

      Tästä alkoi kaikkien esivaltojen ja uskonlahkojen hyvävelijärjestelmä:

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
      - - -
      Tämän vanhoillislestadiolaisen hoitomiehenkö olette palkanneet Raamattukeskustelun valvojaksi?
      Joka kymmenillä Teuvo-herjauksilla ja veriylistyksillä on palstan sivut täyttänyt, ja jokaisen poiston jälkeen aloittaa herjaamisensa:

      RAJU EKSYTYS TORJUTTU
      Pahus. Sunia ei löytynyt.
      Torjuin sunin eksytyksen!
      HiiiHooo, kuolen nauruun!
      HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Kiäh kiäh !
      PoistatinTeuvon aloituksen.
      Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
      Tein pyynnön pois
      Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
      Poistattakaa Teuvon aloitukset.
      Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
      Poisperkele palstalta-
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
      Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
      Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
      Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
      Teuvo Suni on kukistettu.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      PÄIVÄN PÄÄTTEEKSI
      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Mitä kristityt aina kaipaavat?
      Tämä on varmasti totta
      Hyvää Johannes Kastajan muistopäivää
      Olen hyvin tyytyväinen - miksi te ette ole?
      Miksi te ette herjaa omia narsisteja?
      RAJU EKSYTYS TORJUTTU
      Pahus. Sunia ei löytynyt.
      Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
      PoistatinTeuvon aloituksen.
      Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
      Teinppyynnönpois
      Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
      Poistattakaa Teuvon aloitukset.
      Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
      Poisperkele palstalta-
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
      Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
      Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
      Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
      Teuvo Suni on kukistettu.

    • Vaikka aurinko paistaa - PAHA SÄÄ VAIN JATKUU
      Kun 2005 hankin ensimmäisen tietokoneen, aloin tutustua internetin ihmeellisen maailmaan, löysin tämän raamattukeskustelun ja ihmettelin, kun kukaan ei keskustellut totuudesta, eikä kukaan kirjoittanut omalla nimellään.
      Eräänä päivänä heinäkuussa Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"

      Heti aloin miettiä nimimerkkiä, mutta sen miettimisen keskeytti Pyhä Henki:
      "Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."
      Siksi aloin kirjoittaa Teuvo Sunin nimellä. Tammikuussa 2006 tuli palstalle toinenkin Teuvo Suni. joka alkoi kirjoittaa riettauksia ja valheita.
      Mutta se loppui lyhyeen, kun rekisteröin nimeni TeuvoSuni ja liitin mukaan myös kuvani.

      Tällä oli silloin oma seriffi, Admata, joka alkoi säännöllisesti poistaa kirjoituksiani, palstan sääntöjen vastaisena. Jotka sallivat keskustelun vsin siitä, minkälaista Raamattua ihmiset lukevat, minkälaiset kannet siinä on ja mitä käännöstä luet.
      Mutta ei sanaakaan siitä miksi RAAMATTU ON TOTTA. Kuten Pyhä Henki sen 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytti, kun kävi tempaamassa minut hetkeksi ylös kirkkauteensa. Näyttäen, minkälainen taivas on, ennen kuin otti minut opetuslapsekseen.

      Tässä Pahan hengen säätilassa olen nyt 33 vuotta totuutta kirjoittanut. Tällä hetkellä profiilissani on tallella syntymävuoteni 1937x20 sivua 38740 kirjoitusta. Poistettuja yli 5000.
      Odottaen sellaista aikaa, että voisin täältä HYVÄN SÄÄN aikana lopullisesti poistua, mutta sitä aikaa ei tule..

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KUTSU HERJAAJILLE
      Kutsun teidät kaikki jatkamaan erinomaisia Pyhän Hengen herjauksia minun kotiini:
      https://www.facebook.com/teuvo.suni/

      Siellä vierailee päivittäin satoja ihmisiä, jotka ovat täysin tietämättömiä siitä, miten Jesukselta Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä pitää vihata ja herjata.
      Jotta Jeesuksen ilmoitus toteutuisi:

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
      Sinne ole linkittänyt myös kaikki tänne tuomani aloitukset, joten valinnan varaa on.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Miksi ette herjaa OMIA NARSISTEJA
      Kun he komeissa viitoissaan, isot ristit kaulassaan, paimensauvat käsisään ja pannumyssyt päässään, rosvojen luolien karsinoissa valkopukuisten pappiensa kanssa hiippailevat.
      Kuten kirjoitettu on:
      "Ne ovat kuin linnunpelättimet kurkkumaalla, eivät ne osaa puhua. Ne eivät pysty liikkumaan itse, niitä täytyy kantaa paikasta toiseen. Älkää pelätkö niitä, eivät ne tee teille pahaa, mutta ei niistä apuakaan ole."

      Heillä on valmiiksi kirjotetut tekstit kirkkokäsikirjoissa, joten sama usko säilyy sukupolvesta toiseen. Jeesuksen käskyt ei enää heitä koske.
      Saatan tarjosi noita rättejä Jeesuksellekin:

      Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi:

      "Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."
      Silloin Jeesus sanoi hänelle:

      "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"

      Kun Jeesus ei suostunut, Saatana sai palvelijansa hänet tappamaan, pois hänen suurten suunnitelmien tieltä.
      Kun Jumalan Poika oli poistunut saatanan valtakunnasta.

      Sai paavi Vatikaaninsa.
      Piispat tuomiokirkkonsa.
      Papit rukoushuoneensa ja telttamajansa.
      Ja Katulähetyskin katunsa.
      Jopa Kotikuuslainenkin oman kuusensa.
      Ja Paakkosen poikakin sai vaikka mitä.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      MITÄ KRISTITYT AINA KAIPAAVAT?

      Saatanan tappovälinettä ja Jeesuksen verta:

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      HYVÄÄ JOHANNES KASTAJAN MUISTOPÄIVÄÄ!

      Kaikille teille, jotka uskotte, että Pyhä Henki on Saatanan Jeesuksesta vuodattamassa veressä. ja Alkon punaisessa kirkkoviinissä.

      Kai te erihenkiset lahkot juhannusseuroissanne muistatte myös lämmöllä Uuden liiton ensimmäistä äitiänne, joka erinomaisella oveluudella sai esivallan edustajan ryhtymään murhaajaksi ja toimittamaan hänelle Johannes Kastajan pään.

      Tämän Uuden Liiton ensimmäisen Jumalan lähettämän todistajan - Jumalan Pojan Johannes Kastajan, Jeesuksen serkun - joka tämän jälkeen ei enää ollut ihmisten iloja pilaamassa.

      "Noihin aikoihin neljännesruhtinas Herodes kuuli Jeesuksesta. Hän sanoi hovimiehilleen: "Se on Johannes Kastaja. Hän on herännyt kuolleista, siksi hänessä vaikuttavat nuo voimat."
      Herodes näet oli pidättänyt Johanneksen, pannut hänet kahleisiin ja heittänyt vankilaan. Tämän hän oli tehnyt veljensä Filippoksen vaimon Herodiaan tähden, sillä Johannes oli sanonut hänelle:
      "Sinun ei ole lupa elää hänen kanssaan."

      Herodes olisi halunnut surmata Johanneksen mutta pelkäsi kansaa, joka piti Johannesta profeettana. Sitten Herodes vietti syntymäpäiviään ja Herodiaan tytär tanssi vieraille.
      Tyttö miellytti Herodesta niin, että tämä valalla vannoen lupasi antaa hänelle mitä hän vain pyytäisi.

      Äitinsä yllytyksestä tyttö sanoi: "Anna minulle nyt heti vadilla Johannes Kastajan pää."
      Kuningas tuli pahoille mielin, mutta koska hän oli vieraittensa kuullen vannonut valan, hän käski täyttää pyynnön.
      Hän lähetti vankilaan sanan ja käski mestata Johanneksen.
      Tämän pää tuotiin vadilla ja annettiin tytölle, ja tyttö vei sen äidilleen.

      Johanneksen opetuslapset tulivat sitten hakemaan ruumiin ja hautasivat sen. Sen jälkeen he menivät kertomaan Jeesukselle, mitä oli tapahtunut.
      Tästä alkoi kaikkien esivaltojen ja uskonlahkojen hyvävelijärjestelmä:

      "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

      Muutama vuosi sitten Suomi24 raamattukeskustelussa joku puskateologi ehdotti, että Teuvo Sunin pään voisi hyvin toimittaa erään puolueen lahjoittamassa vihreässä muoviämpärissä hänen entiselle ystävälle Siikajoen Hartaanselälle.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      MIKSI TE AINA MENETTE RETKUUN?
      Kun näette millä tahansa uskontokeskustelun palstalla nimen Teuvo Suni, teillä syntyy valtava vihan tunne ja samalla alatte herjata Pyhää Henkeä, joka on teille Saatanan henki, koska se ei ylistä Saatanan Jeesuksesta vuodattamaa verta.

      Silloin Jeesus olisi sen kaikille teille vuodattanut, jos olisi itse iskenyt keihään sydämeensä tai viiltänyt puukolla ranteen auki.
      Eikä Saatanan olisi tarvinnut häntä tappaa.

      Kun te ulvotte; "KIITOS JEESUS VERESTÄSI", te kiitätte siitä Saatana, ja todella saatte hänet ikuisesti omaksenne, koska:

      "Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä,
      nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan.
      Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Teuvo on perillinen

      Anonyymi
      22.06.2021 15:56
      Kyllä jokaisen Anonyymin pitäisi se tietää, mitä perillisille on ennekin tehty, kun on tullut nimittelemään meitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi.

      • Anonyymi

        Mittään noille lie tehty?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mittään noille lie tehty?

        Voi Anonyymiparka:

        Mitäkö on tehty?

        Sietämätöntä puhetta.
        Kuka voi kuunnelle tuollaista?
        Hän on perillinen.
        Tapetaan Poika,
        niin perintö on meidän.


    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tämä on VARMASTI TOTTA
      Anonyymi
      21.06.2021 10:33
      Teuvo Suni on samanlainen riidanhaastaja kuin hänen lähettäjänsäkin:

      "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

      Ei sanaakaan Jumalan rakkaudesta vaan Saatanoita aamusta iltaan :
      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.
      Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
      Miten te voisitte välttää kadotustuomion?
      Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ketju sisältää mielenkiintoista asiaa.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Kuka? Missä? Miten?
      PyhäHenki
      30.10.2021 17:53
      Paakkosen poika
      Paavolassa
      Devoit
      7.2.2007 21:30
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      RAAMATUN ERÄMAA
      On tämä maailma, johon Jumala johdatti esiäidin ja isän käärmeen johdatettaviksi.
      "Käärme oli kavalin kaikista eläimistä, jotka Herra Jumala oli luonut. Se sanoi naiselle: "Onko Jumala todella sanonut: 'Te ette saa syödä mistään puutarhan puusta'?"

      Nainen vastasi käärmeelle: "Kyllä me saamme syödä puutarhan puiden hedelmiä.
      Vain siitä puusta, joka on keskellä paratiisia, Jumala on sanonut: 'Älkää syökö sen hedelmiä, älkää edes koskeko niihin, ettette kuolisi.'"
      Silloin käärme sanoi naiselle: "Ei, ette te kuole.
      Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."

      Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä.
      Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi."

      Kun Jumala valitsi maailmasta ensimmäisen kansan omaksi kansakseen, ja Mooseksen, sekä hänen veljensä Aaronin papiksi, johdattamaan valittua kansaa tässä erämaassa.
      He automaattisesti valitsivat tuon viisaan käärmeen heitä johdattamaan. 40 vuotta he vaelsivat, kunnes Jumala antoi heille taivaasta todellista MANNAA:

      "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

      Mutta kun käärmeen johdolla pärjännyt kansa tajusi, ettei tämä ole alkuunkaan heidän johtajansa, käärmeen veroinen, kun tuli haukkumaan heitä Saatanan halujen tyydyttäjiksi. He olivat yksimielisesti samaa mieltä:

      "Sietämätöntä puhetta, kuka voi kuunnella tuollaista? Hän on perillinen, tapetaan hänet, niin perintö on meidän."

      Poika tapettiin ja niin saivat edelleen jatkaa erämaavaellustaan tämän maailman perillisen johdattamina.
      Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.

      Käärme vaihdettiin käärmeen tehokkaaseen tappovälineeseen kuoleman Ristiin.
      Mooseksen laki sai väistyä Uuden kristittyjen perustuslain ja sen asetuksen tieltä:

      KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
      SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.

      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

      Siksi Johannes ilmoitti tämän jo vuonna 90.
      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."

    • Anonyymi

      Kenen kunniaksi sitä pyhäin (miesten, miksei pyhäin naisten) päivää vietettään?

      • Paavalin ja Pietarin, jotka perustivat yhdessä kristinuskon:

        ‎KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS‎

        ‎"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.‎‎ ‎
        ‎Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.‎‎ ‎

        ‎Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.‎‎ ‎

        ‎Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä ‎‎perimästänne‎‎ tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."‎‎ ‎

        ‎Tällä Pyhän Hengen ‎‎herjauksella‎‎ laki saatettiin voimaan:‎

        ‎"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.‎‎ ‎
        ‎Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.‎‎ ‎
        ‎Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.‎‎ ‎
        ‎Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.‎‎ ‎
        ‎Julistipa‎‎ kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän ‎‎julistamaamme‎‎ -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.‎‎ ‎
        ‎Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."‎‎ ‎

        ‎Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.‎‎ ‎

        ‎Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.‎‎ ‎
        ‎"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."‎
        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Suomi24 Anonyymiseurakunnan syntiröykkiön päällä heiluttelee Pahuksen kutsulippua  Saatanalle heitetty vl-hoitomies.
        On heilutellut jo yli 5000 kertaa, ja aina on käynyt näin:
        Pahus. Sivua ei löytynyt.


    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KOLMAS KYSYMYS SEISKALLE?
      Oliko tämänkin pitkän keskustelun poistamisen ainut syy, että aloittajaa oli Teuvo Suni, eikä yksikään teidän rakkaista Anonyymeistä?
      MITÄ KRISTITYT AINA KAIPAAVAT?
      Saatanan tappovälinettä ja Jeesuksen verta:
      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
      Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
      "Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."
      - - -
      Pidättekö Jumalaa todella tyhmänä, kun ei osannut julistaa Armosta Pelastumista, ennen kuin vasta sitten, kun Saatanan palvelijat olivat hänen Rakkaan Poikansa tappaneet?
      Joka tarjosi vain Ahdasta Porttia ja Ovea.
      "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
      Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
      Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta.
      Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene."

    • Anonyymi

      MIKSI EI VOI OLLA TOTTA?
      Että Teuvo Suni on ensimmäinen Jeesuksen Kristuksen lähettämä todistaja tähän maahan.
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

      Tämä vielä odottaa toteutumista:
      Devoit
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      "Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.


      PAHA SÄÄ VAIN JATKUU
      Kun 2005 hankin ensimmäisen tietokoneen, aloin tutustua internetin ihmeellisen maailmaan, löysin tämän raamattukeskustelun ja ihmettelin, kun kukaan ei keskustellut totuudesta, eikä kukaan kirjoittanut omalla nimellään.
      Eräänä päivänä heinäkuussa Pyhä Henki sanoi: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus?"
      Heti aloin miettiä nimimerkkiä, mutta sen miettimisen keskeytti Pyhä Henki:
      "Miksi häpeät nimeä, jolla minä olen sinut omakseni ottanut."
      Siksi aloin kirjoittaa Teuvo Sunin nimellä. Tammikuussa 2006 tuli palstalle toinenkin Teuvo Suni. joka alkoi kirjoittaa riettauksia ja valheita. Mutta se loppui lyhyeen, kun rekisteröin nimeni TeuvoSuni ja liitin mukaan myös kuvani.
      Tällä oli silloin oma seriffi, Admata, joka alkoi säännöllisesti poistaa kirjoituksiani, palstan sääntöjen vastaisena. Jotka sallivat keskustelu siitä, minkälaista Raamattua ihmiset lukevat, minkälaiset kannet siinä on ja mitä käännöstä luet.
      Mutta ei sanaakaan siitä miksi RAAMATTU ON TOTTA.
      Kuten Pyhä Henki sen 11.8.1985 Lappeenrannan kirkossa näytti, kun kävi tempaamassa minut hetkeksi ylös kirkkauteensa. Näyttäen, minkälainen taivas on, ennen kuin otti minut opetuslapsekseen.
      Tässä Pahan hengen säätilassa olen nyt 33 vuotta totuutta kirjoittanut. Tällä hetkellä profiilissani on tallella 38300 kirjoitusta. Poistettuja yli 5000.
      Odottaen sellaista aikaa, että voisin täältä HYVÄN SÄÄN aikana lopullisesti poistua, mutta sitä aikaa ei tule.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.


      MISTÄ TÄMÄ JOHTUU?
      25. 4 tulin ensimmäistä kertaa tämän Seiskan anonyymiseurakunnan helluntailaisen joukkoon tällä aloituksella:

      KIELILLÄPUHUMISEN piikkilankamalli suomalaisille.

      Kymmenen aloitusta olen aloittanut, ja kaikki ovat edelleen tallella, tosin monet jo kaukana, jonne ne on siirretty Veren voimalla piiloon.
      Täällä on myös syntynyt keskustelua, tosin etupäässä vain Pyhän Hengen herjauksia - mutta kuitenkin, koska ne ovat jo ennalta minullekin sanottu.
      Ja mikä omituisinta: Yhdenkään keskustelun kohdalle ei ole ilmestynyt:
      Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Kuten näissä aitauksissa:
      Ateistit
      Raamattu
      Yleistä kristinuskosta
      Luterilaisuus
      Profetiat
      Pyhä Henki
      Jeesus
      Se on suuri ihme, että tämä 4.1.2006 keskustelu on edelleen tallella Luterilaisuudessa:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/2439902/erokirjeeni

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Kysymys TeuvoSuni-nimimerkille
      Henki
      29.05.2021 14:24
      Sanoit toisessa keskustelussa seuraavasti: "Jos Pyhä Henki olisi 33 vuoden ajan sinne kertynyttä palkkaani markoissa ja euroissa tallentanut, olisi kassa-arkku jo pudonnut päähäni."
      Palkasta tulikin mieleen kysymys:
      Miksi ropo oli arvoltaan suurempi kuin kultaraha?

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tämäkin liittyy helluntailaisuuteen
      Bileamilla oli aasi ja Teuvolla auto.
      Molempien kulkuneuvot estivät omistajansa lähtemisen Jumalan tahdon vastaiselle tielle.

      Kun Pyhä Henki vuonna 1987 johdatti minut luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on.

      Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki: "Sinut on jo kastettu!"

      Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

      Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:
      "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."
      O = on
      P = paimenena
      H = Herra
      374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

      Kun palasin takaisin kotipihaan, auto kääntyi normaalisti vasemmalle autotallin eteen. Pitkään siinä istuin ja mietin, miten Pyhä Henki tämän teki.
      Lopulta päädyin siihen, että Henki antoi käsiini sellaisen tunteen, että ratti ei millään kääntynyt vasemmalle.
      - - -
      Kun Pyhän Hengen vaatimus - vanhoillislestadiolaisten harhaopin poistamisesta seurakunnan ilmoituksista - ei onnistunut maaliskuussa 1989, vaikka kirkkoherra itse sanoi minulle, että se on harhaoppi - kun minut 1987 aivan yllättäen pyydettiin kirkkoneuvoston jäseneksi.
      Niin joulukuussa 1991, soitti minulle paikallisen helluntaiseurakunnan evankelista SirkkaH:

      "Herran edessä tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta Teuvo Sunille:
      'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä, se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri.
      Se alkaa yksilötasolla voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
      Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
      vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa tiellesi.
      Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
      Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja veren voima'."
      Myöhemmin vielä ilmoitti, että aina, kun ajaa Raaheen kotini ohi, hän kohottaa käden kohti taivasta ja: "Herra siunaa tuota miestä ja hänen perhettään!"

      Kun minulle sitten valkeni tuon veren voiman salaisuus, josta Jeesus ei ollut mitään puhunut, ilmoitin hänelle:

      Tuon viestin sinulle saneli Saatanan tietäjähenki, eikä Herran Pyhä Henki. Hän ei enää vastannut, vaan pisti ystävänsä viestittämään:

      "Sirkka käski sanoa, että olet seonnut päästäsi."

      Näin katosi maallinen kunnia, ja loistava tulevaisuus helluntailaisten joukossa.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KIELILLÄPUHUMISEN piikkilankamalli suomalaisille

      Kun helluntaipäivä koitti olivat kaikki yhdessä koolla:
      saamelaiset, pohjalaiset, raumalaiset, turkulaiset, hämäläiset, savolaiset, karjalaiset ja stadilaiset.
      Kuulimme kukin heidän puhuvan omalla murteella Jumalan suuria tekoja.
      Tämän takia Jumala ei ole koskaan, lähettänyt maailmaan yhtään lähetyssaarnaaja eikä lähetysteologia.

      Hesekiel:
      "Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo."
      Jeesus:

      "Nämä kaksitoista Jeesus lähetti matkaan annettuaan heille ohjeet: "Älkää menkö vierasheimoisten keskuuteen älkääkä mihinkään Samarian kaupunkiin.
      Sen sijaan menkää Israelin kansan eksyneiden lampaiden luo."

      Ei myöskään tämän Golgatalta alkaneen Rajun Eksytyksen aikana:

      "Jokaisen kansan keskeltä minä etsin miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan vaaran, mutta sitä miestä en löytänyt.
      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.
      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin.
      Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan."

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.

      "Nyt he oudoksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

      MENIKÖ TÄMÄ JAKELUUN?

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      HELLUNTAI, KRISTITTYJEN SUURI PYHÄN HENGEN HERJAUSJUHLA

      Jeesus lupasi lähtiessään Pyhän Hengen vain niille, jotka Jumalaa tottelevat, ja jyrkästi kielsi omiansa lähtemästä ilman Hänen käskyään.
      Mutta kun Saatana Jumalan Pojan tappoi, hän antoi heti oman valheen ja vääryyden henkensä kaikille omilleen:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."
      Kun Jeesus syntyi aloitti Saatana työnsä:

      " Ramasta kuuluu huuto, itku ja kova valitus.
      Raakel itkee lapsiaan eikä lohdutuksesta huoli, sillä heitä ei enää ole."

      Kun Jeesus tapettiin, koko ihmiskunta iloitsi:
      "Kiitos Jeesus verestäsi."

      Eivätkä viimeiset tapahtumatkaan Israelissa:
      Gasasta kuuluu huuto, itku ja kova valitus.
      Äidit itkevät lapsiaan eivätkä lohdutuksesta huoli, sillä heitä ei enää ole."

      Ole saaneet yhtäkään piispaa tai pappia riisumaan verista viittaansa, ja toimimaan Jumalan ilmoituksen mukaisesti:

      "Vaikka Herra suo sinulle vain kapean leivän ja niukasti vettä, hän, sinun opastajasi, ei enää kätkeydy.
      Omin silmin sinä saat nähdä hänet.
      Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan, milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: -- Tässä on tie, kulkekaa sitä.
      Niin sinä julistat saastaisiksi hopeoidut jumalankuvasi ja heität menemään kullalla silatut jumalasi kuin nainen verisen rievun ja huudat:
      "Tiehesi, saasta!"

    • Pahus. Sivua ei löytynyt
      .
      KRISTITTYJEN YHTEYSLANKA

      Ei ole puhtaan valkoinen, Pyhän Hengen yhteys, vaan verellä, valheilla ja vääryyksillä punaiseksi tahrittu lanka.

      Jos näiden perustajista vaikkapa vain yksikin olisi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut. Silloin hänen tämäkin ilmoitus olisi valhetta:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

      adventisti, aglikaanit, alfalaiset, anomyymiseurakuntalaiset,ateistit, babtistit, birkittalaissisaret, branhamilaiset, cityseurakuntalaiset, dominikaanit, elämänsanalaiset, slevy:n miespapit, slevy:n naispapit, elämänlähdeläiset, eläväsanalaiset, ekumeeniset, exoduslaiset, hartaanselkäläiset, Helsteenin instituuttilaiset,henotesläiset, helluntailaiset, hengenuudistuslaiset, heränneet, esikoiset, ilosanomalaiset, israelinystävät, jehovalaiset Jeesuksen pyhän veren papit - joosualaiset jeesusonherralaiset katolilaiset, katolilaiset kylväjät, kansanraamattuseuralaiset, kalleimman veren sisaret, kansanlähetysläiset, kuninkaansoturit, kristilliset eläkeläiset, kriisipalvelulaiset, kellonkartanolaiset, kotisatamalaiset, luterilaiset, lähetysseurakuntalaiset, luthersäätiöläiset, lasarusveljet, lähdekalliolaiset, maranatalaiset, metodistit, missionuoret, mormoonit, munkkiluostarin munkit, nunnaluostarin nunnat, nokialaiset, onewayhouselaiset, ortodoksit, pelastusarmeijalaiset, patmoslaiset, palatsiseurakuntalaiset, paavalinsynodilaiset, paratiisikotilaiset, pikkuesikoiset, radiodeiläiset. priskillalaiset, pyhänikolauslaiset, perjantaikristuksellelaiset, raamattupuhuulaiset, risteyspaikkalaiset, ristiretkeläiset, rukouspalvelulaiset, rukousystäväläiset , rauhansanalaiset, rauhanyhdistysläiset, ristiinnaulittulaiset, ropolaiset, saalemilaiset, sanansaattajalaiset, scientologilaiset, siloalaiset,stefanuslaiset, suomenraamattuopistolaiset, teologiset instuuttilaiset, bernaakkelilaiset, takeitnowlaiset, tuomasmessulaiset, totuudenystäväläiset, tunnustukselliset luterilaiset, torontonsiunaajalaiset, uusheränneet , uusapostoliset, uusiviiniläiset, vapaakirkolliset, vanhauskoiset, vapaamuurarit, viadolorosalaiset, vineyardilaiset, yhteyskristuksessalaiset, yhteysliikeläiset, yeshualaiset.

      "KAIKKI OVAT LUOPUNEET JA KÄYNEET KELVOTTOMIKSI.
      EI OLEKETÄÄN, JOKA TEKEE HYVÄÄ, EI AINOATAKAAN."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      MUISTAKAA JA USKOKAA EDES TÄMÄ

      Yksikään Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut ihminen, ei kirjoita täällä anonyyminä, eikä minkäänlaisella tekaistulla nimimerkillä, vaan ainoastaan väestörekisterissä olevalla nimellään.

      Kun sain painosta keväällä 2005 omakustanteena julkaisemani kirjan: Älä heitä pelkää, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa, jossa toin julki kaiken sen valheen ja vääryyden jota luterilaisessa kirkossa viiden vuoden aikana sain kokea.
      Hankin ensimmäisen tietokoneen ja pääsin tutustumaan internetin ihmeelliseen maailmaan. Heinäkuussa löysin Suomi24 uskontokeskustelut, keskustele Raamatusta.

      Ihmettelin, kun ei täällä kukaan kirjoittanut omalla nimellään, eikä totuudesta ollut minkäänlaista tietoa. Eräänä päivänä Pyhä Henki sanoi:
      "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
      Aloin miettiä nimimerkkiä. Se loppui heti, kun Pyhä Henki kysyi: "Miksi häpeät nimeäsi, jolla minä olen sinut omakseni ottanut?"

      Niin aloin kirjoittaa nimelläni Teuvo Suni. Ja heti alkoivat kirjoitusten poistamiset silloisen seriffin Admatan toimesta. Tammikuussa 2006 tulivat ensimmäiset tappouhkaukset, jotka eivät vieläkään ole loppuneet. Mutta ei yksikään ole vielä toteutunut.
      Silloin ilmestyi palstalla monta Teuvo Sunia, jotka herjasivat ja kirjoittivat törkyisiä valheitaan. Mutta ne häipyivät, kun rekisteröin nimeni muotoon TeuvoSuni.
      Vuonna 2008, poisti silloinen ylläpitäjä kaikki siihen mennessä kirjoittamani aloitukset ja kommentit.

      Sen jälkeen poistettuja aloituksiani on yli 5000. Profiilissani on tallella 1877sivuax20 =37740 kirjoitusta Viime- ja tämän vuoden aikana sieltä on poistettu yli 2000.
      Fb - profiilissani on tallella kaikki, mitä olen elämästäni ja ja mitä Pyhä Henki on 33 vuoden aikana käskenyt tästä Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä käskenyt kirjoittaa.

      https://www.facebook.com/teuvo.suni/

      Se on julkinen, jota kaikki saavat vapaasti lukea, eikä kenenkään tarvitse pelätä pappiensa vihaa, jos saisivat tietää, että on Teuvo Sunin kaveri.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KUKA TÄMÄ PYHÄN HENGEN LÄHETTÄMÄ MIES ON?
      Jos hän ei ole Teuvo Suni.

      "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.
      Pohjoisesta minä herätin miehen, ja hän tuli, auringon nousun suunnalta minä hänet nimeltä kutsuin.
      Hän tallaa valtiaita kuin lokaa, tai niin kuin savenvalaja polkee saveaan.

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
      He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

      Devoit
      7.2.2007 21:30
      "Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Kuka lähetti babtistit alfalaisten papeiksi ja 130 muuta erihenkistä uskonlahkoa tähänkin maahan?
      Ei ainakaan Jeesus Kristus:
      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Kylväjät olivat hereillä, kun tämä jo minuutin kuluttua poistettiin:

      Kuka perusti Lähetysyhdistys Kylväjän ja 130 muuta erihenkistä uskonlahkoa tähänkin maahan?

      Ei ainakaan Jeesus Kristus:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      "Koti, uskonto ja isänmaa"

      Ovat Saatanan opetuksia Paavalille, joiden ainoa tarkoitus, on herjata tätä Pyhän Hengen ilmoitusta:

      "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      TEIDÄN SYNTIENNE TÄHDEN
      Saatanalla ei ollut muuta mahdollisuutta, kun tappaa Jumalan Poika, joka tuli nimittelemään Saatanalle annettuja ihmisiä Saatanan halujen tyydyttäjiksi ja kyykäärmeen sikiöiksi.

      Enää te ette ole Saatanan halujen tyydyttäjiä ja kyykäärmeen sikiöitä, vaan armosta pelastettuja kristittyjä:

      "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.

      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Näiden kahden, Paavalin ja Pietarin verihurmokseen, perustuu Paavalin laatima perustuslaki häneen uskoville kristityille:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
      -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.

      Pahojen poistamiset, jotka yhä vain jatkuvat.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ÄLKÄÄ LÄHTEKÖ
      vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
      Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää.
      Te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
      "Paljon enemmänkin minulla olisi teille puhuttavaa, mutta te ette vielä kykene ottamaan sitä vastaan.
      Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden.
      Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva.
      Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille ilmoittaa, hän saa minulta.
      Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin, että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa."
      Kun Pyhä Henki tuli, apostolit todistivat:

      "Me olemme kaiken tämän todistajat -- samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille jotka häntä tottelevat."
      Tämän kuullessaan neuvoston jäsenet olivat pakahtua raivosta ja aikoivat tappaa heidät."
      Kun Jumalan Poika oli Golgatalla tapettu, ja kostoksi Jumala heitti kaikki papit Saatanalle, joka välittömästi hylkäsi kaikki Jesuksen käskyt, ja toi niiden tilalle oman omistusoppinsa, johon ei enää Pyhää Henkeä tarvittu:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
      Jeesus ei kuitenkaan maailmaan jääneitä, hänen isänsä valittuja Saatanan armoille jättänyt, vaan alkoi toteuttaa omaa suunnitelmaansa:

      "Minä etsin heidän joukostaan miestä, joka vahvistaisi muurin, seisoisi lujana sen aukossa ja torjuisi maataan uhkaavan tuhon, mutta sitä miestä en löytänyt.
      Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista."

      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Minä etsin eksyneen ja tuon takaisin laumasta harhautuneen, minä sidon murtuneen jalan, minä hoivaan uupunutta, ja vahvat ja lihavat minä pidän kurissa. Minä kaitsen laumaani niin kuin sitä tulee kaita."

      Näin hän toteutti ennalta, profeetta Sakarjalle ilmoittamansa suunnitelman, myös tämän pienen pohjoisen maan kohdalla
      :
      Minulle hän sanoi: "Paina mieleesi ne hevoset, jotka lähtivät pohjoista kohti. Ne vievät minun henkeni pohjoiseen maahan, jotta se vaikuttaisi siellä."

      Ja niin tapahtui vuonna 1936, kun Pyhä Henki kävi Karjalassa asuvan köyhän äidin kohdussa merkitsemässä petturin siittämän pojan omaksi pojakseen:
      https://www.youtube.com/watch?v=C5qyqtFFU_s

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      "Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuunnella, lähtekää sieltä ja pudistakaa pöly jaloistanne.
      Totisesti: Sodoman ja Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki.
      "Minä lähetän teidät kuin lampaat susien keskelle. Olkaa siis viisaita kuin käärmeet ja viattomia kuin kyyhkyset.
      "Pitäkää varanne, sillä ihmiset vievät teidät oikeuden eteen ja ruoskivat teitä synagogissaan.
      Maaherrojen ja kuninkaidenkin eteen teitä tullaan viemään minun takiani, todistukseksi heille ja kansoille.
      Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
      Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."

      PÄÄTELKÄÄ ITSE.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      PROFEETTOJEN KOVA KOHTALO

      "Onko yhtäkään profeettaa, jota teidän isänne eivät olisi vainonneet?"

      JEREMIA
      Minä onneton mies!
      Paljon olen kärsinyt, Herra on lyönyt minua vihansa sauvalla.
      Hän kuljetti minua, hän vei minut pimeään, pilkkopimeään.
      Hän on nostanut kätensä minua vastaan päivä päivältä yhä uudelleen.
      Hän repi rikki ihoni, raateli lihani, murskasi kaikki luuni.
      Hän rakensi varustuksia minua vastaan, ympäröi minut tuskan muurilla.
      Keskelle pimeyttä hän pani minut asumaan, kuin kauan sitten kuolleitten joukkoon.
      Hän sulki minun tieni, en pääse pakoon, hän pani minulle painavat kahleet.
      Vaikka kuinka huudan ja valitan, hän ei kuule rukoustani.
      Hän tukki tieni kivenjärkäleillä, antoi minun kulkea harhaan.
      Hän väijyi minua kuin karhu, kuin leijona piilopaikassaan.
      Hän eksytti minut tieltä, raateli minut, jätti hylättynä makaamaan.
      Hän jännitti jousensa ja suuntasi nuolensa minua kohti.
      Hän ampui minuun viinensä nuolet, lävisti rintani.
      Minusta tuli kaiken kansan pilkka, ainainen ivan aihe.
      Hän syötti minulle katkeria yrttejä, juotti karvasta juomaa.
      Hän polki minut maan tomuun, pani hampaani jauhamaan soraa.
      Minä kadotin onneni päivät, unohdin, millaista on elää rauhassa.
      Minä sanoin: "Kaiken olen menettänyt, Herra on vienyt minulta toivon."
      Kurjuuteni ja kodittomuuteni täyttää mieleni, kaikki maistuu myrkyltä ja koiruoholta.
      Minä en voi unohtaa onnettomuuttani, en saa sitä mielestäni.
      Kuitenkin minä toivon ja odotan, sillä minä ajattelen tätä:
      Herran armoa on se, että vielä elämme, hänen laupeutensa ei lopu koskaan.
      Joka aamu Herran armo on uusi, suuri on hänen uskollisuutensa.
      Sieluni sanoo: "Herra on kaikkeni, häneen minä turvaan.
      "Herra on hyvä sille, joka panee toivonsa häneen, sille, joka häntä etsii.
      Hyvä on hiljaisuudessa toivoa apua Herralta.
      Hyvä on miehelle, että hän kantaa iestä nuoruudessaan.
      Istukoon hän yksin ja vaietkoon, kun Herra on pannut taakan hänen päälleen, painakoon suunsa tomuun -- ehkä on toivoa vielä.
      Kääntäköön hän poskensa lyöjäänsä kohti ja ottakoon vastaan pilkan.
      Mutta Herra ei hylkää, ei hylkää iäksi.
      Vaikka hän kurittaa, hän myös armahtaa, suuri on hänen laupeutensa.
      Ei Herra iloitse siitä, että hän kurittaa ihmistä."
      Jeremia kivitettiin kuoliaaksi.

      Tämä palkattu murhaaja on poliisi, ja hänellä on poliisin aseet:

      "Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      KUKA NÄMÄ LÄHETTI?
      Paavit, piispat, papit, lähetyssaarnaajat, lahkojohtajat evankelistat, saarnaajat, lähetysmiehet, johtomiehet, hoitomiehet jne?

      Ei ainakaan Jeesus ja Pyhä Henki:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
      Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus."

      Ovatko ateistit sittenkin oikeassa?'
      Raamattu on satukirja.

    • Löytyi puskasta no 50, joten jatketaan:

      Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ÄLÄ VÄHÄTTELE ARMOLAHJAASI
      Mitättömänä anonyyminä minä ylistän
      Anonyymi
      01.05.2021 13:49
      Jeesusta Kristusta, joka sovitti syntini Golgatan ristillä!

      Sinähän olet kuuluisan vanhoillislestadiolaisen Paakkosen poika Paavolasta.

      Paholaisen poika pohjoisesta
      palstalla pyhää puhetta,
      poistaa, pilkkaa, piilottaa.
      Paavalia poika pyhänä pitää,
      puisesta puulaatikostakin
      Paavalin puheita pitkin päivää
      palstalle pistää peräkkäin.
      Päivän päättyessä pimeällä,
      pyhiä puheita piilottaa.
      Parkuu, pyytää poistamaan,
      pyhiä puheita palstaltaan.
      Pelostakin polvia pakottaa.
      Pietarikin pelkäsi Paavalia,
      Paavali Pietaria puhutti.
      Palvelustyttökin pihalla
      pelästytti pahoin Pietarin.
      Puhkesi pihalla parkumaan,
      Pelastajansa pahoin pettäen.
      Paholainen palkitsi Pietarin,
      puki paavin pukuun puhtoiseen,
      Pietarinkirkon pappeuteen.
      Pyhäkseen puki Paavalinkin
      pyhiä pahoin pidelleen,
      palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
      perusisäksi papeille puhumaan.
      Plus 21xp=
      Paakkosen poika Paavolasta
      pelästyi pientä porttia
      pakeni piiloon pimeään,
      piikkiseen puskaan pelkäämään.
      Paholainen pönkäisi perään,
      palkkasi pojan pilkkaamaan
      Pyhiä puheita poistamaan.

    • Hyvis. Sivu löytyi.

      KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVERHO REPESI

      "Mutta Jeesus huusi taas kovalla äänellä ja antoi henkensä.
      Sillä hetkellä temppelin väliverho repesi kahtia, ylhäältä alas asti. Maa vavahteli, kalliot halkeilivat."
      Se liittyy tähän Jeesukselle annettuun tehtävään:
      "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan."
      Temppelin väliverhon takana oli se paikka, jossa Jumala puhui papeille. Koska Jeesuskaan ei saanut valittua kansaa pois pappien valheista, Jumala hylkäsi lopullisesti papit, ja ihmisten rakentamat jumalanhuoneet, kun Hesekielin ja Malakin ennustukset toteutuivat:

      "Minun laumani on hajonnut, kun se on jäänyt paimenetta, ja minun lampaani ovat joutuneet petojen suihin, kun ne ovat joutuneet erilleen laumastaan
      Minun lampaani harhailevat pitkin vuoria, pitkin korkeita kukkuloita, ne ovat hajaantuneet joka puolelle maata, eikä kukaan kaipaa eikä etsi niitä.

      "Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.
      Näin sanoo Herra Jumala: Minun lampaani ovat joutuneet petojen saaliiksi. Minun lampaani ovat joutuneet kaikenlaisten petojen suihin, koska kukaan ei ole niitä kainnut, koska paimeneni eivät ole tunteneet murhetta niistä. Paimenet ovat pitäneet huolta vain itsestään, minun laumastani he eivät ole huolehtineet. Sen tähden, paimenet, kuulkaa Herran sana.

      Näin sanoo Herra Jumala: Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä pelastan lampaani heidän hampailtaan, enää ne eivät joudu heidän ruoakseen.
      "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen.
      Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

      "Te papit, teitä koskee tämä sana: .
      -- Minä teen teidän sukunne kelvottomaksi papin tehtävään. Minä paiskaan uhrieläintenne suolet sontineen teidän silmillenne, viskaan juhlienne jätteet kasvoillenne, ja teidät itsennekin heitetään tuohon samaan tunkioon."
      "Huomatkaa nyt: tuon sanan minä olen lähettänyt teille siksi, että liitto, jonka tein Leevin kanssa, pysyisi voimassa, sanoo Herra Sebaot.
      Minun liittoni oli tällainen: Elämän, rauhan ja menestyksen minä annoin hänelle, ja hän kunnioitti ja palveli minua, lähestyi minua vavisten.
      Luotettava opetus oli hänen sanoissaan, eikä vääryyttä ollut hänen huulillaan. Vakaasti ja vilpittömästi hän vaelsi minun tietäni, ja monet hän palautti takaisin synnistä. Papin suun tulee jakaa tietoa, hänen huuliltaan odotetaan opetusta. Hän on Herran Sebaotin sanansaattaja.

      Mutta te olette poikenneet tieltä, teidän opetuksenne on saanut monet lankeamaan. Te olette rikkoneet liittoni, jonka tein Leevin kanssa, sanoo Herra Sebaot.
      Niin minäkin teen teidät halveksituiksi ja saatan teidät häpeään kaiken kansan silmissä. Te ette pysyneet minun teilläni, vaan opettaessanne katsoitte, keitä kuulijat olivat."

      Tästä alkoi koko maailmassa Jumalan lähettämä raju eksytys. Kun Jumala hylkäsi kelvottomat papit, ja siirsi heidät parempaa palkkaa maksaan Saatanan ammattiliittoon, koska:

      "Palkkapaimen ei ole oikea paimen."
      Jumala oli armollisempi pappeja kohtaan kuin mitä oli Suomen posti pakettilajittelijoita kohtaan.
      Ilmeisesti siksi, koska tiesi heidän hyvin hoitavan ihmiskunnan pitämisen hänen lähettämässä RAJUSSA EKSYTYKSESSÄ.
      - - -
      Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, Hän hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
      Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
      Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

      Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

      Tästä alkoi myös maailmassa valtava rakennusprosessi, kun Saatanan piti saada joka ainoalle papille oma palveluspaikka, jotka Jeesus jo ennalta nimitti ROSVOJEN LUOLIKSI.

    • Hyvis,Kun löytyi.

      TÖRKEÄ VALHE, SAATANAN OMISTUSOPPI = RAJU EKSYTYS

      "Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan."

      Ettekö todella ymmärrä tätä törkeää valhetta?:
      Jumala meni Golgatalla Kristukseen, jotta sai läheltä läheltä nauttia hänen verensä tuoksua ja kuunnella hänen tuskanhuutoaan;
      "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit."

      "Rakkaus ohjatkoon elämäänne, onhan Kristuskin rakastanut meitä ja antanut meidän tähtemme itsensä lahjaksi, hyvältä tuoksuvaksi uhriksi Jumalalle."
      Kristus nousi taivaaseen, mutta mihin joutui Jumala?

      Se on varmaa, että tässä Saatana sovitti kaikki maailman ihmiset ikuisesti omaksi kansakseen.
      Paavalille ja Jeesuksen kieltäneelle Pietarille sanelemalla omalla omistusopillaan.

      "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
      Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme
      -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Johannes, joka ainoana opetuslapsena pysyi Kristuksen todistajana kuolemaansa asti sai nähdä, miten Saatana sai valtaansa valitun kansan:

      "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas. Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään juutalaisiksi vaikka eivät ole -- Saatanan synagogaa he ovat!"

      Seuraavaksi hän sai nähdä, miten Saatana Paavalille, Pietarille ja muille luopuneille opetuslapsille sanelemillaan valheilla perustivat Kristinuskon, Saatanan synagogan. Kun hän vuonna 90 kirjoitti:

      Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.

      Ja niin alkoi Kristinusko, Saatanan seurakuntien perustamiset.
      Eikä kahta ilman kolmatta. Kun Saatana sai houkuteltua Muhammedin ja islamilaiset samaan katraaseen. Se sai - murhaaja kun on - Paavi Urbanuksen aloittamaan Ristiretket.

      Tappajat eivät ole koskaan velttoilleet verta vuodattaessaan, kun ovat Raamatusta saaneet käskyn teoilleen:

      "Kirottu olkoon jokainen, joka suorittaa veltosti Herran antaman tehtävän. Kirottu olkoon se, joka ei miekallaan vuodata verta!"

      Tätä noudattivat myös ne esi-isämme, jotka Ruotsin kuninkaan Kustaa II Adolfin johdolla läksivät vuonna 1618 kolmeksikymmeneksi vuodeksi Eurooppaan tappamaan katolilaisia - Jumalan nimeen, tietenkin:

      "Kun kummatkin sotajoukot olivat paikoillaan, ratsasti Kustaa Aadolf keskelle taistelurintamaa. Siellä hän pysähtyi, otti toisella kädellään hatun päästään ja tarttui toisella miekkansa kahvaan, korotti äänensä ja sanoi:
      "Armollinen Jumala, joka pidät voiton ja tappion kädessäsi, käännä kasvosi, meidän, palvelijoittesi puoleen. Kaukaisesta maasta ja rauhallisista asunnoista olemme tulleet tänne taistelemaan vapauden, totuuden ja evankeliumin puolesta. Anna meille voitto pyhän nimesi tähden, amen!"
      (WSOY: Jokamiehen maailmanhistoria)

      Tässä on perusta sille, miksi tämä Jeesuksen pelastusoppi on EHDOTON:
      "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

      Tämä on luettavissa myös täällä:
      https://www.facebook.com/teuvo.suni/
      Koska tämä palstan sääntöjen mukaan kuuluu poistettavien joukkoon.

    • Pahus, Sivua ei löytynyt.

      NÄMÄ ja 400 muuta, eivät ole Wanhan miehen aloituksia, vaan?
      Tämä aloitus: Teuvo Suni on väärä profeetta
      Ei voisi olla turhempaa yritystä
      JEESUS OPETTI TULEVASTA RISTINKUOLEMASTAAN!
      Teuvo vihaa silmittömästi muita,
      PELASTUS JEESUKSEN VEREN KAUTTA!
      TÄMÄ TODELLAKIN ON RISTIN VIHOLLISEN MIELESTÄ HULLUTUSTA!
      Teuvo mitätöi Jeesuksenkin sanat!
      OLETKO RISTIN VIHOLLINEN?
      Ristin luona paras paikka on
      TÄMÄN YMMÄRTÄÄ VAIN ANIHARVA!
      EIKÖ TEUVOLLE OLE MIKÄÄN PYHÄÄ?
      Sodit Jumalaa vastaan!
      JEESUS ASETTI UUDEN LIITON!
      JEESUKSEN P I T I KÄRSIÄ!
      TÄMÄ VASTA ONKIN SIETÄMÄTÖNTÄ PUHETTA!
      Hylkäämällä Paavalin kirjeet,
      TÄTÄ EI PERKELE HALUAISI JULISTETTAVAN!
      Totuudesta luopunut vanhus
      JUMALAN PROFEETAT YMMÄRSIVÄT JEESUKSEN TULON MERKITYKSEN!
      SITTEN TULEE LOPPU
      Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea
      KUKA VOI TUOMITA KADOTUKSEEN?
      JEESUS PELASTAA!
      Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
      Ylistys Jeesukselle Kristukselle!
      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa
      Ja joka ei kanna ristiänsä ja seuraa minua, se ei voi olla minun opetuslapseni.
      Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja
      Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa."
      Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen,
      Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta,
      Haluan vain sanoa, että
      Jeesus antoi Pietarille uuden mahdollisuuden!
      JEESUKSEN VEREN KAUTTA PÄÄSY KAIKKEINPYHIMPÄÄN!
      JEESUKSEN WEREN KAUTTA!
      EIVÄT NÄMÄ OLE SAATANAN, VAAN APOSTOLI JOHANNEKSEN SANOJA,
      Hänestä kaikki profeetat todistavat!
      VOITTO KARITSAN VEREN KAUTTA!
      FILIPPUS JULISTI KRISTUSTA. MINÄ MYÖS!
      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'
      Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä.
      ANTAKAA SOVITTAA ITSENNE JUMALAN KANSSA
      JEESUS LÄHETTÄÄ EVANKELIUMIN JULISTAJAT!
      SAARNATTU HULLUTUS!
      JEESUKSEN, VOITTAJAN PUOLELLA!
      JEESUS KRISTUS JÄTTI TAIVAAN LOISTON
      Teuvon turha vaiva
      Niin sen PITI käydä!
      ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä
      JUMALAN ARMOISTUIN!
      Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
      JEESUKSEN ARMO
      Eikö Kristuksen pitänyt tätä kärsimän ja sitten menemän kirkkauteensa?"
      JEESUKSEN APOSTOLIT JULISTIVAT KRISTUSTA
      Jeesus ajoi henget ulos sanalla, ja kaikki sairaat hän paransi;
      JEESUS KRISTUS ON HYVÄ
      Wanha mies tuskin lopettaa rienauksiaan.
      Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
      KUKA VOI MEIDÄT EROTTAA KRISTUKSEN RAKKAUDESTA?
      Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa
      Wanha mies edustaa luopumusta!
      Te olette näet kutsutut vapauteen, veljet; älkää vain salliko vapauden olla yllykkeeksi lihalle,
      VALKAISSEET JEESUKSEN VERESSÄ
      Jeesus sanoi: "Ottakaa kivi pois." Martta, kuolleen sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo
      ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus, sillä hän on vapahtava kansansa heidän synneistänsä
      Mutta Herra sanoi hänelle: "Mene; sillä hän on minulle valittu ase
      Ja Jumalan sana menestyi, ja opetuslasten luku lisääntyi suuresti Jerusalemissa.
      Herra, sinua minä kiitän kansojen joukossa ja veisaan sinun kiitostasi kansakuntien keskellä.
      Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansa
      Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olett
      Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, j
      Jeesus sanoo: Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni,
      JEESUS TULEE TAKAISIN
      Silloin Jeesus sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
      Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,joka ei, vaikka hänellä olikin
      Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa
      Teuvo ei ole näköjään lukenut Johanneksen evankeliumia.
      jos ketä käärmeet sitten purivat ja tämä katsoi vaskikäärmeeseen, niin hän jäi eloon.
      joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."
      Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne,
      Ja hän sanoi heille: "Sapatti on asetettu ihmistä varten eikä ihminen sapattia varten.
      Mutta armolahjan laita ei ole sama kuin lankeemuksen; sillä joskin yhden
      Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
      muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."
      Jeesus sanoi: Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      AVOIN KYSYMYS SEISKALLE

      Miksi ette halua keskusteluja Raamatusta, Jumalasta, Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä sallia vain Väestörekisterissä olevalla nimellä ja kuvalla kirjoittaville, ja kirjoituksia kommentoiville?

      Silloin säästyisitte itsekin Jumalan tuomiolta, kun ette enää olisi kaikenlaisten herjaajien ja riettauksia kirjoittavien aisaparina. Tarkoitan tätä:

      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?

      Mutta onhan myös Herra viisas! Hän voi lähettää onnettomuuden, eikä hän sanojaan peruuta. Hän käy taisteluun niitä vastaan, jotka tekevät vääryyttä, ja niitä vastaan, jotka ryhtyvät väärintekijöiden auttajiksi. "

      Kun jokainen kirjoittaja omalla nimellä ja kuvalla vastaa kirjoituksistaan, silloin ei tarvittaisi minkäänlaisia sääntöjä, moderaattoreita eikä tekoälyä kirjoituksia poistamaan.
      - - -
      Miten suuri tulonmenetys tämä ehdotus teille olisi?
      Paljonko teille pitäisi maksaa, jotta tämä ehdotus toteutuisi, kun riettauden virran väki palaisi takaisin riettauden virran vietäväksi:

      "Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

    • Anonyymi

      DÅ tyrnyt
      Lopeta se Hunksien toljotus

      Keväällä siitä kerroit

      • Pahus. Sivua ei löytynyt.

        JEESUS SISÄISTÄÄ - SAATANA ULKOISTAA

        "Älkää lähtekö Jerusalemista (omasta kodista) vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
        Kun Pyhä Henki tulee teihin, te opitte tuntemaan koko totuuden ja olette minun todistajia Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli?
        Tämän Hengen on Jumala antanut asumaan teissä.
        Te ette itse omista itseänne, sillä Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta. Tuottakaa siis ruumiillanne Jumalalle kunniaa!

        Miten jumalien kuvat soveltuvat Jumalan temppeliin? Mehän olemme elävän Jumalan temppeli, niin kuin Jumala on sanonut:
        Minä asetun heidän keskelleen ja vaellan heidän mukanaan. Minä olen oleva heidän Jumalansa ja he minun kansani.
        Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki .

        Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
        Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

        SAATANAN ULKOISTAMINEN alkoi heti, kun Temppelin väliverho repesi ja kaikki papit heitettiin Saatanalle, joka antoi papeille Paavalin kautta kaikki erinomaiset ohjeet ulkoistamiselle.

        Hän antoi seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat, varustaakseen kaikki seurakunnan jäsenet palvelutyöhön, Kristuksen ruumiin rakentamiseen.

        Kun me kaikki sitten pääsemme yhteen ja samaan uskoon ja Jumalan Pojan tuntemiseen ja niin saavutamme aikuisuuden, Kristuksen täyteyttä vastaavan kypsyyden, silloin emme enää ole alaikäisiä, jotka ajelehtivat kaikenlaisten opin tuulten heiteltävinä ja ovat kavalien ja petollisten ihmisten pelinappuloita.

        Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää."

        Siitä Saatana pitää edelleenkin huolen huolen, ettei kukaan - edes vahingossa - pääse irti tekopyhyydestä eli ulkokultaisuudesta - tekemällä ihmisen pään sisäiset äänet vakavan sairauden merkiksi, joilla ei ole mitään tekemistä oikeiden jumalanlasten joukossa.

        "Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."
        - - -
        Ulkoistamisen hedelmät ovat Jumalan kirous:
        "Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
        Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa."

        Nämä koirat ja siat eivät ole eläimiä, vaan Jumalan paaduttamia ihmisiä.


    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      USKONTOKESKUSTELUJEN SUOSITUIN AIHE

      On ehdottomasti Saatanan tappaman Jumalan Pojan peijaiset, joita markkinoidaan ehtoollisena, eli syntisten syntien sovituspaikkana.
      Tätä ei laatinut Jeesus Kristus, vaan Saatanalle heitetty Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari:
      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
      Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
      Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
      Kun ihmiset on saatu uskotettua, että siitä alkaa iankaikkinen elämä.
      Todellisuudessa päin vastoin, sillä tästä syntisten yhteisestä Pyhän Hengen herjauksesta alkaa iankaikkinen kuolema.

      Jos Pyhän Hengen herjaukset laitettaisiin paremmuusjärjestykseen, olisi tämä Jeesuksen tappamiseen liittyvä rituaali ensimmäisellä sijalla.
      Verrattavissa hirven tappaneiden hirvipeijaisiin.
      Koska papit keksivät huutokaupata Jeesuksen ruumista ja verta vaikkapa kokovuoden paketeissa syntien sovittamiseen:
      500euron annoksina voisivat saada koronan menetykset paikatuksi.
      500 euroa ensimmäinen, toinen ja . . .

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ATEISTIT - USKOKAA EDES TÄMÄ
      TeuvoMarttiSuni
      08.04.2021 16:40
      Jos Jumalaa ja Saatanaa ei olisi, mistä kristityt ja pakanat olisivat saaneet päähänsä rakentaa koko maailman täyteen toinen toistaan loistavampia temppeleitä, moskeijoita, kirkkoja ja rukoushuoneita?
      Niin kuin on tässäkin maassa: piispoilla on tuomiokirkkonsa, kirkkoherroilla kirkkonsa, papeilla rukoushuoneensa.
      Jumala on maailmaan rakennuttanut ainoastaan yhden temppelin jonka tarkat rakennusohjeet hän antoi kuningas Salomolle:
      "Neljännen hallitusvuotensa toisena kuukautena, siv-kuussa, Salomo ryhtyi rakennuttamaan Herran temppeliä. Silloin oli neljässadaskahdeksaskymmenes vuosi siitä, kun israelilaiset lähtivät Egyptistä. Temppeli, jonka kuningas Salomo rakensi Herralle, oli kuusikymmentä kyynärää pitkä, kaksikymmentä kyynärää leveä ja kolmekymmentä kyynärää korkea.* (Temppelin mitat olivat noin 27 m x 9 m x 13,5 m.)"

      Jeesus piti siellä yhden ainoan messun, jota kutsutaan ruoskamessuksi:
      "Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen.
      Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä.
      Kyyhkysten myyjille hän sanoi: "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!
      Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te teette siitä rosvojen luolan."

      Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

      "Kun Jeesus oli tullut ulos temppelistä ja oli lähdössä pois, opetuslapset tulivat hänen luokseen näyttääkseen hänelle temppelialueen rakennuksia.
      Mutta Jeesus sanoi heille:
      "Näettekö kaiken tämän? Totisesti: kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."

      Tämä ennustus toteutui vuonna 70, kun Jumala antoi roomalaisten tuhota temppelin, niin perusteellisesti ettei jäljelle jäänyt muuta kuin itkumuuri.

      "Me olemme kuulleet hänen sanovan: 'Minä hajotan tämän ihmiskäsin tehdyn temppelin ja rakennan kolmessa päivässä uuden, joka ei ole ihmisten tekemä.'"
      "Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?"

      Mutta kun Golgatalla maailma sai itselleen mieluisen jumalan, alkoi temppeleitä nousta tähänkin maahan kuin sieniä sateella.

      "Kalliolle kukkulalle rakennan minä majani, tule sinne pappi rakas, asumaan minun kanssani. "
      "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.
      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin -- itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun."

      Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen, se hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

      Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:Älkää tehkö, Älkää luulko, Älkää hokeko, Älkää ruvetko, Älkää olko, Älkää tuomitko, Älkää pelätkö, Älkää menkö, Älkää varatko jne.

      Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.

      Jos kaikkialla maailmassa olisi käytetty nämä miljardit, jotka on käytetty Saatanan synagogien rakentamiseen ja ylläpitämiseen, olisi käytetty kaikkien vähäosaisten auttamiseen, ihmisarvoiseen elämään, eikä uskontojen puolustamiseksi olisi alettu vääräuskoisia tappamaan.

      Eikä tappamiset lopu, siitä pitää huolen Saatanan käsky Paavalille:
      "POISTAKAA KESKUUDESTANNE SE, JOKA ON PAHA"

      Se yksi paha tässäkin maassa on Teuvo Suni:

      "Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä.
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ATEISTIT tehkää tutkimus
      TeuvoMarttiSuni
      05.04.2021 15:07
      Sillä uskon, että te olette ainoat ihmiset tässä maassa, joilla ei ole "omaa lehmää ojassa", joten pystytte puolueettomasti tämän tutkimuksen tekemään.

      "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
      Kysykää:

      Milloin ja miten hän sinulle ilmestyi ja miten sait osaksesi maailman vihan?

      "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
      He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
      Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu. "

      Piispoille ja papeille hän ei ainakaan ole ilmestynyt, koska ei heitä kukaan vihaa.
      - - -
      Tämän tutkimuksen jälkeen - sen voi teille luvata - että olette 100% oikeassa.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      JEESUKSEN YLÖSNOUSEMUS ON TOTTA
      TeuvoMarttiSuni
      04.04.2021 10:18
      MUTTA EI SUINKAAN SILLÄ TAVALLA, miten Paratiisista maailmaan lähetetty koko ihmiskunnan eksyttäjä, Saatana, tuhansine palvelijoineen on sitä omilleen opettanut.
      Paavalin kirjeissä on 25% totuutta ja 75% valhetta, ilmoitti Pyhä Henki, vuonna 2010, kun paljasti miten pakanoista tehtiin uuspakanoita eli kristittyjä.
      Sama totuuden ja valheen suhde pätee myös koko Raamatun totuuteen.

      Sillä tämäkin kirja on ihmisten kirjoittama.
      Niiden, jotka Jumala on johdattanut valkeuteen ja niiden jotka ovat jääneet pimeyteen.
      Jeesus todella nousi ylös taivaaseen, henkenä, kuten, kuten kaikki Jumalan kutsumat ihmiset Mooseksesta alkaen.

      "Tomu palaa maahan, josta se on tullut. Henki palaa Jumalan luo, joka on sen antanut.
      Siksi Jeesus on Henkenä taivaassa, kuten kaikki muutkin Jumalan valitut:
      Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden.
      Ne huusivat kovalla äänellä:

      "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?"
      Silloin niille kullekin annettiin valkea vaate ja niitä kehotettiin odottamaan rauhassa vielä vähän aikaa, kunnes niitä ja niiden veljiä, niiden lailla surmattuja Jumalan palvelijoita, olisi täysi määrä.

      Siksi tämä Raamatun kertomus Jeesuksen ruumiin katoamisesta on totta, eikä valhetta:

      "Naisten ollessa matkalla muutamat vartiomiehistä menivät kaupunkiin ja kertoivat ylipapeille kaiken, mitä oli tapahtunut.
      Silloin nämä kokoontuivat neuvottelemaan yhdessä vanhimpien kanssa ja päättivät antaa sotilaille suuren summan rahaa.

      He sanoivat sotilaille: "Sanokaa, että hänen opetuslapsensa tulivat yöllä, kun te nukuitte, ja varastivat hänet. Ja jos tämä tulee maaherran korviin, me kyllä lepytämme hänet ja järjestämme niin, ettei teille koidu ikävyyksiä."
      Sotilaat ottivat rahat ja tekivät niin kuin heille oli sanottu. Heidän kertomustaan on juutalaisten keskuudessa levitetty tähän päivään."

      Opetuslapset todella hautasivat hänet sellaiseen paikkaan, ettei sitä kukaan ole löytänyt.
      Se tässä on myös suuri Jumalan ihme, miten hän sai opetuslapset tästä vaikenemaan. Myöskin kaikki ne, joka hylkäsivät Jeesuksen ja läksivät Paavalin perään.

      Jos Jeesuksen hauta olisi löydetty, voin vain kuvitella minkälainen sota hänen luiden omistamisesta olisi erilaisten kristittyjen kesken tullut.
      Kun jo katolilaiset ja luterilaiset riitelivät heidän yhteisen Henrikkinsä pienestä kyynärluun palasesta.
      Nyt he jumaloivat Jeesuksena Saatanan tappovälinettä RISTIÄ.
      - - -
      Tähän mennessä en ole televisiosta nähnyt sitä Saatanan rituaalia, jossa partasuu miehiä nostellaan ristille.
      Jerusalemista näytettiin sitä heidän vakio rituaalia, kun valtavan isoa, kauniiksi muotoilua ristiä raahattiin pitkin kapeita katuja valtavan ihmisjoukon saattelemana.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ATEISTEILLE
      TeuvoMarttiSuni
      03.04.2021 14:05
      Ilmoita
      Olen hyvin onnellinen siitä, ettei teistä kukaan - niin uskon - ole syyllistynyt tähän kristittyjen törkeimpään syntiin, Pyhän Hengen herjaukseen, jota ei koskaan anteeksi anneta:

      "Kristus nousi kuolleista,
      kuolemallaan kuoleman voitti
      ja haudoissa oleville elämän antoi.
      Virsi lauletaan yleensä kolme kertaa."

      Hän ei tuota varmasti tehnyt, van heitti papit Saatanalle tuollaisia virsiä veisaamaan.
      Golgatalla tapettiin Jumalan poika, kun ilmoitti valitulle kansalle totuuden:

      "Te olette lähtöisin Saatanasta.
      Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää.
      Saatana on ollut murhaaja alusta asti.
      Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras.
      Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan,
      sillä hän on valehtelija ja valheen isä.
      Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!
      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt!
      Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

      Ensimmäisenä Jeesuksen tappamisesta kiirehtivät iloitsemaan Saatanalle heitetyt Paavali ja hänen perässään Jeesuksen kieltänyt Pietari.
      Tuo Paholaisen paras parivaljakko:

      "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
      Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Kuolema eli Saatana joukkoineen tuhotaan vasta silloin, kun kun koko maailma tuhotaan.

      Pian sen jälkeen, kun ne kaksi viimeistä Jeesuksen lähettämää todistajaa tapetaan.
      "Kun tuhat vuotta tulee täyteen, päästetään Saatana vankilastaan, ja se lähtee liikkeelle, kiertää maan neljä kolkkaa ja johtaa kansat harhaan.
      Se eksyttää niin Gogin kuin Magogin ja kokoaa kansat sotaan, ja joukkoja on kuin meren rannalla hiekkaa."

      Saatana joukkoineen vapautettiin tuhatvuotisesta vankeudesta, maan uumenista ja meren syvyyksistä, sillä samalla hetkellä, kun Jumala johdatti ensimmäiset ihmiset Paratiisiin, josta se ensimmäisen herätyskokouksen jälkeen aloitti maapallon kiertämisen.

      Olen teistä onnellinen, kun uskon ettei Raamatun nimittäminen satukirjaksi ole Pyhän Hengen herjausta.
      Koska 40 vuotta kestänyt Jumalan vihaaminenkaan ei sitä ollut, kun valitsi minut - myöskin ihmisen pojan - omaksi pojakseen.
      - - -
      Herjaajille vastaaminen on kielletty:
      "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tärkeä tieto ateisteille
      TeuvoMarttiSuni
      02.04.2021 13:36
      Hetki sitten hyppäsin rannalle TotuudenHenki veneestäni ja upotin sen riettauden virtaan.
      Koska veneeni rinnalle tuli kristitty siinolainen samanlaisella veneellä ja alkoi syytä herjauksiaan.
      Olen nyt riettauden virran rannalla, kuivin jaloin, samanlaisena kuin ennenkin:
      TeuvoMarttiSuni

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tiedoksi ateisteille
      TotuudenHenki
      02.04.2021 09:46
      Olen Teuvo Suni, jota pidätte vihollisena, vaikka sitä en ole.
      Kristityille olen todellinen vihollinen, se tuli jälleen todistetuksi pari päivää sitten, kun tammikuussa olin luterilaisten palstalle kirjoittanut lyhyen aloituksen:

      MINKÄ jumalan MIES?
      Paavali:
      "Niinpä en enää teekään itse sitä, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti"
      Ei ainakaan tämän:
      Jeesus vastasi:

      "Totisesti, totisesti: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
      Jos Poika vapauttaa teidät, te olette todella vapaita."

      Muutama päivä sitten sinne tuli nimimerkillä Ashera 12 herjaavine kysymyksineen, joita oli useita kymmeniä.
      En häntä kuitenkaan jättänyt tyhjän päälle, vaan kaikkiin vastasin. Vastaukset saivat luterilaiset raivon valtaan, ja niin he monta vuorokautta olivat polvirukouksessa:

      "Poistakaa Teuvo Suni palstalta. Hallelujaa, Kiitos Jeesukselle!"
      Ja lopulta heidän jeesuksensa, SEISKAN ylijumala, kuuli rukoukset:
      Pahus. Sivua ei löytynyt, ja Teuvo Suni poistettiin: Auts, olet jäähyllä.
      Heittivät minut samaan riettauden virtaan, jossa itsekin räpiköivät.

      Onnekseni Pyhä Henki jo muutama vuosi toimitti virran laituriin veneen, jonka rekisteröi Totuuden Hengeksi.
      Viimeisillä voimillani pystyin kiipeämään veneeseen, johon he eivät ainakaan vielä ole uskaltaneet tulla.

      Joten täältä veneestä nyt teille kirjoitan, kuten Johannes kirjoitti Ilmestyskirjan Patmos saarelta, jonne Efeson kristitty kirkkoherra, yhden vaimon mies, oli hänet passittanut samasta syystä, jonka takia minä nyt olen täällä Totuuden Hengen veneessä:

      "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesu

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Ateismi
      RAAMATTU ON TOTTA
      TeuvoSuni
      31.03.2021 08:49

      RAAMATTU ON TOTTA
      11.8.1985 oli Sannamyrskyn päivä Lappeenrannassa etelätuuli 33 astetta.

      "Herra ilmestyy omiensa avuksi.
      Kuin salaman hän sinkoaa nuolensa.
      Herra Jumala puhaltaa pasuunaan, hän kiitää etelästä polttavassa myrskyssä."

      Siksi en tässä keskustelussa kommentoi herjauksia.

    • Anonyymi

      Raamattu on totta mutta uskonsekoajat ja sekaisin olevat ihmiset ei kiinnosta.
      Ei lahkot amerikasta 1800-luvulta,ei Suomen lahkot pohjoisesta/Ruotsista.
      KAIKKI OLETTE SAIRAITA JA IHMISEN MIELEN SEKAANTUJIA!
      Te,aivopesette ihmisiä ja RAHA on monella takana,eli SAATANA SIELLÄ REPPUSELÄSSÄ!
      LUterilaisuuskin on mennyt pilalle,täyttä paskaa,kun on naispappeja ja vaikka mitä pride vihkimisiä kirkossa.
      Kaikki teissä on minusta epäpyhää,kaikki jotka ei täytä Rakkautta !
      Vaan ahdistavat ihmisiä.
      Ortotodoksit on eri asia,he kunnioittavat ihmistä.
      Muut,varsinkin jehovat,mormoonit,adeventistit ja mitä kaikkea paskaa amerikasta tuleekin..ovat sairasta alistamista,kyttäämistä ja pahaa oloa ihmiselle!

      • Anonyymi

        Entäpä me ainoat oikeat Jumalanlapset?


      • Golgatalla Jumala heittio esivallat pappeineen Saatanalle, katsomatta sitä, mitä heillä on jalkojen välissä.

        Miksi sinäkään et usko tätä:

        "Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

        Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan.

        Iloitkaa siis, taivaat ja te taivaiden asukkaat! Mutta voi maata ja merta -- Saatana on laskeutunut teidän luoksenne!

        Se on raivon vallassa, sillä se tietää, että sen aika on lyhyt."


    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Tämän päivän avaus on eilisen päivän opetus
      TeuvoSuni
      30.03.2021 09:00
      Ateistit ja kristityt ovat saman jumalan palvelijoita. Se paljastui. kun he yksissä tuumin alkoivat raivota, ja lopulta.
      Pahus. Sivua ei löytynyt.'
      Se sivu oli tämä: Ateistit uskokaa edes tämä:


      "Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin. Sinä päivänä puhkesi ankara vaino Jerusalemin seurakuntaa vastaan, ja kaikki muut paitsi apostolit hajaantuivat eri puolille Juudeaa ja Samariaa.
      Joka sapattina Paavali kävi keskusteluja synagogassa ja koetti taivuttaa uskoon sekä juutalaisia että kreikkalaisia.
      Kun Silas ja Timoteus saapuivat Makedoniasta, Paavali oli jo kokonaan antautunut julistamaan sanaa.
      Hän todisti juutalaisille, että Jeesus on Messias, mutta juutalaiset väittivät herjaten vastaan.
      Silloin hän pudisti pölyn vaatteistaan ja sanoi: "Tulkoon teidän verenne teidän itsenne päälle!
      Minä en enää ole teistä vastuussa.
      Tästedes puhun pakanoille."

      Ja Saulista Paavaliksi tulleen, pakanain apostolin puheet tekivät erinomaista jälkeä pakanoissa.
      "Barnabas lähti sitten Tarsokseen etsimään Saulia ja löydettyään toi hänet Antiokiaan.
      Yhdessä he toimivat seurakunnan keskuudessa kokonaisen vuoden, ja suuri joukko ihmisiä sai heiltä opetusta.
      Antiokiassa alettiin ensimmäiseksi käyttää opetuslapsista nimitystä kristitty."
      Alkuperäisten opetuslasten tunnus kala vaihdettiin Saatanan tappovälineeksi ristiksi. Siitä alkoi lopun ajan uuspakanuus kristinusko.
      "Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä. Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle."
      "Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."

      Nämä opetuslapset eivät enää olleet Jeesuksen opetuslapsia. Hänellä oli enää silloin vain yksi opetuslapsi Johannes, joka Paavalin opeilla Efeson seurakunnan johtajaksi valittu yhden vaimon mies Diotrefes oli toimittanut vankilaan.

      "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

      Täsmälleen Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:
      "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.
      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

      Paavali puolestaan lähti Jerusalemista Saatanan piikki lihassa, jonka kautta se piti jatkuvasti huolen siitä, mitä varten oli hänet omakseen ottanut.
      "En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.
      Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti.
      "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
      Mutta jos meidän väärämielisyytemme tuo esiin Jumalan oikeamielisyyden, mitä meidän on silloin sanottava?
      Onko Jumala ehkä väärämielinen -- puhun nyt ihmisten tavoin -- kun hän antaa vihan kohdata meitä?"
      Jumala oli oikeamielinen, kun Paavali palasi takaisin isiensä joukkoon ja tuli yhdessä Pietarin kanssa ristille naulituksi:
      Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.
      Nyt minut on tuotu vangittuna tänne.
      Minä seison nyt keisarin tuomioistuimen edessä, ja sen edessä minun asiani on ratkaistava.
      Juutalaisia vastaan en ole millään tavoin rikkonut, niin kuin itsekin hyvin tiedät."
      - - -
      SAUL, Kristuksen palvelija
      "Yritänkö minä tässä vaikuttaa ihmisiin?
      Tai kukaties Jumalaan?
      Pyrinkö olemaan ihmisille mieliksi?
      Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

      PAAVALI, Saatanan palvelija
      "Vaikka olen vapaa ja kaikista riippumaton, olen ruvennut kaikkien orjaksi voittaakseni Kristukselle mahdollisimman monia.
      Voittaakseni hänen omikseen juutalaisia olen näille ollut kuin juutalainen; voittaakseni lain alaisina eläviä olen näille ollut kuin lain alainen, vaikka en olekaan lain alainen.
      Voittaakseni ilman lakia eläviä olen näille ollut kuin eläisin ilman lakia, vaikka en olekaan Jumalan lakia vailla -- onhan minulla Kristuksen laki.
      Voittaakseni heikkoja olen näille ollut heikko. Kaikille olen ollut kaikkea, jotta pelastaisin edes muutamia."

      Näillä Saatanan opeilla on suomalaisetkin voitettu.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      PÄIVÄN AVAUS
      TeuvoSuni
      29.03.2021 09:20
      Ensimmäisen kerran - viimeisen 16. vuoden aikana - piti miettiä:
      Teinkö eilen suurenkin suurenkin synnin, kun annoin koirille sitä mikä on pyhää ja heitin helmiä sikojen eteen.
      Koska nämä koirat ja siat eivät ole eläimiä, vaan Jumalan paaduttamia ihmisiä
      Mutta toisaalta:

      "Ja vaikka joutuisittekin kärsimään vanhurskauden tähden, te olette autuaita.
      "Älkää heitä pelätkö älkääkä hämmentykö", vaan pyhittäkää Herra Kristus sydämessänne ja olkaa aina valmiit antamaan vastaus jokaiselle, joka kysyy, mihin teidän toivonne."
      Olinhan eilenkin valmis vastaamaan kaikille muille Pyhää Henkeä herjanneille, paitsi muutamalle koiralle, jotka palasivat oksennukselleen ja muutamalle sialle, jotka piehtaroivat rapakossa omassa saastassaan.

      Siksi uskon saaneeni puhtaat paperit, koska Pyhä Henki ei minua syyttänyt, vaan sain hyvin rauhallisen yöunen.
      "Rakkaus totuuteen, peittää paljotkin synnit."
      - --
      "Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      TOTUUS ON satuja ihmeellisempi
      TeuvoSuni
      28.03.2021 10:42
      Ilmoita
      Päiväpäivältä olin tullut entistä varmemmaksi siitä, etteivät ateistit olekaan todellisen Jumalan kieltäjiä, vaan ihmisiä, jotka uskovat, että todellinen Jumala on sellainen, mihin kaikki maailman kristityt uskovat.
      Mutta perjantai ja he-ma tuottivat suuren pettymyksen, kun hän osoittautuikin siinon puolustusasianajajaksi ja takuumieheksi:

      "he-ma26.03.2021 16:32
      Siinolla ei takuulla ole mitään tekemistä noiden varasnikkien kanssa. Veikkaisin asialla olevan jonkun sinua väärällä tavalla kristinuskonharhaisena pitävän.
      Mene ja juo kahvit, nuku sekä lepää kun vielä kykenet."

      Menin, join teetä, lepäsin, ja se kannatti
      Tässä Jumalan lähettämässä Rajussa Eksytyksessä ateistikin turvautuu hädän keskellä Pyhää Henkeä herjaavaan kristittyyn, ja kristityt pappeihinsa, vaikka oikea apu tulisi Jumalalta.
      Nämä erinomaiset kristityt ja ateistit, on pakanain apostoli Paavali, erinomaisilla ilmestyksillä rististä ja verestä, teistä tehnyt.

      "Jotkut tosin julistavat Kristusta vain kateudesta ja riidanhalusta, mutta toiset vilpittömin mielin. Nämä toimivat rakkaudesta, koska tietävät, että minun tehtäväni on puolustaa evankeliumia.
      Nuo toiset taas julistavat Kristusta juonittelunhalusta, epäpuhtain mielin, ja uskovat näin tuottavansa minulle murhetta täällä vankeudessani
      Mutta ei sillä väliä!
      Minä iloitsen siitäkin, kunhan Kristusta vain kaikin tavoin julistetaan, oli tarkoitus vilpitön tai ei. Minulla on vastedeskin aihetta iloita."

      Niin rakasti Jumala maailmaa, että poistui Poikansa kanssa maailmasta, ettei yksikään, joka Paavaliin uskoo, pelastuisi, vaan joutuisi iankaikkiseen kadotukseen.
      Siksi ihmisiä ei enää haukuta Saatanan halujen tyydyttäjiksi, vaan armosta pelastuneiksi:
      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko, Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket. Ja niiden seurauksena myös ateistit.
      Eikä Jeesuksen tappamisella, kristinuskolla, ristiretkillä, maailmansodilla, erilaisilla esivalloilla, politiikan ja uskonnon vihapuheilla ole mitään tekemistä Kolmiyhteisen Jumalaan, vaan tähän:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
      Siksi lisään ateistit edelleen samaan joukkoon, jossa kaikki muutkin ovat.
      adventistit - aglikaanit - agrigolalaiset - alfalaiset - arkkimunkkilaiset - armonkalliolaiset - ateistit - baalbeklaiset
      sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset . Ja niin edelleen.
      Koska koko maailma oli jo vuonna 90 Paha vallassa. Kuten apostoli Johannes vuonna 90 kirjoitti. Kunnes Saatanan vaatimukset täyttänyt - yhden vaimon mies , Diotrefes - Efeson seurakunnan kirkkoherra , passitti hänen vankeuteen Patmos saarelle.
      Ja huomatkaa, täsmälleen samasta syystä, jonka tähden minua täälläkin vainotaan ja tappouhkauksia lähetellään:

      "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."
      Ei siis ole mitenkään merkillistä, että kristityt ja ateistit yhdessä uskovat, että tämäkin on pelkkää satua:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      TOTUUS ON satuja ihmeellisempi
      TeuvoSuni
      28.03.2021 10:42
      Ilmoita
      Päiväpäivältä olin tullut entistä varmemmaksi siitä, etteivät ateistit olekaan todellisen Jumalan kieltäjiä, vaan ihmisiä, jotka uskovat, että todellinen Jumala on sellainen, mihin kaikki maailman kristityt uskovat.
      Mutta perjantai ja he-ma tuottivat suuren pettymyksen, kun hän osoittautuikin siinon puolustusasianajajaksi ja takuumieheksi:

      "he-ma26.03.2021 16:32
      Siinolla ei takuulla ole mitään tekemistä noiden varasnikkien kanssa. Veikkaisin asialla olevan jonkun sinua väärällä tavalla kristinuskonharhaisena pitävän.
      Mene ja juo kahvit, nuku sekä lepää kun vielä kykenet."
      Menin, join teetä, lepäsin, ja se kannatti

      Tässä Jumalan lähettämässä Rajussa Eksytyksessä ateistikin turvautuu hädän keskellä Pyhää Henkeä herjaavaan kristittyyn, ja kristityt pappeihinsa, vaikka oikea apu tulisi Jumalalta.

      Nämä erinomaiset kristityt ja ateistit, on pakanain apostoli Paavali, erinomaisilla ilmestyksillä rististä ja verestä, teistä tehnyt.

      "Jotkut tosin julistavat Kristusta vain kateudesta ja riidanhalusta, mutta toiset vilpittömin mielin. Nämä toimivat rakkaudesta, koska tietävät, että minun tehtäväni on puolustaa evankeliumia.
      Nuo toiset taas julistavat Kristusta juonittelunhalusta, epäpuhtain mielin, ja uskovat näin tuottavansa minulle murhetta täällä vankeudessani
      Mutta ei sillä väliä!
      Minä iloitsen siitäkin, kunhan Kristusta vain kaikin tavoin julistetaan, oli tarkoitus vilpitön tai ei. Minulla on vastedeskin aihetta iloita."

      Niin rakasti Jumala maailmaa, että poistui Poikansa kanssa maailmasta, ettei yksikään, joka Paavaliin uskoo, pelastuisi, vaan joutuisi iankaikkiseen kadotukseen.
      Siksi ihmisiä ei enää haukuta Saatanan halujen tyydyttäjiksi, vaan armosta pelastuneiksi:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
      Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
      Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
      Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
      Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
      Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Ja niin alkoi Kristinusko, Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket. Ja niiden seurauksena myös ateistit.
      Eikä Jeesuksen tappamisella, kristinuskolla, ristiretkillä, maailmansodilla, erilaisilla esivalloilla, politiikan ja uskonnon vihapuheilla ole mitään tekemistä Kolmiyhteisen Jumalaan, vaan tähän:

      "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
      Siksi lisään ateistit edelleen samaan joukkoon, jossa kaikki muutkin ovat.
      adventistit - aglikaanit - agrigolalaiset - alfalaiset - arkkimunkkilaiset - armonkalliolaiset - ateistit - baalbeklaiset
      sanajaylistysläiset - sauluslaiset - savenvalajalaiset - scientologilaiset - siinolaiset . Ja niin edelleen.

      Koska koko maailma oli jo vuonna 90 Paha vallassa. Kuten apostoli Johannes vuonna 90 kirjoitti. Kunnes Saatanan vaatimukset täyttänyt - yhden vaimon mies , Diotrefes - Efeson seurakunnan kirkkoherra , passitti hänen vankeuteen Patmos saarelle.
      Ja huomatkaa, täsmälleen samasta syystä, jonka tähden minua täälläkin vainotaan ja tappouhkauksia lähetellään:

      "Minä, veljenne Johannes, jolla on sama ahdinko, valtakunta ja Jeesukselta tuleva kestävyys kuin teillä, olin joutunut Patmos-nimiselle saarelle, koska olin julistanut Jumalan sanaa ja todistanut Jeesuksesta."

      Ei siis ole mitenkään merkillistä, että kristityt ja ateistit yhdessä uskovat, että tämäkin on pelkkää satua:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      JOS RAAMATTU ei olisi totta
      TeuvoSuni
      27.03.2021 08:24
      Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei kuulu meihin."
      Johannes sanoi silloin: "Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei seuraa sinua meidän joukossamme."
      Ne seitsemänkymmentäkaksi opetuslasta palasivat iloisina ja sanoivat: "Herra, pahat hengetkin tottelevat meitä, kun käskemme niitä sinun nimessäsi."
      - - -
      Mistä nämä tyhmät siinolaiset ja monet muut olisivat saaneet päähänsä kokeilla samaa Teuvo Sunin nimessä ja vieläpä kuvankin kanssa.
      Uskonnot ja uskomukset
      Ateismi
      JOS RAAMATTU ei olisi totta
      TeuvoSuni
      27.03.2021 08:24
      Ilmoita
      Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
      Johannes sanoi hänelle: "Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei kuulu meihin."
      Johannes sanoi silloin: "Opettaja, me näimme erään miehen ajavan pahoja henkiä ulos sinun nimessäsi. Me yritimme estää häntä, koska hän ei seuraa sinua meidän joukossamme."
      Ne seitsemänkymmentäkaksi opetuslasta palasivat iloisina ja sanoivat: "Herra, pahat hengetkin tottelevat meitä, kun käskemme niitä sinun nimessäsi."
      - - -
      Mistä nämä tyhmät siinolaiset ja monet muut olisivat saaneet päähänsä kokeilla samaa Teuvo Sunin nimessä ja vieläpä kuvankin kanssa.
      Niin kiire heillä oli vääryydentekoon, etteivät malttaneet lukea loppuun asti:
      "Mutta silloin he saavat minulta vastauksen:
      'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      SAIN PALAUTETTA
      TeuvoSuni
      26.03.2021 09:40
      "Voit ilmoittaa viesteistä moderaattoreille viestin yhteydessä löytyvän Ilmoita-linkin välityksellä. Aloitus viesti voidaan ilmoittaa yläreunan ilmoita-painikkeella, kommenteista ilmoita-painike löytyy kommentin yläreunassa olevien kolmen pisteen takaa. Moderaattorit tarkistavat kaikki tehdyt ilmoitukset sekä poistavat palvelumme sääntöjä rikkovat viestit. Viestien poistoista emme tiedota ilmoittajalle erikseen."

      Annoin palautetta:
      Ei siitä ole mitään hyötyä, koska te rakastatte valhetta ja vääryyttä, kun ette edes halua poistaa palstalta rikollisia, jotka tekevät rikoksia kuvani ja nimeni väärennöksillä.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Palaute Suomi24
      TeuvoSuni
      25.03.2021 20:02
      Ilmoita
      Tässä taas teidän suosikkinne on rikollisena, varastettuaan kuvani ja lisäämällä siihen nimeni väärennöksen.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ANTAKAA ANTEEKSI - sietämätön satu
      TeuvoSuni
      24.03.2021 09:29
      "Jos te annatte toisille ihmisille anteeksi heidän rikkomuksensa, antaa myös taivaallinen Isänne teille anteeksi.
      Mutta jos te ette anna anteeksi toisille, ei Isännekään anna anteeksi teidän rikkomuksianne."
      Sitä se todella on tämän palstan jumalalle, koska se rikkoo palstan sääntöjä.
      - - -
      Nyt se julkaistiin, kun jätin pois Paholaisen pörssiyhtiöiden nimet:
      Teistä monet olette vaatineet minulta anteeksipyyntöä
      Kun sen eilen vihdoinkin tein, ei tätä julkaistu sääntöjen vastaisena.

      ATEISTIT - ANTAKAA ANTEEKSI
      TeuvoSuni
      23.03.2021 16:49
      Olen aikaisemmin käynyt kaksi kertaa vierailulla Suomi24 ateistien kodissa ja niiden käyntien perusteella olin listannut teidätkin samaan joukkoon johon kuuluvat kaikki tämänkin kansan erihenkiset uskonlahkot, joilla ei ole mitään tekemistä sen uskon kanssa, jota Jeesus Kristus tuli maailmaan julistamaan, mutta tuli tapetuksi, kun ilmoitti kansalleen, että he ovat Saatanasta eivätkä Jumalasta ja tyydyttävät vain Saatanan haluja.

      Kuten kaikki nämäkin, joiden joukkoon olen aikaisempien vierailujen aikana saamani kokemusten mukaan listannut myöskin ateistit, mutta tämän vierailun päätteeksi poistan teidät näistä Saatanan sielujen pörssiyhtiöistä. Jumalan lähettämästä Rajusta Eksytyksestä.

      Tämä kolmas vierailu paljasti vihdoinkin todeksi sen, ettei täällä ole yhtäkään todellista ateistiä, vaan ateisteiksi puettuja kristittyjä, jotka Saatana on lähettänyt tänne herjaamaan Pyhää Henkeä SaatanaSuniksi ja kymmenillä muillakin nimillä, joilla ovat Saatanan haluja tyydyttäneet.

      Kun itse eivät ole päässeet sisälle taivasten valtakuntaan, tekevät kaikkensa ettei yksikään ateisti sinne pääsisi.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Paras päivä - IKINÄ
      Oli eilinen sunnuntai, joka tuotti palkan päälle 15 tunnin sunnuntaityökorvauksen lisäksi vielä 5 tunnin iltatyölisän tähän tilipussiin:

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
      Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille."
      Tämä tili avattiin lähes päivälleen 32 vuotta sitten, silloisen Paavolan seurakunnan pappilassa:

      "Sinut on saatettava Raahen mielenterveystoimisto kautta mielisairaalaan-
      Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?"
      Tämä suuri palkkapussi alkoi täyttyä tästä keskustelusta:

      1. Kysymys ateisteille ja kristityille
      Mitä te pelkäät, kun ette uskalla esiintyä omalla nimellä ja kuvalla?
      Vaikka uskotte, että nämäkin ovat pelkkää tarua ja satua:
      Joka ihmisiä pelkää, on pelkonsa vanki, joka luottaa Herraan, on turvassa.
      Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.
      Älä sinä, ihminen, pelkää heitä, älä kauhistu heidän sanojaan, vaikka olet heidän keskellään kuin piikkipensaikossa ja skorpionien seassa.
      Älä pelkää heidän puheitaan, älä säiky heitä -- he ovat uppiniskaista kansaa.
      Älä pelkää, pieni laumani. Teidän Isänne on päättänyt antaa teille valtakunnan.
      Ylläpitokin ryhtyi maksajaksi, kun kello 20 Pahus. Sivua ei löytynyt.
      Halusivat näyttää olevansa herjaajien puolella. Vaikka oikeus olisi tapahtunut, jos olisivat poistaneen ne 20 lantakasaa, jotka heidän suosikkipoikansa siino kumppaneineen sinne talikollaan kasasi.

      Saatana on tehokas ihmisten vartalon hoitaja. Akateemisesti koulutetut papit hoitavat navasta ylöspäin ja siinon kaltaiset likaisentyöntekijät navasta alaspäin.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      ALAUTE SUOMI24:LLE
      TeuvoSuni
      20.03.2021 18:43
      Taas teidän suosikkinne on ottanut käyttöönsä kuvani, johon on liittänyt Saatanalta saamansa nimeni väärennöksen: Teuv0Sunl
      Miksi tämä ei ole sääntöjenne vastaista?
      Eikä tässä suinkaan kaikki, kun olette vielä hyväksyneet hänet rekisteriinne.
      Oletteko todella sokeita kaikille vääryyksille?

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.

      Voi teitä, te ateistit ja kristityt
      Saatana - Teuv0Sunl - on laskeutunut teidän luoksenne.
      Se on raivon ja rivouden vallassa, koska se tietää, että sen aika on lyhyt.
      Siinä kiireessä se on pukenut valepuvunkin huolimattomasti, koska sieltä pilkistävät pelosta vapisevat karvaiset kintut.
      Sen rivoukset ovat Seiskallekin mieleen, koska niitä ei ole poistettu sääntöjen vastaisina.

    • Pahus. Sivua ei löytynyt.



      KYSYMYS ATEISTEILLE
      Tehän tiedätte, että maailmassa on viisi suurta erilaisiin jumaliin uskovia uskontoja:
      Kristinusko, Islam, Juutalaisuus, Hindulaisuus, Budhalaisuus
      Näiden lisäksi on myös teidän jumalaton uskontonne.

      Tähän liittyen kysynkin:
      Teettekö lähetystyötänne kaikkien näiden uskontojen keskuudessa, vaan ainoastaan kristittyjen parissa parissa?
      - - -
      Minä tiedän myös sen, ettei näistä yhtäkään ole Raamatun Kolmiyhteinen Jumala perustanut, vaan näillä kaikilla - myös teillä on isänä tämän maailman jumala, joka on antanut kaikille sellaisen uskon, mikä on heidän hengelliset halunsa tyydyttänyt.
      Niin myös teille:

      "Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi."

      Minä en näistä ketään vihaa, vaikka kaikki vihaavat minua. Sillä noudatan lähettäjäni Jeesuksen Kristuksen ohjetta:

      "Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä. Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

      Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin. Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

      Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä:
      'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?' 'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.

      Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti. Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle: Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin. Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"

      Täältä Saatanan veripeelosta reivättän pois totuuden vehnää.

    • Tuo oli ensimmäinen kirjoitus, jonka 18.3 linkitin myös Fb-majataloni arkistoon.

      Hyvä oli, että niin tein, josta ne oli hellpo siirtää tänne todistukseksi Saatanan teloista.

      Nyt olen minäkin päättänyt, saamani ilmoituksen mukaisesti, että tämä on viimeinen kirjoitukseni tähän keskusteluun.

      Koska minun tehtäväni täällä Saatanan veripellolla, tulee pian päätymään.

      Joten jätän tämän nyt Riettauden virran vietäväksi.

      • Toistan kirjoitukseni virheistä vapaaksi. Ilon kyyneleet aiheuttivat kirjoitusvirheet:

        Tuo oli ensimmäinen kirjoitus, jonka 18.3 linkitin myös Fb-majataloni arkistoon.

        Hyvä oli, että niin tein, josta ne oli helppo siirtää tänne todistukseksi Saatanan teoista.

        Nyt olen minäkin päättänyt, saamani ilmoituksen mukaisesti, että tämä on viimeinen kirjoitukseni tähän keskusteluun.

        Koska minun tehtäväni täällä Saatanan veripellolla, tulee pian päätymään.

        Joten jätän tämän nyt Riettauden virran vietäväksi.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Toistan kirjoitukseni virheistä vapaaksi. Ilon kyyneleet aiheuttivat kirjoitusvirheet:

        Tuo oli ensimmäinen kirjoitus, jonka 18.3 linkitin myös Fb-majataloni arkistoon.

        Hyvä oli, että niin tein, josta ne oli helppo siirtää tänne todistukseksi Saatanan teoista.

        Nyt olen minäkin päättänyt, saamani ilmoituksen mukaisesti, että tämä on viimeinen kirjoitukseni tähän keskusteluun.

        Koska minun tehtäväni täällä Saatanan veripellolla, tulee pian päätymään.

        Joten jätän tämän nyt Riettauden virran vietäväksi.

        Aiotko lopettaa kirjoituksesi kaikilla ns.uskien palstoilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aiotko lopettaa kirjoituksesi kaikilla ns.uskien palstoilla?

        Sellaisen tuntemuksen on Pyhä Henki - vihdoinkin - minulle antanut.

        Huomenna se lopullisesti selviää.

        Kenties olisin saanut jatkaa, jos olisi ollut edes yksi Pahukselta vapaa keskustelupalsta.

        Mutta sellaista palstaa ei täällä ole.

        Jää minulle Fb-majatalo - ainakin toistaiseksi.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Sellaisen tuntemuksen on Pyhä Henki - vihdoinkin - minulle antanut.

        Huomenna se lopullisesti selviää.

        Kenties olisin saanut jatkaa, jos olisi ollut edes yksi Pahukselta vapaa keskustelupalsta.

        Mutta sellaista palstaa ei täällä ole.

        Jää minulle Fb-majatalo - ainakin toistaiseksi.

        Löytneekö FB:stä. uskon asioista kiinnostuneille omaa ryhmäänsä? Onhan siellä kymmeniä, ellei satoja eri alojen ryhmiä joihin voi liittyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytneekö FB:stä. uskon asioista kiinnostuneille omaa ryhmäänsä? Onhan siellä kymmeniä, ellei satoja eri alojen ryhmiä joihin voi liittyä.

        Ei löydy.

        Vain muutama ihminen, vaikka Fb mukaan seuraajia on edelleen lähes tuhat.

        Jos niistäkin vain muuta olisi kuuleva, niin hyvä niin. Koska minun tehtäväni ei mene kenenkään ihmisen kohdalla tämän pitemmälle:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."


      • TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Ei löydy.

        Vain muutama ihminen, vaikka Fb mukaan seuraajia on edelleen lähes tuhat.

        Jos niistäkin vain muuta olisi kuuleva, niin hyvä niin. Koska minun tehtäväni ei mene kenenkään ihmisen kohdalla tämän pitemmälle:

        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta -- he ovat uppiniskaista kansaa -- he tulevat kuitenkin tietämään, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt.

        Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

        Joka kuulee, hän siirtyy lähettäjäni vastuulle:

        "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.

        Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        Joka kuulee - vaikka olisi siihen asti eletyn elämän  hengellisiä haluja tyydyttänyt minkä tahansa porton perässä kulkien.

        Huomaa itsessään, että hän alkaa päivä päivältä yhä enemmän ymmärtää totuutta.
        Jumala kuitenkin häntä edelleen koettelee, oletko vain hetken huumassa, vaiko aidosti  totuutta rakastava. 

        Jos pyrit aidosti totuuteen, saat jonakin päivänä kokea tämän

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        JOKA HYLKÄÄ, on hylkäyksen tehnyt jo paljon ennen, kuin Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle lähetti.

        He ovat saaneet Golgatalta Saatanan veripesun, joka on antanut heille laumasuojan totuutta vastaan. Eikä edes Jumala saa heitä enää totuuden tielle:

        Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen - niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi.

        Heidän tärkein tehtävä on Pyhän Hengen herjaaminen, koska sillä Saatana sitoo heidät ikuisesti omakseen:

         "Totisesti: Kaikki tullaan antamaan ihmisille anteeksi, kaikki synnit ja herjaukset, miten he sitten herjaavatkin. Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

        Jatkan vielä.

        On fbssäkin oma koiransa, joka silloin tällöin käy Henkeä herjaamassa, ja omalla nimellään:

        Harhaopit kristinuskon sisällä nimisen lahkon johtaja.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Jatkan vielä.

        On fbssäkin oma koiransa, joka silloin tällöin käy Henkeä herjaamassa, ja omalla nimellään:

        Harhaopit kristinuskon sisällä nimisen lahkon johtaja.

        Eikö se ole sentään plussaa, että uskaltaa herjata omalla nimellään?


    • Anonyymi

      Tämän päätöksen takaa Veren voima.

    • Anonyymi

      Minäkin päätin tämän.

    • Anonyymi

      Tämä ainakin onnistuu omalla teolla.

    • Anonyymi

      Hyvin olet päätöksesi pitänyt.

    • Anonyymi

      .... että sellaista kivaa.😊

    • Tämä oli parkin ruudussa 35.

    • Ylös!

    • Anonyymi

      Onko tämä päätös voimassa vielä tänä vuonna?

    • Anonyymi

      Missä olet päättänyt piileskellä?

      • Anonyymi

        Olen ollut siirtotyöläisenä.


    • Anonyymi

      Päätin nostaa tämän suosta.

    • Anonyymi

      Vieläkö tämäkin päätös on voimassa?

      Devout 7.2.2007 21:30
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä:
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee.

    • Anonyymi

      On kirjoitettu: "Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu."

    • Anonyymi

      Vieläkö täällä tämä Paakkosen poika pitää käynnissä Verimessua?

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe