Parisuhdeseksi ja haluttomuus suhteessa

Anonyymi

En saa oloani enää tuntumaan seksikkääksi, eikä mies mua haluttavaksi. Haluaisin että meillä olisi erilaista seksiä, mutta en perusta parisuhdetta vain seksin pohjalle niin, että se olisi top 1 tärkein asia. En ole harrastanut parisuhdeseksiä aiemmin, en tiedä millaista se on. Edelliset suhteeni varsinaisesti ei olleet kunnollisia suhteita. Meillä on hakusessa se, mitä toinen haluaa, mies on helppo, mutta itselläni on hankaluuksia kiihottua koko jutusta jos alkulämmittelyä on. Alkulämmittelyä on harvoin. Suhteen alussa oli helpompaa ja kiihotuin valtavasti ja oli upeaa. Minä tein aloitteet ja halusin saada miehen tuntemaan itsensä seksikkääksi ja sen tein, koska hän vaan on upea. Tässä parin vuoden jälkeen olen kyllästynyt tekemään vain itse aloitteita ja unohdin alusta asti omat tarpeeni ja haluni. Tajusin suhteen aikana että mäkin tarvitsen tyydytyksen. Mulle riitti ja sanoin miehelle etten jaksa tehdä aloitteita enää. Seksi tämän jälkeen on romahtanut täysin, että sitä on enää harvoin. Mies saattaa sanoa että hypätään sänkyyn mutta ei ota tarpeita etusijalle ja vaikka hoida alkulämmittelyä. On otettu usein puheeksi mutta silti se johtaa nopeasti aktiin eikä alkulämmittelyä olekaan. Jos joku sen tarvitsee, niin mies. Kun homma on saatettu loppuun, niin mies voi vasta sitten kysyä haluanko jotain, mutta mulla on jo tän jälkeen kadonnut halut. Koska seksi on vähentynyt, oon alkanut kärsiin haluttomuudesta. Olen myös lihonnut suhteen aikana 25kg, mutta mies silti saattaa kehua kauniiksi ja makuuhuoneen puolella seksikkääksi. Kehuista huolimatta tämä ei minulle riitä, haluan myös fyysisen kosketuksen josta kiihotun. Haluaisin vain jakaa ajatuksia ja en tarkalleen tiedä mitä tällä haen.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
        Iisalmi
        362
        3944
      2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
        Maailman menoa
        191
        3654
      3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
        Maailman menoa
        630
        2921
      4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
        Ikävä
        83
        1626
      5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
        Maailman menoa
        341
        1505
      6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        121
        1434
      7. 102
        1320
      Aihe