En saa oloani enää tuntumaan seksikkääksi, eikä mies mua haluttavaksi. Haluaisin että meillä olisi erilaista seksiä, mutta en perusta parisuhdetta vain seksin pohjalle niin, että se olisi top 1 tärkein asia. En ole harrastanut parisuhdeseksiä aiemmin, en tiedä millaista se on. Edelliset suhteeni varsinaisesti ei olleet kunnollisia suhteita. Meillä on hakusessa se, mitä toinen haluaa, mies on helppo, mutta itselläni on hankaluuksia kiihottua koko jutusta jos alkulämmittelyä on. Alkulämmittelyä on harvoin. Suhteen alussa oli helpompaa ja kiihotuin valtavasti ja oli upeaa. Minä tein aloitteet ja halusin saada miehen tuntemaan itsensä seksikkääksi ja sen tein, koska hän vaan on upea. Tässä parin vuoden jälkeen olen kyllästynyt tekemään vain itse aloitteita ja unohdin alusta asti omat tarpeeni ja haluni. Tajusin suhteen aikana että mäkin tarvitsen tyydytyksen. Mulle riitti ja sanoin miehelle etten jaksa tehdä aloitteita enää. Seksi tämän jälkeen on romahtanut täysin, että sitä on enää harvoin. Mies saattaa sanoa että hypätään sänkyyn mutta ei ota tarpeita etusijalle ja vaikka hoida alkulämmittelyä. On otettu usein puheeksi mutta silti se johtaa nopeasti aktiin eikä alkulämmittelyä olekaan. Jos joku sen tarvitsee, niin mies. Kun homma on saatettu loppuun, niin mies voi vasta sitten kysyä haluanko jotain, mutta mulla on jo tän jälkeen kadonnut halut. Koska seksi on vähentynyt, oon alkanut kärsiin haluttomuudesta. Olen myös lihonnut suhteen aikana 25kg, mutta mies silti saattaa kehua kauniiksi ja makuuhuoneen puolella seksikkääksi. Kehuista huolimatta tämä ei minulle riitä, haluan myös fyysisen kosketuksen josta kiihotun. Haluaisin vain jakaa ajatuksia ja en tarkalleen tiedä mitä tällä haen.
Parisuhdeseksi ja haluttomuus suhteessa
Anonyymi
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782