Lopetin kahvikakut,pullat,keksit,lihan,ja vähennän karkin syöntiä.Vanhojen ruokatapojen lopettaminen

Anonyymi

Lopetin nyt kahvikakkujen keksejen,pullan käytön kokonaan mitä olen käyttänyt joka päivä jo noin 55 vuotta joka päivä kahdesti päivässä .

Kalorini pienentyivät jo tästä n 500 päivässä.Kahvit pystyy todellakin juomaan ilman mitään pullia ja keksejä.Näitä pullia ja muita ottaa sitten aina helposti lisääkin ja kalorit nousee entisestään.
Se 500 kaloria tulee tosiaan aivan pienistä määristä 2 ohutta siivua 2 kertaa päivässä.Esim yksi pieni fasupala on 50 kaloria
Kahvin makuunkin olen ollut tyytyväinen ilman näitä pullia ja keksejä ,enkä niitä kaipaa nyt ollenkaan.Kahvijuomana käytän oatly kahvijuomaa mikä on huomattavasti parempaa kuin maito.
Jos syön pullaa niin ostan vain korvapuusteja kerran kuukaudessa ja nekin pitää olla tuoreita vasta leivottuja.

Muut toimenpiteet
Lopetan myös palvikinkun syönnin koska siinä on paljon suolaa ja se nostaa verenpainetta.Tilalle proteenin lähteeksi raejuustoa ja kalaa.
-iltakaakau ja kanelikorput karkit pois 4:jänä päivänä viikosta.Tästäkin tulee jo 700 kaloria vähemmän päivässä kuin ennen.
500 700= 1200 kaloria vähemmän kuin ennen.Nyt uudet kalorit 900-1600 kaloria päivässä.

Pyöräily pitää nyt aloittaa uudestaan kun taas on siihen aikaa.Asuntojen siivoushommissa meni kaksi viikkoa .Siivosin ensin himohamstraaja veljen asunnon ja sitten vielä oman asunnon.Aikaa meni lisäksi omenasoseen ja kauppaasioiden hoidossa 4 päivää.
Aina pitää tehdä ensin työ ja vasta sitten huvi.Pölyttömässä asunnossa kulkee nyt hengitys huomattavasti paremmin ja asuminen on viihtyisämpää.

Aikaisemmin olen tajunnut lopettaa leipien syömisen,mutta se ei riittänyt koska liikuntaa on ollut nyt vähemmän.
Pelkkien pullien ja kakkujen syönnin lopettamisesta ei ole silloin mitään hyötyä jos korvaa ne sitten jollakin muulla oikein lihottavalla.
Jos haluaa laihtua KAIKKI pitää lopettaa TAI lisätä erittäin paljon raskasta liikuntaa.
Ennen olen laihtunut kaloreilla 2700 kuluttamalla liikunnalla n 1000 kaloria päivässä.Nyt kun olen laihempi arvioisin kulutukseksi vain 500 samalla määrällä liikuntaa pyöräily 3 tuntia päivässä noin 150 kal tunnissa .(mitä pienempi paino sitä pienempi energiankulutus)Sen takia laihojen on erittäin vaikea saada pois niitä muutamia viimeisiä kiloja joten silloin on pakko vähentä'ä syötyä energiahn määrää.

Näitä valheita ei kannata uskoa mitä erillaiset urheilukellot antaa energian kulutuksista.70 kiloisella on vasta sitten sama energiankulutus kuin 170 kiloisella jos 70 kiloinen ottaa 100 kiloa kantamuksia.

30

931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämän hetkinen paino 65 kiloa pituus 176 cn

      Tavoitepaino 59 kiloa

    • Anonyymi

      Tarkastin uudestaan alimmillan se voi olla 1300 karkkia ei tarvitse lopettaa.Sekin riittää että lopettaa pullan ja kakkujen syönnin ja vähentää iltasyönnin puoleen.

      Pullat,leivät pitsat on samaa paskaa vain eri tavalla tehtynä eli niissä on vain jauhoja,rasvaa ja sokeria.Kaikki aivan turhaa energiaa.
      Olo on ollut nyt huomattavasti parempi kuin ennen ja hyvin olen saanut hyvin nukuttua.

      • Anonyymi

        Olet hauska Veikko! Jatka toki täällä juttujasi, sillä sinun myönteisen energiasi tähden tulin tänne katsomaan, vaikka olin kurkkuani myöten täynnä tiettyjä tyyppejä.

        Minäkin pidän tärkeänäbpäivitistä liikuntaa. Se on sitä paitsi lääkärien määräämää jopa reseptillä. Mielelle ja keholle terveydeksi. Tulen juuri metsäpoluista ja se virkisti ja antoi enemmän onnen tunnetta kuin mikään pilleri!

        Jatketaan me vain tätä liikuntaa siinä muodossa kuin kyetään olosuhteiden mukaan.
        Ei välitetä noista marisijoista ja vääristelijöistä. Mitä tahansa voi nykyisin todistaa jonkun tiedemiehen tutkimusten välityksellä. Itse tietää, mikä toimii ja mistä voi hyvin.
        Minä annan piupaut noille lahkolaisille pazkiaisille! 😜

        Autat monia näkemään liikunnan arvon istumisen sijasta. Jatka hyvää työtäsi.👍

        Hanne


      • Anonyymi

        Laihtuminen alkoi välittömästi uudestaan ,kun lopetin kakkujen,pullan ja keksejen syömisen vaikka olen ehtinyt käydä vasta yhdesti pyöräilemässä.Pyöräilyreenin aloitan nyt tosissaan uudestaan kun taas on siihen aikaa.
        Todellisuudessa kakun syönnistä ei ole ollut mitään hyötyä.Olen ollut koko ajan siinä luulossa että se antaa energiaa liikuntasuoritusta varten,mutta se onkin täysin turhaa energiaa.Jaksoin pyöräillä aivan samalla tavalla kuin ennenkin vaikka en ole syönyt pullia ja kakkuja ja keksejä muutamaan päivään ollenkaan.

        Kaikki missä on vähäkään viljaa EI SAA syödä ollenkaan.Ainoastaan kaurapuuron saa syödä.
        Myös riisi kaikissa eri muodoissa kuuluu tähän lihottavien ruokien sarjaan,sekä liika hedelmien syönti.

        Näyttää siltä että ne kaupoissa olevat tuhannet eri tuotteet ON aivan turhia.Ei ihmisen tarvitse syödä elääkseen kuin hyvin vaatimatonta ruokaa mistä saa oikeaa ravintoa.

        Jos tuotteet sisältää jauhoja rasvaa ja sokeria niin niistä saa vain TURHAA energiaa ja lihoo.
        Niistä ei tosiasiassa ole yhtään mitään hyötyä.Ihmiset ostaa niitä vain siksi koska ne maistuu hyvältä. Pasta eli makarooni EI olen mitään oikeaa ruokaa,se on tehty vehnästä eli se on vain vehnäjauhoja,siis täyttä TEOLLISESTI tuotettua roskaruokaa.Ihmiset tekee tätä paljonkin että he syövät pastaa pääruokana.

        Jos ohjelma on hyvä sillä laihtuu itsestään ilman näläntunnetta VAIKKA syö hyvin ja huonolla ohjelmalla laihdutus on kidutusta jolla syö itsensä huonoon kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtuminen alkoi välittömästi uudestaan ,kun lopetin kakkujen,pullan ja keksejen syömisen vaikka olen ehtinyt käydä vasta yhdesti pyöräilemässä.Pyöräilyreenin aloitan nyt tosissaan uudestaan kun taas on siihen aikaa.
        Todellisuudessa kakun syönnistä ei ole ollut mitään hyötyä.Olen ollut koko ajan siinä luulossa että se antaa energiaa liikuntasuoritusta varten,mutta se onkin täysin turhaa energiaa.Jaksoin pyöräillä aivan samalla tavalla kuin ennenkin vaikka en ole syönyt pullia ja kakkuja ja keksejä muutamaan päivään ollenkaan.

        Kaikki missä on vähäkään viljaa EI SAA syödä ollenkaan.Ainoastaan kaurapuuron saa syödä.
        Myös riisi kaikissa eri muodoissa kuuluu tähän lihottavien ruokien sarjaan,sekä liika hedelmien syönti.

        Näyttää siltä että ne kaupoissa olevat tuhannet eri tuotteet ON aivan turhia.Ei ihmisen tarvitse syödä elääkseen kuin hyvin vaatimatonta ruokaa mistä saa oikeaa ravintoa.

        Jos tuotteet sisältää jauhoja rasvaa ja sokeria niin niistä saa vain TURHAA energiaa ja lihoo.
        Niistä ei tosiasiassa ole yhtään mitään hyötyä.Ihmiset ostaa niitä vain siksi koska ne maistuu hyvältä. Pasta eli makarooni EI olen mitään oikeaa ruokaa,se on tehty vehnästä eli se on vain vehnäjauhoja,siis täyttä TEOLLISESTI tuotettua roskaruokaa.Ihmiset tekee tätä paljonkin että he syövät pastaa pääruokana.

        Jos ohjelma on hyvä sillä laihtuu itsestään ilman näläntunnetta VAIKKA syö hyvin ja huonolla ohjelmalla laihdutus on kidutusta jolla syö itsensä huonoon kuntoon.

        Kato pahusta, ettei kukaan ole tullut kannustamaan sinua!

        No, olen tullut aivan samaan tulokseen noiden valkoisten myrkkyjen suhteen.
        Vehnä/jauhot, sokeri, suola, riisi ovat puhdistetut kaikista vitamiineista ja hivenaineita.
        Niihin on lisätty yhtä sun toista, mikä ei ole hyväksi keholle ja siten ihmisiä saadaan syömään enemmän samaa puppua ilman ravintoa. Sitä syö liikaa, koska 3i saa ravintoa.

        Hanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato pahusta, ettei kukaan ole tullut kannustamaan sinua!

        No, olen tullut aivan samaan tulokseen noiden valkoisten myrkkyjen suhteen.
        Vehnä/jauhot, sokeri, suola, riisi ovat puhdistetut kaikista vitamiineista ja hivenaineita.
        Niihin on lisätty yhtä sun toista, mikä ei ole hyväksi keholle ja siten ihmisiä saadaan syömään enemmän samaa puppua ilman ravintoa. Sitä syö liikaa, koska 3i saa ravintoa.

        Hanne

        Näin se on asia nämä riisit,pasta,leipä ovat VAIN halpaa mahan täytettä,mistä saa tehtyä hyvää herkullista ruokaa.Niistä ei käytännössä ole mitään hyötyä,ne vain lihottaa koska niiden energiasisältö ON suuri.
        Toinen asia on se sekin että ne on yleensä myrkyillä kasvatettuja.Ei tuote VOI olla silloin sama jos se kasvatetaan monta kertaa isommaksi lannoitteilla.Sitten kun moniin tuotteisiin vielä lisätään säilöntäainetta niin ne on pelkkää mahan täytettä jota syö koko ajan lisää koska ne ei ravitse eikä vie pois nälän tunnetta.

        Oikea ruoka antaa hyvin energiaa ja vie pois nälän tunteen.

        Näistä asioista mitä olen tänne kirjoitellut ei kukaan täällä ymmärrä mitään.Täällä on yleensä vain terveytensä menettäneitä runsaasti ylipainoisia tai anoreetikoita.
        En ole koskaan mitään kiitosta saanut,vaikka menetelmäni olen testannut ja todennut toimivaksi.
        Pystyyhän sitä laihtumaan vaikka millä kuurilla,mutta se on eri asia minkälaista oloa sillä saa ja pysyykö laihdutettu paino samassa.Jos laihduttaa esimerkiksi pelkillä kasviksilla niin laihtuu varmasti mutta laihdutukseaikainen olo on erittäin huono verrattuna siihen että laihduttaa monipuolisemmalla ravinnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on asia nämä riisit,pasta,leipä ovat VAIN halpaa mahan täytettä,mistä saa tehtyä hyvää herkullista ruokaa.Niistä ei käytännössä ole mitään hyötyä,ne vain lihottaa koska niiden energiasisältö ON suuri.
        Toinen asia on se sekin että ne on yleensä myrkyillä kasvatettuja.Ei tuote VOI olla silloin sama jos se kasvatetaan monta kertaa isommaksi lannoitteilla.Sitten kun moniin tuotteisiin vielä lisätään säilöntäainetta niin ne on pelkkää mahan täytettä jota syö koko ajan lisää koska ne ei ravitse eikä vie pois nälän tunnetta.

        Oikea ruoka antaa hyvin energiaa ja vie pois nälän tunteen.

        Näistä asioista mitä olen tänne kirjoitellut ei kukaan täällä ymmärrä mitään.Täällä on yleensä vain terveytensä menettäneitä runsaasti ylipainoisia tai anoreetikoita.
        En ole koskaan mitään kiitosta saanut,vaikka menetelmäni olen testannut ja todennut toimivaksi.
        Pystyyhän sitä laihtumaan vaikka millä kuurilla,mutta se on eri asia minkälaista oloa sillä saa ja pysyykö laihdutettu paino samassa.Jos laihduttaa esimerkiksi pelkillä kasviksilla niin laihtuu varmasti mutta laihdutukseaikainen olo on erittäin huono verrattuna siihen että laihduttaa monipuolisemmalla ravinnolla.

        Näinhän se on. Mitä olen huomannut, niin sinäkin pidät kaurasta. Täältä ei saa sitä ravintorikasta nyhtökauraa vai mikä sen suomalaisen proteiini rikkaan kauran nimi on.
        Olen ripotellut kauraa raakanakin juomiin, mutta luin että kaura tulisi liottaa 15 min tai jos on arka vatsa niin jopa yön yli. Siitä lähti pois joitain vähemmän hyödyllisiä aineita.
        Kokeilin eilen ja kaadoin sen liotusveden pois ja taidan jatkaa siten juomiin.
        Puurokin on hyvää, mutta sitä tulee syötyä enemmän.

        Dr. DUKAN kirjoittaa, että kauraa tulisi syödä 3 rkl joka päivä elämä loppuun asti.

        Riisiäkin tulisi huuhtoa kunnes vesi on kirkasta. Siinä on jotain, mikä pitää ryynit erillään.
        Käytän vain täysjyvää ja sellaista missä on vitamiineja.

        Minulla on vielä muutama kg laihdutettavaa - 2extra, koska saan aina 2kg lisää, kun lopetan laihdutuksen. Sitten voin jojota 55kg-57kg ja olen tyytyväinen olooni.

        Jatketaan me harjoituksia. Sinä yöräillen ja minä kävellen.
        En jaksa ohjata pyörää, jos siinä on tavaraa tai tuulee. Annoin 2 pyörää pois.
        Solisluut pysyvät ehjinä! 😅

        Hanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on asia nämä riisit,pasta,leipä ovat VAIN halpaa mahan täytettä,mistä saa tehtyä hyvää herkullista ruokaa.Niistä ei käytännössä ole mitään hyötyä,ne vain lihottaa koska niiden energiasisältö ON suuri.
        Toinen asia on se sekin että ne on yleensä myrkyillä kasvatettuja.Ei tuote VOI olla silloin sama jos se kasvatetaan monta kertaa isommaksi lannoitteilla.Sitten kun moniin tuotteisiin vielä lisätään säilöntäainetta niin ne on pelkkää mahan täytettä jota syö koko ajan lisää koska ne ei ravitse eikä vie pois nälän tunnetta.

        Oikea ruoka antaa hyvin energiaa ja vie pois nälän tunteen.

        Näistä asioista mitä olen tänne kirjoitellut ei kukaan täällä ymmärrä mitään.Täällä on yleensä vain terveytensä menettäneitä runsaasti ylipainoisia tai anoreetikoita.
        En ole koskaan mitään kiitosta saanut,vaikka menetelmäni olen testannut ja todennut toimivaksi.
        Pystyyhän sitä laihtumaan vaikka millä kuurilla,mutta se on eri asia minkälaista oloa sillä saa ja pysyykö laihdutettu paino samassa.Jos laihduttaa esimerkiksi pelkillä kasviksilla niin laihtuu varmasti mutta laihdutukseaikainen olo on erittäin huono verrattuna siihen että laihduttaa monipuolisemmalla ravinnolla.

        Nyt on alkanut olemaan laihtuvaa oloa,olosta huomaa sen että keho ottaa nyt energiaa kehon omista rasvoista.Olo on kuitenkin aivan siedettävä.
        Laihtuvaa oloa oli jo aamupäivästä,siihen tuli pieni tauko syönnin jälkeen,kunnes se alkoi iltapäivällä uudestaan.

        Vaikka suurin osa roskaruuasta on nyt poissa hiilihydraatit on silti 230 päivässä.proteenit 80g.rasva 50g.kalorit 1600.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihtuminen alkoi välittömästi uudestaan ,kun lopetin kakkujen,pullan ja keksejen syömisen vaikka olen ehtinyt käydä vasta yhdesti pyöräilemässä.Pyöräilyreenin aloitan nyt tosissaan uudestaan kun taas on siihen aikaa.
        Todellisuudessa kakun syönnistä ei ole ollut mitään hyötyä.Olen ollut koko ajan siinä luulossa että se antaa energiaa liikuntasuoritusta varten,mutta se onkin täysin turhaa energiaa.Jaksoin pyöräillä aivan samalla tavalla kuin ennenkin vaikka en ole syönyt pullia ja kakkuja ja keksejä muutamaan päivään ollenkaan.

        Kaikki missä on vähäkään viljaa EI SAA syödä ollenkaan.Ainoastaan kaurapuuron saa syödä.
        Myös riisi kaikissa eri muodoissa kuuluu tähän lihottavien ruokien sarjaan,sekä liika hedelmien syönti.

        Näyttää siltä että ne kaupoissa olevat tuhannet eri tuotteet ON aivan turhia.Ei ihmisen tarvitse syödä elääkseen kuin hyvin vaatimatonta ruokaa mistä saa oikeaa ravintoa.

        Jos tuotteet sisältää jauhoja rasvaa ja sokeria niin niistä saa vain TURHAA energiaa ja lihoo.
        Niistä ei tosiasiassa ole yhtään mitään hyötyä.Ihmiset ostaa niitä vain siksi koska ne maistuu hyvältä. Pasta eli makarooni EI olen mitään oikeaa ruokaa,se on tehty vehnästä eli se on vain vehnäjauhoja,siis täyttä TEOLLISESTI tuotettua roskaruokaa.Ihmiset tekee tätä paljonkin että he syövät pastaa pääruokana.

        Jos ohjelma on hyvä sillä laihtuu itsestään ilman näläntunnetta VAIKKA syö hyvin ja huonolla ohjelmalla laihdutus on kidutusta jolla syö itsensä huonoon kuntoon.

        "Olen ollut koko ajan siinä luulossa että se antaa energiaa liikuntasuoritusta varten,mutta se onkin täysin turhaa energiaa."

        😂

        Oho. Muistan että sua olis joskus yritetty infota tästä...


    • Anonyymi

      tälle tyypille on jo vuosia kerrottu miten asiat on ja miten ne pitäisi olla, silti hän ei joko niitä tajua tai sitten tietoisesti haluaa hakata päätä seinään

      en jaksanut edes lukea tuota tekstiä läpi, todennäköisesti samaa itkua kuin aiemminkin ja sitten aletaan laskemaan kaloreita että saisi edes vähän syötyä karkkia

      syömishäiriö ja miten sitä pakoillaan, malliesimerkki aiheesta

      • Anonyymi

        Kato Mara-kattikin tuli pilaamaan keskustelun! 🤪 Etkö sietänyt hyväntahtoista tunnelmaa?
        Mene muualle haisemaan! Haiset pahemmalle kuin hapansilakka, mikä saa minut itkemää!
        🤢🤮😫

        Hanne


      • Anonyymi

        Olen laihduttanut ennen VAIN suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla.Jos kulutus ON 3500 päivässä,niin kaloreilla 2800 laihtuu 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Söin ennen täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä,ison 600g painavan aterian jossa friteerattu porsaanfilepihvi ja muuta lihaa sekäriisiä ja erillaisia juureksia

        Illalla kaakaut kanelikorpuilla sekä karjalapiirakoita tai juustovoileipiä.

        Kaupasta ostin suklaa ja salmiakkipatukoita sekä suklaavanukkaan jossa päällä kermavaahtoa
        LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laihduttanut ennen VAIN suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla.Jos kulutus ON 3500 päivässä,niin kaloreilla 2800 laihtuu 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Söin ennen täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä,ison 600g painavan aterian jossa friteerattu porsaanfilepihvi ja muuta lihaa sekäriisiä ja erillaisia juureksia

        Illalla kaakaut kanelikorpuilla sekä karjalapiirakoita tai juustovoileipiä.

        Kaupasta ostin suklaa ja salmiakkipatukoita sekä suklaavanukkaan jossa päällä kermavaahtoa
        LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Iän myötä kuulema se 1400kcal riittää minun 168cm ja n. 60kg ja yli 70-vuotiaalle.
        Sellaiseen tavalliseen arkitoimeen.
        Mutta parhaiten pudotan kg ja cm, kun syön n. 1700kcal ja 3tuntia liikuntaa.
        Siinä ajassa ehtii monenlaista, mistä pitää.

        Nyt en ole saanut itsestäni irti muiden osallistumisen ja istumisen tähden.
        Jäänyt vain kävelyihin eri tahdissa ja se ei riitä minulle hyvään oloon.
        Mutta se kcal vaihtelu on auttanut kuitenkin pienempiin vaatenumeroihin.

        Minä tarvitsen pal Jon enemmän liikuntaa kuin joku 1tunnin kävely.
        Heti kun ottaa aikaa voimisteluihin, niin voi paremmin. 💪🧠💪
        Tosin minun iässäni tyydyn - 2kg/kuu ja se riittää. Nahka ehtii kutistua ja uudistua.
        Joulukuun alussa voin tosi hyvin. Toiset voivat laihtua saman kuukaudessa.
        Minulla on se aika ohi. Jatketaan omaan tahtiin ja nautitaan joka hetki voiden hyvin!

        Hanne 🚶‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laihduttanut ennen VAIN suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla.Jos kulutus ON 3500 päivässä,niin kaloreilla 2800 laihtuu 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Söin ennen täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä,ison 600g painavan aterian jossa friteerattu porsaanfilepihvi ja muuta lihaa sekäriisiä ja erillaisia juureksia

        Illalla kaakaut kanelikorpuilla sekä karjalapiirakoita tai juustovoileipiä.

        Kaupasta ostin suklaa ja salmiakkipatukoita sekä suklaavanukkaan jossa päällä kermavaahtoa
        LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Kuulostaa kyl mahtavalta "laihdutuskuurilta" 🤭😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laihduttanut ennen VAIN suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla.Jos kulutus ON 3500 päivässä,niin kaloreilla 2800 laihtuu 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Söin ennen täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä,ison 600g painavan aterian jossa friteerattu porsaanfilepihvi ja muuta lihaa sekäriisiä ja erillaisia juureksia

        Illalla kaakaut kanelikorpuilla sekä karjalapiirakoita tai juustovoileipiä.

        Kaupasta ostin suklaa ja salmiakkipatukoita sekä suklaavanukkaan jossa päällä kermavaahtoa
        LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa.

        "LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa."

        Tämä oli hyvä uutinen. Katoat siis parissa vuodessa tältä planeetalta.

        KIITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laihduttanut ennen VAIN suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla.Jos kulutus ON 3500 päivässä,niin kaloreilla 2800 laihtuu 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Söin ennen täytekakkukahvit 2 kertaa päivässä,ison 600g painavan aterian jossa friteerattu porsaanfilepihvi ja muuta lihaa sekäriisiä ja erillaisia juureksia

        Illalla kaakaut kanelikorpuilla sekä karjalapiirakoita tai juustovoileipiä.

        Kaupasta ostin suklaa ja salmiakkipatukoita sekä suklaavanukkaan jossa päällä kermavaahtoa
        LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa.

        Olen entinen lihava,ja olen lihottanut itseni monet kerrat syömällä paljon roskaruokaa.
        Aina kun olen lihonut,niin olen laihduttanut AINA läskit pois samantien.
        Pienillä kaloreilla laihdutus ei ole minua kiinnostanut koskaan ennen.Nyt oli vain pakko vaihtaa tyyliä koska liikuntaa ei jaksa aina harrastaa niin paljon ja viimeiset kilot pitää nyt saada laihdutettua pois jollakin tavalla.

        Isoilla kaloreilla ja pienillä kaloreilla laihduttamisessa on suuri ero.Jos laihduttaa suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla roskaruokaa saa syödä puolet kaloreista.

        Pienillä kaloreilla laihdutuksessa KAIKKI ruoka pitää olla hyvät ravintoarvot sisältävää ja melkein kaikki luomua.Minullakin kauraryynit on eloveenan täysjyvä luomuhiutaleita.Omenat omasta maasta nekin luomua.Kala luonnonvesissä kasvanutta eikä kassikasvatettua jotka syötetään rehuilla ja antidioteilla niinkuin norjan lohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iän myötä kuulema se 1400kcal riittää minun 168cm ja n. 60kg ja yli 70-vuotiaalle.
        Sellaiseen tavalliseen arkitoimeen.
        Mutta parhaiten pudotan kg ja cm, kun syön n. 1700kcal ja 3tuntia liikuntaa.
        Siinä ajassa ehtii monenlaista, mistä pitää.

        Nyt en ole saanut itsestäni irti muiden osallistumisen ja istumisen tähden.
        Jäänyt vain kävelyihin eri tahdissa ja se ei riitä minulle hyvään oloon.
        Mutta se kcal vaihtelu on auttanut kuitenkin pienempiin vaatenumeroihin.

        Minä tarvitsen pal Jon enemmän liikuntaa kuin joku 1tunnin kävely.
        Heti kun ottaa aikaa voimisteluihin, niin voi paremmin. 💪🧠💪
        Tosin minun iässäni tyydyn - 2kg/kuu ja se riittää. Nahka ehtii kutistua ja uudistua.
        Joulukuun alussa voin tosi hyvin. Toiset voivat laihtua saman kuukaudessa.
        Minulla on se aika ohi. Jatketaan omaan tahtiin ja nautitaan joka hetki voiden hyvin!

        Hanne 🚶‍♀️

        Sinulla on sama tavoite kuin minullakin laihduttaa pois kaikki viimeisetkin läskit.
        Sehän se on se yleisin virhe että laihdutetaan pois vain enimmät läskit ja sitten jatketaan syöntiä kuten ennen ja paino nousee takaisin entisiin lukemiin.

        Minun tavoitteni on nyt laihtua,ja pitää paino samassa oikean ruokavalion avulla
        1700 kaloriakin on jo sellainen määrä että sillä saa syödä aika hyvin,kun valitsee tarkkaan mitä syö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen entinen lihava,ja olen lihottanut itseni monet kerrat syömällä paljon roskaruokaa.
        Aina kun olen lihonut,niin olen laihduttanut AINA läskit pois samantien.
        Pienillä kaloreilla laihdutus ei ole minua kiinnostanut koskaan ennen.Nyt oli vain pakko vaihtaa tyyliä koska liikuntaa ei jaksa aina harrastaa niin paljon ja viimeiset kilot pitää nyt saada laihdutettua pois jollakin tavalla.

        Isoilla kaloreilla ja pienillä kaloreilla laihduttamisessa on suuri ero.Jos laihduttaa suurilla kaloreilla ja paljolla liikunnalla roskaruokaa saa syödä puolet kaloreista.

        Pienillä kaloreilla laihdutuksessa KAIKKI ruoka pitää olla hyvät ravintoarvot sisältävää ja melkein kaikki luomua.Minullakin kauraryynit on eloveenan täysjyvä luomuhiutaleita.Omenat omasta maasta nekin luomua.Kala luonnonvesissä kasvanutta eikä kassikasvatettua jotka syötetään rehuilla ja antidioteilla niinkuin norjan lohi.

        Todella hienoa kuulla noista suhteellisen puhtaista kalavesistä, oman puun omenista ja varmasti saat muutakin hyvälaatuista lähiympäristöstäsi.
        Säästetään luontoa, kun suositaan kotikylän maanviljelijöitä.

        Pidän eniten Hätälän lohesta, jota saan joskus täälläkin.
        Ihailen Norjan kaunista luontoa, mutta kun näin ne valtavat lohia meet, joissa se kala ui, niin alkoi ku ottaa. Se on tutkittu mitä huonoimmaksi laadultaan.

        Tänään katsoin YouTube:sta 200 sekuntia. Siinä se Jörn Donnerin tyyppinen toimittaja kävi läpi eri ruokatuottajien tapoja saada vanhentunut ruoka uluttajille ja rahoiksi
        Paketoidut juustot, jotka homehtuvat höylätään juustohöylällä ja pistetään uusi päivämäärä.
        Lihat sama juttu, että ne kierrätetään vanhoina eri ruokaloissa, samoin kuin kaikki muukin.
        Nykyisin monet tilaavat kotiin valmisruoat ja niitä ei kyetä säilyttämään oikein.
        Kylmä ja kuuma säilytys ei aina toimi autoissa ja ruoat ovat tuntikaupalla väärässä lämmössä. Vanhaa ruokaa lähetetään varsinkin köyhemmille asiakkaille.

        Välikädet eivät kykene huolehtimaan omasta hygienistaan. Pitkiä työpäiviä ja olematon palkka. Nykyajan työorjuutta ja epäoikeudenmukaista kohtelua.
        Eläimiä kiusataan jo matkalla teurastamoihin ja siellä kanat keitetään elävinä.

        Tämän kaiken tähden pidän tärkeänä olla luonnossa ja arvostaa sitä.
        Katsoin juuri ohjelman, jossa stressaantuneita ihmisiä hoidettiin 2 tunnin metsäpatikoinnilla. Sen sijaan, että heihin olisi pumpattu lääkkeitä.
        Tutkimusten mukaan järven rannalla olevat metsät vaikuttivat voimakkaimmin hyvinvointiin. Siksi terveysparantolat ovat usein veden äärellä. Luonto on itsestään selvänä osana potilaiden hoidossa. Me saamme sen aivan ilmaiseksi ja voimme tehdä kodistamme rauhaisan keitaan yhteiskunnan hälyn keskellä. Eikö olekin Suurenmoista! 🏡🤩🏞️

        Hanne🚶‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on sama tavoite kuin minullakin laihduttaa pois kaikki viimeisetkin läskit.
        Sehän se on se yleisin virhe että laihdutetaan pois vain enimmät läskit ja sitten jatketaan syöntiä kuten ennen ja paino nousee takaisin entisiin lukemiin.

        Minun tavoitteni on nyt laihtua,ja pitää paino samassa oikean ruokavalion avulla
        1700 kaloriakin on jo sellainen määrä että sillä saa syödä aika hyvin,kun valitsee tarkkaan mitä syö.

        Katsoin niitä suurin pudottaja ohjelmia eri maista. Oli tuttukin siellä osallistujana.
        Tuossa on ollut Aani Mikkola tapetilla pidemmän aikaa. Mies oli aika pahaksi lihonut, mutta toivottavasti hän jatkaa laihdutustaan sillä se 97kg ei ollut mikään hoikan pojan paino!
        Hänellä oli syy olla riemuissaan, kun pääsi eroon diabetes-lääkkeitään.

        Kunhan ei vain vanhassa kaveripiirissä retkahda pizzoihin ja ohrapirtelöihin.
        Vaikeaa sellaisessa seurassa on istua ja nakertaa porkkanaa ja juoda yrttiteetä. 😂
        Elämäntapojen muuttuessa muuttuu myös usein ystäväpiiri ja muut asiat alkavat kiinnostaa
        Siksi vaikein vastustus tulee lähimmäisiltä, ellei molemmat ryhdy uudistuksiin.

        Yksi olossa on monia hyviä puolia, kun osaa elämänsä järjestää.

        Hanne 🚶‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on sama tavoite kuin minullakin laihduttaa pois kaikki viimeisetkin läskit.
        Sehän se on se yleisin virhe että laihdutetaan pois vain enimmät läskit ja sitten jatketaan syöntiä kuten ennen ja paino nousee takaisin entisiin lukemiin.

        Minun tavoitteni on nyt laihtua,ja pitää paino samassa oikean ruokavalion avulla
        1700 kaloriakin on jo sellainen määrä että sillä saa syödä aika hyvin,kun valitsee tarkkaan mitä syö.

        Arveletko että saavutat sitten viimein onnen mitä olet koko elämäsi odottanut kun saavutat painotavoitteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arveletko että saavutat sitten viimein onnen mitä olet koko elämäsi odottanut kun saavutat painotavoitteesi.

        Kun yleinen hyvinvointi paranee, on kevyt olla ja tehdä hommia, niin kyllä se lisää onneakin!
        Kun taas ne ajoittain kerätyt lisäkilot tekevät olon raskaaksi mielen painavaksi.
        Talvi pimeine kausineen ja liukkaine kelineen rajoittaa ulkoilua.

        Hanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella hienoa kuulla noista suhteellisen puhtaista kalavesistä, oman puun omenista ja varmasti saat muutakin hyvälaatuista lähiympäristöstäsi.
        Säästetään luontoa, kun suositaan kotikylän maanviljelijöitä.

        Pidän eniten Hätälän lohesta, jota saan joskus täälläkin.
        Ihailen Norjan kaunista luontoa, mutta kun näin ne valtavat lohia meet, joissa se kala ui, niin alkoi ku ottaa. Se on tutkittu mitä huonoimmaksi laadultaan.

        Tänään katsoin YouTube:sta 200 sekuntia. Siinä se Jörn Donnerin tyyppinen toimittaja kävi läpi eri ruokatuottajien tapoja saada vanhentunut ruoka uluttajille ja rahoiksi
        Paketoidut juustot, jotka homehtuvat höylätään juustohöylällä ja pistetään uusi päivämäärä.
        Lihat sama juttu, että ne kierrätetään vanhoina eri ruokaloissa, samoin kuin kaikki muukin.
        Nykyisin monet tilaavat kotiin valmisruoat ja niitä ei kyetä säilyttämään oikein.
        Kylmä ja kuuma säilytys ei aina toimi autoissa ja ruoat ovat tuntikaupalla väärässä lämmössä. Vanhaa ruokaa lähetetään varsinkin köyhemmille asiakkaille.

        Välikädet eivät kykene huolehtimaan omasta hygienistaan. Pitkiä työpäiviä ja olematon palkka. Nykyajan työorjuutta ja epäoikeudenmukaista kohtelua.
        Eläimiä kiusataan jo matkalla teurastamoihin ja siellä kanat keitetään elävinä.

        Tämän kaiken tähden pidän tärkeänä olla luonnossa ja arvostaa sitä.
        Katsoin juuri ohjelman, jossa stressaantuneita ihmisiä hoidettiin 2 tunnin metsäpatikoinnilla. Sen sijaan, että heihin olisi pumpattu lääkkeitä.
        Tutkimusten mukaan järven rannalla olevat metsät vaikuttivat voimakkaimmin hyvinvointiin. Siksi terveysparantolat ovat usein veden äärellä. Luonto on itsestään selvänä osana potilaiden hoidossa. Me saamme sen aivan ilmaiseksi ja voimme tehdä kodistamme rauhaisan keitaan yhteiskunnan hälyn keskellä. Eikö olekin Suurenmoista! 🏡🤩🏞️

        Hanne🚶‍♀️

        Korjaan : You Tubesta ohjelman 200 sekunder


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kyl mahtavalta "laihdutuskuurilta" 🤭😆

        Jos googlaat, mitä suurin pudottajalle jäi, niin asiantuntijat sanovat, että sen 8 kuukauden niukasta dieteistä ja paljosta liikunnasta jäi hidastunut aineenvaihdunta, joka aiheuttaa nopean painonnousun. Kukaan ei kykene elämään noin - 800kcal vähemmällä kuin saman painoinen, joka ei ole käynyt läpi tuota nopeaa ja väärää laihdutusta.

        Mikä hämmästyttää lääkäreitä on se, ettei aineenvaihduntaa kyetä nopeuttamaan. Oli kai liian pitkä aika sitä rääkkiä. Mutta kansan viihdyttäminen jatkuu vaikka tiedetään vahinko osallistujille!

        Siksi minäkin suosin vain lyhyitä jaksoja vähillä kcal ja mieluummin enemmän kcal ja paljon liikuntaa eri muodoissa. Olosuhteiden mukaan.

        Hanne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "LAIHDUIN SILTI AINA 3-4 kiloa kuukaudessa."

        Tämä oli hyvä uutinen. Katoat siis parissa vuodessa tältä planeetalta.

        KIITOS

        On se totta että runsaalla liikunnalla ON laihduttava vaikutus.Katsoin nyt ruokapäiväkirjojani puolen vuoden ajalta.

        Nyt kun olen lihonut VIIMEISEN kolmen kuukauden ajan liikunta ON OLLUT hyvin vähäistä,tai sitä ei ole ollut ollenkaan.Lopulta 4 jän kilon lihominen tuli silloin kun söin 4000 kaloria kahden viikon ajan melkein joka päivä.

        Ja silloin kun laihduin paljon huhtikuussa pyörälenkkejen pituus oli vähintään 3,5 tuntia ja joinakin päivinä se oli 4,5 tuntia.Vyötärönympärysmitta oli pienentynyt 5 cm ja pihtimittaustulos 5 mm.Paino laskenut vain 2 kiloa.

        Kalorit keskimäärin 2500 päivässä.Runsas liikunta poistaa näköjään tehokkaimmin vatsarasvan paksuutta.

        Nyt olen käynyt vasta 2 kertaa pyöräilemässä.Paino on laskenut nopeasti,mutta muut mitat pysyneet vielä samassa.Täytyy nyt pidentää ne pyörälenkit 3:meen tuntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun yleinen hyvinvointi paranee, on kevyt olla ja tehdä hommia, niin kyllä se lisää onneakin!
        Kun taas ne ajoittain kerätyt lisäkilot tekevät olon raskaaksi mielen painavaksi.
        Talvi pimeine kausineen ja liukkaine kelineen rajoittaa ulkoilua.

        Hanne

        Kyllä laihtuminen lisää elämänikää jopa 40 vuotta ja parantaa elämän laatua.Olin töissä vanhainkodissa vuosi sitten muutaman kuukauden.Siellä makasi saattohoitoosastolla kovissa kivuissa minunkin ikäisiäkin.
        ja minä olen nyt paremmassa kunnossa kuin 30 vuotiaana.

        Käykää lihavat tutustumassa saattohoitoosastoon,niin mielipide muuttuu varmasti terveellisestä elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä laihtuminen lisää elämänikää jopa 40 vuotta ja parantaa elämän laatua.Olin töissä vanhainkodissa vuosi sitten muutaman kuukauden.Siellä makasi saattohoitoosastolla kovissa kivuissa minunkin ikäisiäkin.
        ja minä olen nyt paremmassa kunnossa kuin 30 vuotiaana.

        Käykää lihavat tutustumassa saattohoitoosastoon,niin mielipide muuttuu varmasti terveellisestä elämästä.

        Moni ylipainoinen sairastuu jo 40 ikävuoden jälkeen johonkin sairauteen ja kuolee 50 vuotiaana.

        https://www.perttimustajoki.fi/lihavuus-ja-31-sairautta/


    • Anonyymi

      Lisää kahvikakkua, mitä vaan totaaliset heikot läskit joilla ei ole yhtään itsekuria, syö? 😆

    • Anonyymi

      Lupaan etten koskaan ENÄÄ kirjoita tänne yhtään mitään.Lähden pyöräilemään.Palaan klo 2 yöllä jolloin voin syödä 500 grammaa vaniliajäätelöä ja kuusi pullaa jotka jätin syömättä tänään päivällä ja MANSIKKAKAKKUA jota tein itse kahvikakusta.Laitetaan kahvikakkua siivuiksi ja mansikkahilloa väliin,päälle saan syödä suklaakeksejä.Kahvia en juo koska se lihottaa.Pihtimitta näyttää heti aamulla 0,6mm vähemmän.

      • Anonyymi

        Etkö vieläkään ole löytänyt poikaystävää? Pirkanmaalla asuu sentään puoli miljoonaa ihmistä, joista ehkä puolet on poikia. Heistä ehkä 2 tai 3 voisi olla kiinnostunut runsaista suloistasi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe