Parisuhdeseksi ja haluttomuus suhteessa

Anonyymi

En saa oloani enää tuntumaan seksikkääksi, eikä mies mua haluttavaksi. Haluaisin että meillä olisi erilaista seksiä, mutta en perusta parisuhdetta vain seksin pohjalle niin, että se olisi top 1 tärkein asia. En ole harrastanut parisuhdeseksiä aiemmin, en tiedä millaista se on. Edelliset suhteeni varsinaisesti ei olleet kunnollisia suhteita. Meillä on hakusessa se, mitä toinen haluaa, mies on helppo, mutta itselläni on hankaluuksia kiihottua koko jutusta jos alkulämmittelyä on. Alkulämmittelyä on harvoin. Suhteen alussa oli helpompaa ja kiihotuin valtavasti ja oli upeaa. Minä tein aloitteet ja halusin saada miehen tuntemaan itsensä seksikkääksi ja sen tein, koska hän vaan on upea. Tässä parin vuoden jälkeen olen kyllästynyt tekemään vain itse aloitteita ja unohdin alusta asti omat tarpeeni ja haluni. Tajusin suhteen aikana että mäkin tarvitsen tyydytyksen. Mulle riitti ja sanoin miehelle etten jaksa tehdä aloitteita enää. Seksi tämän jälkeen on romahtanut täysin, että sitä on enää harvoin. Mies saattaa sanoa että hypätään sänkyyn mutta ei ota tarpeita etusijalle ja vaikka hoida alkulämmittelyä. On otettu usein puheeksi mutta silti se johtaa nopeasti aktiin eikä alkulämmittelyä olekaan. Jos joku sen tarvitsee, niin mies. Kun homma on saatettu loppuun, niin mies voi vasta sitten kysyä haluanko jotain, mutta mulla on jo tän jälkeen kadonnut halut. Koska seksi on vähentynyt, oon alkanut kärsiin haluttomuudesta. Olen myös lihonnut suhteen aikana 25kg, mutta mies silti saattaa kehua kauniiksi ja makuuhuoneen puolella seksikkääksi. Kehuista huolimatta tämä ei minulle riitä, haluan myös fyysisen kosketuksen josta kiihotun. Haluaisin vain jakaa ajatuksia ja en tarkalleen tiedä mitä tällä haen.

0

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
        Maailman menoa
        472
        6733
      2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
        Maailman menoa
        198
        4008
      3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
        Maailman menoa
        111
        2553
      4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
        Ikävä
        30
        2164
      5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
        Tampere
        148
        1521
      6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
        Heinola
        79
        1376
      7. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
        Ikävä
        86
        1238
      8. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
        Ikävä
        71
        1214
      9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
        Ikävä
        68
        1196
      10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
        Ikävä
        48
        1129
      Aihe